Filters

7

ja ik was tevreden over kwaliteit en bestelling

helaas was het bestelde artikel te groot. ik bestelde een hoes voor een compacte kamado bbq en volgens de beschrijving zou dit de juiste maat zijn. helaas bleek deze toch veel te groot. jammer want de kwaliteit leek heel goed. prettig contact gehad met de klantenservice hierover want retourservice was iets minder duidelijk op de website

  • Aanbevelen? Ja
10

.

Pakketje was kwijtgeraakt bij PostNL. Contact opgenomen en nog geen dag later was er al een nieuw hoesje op de post gedaan. Top service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Uitstekende kwaliteit en service

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Snelle levering,protector was stuk had de dag ernaar al gelijk een nieuwe .Top service

  • Aanbevelen? Ja
10

Ben erg tevreden over de hoesjes

In eerste instantie had ik 2 andere hoesjes besteld 1 voor mijn vrouw en 1 voor mij , maar dat duurde zolang dat ik maar een ging mailen , nou bleek dat die hoesjes niet op voorraad waren. Dat vond ik wel slecht dat ik daar geen berichtje van heb gekregen want na mij mail heb ik 2 andere uitgekozen en die had ik meteen de volgende dag in huis. Dus het kan wel

  • Aanbevelen? Ja
9

snel en makkelijk

s'avonds besteld en de volgende dag al in huis. top de volgende keer dat ik wat nodig heb bestel ik hier weer

  • Aanbevelen? Ja
10

Super hoesje en snelle levering

Alles prima geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima aankoop

Tevreden ben ik met de aankoop. Ook de snelheid waarmee ik het binnen had. Dik tevreden met jullie manier van werken en bezorgen!

  • Aanbevelen? Ja
9

Correcte en snelle levering

De bestelling werd snel en correct geleverd, voldeed aan de verwachtingen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering.

Prima service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Naar wens

Perfect, zoals ik het mij had voorgesteld

  • Aanbevelen? Ja
1

de levertermijn is niet correct

ik heb een bestelling geplaatst op 19/05/2020 en 5 weken later nog geen resultaat. je krijgt geen respons in hoever je bestelling in behandeling is. alle begrip voor een afwijkende levertermijn vanwege corona maar dit slaat alles. je probeert hun telefonische te bereiken maar ook dit is tevergeefs na 7min ben je pas bij een medewerker. het enige dat zij kan vermelden is dat het pakketje nogmaals kan verzonden worden. zeer onbetrouwbaar komt dit allemaal over

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Cliff, Jammer om te horen dat we een onbetrouwbare indruk bij u hebben achtergelaten. Ik zie dat het bij de bestelling opgegeven adres in eerste instantie verkeerd was doorgegeven. U heeft toen contact opgenomen om het juiste adres door te geven, en wij hebben dit gewijzigd. Helaas was de bestelling al naar u onderweg. De zending is retour gekomen, en hierna opnieuw naar u verzonden. Dit hadden we direct kunnen doen. Wij hebben onze procedures daarom aangepast zodat een dergelijke situatie zich niet meer voor kan doen. Met vriendelijke groet, Hoesjesdirect.nl

10

Snelle levering, top product

Super blij met mijn aankoop

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht product, slechte service.

Ik had een screenprotector van Zagg aangeschaft voor mijn S10 + via deze site. De aanschaf waarde 39€. Het product was snel geleverd, en makkelijk aan te brengen. Dus tot hier toe alles goed. Na 1 dag gebruik was de screenprotector al helemaal vol met krassen. Dit na normaal gebruik en door in mijn broekzak te steken. Een lege broekzak, zonder sleutels. Ik heb al verschillende protectors aangeschaft over de jaren heen, maar dit had ik nog nooit gezien. Het lijkt me eerder een productie fout van de fabrikant. Ik contacteerde al na de eerste dag de klantendienst van Hoesjesdirect. Ik probeerde hen dit uit te leggen en heb hen foto's doorgestuurd, maar ik botste steeds op dezelfde typerende antwoorden: Een screen protector beschermt het pantserglas van de telefoon, maar kan zelf krassen vertonen. Dat snap ik, maar iedereen die mijn foto's zou zien, zou kunnen begrijpen dat er wel een fout moet liggen in het product. Ik heb hen gevraagd om de producent te contacteren en na te gaan of dit niet om een productie fout ging. Maar dit wilden ze niet. Een product van 40 euro dat na 1 dag om zeep is ???? Jullie mogen wel wat meer moeite doen voor jullie klanten hoor !

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Ken, Jammer om te horen dat u ontevreden over onze service bent. Helaas kunnen wij geen garantie bieden op screenprotectors waar door gebruik krassen op zijn ontstaan. Met vriendelijke groet, Hoesjesdirect.nl

10

Goed gelukt

Zelf ontworpen hoesje precies zoals voorbeeld

  • Aanbevelen? Ja
9

gekregen wat ik besteld heb.binnen 1 dag.gewoon goed

super snel binnen.gewoon een goed bedrijf..

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle levering, hoesjes bevallen goed!

Overzichtelijke website. Zoals aangegeven vond de levering de volgende dag plaats. Hoesjes zijn echt leuk!

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

snel geleverd. goed hoesje

  • Aanbevelen? Ja
10

Een fantastisch hoesje voor alle gangbare telefoon ...

Als verschillende van deze hoesjes gekocht en ook voor mijn familie. Iedereen is zeer tevreden. Alles past soepel en het koortje is erg handig. Kortom ... top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi hoesje, supersnelle levering!

makkelijke site, overzichtelijk, genoeg keuze, snelle levering en een goed verpakt product. Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Nvt

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima opgelost

Voor mijn vrouw haar MacBook een zelfde doorzichtige cover besteld. Doekje was vergeten erbij te doen. Na een mailtje nagestuurd. DIK COMPLIMENT

  • Aanbevelen? Ja
8

Leveren snel

Goede ervaring

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Mooi hoesje, snelle reactie en ontvangst. Heel goed verpakt

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle levering en nalevering

Er miste een item in de doos van de geleverde bestelling. Na het contactformulier in te hebben gevuld, had ik de volgende dag reactie en de dag daarna het manco product in huis. Super!

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd