Heel handig in het gebruik en snel in te zetten.

Vooral in deze tijd is het reuze handig om kinderen aan het werk te zetten. Het is gemakkelijk in het gebruik en kinderen vinden het fijn om in te werken.

Beste Tineke, Bedankt voor je positieve review!

Gebruiksvriendelijk

Kei leuk voor kleuter van 5

Beste Miranda, Bedankt voor je positieve review!

Erg fijne klantenservice, wij zijn blij met het product en de kinderen ook

Via mail en telefoon meerdere keren contact gehad met Prowise over de programma's. Zij gaven altijd meteen antwoord en hielpen ons ook aan test periode's voor de hele school. We zijn ermee aan de slag gegaan en de kinderen van onze school werken veel met de programma's.

Beste, Bedankt voor je positieve review!

een bellaberd

de grootste kak als ik het zo mag zeggen vind dit nog bellaberd

Vooral de leerlingen waren laaiend enthousisast.

Heel gebruiksvriendelijk ook voor leerkrachten. Als leerkracht krijg je ook gerichte feedback en hoef je zelf niets in te stellen met dank aan het adaptieve gegeven. Instructiefilmpjes bij onduidelijkheden zijn voor de leerlingen zeer gestructureerd en duidelijk. Misschien kan het grafische soms wat interessanter want nu is het vooral leuk om naar te kijken voor de jongere leerlingen. Volgend schooljaar nemen we een abonnement!

Goede en nuttige oefeningen die nog optimaler zouden zijn wanneer tijd uitgeschakeld kan worden.

Prettig om leerlingen te kunnen volgen voor wat betreft hun prestaties bij de verschillende oefeningen.

het is fijn dat het meegroeit met wat de kinderen kunnen.

Mijn kleikinderen hebben het niet via school, het is een extra iets en ze vinden het dan soms zonde hun (in normale omstandigheden)beperkte computertijd aan Learn te besteden. Eenmaal bezig zijn ze wel enthousiast. Nu met de thuisscholing, is het fijn, dat ze naast de opdrachten vanuit hun school, dit werk ook kunnen doen.

Goed en duidelijke website

Tevreden over jullie website en dienst. Alleen merkte wij dat de kinderen er te weinig mee deden, ligt aan ons als ouders natuurlijk.

Is niks meer.

Sinds ze deze overname hebben gedaan, is het smerig geworden. Veel duurder. Kunt niet meer voor één kind iets kopen, moet gelijk meerdere kinderen zijn en dan zelfs vijf licenties.. Wij vertrokken dus. Programma steeds betuttelender geworden. Sterke tendens kinderen naar gemiddelde te trekken en niet om het beste er uit te halen. Gemiste kans.

Beste, Bedankt voor je reactie. Wat ontzettend jammer om te horen dat je niet tevreden bent geweest over Learn. Wij bieden kinderen de mogelijkheid zich op hun eigen niveau verder te ontwikkelen binnen rekenen, taal en Engels. Dankzij het adaptieve systeem werken ze daardoor leerjaaroverstijgend. Wij kunnen ons dus niet vinden in de uitspraak dat we proberen kinderen naar het gemiddelde te trekken. Wij gunnen ieder kind, van zwakke tot sterke leerling, een succeservaring en plezier in leren, en daar staan we voor :-). Vriendelijke groet, Het Prowise Learn-team

Aantrekkelijke leerzame omgeving

Kinderen zijn steeds weer benieuwd wat het nieuwe thema is van de pagina. Ze spelen graag! Het inloggen daarentegen is voor de jongste kinderen nogal tijdrovend, dat maakt het niet goed zelfstandig te spelen. Het typen op een toetsenbord is vrij ingewikkeld, is het niet mogelijk dat je inlogt op een pagina waar je naam al staat, waarna je een picto als wachtwoord kan kiezen? Er zijn meer programmas die dit aanbieden! Verder over de inhoud van het programma erg tevreden!

Beste Saskia, Bedankt voor je mooie reactie en feedback. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze oefenprogramma's! Inloggen voor jonge kinderen horen we vaker. Mocht je vanuit school werken met Learn, dan kun je kiezen voor een Basispoortkoppeling. Via Basispoort wordt inloggen met behulp van plaatjes namelijk al ondersteund. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Vriendelijke groet, Het Prowise Learn-team

Desinteresse ouder kind.

Voor jongere kinderen uitdagend genoeg. voor oudere kinderen is het niet spannend genoeg. En de motivatie na school heel laag. Het is hier weinig gebruikt, bij gebrek aan school abonnement.

het is het geld totaal niet waard

Ik had de tip van de leerkracht van mijn dochtertje gekregen en heb erge spijt dat ik dat abonnement heb afgesloten. Ze heeft er 4 keer gebruik van gemaakt en ik kon ook niet tussentijds opzeggen wat ook waardeloos is. In eerste instantie ging het inloggen steeds mis dus heb ik daarover een paar keer moeten bellen en toen dat eindelijk lukte kwam ze steeds niet op d'r niveau terecht waardoor ze er helemaal geen zin in had. Ze is niet een s op haar niveau gekomen omdat je je door heel veel levels heen moet en dan was de zin weer over. Kortom ze heeft er totaal niks van geleerd!

Beste Mariella, Bedankt voor je feedback. Wat jammer dat je een slechte ervaring hebt met onze programma's. Ik zou je graag willen helpen en je telefonisch wegwijs maken om ons programma een herkansing te geven. Want eenmaal goed ingesteld zal je dochter zeker gemotiveerd raken om te blijven oefenen. Ik hoor het graag van je via learn@prowise.com. Met vriendelijke groeten, Het Prowise Learn team Fenna

handig

heel handig vooral op school 🌞☑☑☑☑☑📧milan.c.nobel@gmail.com

Prowise 9 = top, prowise 10 vooralsnog een flop

Al het vele werk dat op onze school in presenter 9 is gestoken wordt door 10 volledig teniet gedaan. Het ziet er niet uit als 't al volledig doorstart.

Hallo Paul, Bedankt voor je reactie. Deze review is echter bedoeld voor de oefenprogramma's Prowise Learn. Kun je je ervaringen met Rekentuin, Taalzee en Words&Birds ook met ons delen? Vriendelijke groet, Het Prowise Learnteam

Mijn dochter zit graag in de rekentuin en gaat met rasse schreden vooruit!

Mijn dochter zit graag in de rekentuin en gaat met rasse schreden vooruit! Voor ouders/begeleiders is goed te volgen welke oefeningen wanneer zijn gedaan en wat het behaalde niveau is. Zeer goede tool!

Beste Bert, Bedankt voor de prachtige beoordeling. Vriendelijke groeten, Het Prowise Learnteam

Ideaal om te oefenen

Mijn kind heeft moeite met taal. Dit programma is echt ideaal om te oefenen, om te trainen zodat je kind de materie echt in de vingers krijgt. Vlieguren maken is zo belangrijk!

Beste Simone, Bedankt voor de mooie beoordeling. Vriendelijke groeten, Het Prowise Learnteam

Hnadig en fijn programma voor zover wij er mee werken

kinderen vinden het leuk kinderen vinden makkelijk de weg mooi dat het eenvoudiger is geworden om alles te gebruiken

Doelgericht

Erg stimulerend om lesdoelen te trainen.

Fijne adaptieve leerstof

prima om mee te werken. Helaas hebben we teveel licenties waardoor we keuze hebben moeten maken. wellicht pakken we het volgend schooljaar weer op.

Er wordt geen rekening gehouden met kleurenblindheid

Op zich als goed ervaren. De school heeft een abonnement en de kinderen spelen op hun schoolaccount. Maar mijn zoon (groep 6) blijft met bepaalde oefeningen hangen op groep 1 niveau omdat hij kleurenblind is. Bijvoorbeeld bij 'vorm en kleur', '1-2-3-tje', en andere oefeningen waarbij naar kleuren verwezen wordt. Tip voor de ontwerpers: probeer de oefeningen eens te maken terwijl je de app Sim Daltonism' geïnstalleerd hebt op je computer. Dat is een filter dat de kleuren laat zien alsof je kleurenblind bent. Dan zul je merken dat sommige oefeningen onmogelijk zijn. Zowel bij taalzee als bij rekentuin.

Een fijn, aantrekkelijk programma dat kinderen ook thuis kunnen inzetten.

Het programma ziet er voor kinderen aantrekkelijk uit. Vooral de rekentuin is favoriet bij kinderen. Ze willen graag veel bloemen laten groeien. Bij de taalzee mis ik nog het oefenen van specifieke spellingsregels. Het zou helemaal mooi zijn als hierin eigen woordenlijsten toe te voegen zijn die de kinderen bij de regel hebben bedacht. Of woordenschat lijsten met woorden bij het thema dat speelt in de klas.

heel gemakkelijk om de kids mee te laten oefenen

Het is heel gemakkelijk dat de kids zelfstandig kunnen oefenen zonder dat je er langs moet zitten, en zonder dat je oefeningen van het juiste niveau moet zoeken. Wel jammer dat er bij taalzee geen mogelijkheid is om specifieke oefeningen te selecteren. Bij de spelletjes flits, dictee, letterchaos, goed gespeld zou het handig zijn als je af en toe kunt aanduiden dat je bv oefeningen wilt op ij/ei, of liever op au/ou, of op eind d/t, of op letterzetten of klinkerdief. Zodat je specifiek kunt oefenen waar ze op dit moment in de klas ook mee bezig zijn. Het zou handig zijn als je zo een keuze af en toe kunt aanzetten, en daarna terug kunt afzetten. Ook vraag ik me af in hoeverre de Nederlandse leerdoelen overeen komen met de Belgische.

Beste Peggy, Bedankt voor de mooie beoordeling en je feedback. We zijn inderdaad aan het kijken hoe we specifieke oefeningen aan kunnen bieden binnen onze oefenprogramma's. Dus we hopen dat in de toekomst mogelijk te kunnen maken. Wat betreft de leerdoelen zijn we erg benieuwd naar de Belgische leerdoelen. Mocht je hiervan een lijst voorhanden hebben, neem dan even contact met ons op via info@oefenweb.nl. We kunnen dan kijken in hoeverre deze overeenkomen met onze Nederlandse leerdoelen. Met vriendelijke groet, Het Oefenwebteam

prima, overzichtelijke methode.

Zetten, vooral rekentuin, voornamelijk in voor het automatiseren. Werkt zoals het aangegeven is.

Door de game omgeving wordt het gezien als een spel... tijd die wegtikt en prijzen die je kunt verdienen