Na de snelle bezorging bleek het de verkeerde te zijn. Was voor iemand anders. Onze ordernummers waren verwisseld. Na telefonisch contact waarbij ik zeer goed werd geholpen op een fijne manier door deze dame werd het heel snel op gelost. En een paar dagen later had ik het goede in huis. Waarvoor mijn hartelijke dank. Vriendelijke groet, Loek Godfriedt.

Heel tevreden

Optijd geleverd en netjes verpakt

Snel en goed e service

Prima service.top

Beveel t iedereen aan. Snel en prettige levering

Snelle en goede levering

Eind van de middag online besteld en volgende dag al in huis. Prima verpakt, netjes geleverd. Erg tevreden mee.

Prima hoes

Paste meteen goed om de nieuwe IPad Air.

Snel

Heel snel. Wacht alleen nog wel op mijn retourbetaling voor teruggezonden artikel.

Hoesjes werden snel geleverd en zijn prima

Zoals je mag verwachten

De webshop doet wat je vandaag de dag mag verwachten van een webshop. Keurig via mail op de hoogte gehouden. Helaas kwam het pakketje wel met vertraging maar dit probleem lag bij de vervoerder.

Dat weet ik pas na een jaar

Hoesje past ferfect op de iPhone 12 Pro

Mooie kwaliteit en een mooie prijs.

Prima product, ben zeer tevreden

Goede verzending.

Super snel geleverd mooi hoesje

Hoesje voor iPad hij is echt top en stevig

Netjes verpakt, goede kwaliteit

Ik heb een hoesje en screenprotector besteld. Het is beiden van goede kwaliteit. Het enige minpuntje was dat ze snel zouden leveren en het uiteindelijk een week heeft geduurd.

prima hoesje

Handig hoesje, heeft extra ruimte voor pasjes.

Hoes ziet er perfect en luxe uit

Vlot besteld, en snel in huis

Goede en makkelijke site

Goede en makkelijke site om iets te bestellen, levertijd zou korter mogen zij .

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit hoesjes en je kreeg er nog een handige doek bij om je scherm schoon te houden

Ik bestelde op een vrijdagavond en zaterdag had ik mijn order binnen, werd ook goed op de hoogte gehouden over mijn bestelling ondanks dat het al avond was. Ben fan van jullie, top service!

Snelle levering en top kwaliteit

Mooi hoesje

Alleen post.nl deed er te lang over Werd pas zaterdagmiddag bezorgd ipv vrijdag

aanrader

bestelling snel binnen en precies wat ik wou, graag bestel ik hier weer

Hoesje is mooi maar het werkt niet fijn omdat ik links ben maar het is toch een mooi hoesje Gr Piet