Helder advies gekregen

Duidelijke website en vriendelijk advies gekregen bij aankoop. Dank jullie wel.

Snelle en accurate levering

Snelle en duidelijke levering. We wisten wanneer we de wasmachine konden verwachten. Hierover wordt je persoonlijk door ze geïnformeerd. Wel zo fijn. Al met al was alles netjes geregeld.

Goed advies gekregen

Goed advies gekregen door telefoon. Bestelling erg snel in huis! Goede ervaring met dit bedrijf.

Prima bedrijf

Uitstekend bedrijf. Prima service en uitstekende prijzen! Daar kom ik zeker nog eens terug.

Pluspunten

Fijne vriendelijke benadering en snelle service.

Pluspunten

Wasmachine was gemakkelijk te bestellen hier. Persoonlijke afspraak voor levering. Goede communicatie over het tijdstip. Twee ontzettend vriendelijke bezorgers.

Pluspunten

Ondanks de ongelukkige omstandigheid van een foute adressering (foutje van onszelf) hebben wij op redelijke termijn toch onze wasmachine ontvangen. Dank aan de jonge man bij de service-afdeling!

Pluspunten

Vlotte jongens die de oude wasmachine netjes meegenomen hebben en de nieuwe keurig aangesloten hebben

Pluspunten

Duidelijke informatie ontvangen per mail, snelle levering, tevreden met het product.

Pluspunten

Keurig geïnstalleerd, komt afspraken goed na, zoals afgesproken.

Pluspunten

Goed vakkundig geholpen met een hele mooie deal voor onze nieuwe Bosch wasmachine. Blij met onze aankoop.

Pluspunten

Goed betrouwbaar bedrijf met vriendelijk deskundig. Aanrader!

Pluspunten

Duidelijke site, makkelijk bestelling plaatsen. Vlotte bevestiging van de bestelling. Snelle levering met tijdvenster voor afleveren.

Pluspunten

Snelle en volledige service. Goed bedrijf, zeer tevreden met wasmachine.

Pluspunten

Geweldig, klantvriendelijk bedrijf met super service.

Pluspunten

Netjes bezorgt, 20 min voor levering gebeld dat ze onderweg zijn. Netjes de wasmachine op zolder gebracht alles keurig. Aanrader, zeer fijn bedrijf

Pluspunten

Goede service — Zeer positief. Goede en snelle service. Goede kwaliteit.

Pluspunten

Fijne betrouwbare winkel. Erg prettig dat je snel en deskundig geholpen wordt. Ook aan de telefoon waren ze erg vriendelijk !

Pluspunten

Eerlijk en goede, snelle service. Ze geven goede en vlotte informatie over hun producten. Ik beoordeel deze zaak met: GOED!

Pluspunten

Uitstekende service! Zoals bij iedere aankoop hier weer zeer tevreden!

Pluspunten

Het was en verrassend fijne aankoopervaring, goede en heleder website en de afhandeling en bezorging was uitstekend.

Pluspunten

Ondanks dat ze drie trappen op moesten, hebben de bezorgers mijn AEG wasmachine perfect op hun plaats gekregen. Ze waren ontzettend vriendelijk! Ik beveel dit bedrijf zeker aan!

Pluspunten

Alles prima, levering op tijd zoals aan de telefoon besproken. Whirlpool wasmachine is echt een parreltje om te zien en diet zijn werk erg stil. Zoals ze hadden gezegd aan de telefoon zijn de ZEN wasmachines erg stil. Superfijn op de eerste verdieping met ook 3 slapende kinderen. Top advies. Volgende keer weet ik jullie weer te vinden.

Nee, hele kundige mensen!

Pluspunten

Goed advies en goede bezorging — Zij hebben ons goed geadviseerd en de bestelde apparaten geleverd op het afgesproken dag. Een dikke 4 sterren dus.

Pluspunten

Fijne online winkel met goede prijzen en service. Ben om... en zal vast vaker hier kopen.

Over De Witgoed Groep

Welkom op de beoordelingspagina van De Witgoed Groep! De witgoed Groep is een collectief van specialisten met een nadrukkelijke focus op keukenapparatuur en witgoed. Onze visie is dat je alleen kan exceleren in service en kwaliteit door specialisatie. Met verstand van witgoedzaken geven onze specialisten gestalte aan deze visie en doen ze dat waar ze goed in zijn, namelijk de verkoop witgoed- en keukenapparatuur. Onze websites bieden u alle voordelen op het gebied van veilig betalen, garantie, bezorging en het retourneren van producten. Wilt u meer over ons weten? Bekijk dan snel onze website of bezoek één van onze (online) winkels.