Snelle levering, precies goed

Besteld, dag later geleverd, prima

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima hoesje voor prima prijs

Prima hoesje voor prima prijs en snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer snelle levering, prima product.

Overzichtelijke website. Heel veel keus. Zocht anti slip hoesje en kwam snel op deze website terecht. Veel betaal mogelijkheden. Snelle email bevestiging. Levering binnen een dag, klasse.

Mooi en handig hoesje

Ideaal, alles bij de hand! Alleen ben ik nog een beetje bang dat mijn telefoon er uit zou kunnen glijden. Liever had ik er een magnetisch drukknoopje aan gehad voor mijn gevoel. Masseer hij ziet er supermooi uit en is handig in gebruik met alle ruimte voor pasjes e.d.

Correct Goede service Zelfs nog een extra mail met advies

Top product

Snelle levering van een fijn product. Ik ben zeer tevreden over dit apple iwatch bandje. Stevig en pima draag comfort....en gewoon net als the real thing 3 bandjes. 1 standaard en een smal en large. En doekje is een aardig kado(tje) ;-)

Prima ervaring. Nette spullen. Snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle verzending en goede kwaliteit

Zeer degelijk en mooi kwaliteitsvol product , zeer snelle verzending en als er een probleem of verkeerde bestelling is word alles snel geregeld eventueel met omruil van een verkeerdelijk besteld product , het eventueel terug te krijgen bedrag word ook snel terugbetaald . Top

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Probleempje perfect en super netjes opgelost, nogmaals mij dank

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ben heel blij met mijn mooie I-pad hoes!!

Mooie hoes, goed materiaal en ook nog een leuke kleur. Pakketje snel en correct ontvangen. Bedankt!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik had het verkeerd artikel besteld en de omruiling ging héél vlot: - binnen de paar dagen was mijn geld terug gestort - op mijn vraag werd het nieuw artikel opgezonden met PostNL waardoor het 2 dagen later in huis was ipv 8 dagen met hun klassieke pakjesdienst.

Goed en betrouwbaar

Zie hierboven

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geweldig hoesje voor mijn iphione

snel betrouwbaar

goed en degelijk

mooie hoes voor de I-pad voor een goede prijs.

Prima service!

Geen opmerkingen. Prima service!

Snel mooi

Hoesje is precies zoals ik het verwachten. Super snel bezorgd, binnen 24 uur.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hoesjesdirect.nl saboteerde mijn negatieve review.

Vrijdag voor 19.00 uur had ik op Hoesjesdirect.nl een product besteld. Het product was die vrijdag volgens de site van Hoesjesdirect.nl "op voorraad". Maar op dinsdag nog steeds niets ontvangen zonder tegenbericht van Hoesjesdirect.nl. Vervolgens gechat met Remy van Hoesjesdirect.nl en om uitleg gevraagd. Zijn uitleg was dat "op voorraad" betekend dat het product wel op voorraad is maar niet op voorraad is in het inpakmagazijn. Dit is in mijn ogen een vreemde interpretatie van de handelsterm "Op Voorraad". Want op voorraad bij een leverancier/opslagprovider is op voorraad bij de leverancier/opslagprovider en dus niet op voorraad bij Hoesjesdirect.nl zelf. Na flink wat discussie met Remy over de definitie van "op voorraad" bleef Remy via volharden dat "op voorraad" niet hoeft te betekenen dat het ook daadwerkelijk op voorraad hoeft te zijn bij Hoesjesdirect.nl zelf. Vervolgens heb ik Remy aangegeven dat als ze e.a. wel wat duidelijker richting klanten mogen communiceren en dat ik dit ook zou vermelden in mijn review. Ik zou dus een slechte review afgeven voor Hoesjesdirect.nl. Vervolgens heeft Remy direct na deze mededeling mijn order geannuleerd en mij een creditnota verzonden zonder dat ik überhaupt hierom gevraagd had. Dit heeft Remy gedaan ter voorkoming dat de reviewuitnodiging zou worden gemaild naar mij. Gelukkig heb ik op advies van Kiyoh alsnog via site van Kiyoh zelf de optie "Beoordeel hoesjesdirect.nl" deze review kunnen afgeven. Conclusie: Hoesjesdirect.nl heeft mijn aanstaande negatieve review getracht te saboteren en zij hebben hun eigen interpretatie voor de handelsterm "Op Voorraad".

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Peter, Wat ontzettend vervelend dat een misverstand over de voorraad status zo enorm uit de hand is gelopen. Dat betreuren we zeer. We gaan ons best doen de levertijden te verduidelijken. Omdat u zo ontevreden was met uw bestelling bij ons, en geen genoegen kon nemen met de levertijd die wij op de website communiceren, is uw bestelling gecrediteerd. Niemand is geholpen met een dergelijk negatieve situatie waar eigenlijk geen positief einde meer mogelijk is. Het is niet onze bedoeling geweest om u er van te weerhouden tot het schrijven van een review. Dat is immers voor iedereen mogelijk. We hopen wel dat de situatie nu duidelijker is en u weet dat er in ieder geval geen kwade bedoelingen in het spel zijn van onze kant. We gaan ons best doen de levertijd te verduidelijken bij een volgende update. Met vriendelijke groet, hoesjesdirect.nl

Goed geroggeld

Afspraak wanneer het door mij bestelde artikel geleverd zou worden goed nagekomen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooi hoesje voor weinig geld 👍

Was oke

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Precies zoals ik had verwacht

Perfect lekker dun maar wel stevig

tip top

tip top

Vond ze super goed

Alleen de roze met handvat is gewoon een papier inlegger dat vind ik spijtig de rest super

Op tijd en netjes!

Top alles op tijd aangenomen en goede kwaliteit.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima service, ook voor ruilen

Goede sercice, alles online te regelen, bij ruilen geen verzendkosten (Alleen bij retourneren wel) verder wordt alles verzonden zonder verzendkosten. Zeer redelijk dus.

Over hoesjesdirect.nl

Filter op Taal