Snel en betrouwbaar!

Ik heb eerst telefonisch contact gehad met de eigenaar en hij heeft me heel goed geholpen in mijn keuze. De bestelling arriveerde al de volgende dag!! Echt geweldig. Ook het fiets karretje is top. Dit bedrijf is een echte aanrader. Nog hartelijk dank voor de goede service.

Wij hebben een askoppeling voor onze Burley hondenkar besteld, deze hadden we de dag erna al in huis. Super!

Precies het goede artikel.

Het was even zoeken, maar hier vond ik het artikel waar ik naar op zoek was.

Snelle en correcte levering. Ideale maat voor ons hondje. Ziet er leuk uit en doet perfect wat het moet doen. Makkelijk te (de-)monteren.

Heel vlot en correct geleverd

Heel vlot en correct

Mooi snel op tijd geleverd, goed verpakt.

Heel tevreden

Supersnelle levering

Goede snelle service

Snel en duidelijk in communicatie

Snelle service, makkelijk in elkaar te steken

Correcte en snelle levering!

Snel geleverd en mooie kar.

Artikel was binnen no time binnen. Goede instructie formulier, en hondenkar voldoet aan eisen.

Voldoet aan de verwachtingen

Voldoet aan de verwachtingen

Degelijke hondenkar, met lage instap en mogelijkheid om hond aan te lijnen

Fijne kar, degelijk, gemakkelijk te monteren, gemakkelijk aan de fiets te maken, lage instap, mogelijkheid om de hond aan te lijnen. Levering zoals beloofd. Aanrader.

Prettig verlopen en goede begeleiding bij vragen,

Op tijd en compleet geleverd

Ik kon mijn bestelling ook perfect tracen. De fietskar van Trixie is geweldig. Aan iedereen wel het advies om steeds de Large te nemen, vanaf middelgrote honden.

Goede productinformatie, vriendelijke klantenservice, snelle verzending. Vandaag besteld en morgen ophalen op ons vakantieadres. Top!

Snel en correct

Fiietskarretje besteld. Snel geleverd door Post.nl. Ik ben zeer tevreden

Super vlotte, snelle keurig verpakte imperial cq bagagedrager doggy ride novel fietskar..erg blij mee..had deze bij fietsenzaak besteld, na een mnd nog steeds niet leverbaar, uiteindelijk zelf gegoogeld en bij jullie uitgekomen..besteld volgende dag al op de kar..geweldig

Snelle levering, mooie hondenbuggy

Het was makkelijk te bestellen , en er werd snel geleverd. De hondenbuggy is mooi en voldoet aan mijn verwachtingen, en die van de hond!!

Prima levering en mooi product

Prima levering en mooi product

Goede informatie en snelle levering.

Goede informatie, goede prijs en snelle levering.

Super fantastisch tevreden over de gehele lijn ! Prima

Alles verloopt vlot en supersnelle verzending. Aanrader !!

Slecht

Niet tevreden

Wij betreuren het dat u niet tevreden bent. Het is ons echter wel een raadsel waarom u niet tevreden bent. Uw bestelling is de volgende dag geleverd en het ontbreken van een onderdeel van uw bestelling hebben wij meteen voor u opgelost. Jammer dat u niet respectvol was aan de telefoon en desondanks hebben wij u toch vriendelijk te woord gestaan. Helaas kostte het voor u het mailen van een foto te veel moeite en was u daarom boos. Wij wensen u desondanks toch veel plezier met uw aankoop.

Keurige afhandeling bestelling

Duidelijke website, snel bezorgd.

Hier een tevreden klant. Duidelijk op de website en snel afgeleverd, goede communicatie.

Over Fietskarretje.nl

Fietskarretje.nl biedt een veilig transport met je fiets en heeft een uitgebreid assortiment van allerlei kinderkarren, hondenkarren en bagagekarren in diverse kleuren met- of zonder vering.

Over FDB Shops

Onder FDB Shops vallen: - Fietskarretje.nl - Dierenbenodigdheden-online.nl - Telefoonhouder-shop.nl