Mooi hoesje

Goed verpakt, snelle bezorging, mooie kwaliteit! Ben zeer tevreden!

Goed Moederdag cadeau

Blij mee!

Leuk hoesje voor prima prijs

pakketje goed ontvangen en werkt prima.

Snelle levering en mooie hoes

Snelle levering, en mooie hoes en voordelig voor mijn I pad pro.

Mooi hoesje, snel geleverd.

Mooi hoesje, snel geleverd.

Vlot en correct geleverd, top

TOP!!

Mooie kwaliteit

Prachtig hoesje.

Snelle levering.

Prima kwaliteit en snelle levering

Ik heb hem snel binnen binnen1 dag .

Ik vond het heel gemakkelijk en snel

Perfecte service!

Zeer veel keuze en goeie prijzen en kwaliteit! Gewoon zeer goed! Was het overal maar zo. Mvg Peter.

Snelle levering van een goede telefoonhoes

Snelle levering van een goed telefoonhoesje, wat volledig aan mijn verwachtingen voldoet.

Zie boven

Mooi stevig hoesje

Materiaal voelt heerlijk zacht, niet plakkerig, luxueuze uitstraling en lekker stevig, goede bescherming voor de telefoon. Ook handig zijn de drie vakjes voor pasjes en een open vak daar achter. Prima prijs-kwaliteit verhouding.

Tevreden kwamen de afspraken na

Fijne bestelling en snel in huis

Mooi hoesje, goed antislip, mooie afbeelding Snel in huis

Stevige cover

Het is een zeer stevige cover. Ik geef een ster minder omdat er geen uitsparing is voor de standaard stylus. Het toetsenbord is helaas ook niet bruikbaar, maar dat gebruik ik gelukkig bijna nooit.

Geweldige service

Mijn bestelde hoes werkte niet, de automatische aan uit werkte niet, waarschijnlijk agv een defecte magneet. Na via whatsapp contact opgenomen te hebben, kon ik een nieuwe uitzoeken die meteen werd opgestuurd. Ik hoefde de defecte hoes niet eens terug te sturen. Top service!

Prima artikel

Art komt overeen met de omschrijving

..................

...................

hoesje zoals op de foto goed dus

He hoesje is perfekt zoals ik wenste, verstuurd na een paar bevestigingsmails en na drie dagen in mijn bezit! geweldig !

Tevreden!

Niet duur en ruim assortiment, dat maakt het lastig om te kiezen!

Zeer tevreden!

Ik stuurde mijn vorige bestelling terug na telefonisch contact met Jan.. Deze nam alle tijd en zocht naar een passend formaat. Met gesloten beurs ruilde ik op deze manier de verkeerde in voor de hoes die prima past. Dit allemaal binnen 1 week! Geweldig! Zeer bedankt, JAN