Snel mooi

Hoesje is precies zoals ik het verwachten. Super snel bezorgd, binnen 24 uur.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hoesjesdirect.nl saboteerde mijn negatieve review.

Vrijdag voor 19.00 uur had ik op Hoesjesdirect.nl een product besteld. Het product was die vrijdag volgens de site van Hoesjesdirect.nl "op voorraad". Maar op dinsdag nog steeds niets ontvangen zonder tegenbericht van Hoesjesdirect.nl. Vervolgens gechat met Remy van Hoesjesdirect.nl en om uitleg gevraagd. Zijn uitleg was dat "op voorraad" betekend dat het product wel op voorraad is maar niet op voorraad is in het inpakmagazijn. Dit is in mijn ogen een vreemde interpretatie van de handelsterm "Op Voorraad". Want op voorraad bij een leverancier/opslagprovider is op voorraad bij de leverancier/opslagprovider en dus niet op voorraad bij Hoesjesdirect.nl zelf. Na flink wat discussie met Remy over de definitie van "op voorraad" bleef Remy via volharden dat "op voorraad" niet hoeft te betekenen dat het ook daadwerkelijk op voorraad hoeft te zijn bij Hoesjesdirect.nl zelf. Vervolgens heb ik Remy aangegeven dat als ze e.a. wel wat duidelijker richting klanten mogen communiceren en dat ik dit ook zou vermelden in mijn review. Ik zou dus een slechte review afgeven voor Hoesjesdirect.nl. Vervolgens heeft Remy direct na deze mededeling mijn order geannuleerd en mij een creditnota verzonden zonder dat ik überhaupt hierom gevraagd had. Dit heeft Remy gedaan ter voorkoming dat de reviewuitnodiging zou worden gemaild naar mij. Gelukkig heb ik op advies van Kiyoh alsnog via site van Kiyoh zelf de optie "Beoordeel hoesjesdirect.nl" deze review kunnen afgeven. Conclusie: Hoesjesdirect.nl heeft mijn aanstaande negatieve review getracht te saboteren en zij hebben hun eigen interpretatie voor de handelsterm "Op Voorraad".

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Peter, Wat ontzettend vervelend dat een misverstand over de voorraad status zo enorm uit de hand is gelopen. Dat betreuren we zeer. We gaan ons best doen de levertijden te verduidelijken. Omdat u zo ontevreden was met uw bestelling bij ons, en geen genoegen kon nemen met de levertijd die wij op de website communiceren, is uw bestelling gecrediteerd. Niemand is geholpen met een dergelijk negatieve situatie waar eigenlijk geen positief einde meer mogelijk is. Het is niet onze bedoeling geweest om u er van te weerhouden tot het schrijven van een review. Dat is immers voor iedereen mogelijk. We hopen wel dat de situatie nu duidelijker is en u weet dat er in ieder geval geen kwade bedoelingen in het spel zijn van onze kant. We gaan ons best doen de levertijd te verduidelijken bij een volgende update. Met vriendelijke groet, hoesjesdirect.nl

Goed geroggeld

Afspraak wanneer het door mij bestelde artikel geleverd zou worden goed nagekomen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooi hoesje voor weinig geld 👍

Was oke

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Precies zoals ik had verwacht

Perfect lekker dun maar wel stevig

tip top

tip top

Vond ze super goed

Alleen de roze met handvat is gewoon een papier inlegger dat vind ik spijtig de rest super

Op tijd en netjes!

Top alles op tijd aangenomen en goede kwaliteit.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima service, ook voor ruilen

Goede sercice, alles online te regelen, bij ruilen geen verzendkosten (Alleen bij retourneren wel) verder wordt alles verzonden zonder verzendkosten. Zeer redelijk dus.

Niks mis mee !!

Alles volgens toezegging !!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

perfecte hoes voor een nette prijs

Snel en een mooie kwaliteit hoes

Prima product en verzending

Heel tevreden

Voldoet aan de verwachting

Voldoet aan de verwachting

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goeie kwaliteit en snelle leveringen.

geweldig

• Zou u ons aanbevelen? Ja

prima snelle levering, juiste hoes

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Leuk ipadhoesje en nette bezorging.

Veel keuze in prijs en kwaliteit.

Prima en Abel.

Precise wat ik zocht.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geleverd wat ik besteld heb tegen mooie prijs

prima producten, goede prijs/kwaliteitsverhouding

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede kwaliteit en snelle levering

Zeer positief

Goede en snelle service

Prima bedrijf snelle levering als het niet goed is gelijk nieuwe opgestuurd en gratis retour service aanrader voor iedereen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooi hoesje mooie kleur wat perfect past

Top levering

Mooie hoesjes voor onze IPhones. Zeer correcte afhandeling. Aanrader voor iedereen!!!

Functioneel netjes

Wat vertraagde levering, maar prima artikel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

De print van mijn hoesje begon na één dag al los te komen. Ik heb zonder problemen een nieuw hoesje gekregen dat helemaal in orde is. Snel verder geholpen en tevreden mijn nieuwe hoesje!

Over hoesjesdirect.nl

Filter op Taal