waardeloos

Ik heb via school dit doorgekregen en ik heb nog nooit zoiets warfdeloos meegemaakt als oefenweb, Mijn dochter heeft er totaal niks aan gehad , inloggen ging steeds heel moeilijk en die 2 keren dat het wel lukte kwam bij sommen van groep 4 terwijl ze in groep 8 zat. Niks mee gedaan dus ik kon het tussentijds ook niet stopzetten dus ik heb er totaal niks aan gehad en ik zou het niemand aanraden maar juist afraden!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

- Variatie - Werkt snel - Leuke lay-out - Gebruiksvriendelijk

- Gebruikersnamen+wachtwoorden van de kinderen zelf kunnen aanpassen en makkelijker maken.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Kinderen zijn enthousiast Makkelijk werkbaar Mooi opgezet programma Adaptief

Ga zo door!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

goede service, goed behandeld

Beste Rina, Bedankt voor uw positieve recensie over Rekentuin! We kunnen u vertellen dat Tijd (klokkijken) en Geld al te spelen zijn in Rekentuin. Mochten de spellen nog niet zichtbaar zijn in de tuintjes, kunt u dit via de Spelinstelling in de beheerdersomgeving aanpassen. Ook kunnen we u al laten weten dat er hard gewerkt wordt aan het spel Meten. Zodra dit spel beschikbaar is in Rekentuin stellen we u via onze nieuwsbrief, social media en website op de hoogte. Met vriendelijke groeten, Het Oefenwebteam

Pluspunten

Het product is niet duur. Aantrekkelijk voor de leerling. Individueel in te stellen. Niveaubepaling goed te zien voor de leerkracht.

Ik vind de domeinscores die de leerkracht kan zien duidelijker dan de groeikaart van de leerling. De leerling kan niet goed zijn groei zien.

Beste, Bedankt voor uw positieve recensie! We nemen uw verbeterpunt mee in ons technische overleg. Met vriendelijke groeten, Het Oefenwebteam

goede service, goed behandeld

Beste, Bedankt voor uw positieve beoordeling. We nemen uw verbeterpunt mee in ons optimalisatieproces. Met vriendelijke groeten, Het Oefenwebteam

perfect, zeker aan te bevelen

Beste, Bedankt voor uw positieve reactie over Rekentuin! We nemen uw verbeterpunten mee in ons optimalisatieproces en zullen kijken of en hoe we dit aan kunnen passen. Met vriendelijke groeten, Het Oefenwebteam

goede service, goed behandeld

Beste, Bedankt voor uw positieve reactie over Rekentuin. Uw feedback is voor ons zeer waardevol en we zullen dit ook meenemen tijdens het optimaliseren van onze programma's. Met vriendelijke groeten, Het Oefenwebteam

perfect, zeker aan te bevelen

Beste Bouke, Bedankt voor uw positieve reactie over Rekentuin. Uw feedback is zeer waardevol voor ons. Uw verbeterpunt hebben we nog niet eerder gehoord, maar we gaan deze zeker verder bespreken. Met vriendelijke groeten, Het Oefenwebteam

goede service, goed behandeld

Beste Irina, Bedankt voor uw positieve reactie. We nemen uw feedback mee tijdens ons overleg om onze producten verder te optimaliseren. Bedankt voor uw input. Met vriendelijke groeten, Het Oefenwebteam

goede service, goed behandeld

Beste Johan, Bedankt voor uw positieve reactie en feedback. Uw verbeterpunt nemen we mee tijdens ons overleg voor verdere optimalisaties aan onze producten. Met vriendelijke groeten, Het Oefenwebteam

Pluspunten

Op een interactieve manier verschillende onderdelen van rekenen komen aanbod. Extra instrument om bij je tekenlessen te gebruiken.

Beste, Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groeten, Het Oefenwebteam

voldoende, een redelijke ervaring

voldoende, een redelijke ervaring

goede service, goed behandeld

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het jammer dat Words&Birds niet naar wens was. Words&Birds is nog een vrij jong oefenprogramma en volop in ontwikkeling. Tevens is Words&Birds in het spel Ducktator (Dictee) voorzien van audio. We adviseren Words&Birds altijd in te zetten als oefenmateriaal naast de huidige methode. Klassikale lessen lenen zich beter voor het oefenen van de uitspraak van Engelse woorden dan een computerprogramma. Met vriendelijke groeten, Het Oefenwebteam