Betrouwbare Webshop

Leuk en uitgebreid assortiment, zeer snel geleverd! Webshop voldoet aan mijn verwachting. Voor aanvullende informatie was de klantenservice goed bereikbaar, professioneel en vriendelijk. Ik raad deze winkel aan.

Mooi stevig hoesje

Mooi stevig hoesje die perfect aansluit op mijn telefoon. Kleur blijft mooi en hoesje blijft stevig. Bezorging was ook echt supersnel. In de middag besteld en de volgende dag lag het hoesje al op de mat. TOP!

Heel snelle levering, goed product, prijs is OK.

Makkelijk bestellen en past door de brievenbus. Ideaal.

Zeer goede en welwillende service

Ik had een groen hoesje besteld, bleek bij levering meer naar het bruin te gaan, ik heb gebeld, hij heeft bij de voorraad gekeken en alle andere ‘groene’ hoesjes bleken meer bruin. Hij had nog een optie maar mailde dat deze ook niet echt groen was. Heb laten weten dat ik dan voor cognac kleur ging en had deze de volgende dag in huis. Dit is allemaal in twee dagen gebeurd, top geregeld.

De telefoonhoesjes waren goed geleverd. De mandala op het hoesje was in de werkelijkheid iets vrouwelijker dan wat je op de site verwacht. Het is perfect dat de levering de dag erna al plaatsvind maar hierdoor heb je wel een hele dag huisarrest omdat de levering tussen 08:00 en 19:00 zou zijn. Gelukkig was dit op die dag geen probleem.

Super snelle levering van een mooi hoesje. Fijn dat er ook bij staat hoe de bescherming is vd hoesjes. Ook een protectieglas er bij besteld, wat super handig opbrengen is

Prima, site kan op onderdelen beter.

Snelle en nette levering

Mooi hoesje en snel geleverd

Goed product, snelle levering.

Goed product, snelle levering.

Mooie Book-case besteld. Vrijdags besteld ,zaterdags geleverd.

het product is goed

Goeie kwaliteit en super snelle zending

Mooi hoesje en snelle en correcte levering, is een aanrader!

Alles prima geregeld.

Helaas heb ik de verkeerde cover besteld. Prima afhandeling van het retour.

Dik tevreden en super snel!

Niet duurzaam!

Voor zo’n kleine hoes, een grote verpakking als verpakking past niet, niet duurzaam. Dit pakket had door de brievenbus gepast.

Snelle levering en soepele bestelling

Selecteren en bestellen ging eenvoudig. Snelle levering.

Snelle levering en uitstekende service

Leuke hoes en goede kwaliteit

Prima hoesje en goed geregeld

Heb geen ervaring met hoesjesdirect

Fijn en handig hoesje

Het beschermd mijn telefoon goed en ziet er leuk uit.

Mooi hoesje, snelle levering

Het was een cadeau en de ontvanger was er erg blij mee. Goede kwaliteit en snelle verzending.