Fietskar werd perfect afgeleverd. Geen info ontvangen wanneer de levering zou aankomen.

Mijn hond vindt het wel leuk in de fietskar. Er zijn wel veel ritsen, hopelijk gaan deze lang mee. De vering werkt goed, geen vervelende schokken. Stevig, dik kussen, heel comfortabel voor mijn hond.

Uitmuntend

Ik kreeg goede duidelijke informatie van een vriendelijke behulpzame medewerker

Deskundig vriendelijk en behulpzaam

Aangezien wij nog wat vragen hadden over onze keuze van fietskar hebben we telefonisch contact gehad met het bedrijf. We kregen prima en duidelijke antwoorden. De aankoop liep voorspoedig en de spullen zijn keurig verpakt geleverd.

In een woord geweldig!!!!!

Vandaag besteld morgen geleverd. Ze doen wat ze zeggen. En daar houden wij van

Snelle levering en uitstekende service!

Wow, ordered Wednesday afternoon and it arrived less than 24 hours later in Belgium. Fantastic, easy to put together and collapse for storage in the car or camper. Definitely recommend this item and this company. Thank you

Er wordt goed geadviseerd en de gemaakte afspraken worden nagekomen en dat is een belangrijk gegeven

Hele goede service

Prima geregeld.

Ik had de verkeerde kar besteld. Retour gestuurd en de juiste besteld. Volgende dag al de creditnota. Prima geregeld.

Scheef wiel..slechte oplossing

Filmpje sturen in plaats van te vervangen e.n Zelf het filmpje maken.ben 75 jaar nog nooit een filmpje gemaakt Achterwiel kost fietskarretje misschien 20 euro Heb 269 euro betaald

Jammer van uw reactie. Wij kunnen helaas niet op commando zo maar een wiel naar u toezenden. Wij hebben u telefonisch uitgelegd dat wij de leverancier ook niet zo maar een opdracht kunnen geven om een wiel naar ons toe te zenden. Wij moeten ons ook verantwoorden. U heeft online besteld en we hebben u geadviseerd om een filmpje te mailen dan kunnen wij zien of de wiel echt scheef is of dat er iets anders aan de hand is. Kunt u het filmpje zelf niet maken dan is er vast wel iemand anders die u wilt helpen. Zodra wij een goede filmpje hebben, dan kunnen (gaan) we het voor u oplossen.

Snelle levering en goed advies

Alles prima verlopen maar mis een showroom om goed te kunnen kiezen.

Fijn dat alles goed is verlopen. Wij wensen u heel veel plezier met uw hondenfietskar. Helaas hebben wij geen fysieke winkel of showroom. Wij hebben wel een eigen voorraad met een ruime magazijn. Wij kunnen ook een goed advies geven. Heeft u vragen dan heeft u binnen 24 uur antwoord.

Helemaal goed geleverd. En goed verpakt.

Alles goed geregeld en snel Verzonden! Top

Goede hoop, slechte communicatie

Aan de hand van de vele fijne reviews het besluit genomen om hier te bestellen. Echter heb ik geen bericht van levering ontvangen, kreeg ik de shop niet te pakken en kon ik niet thuis zijn om het pakket aan te nemen. Hierom besloten elders te bestellen en het pakket retour te laten gaan. Meneer wilde dat ik retourkosten zou betalen, ondanks dat er in de algemene voorwaarden (door jurist bekeken) staat dat dit voor zijn kosten valt. Meneer kwam met een zeer vel repliek en kwam met vele redenen aan die niet van belang zijn voor de klant (ben alleen, druk, had storing etc). Meneer op mijn rechten gewezen echter leek hij het beter te weten dan de rechtsbijstand jurist. Uiteindelijk een factuur voor de retourkosten ontvangen waar nog geen dag ruimte voor was om te betalen. De 14e ontvangen, moest de 14e betaald zijn. De 14e is mijn vader 65 geworden, ik had andere dingen te doen. Nu de kosten betaald, omdat ik ervanaf wil zijn, maar houdt dit dus in de gaten. Meneer roept: zie herroepingsformulier, maar weet niet wat er ij zijn eigen algemene voorwaarden staan. Jammer dat het zo gelopen is.

Jammer van uw reactie. Wij proberen iedere klant zo goed mogelijk te helpen. Het kan echter niet zo zijn dat u onze voorwaarden bepaalt. Er is duidelijk aan u uitgelegd dat de retourkosten (verzendkosten naar ons) voor uw eigen rekening zijn. Ook staat niet in de algemene voorwaarden dat wij de retourkosten voor onze rekening moeten nemen. Wij hebben dit zelfs nog laten checken door de jurist van Webshop Keurmerk. Op de dag dat u belde hadden wij een telefonische storing. Hiervan was u per email op de hoogte. Dit was tevens vermeld op de klantenservice pagina. Wij laten ons echter niet door u onder druk zetten om de retourkosten aan u terug te betalen met dreiging van een slechte review. Wij hadden de indruk gekregen dat u achteraf spijt had gekregen van uw bestelling maar ons voor alle kosten (heen en terug) wou laten opdraaien. Wij hebben de verzendkosten naar u betaald, u de verzendkosten naar ons. Wel zo eerlijk.

Zeer snelle levering. Netjes verpakt.

Kundig bedrijf.

Deze mensen weten waarover ze praten. Zeer klantvriendelijk, meedenkend en oplossingsgericht .

Op het eerste gezicht een degelijke hondenkar

Een goede hondenkar, vind alleen de stang tussen de bridge en de kar zelf erg los bevestigd. Heb mijn man al gevraagd er naar te kijken.

De ene dag besteld, de volgende dag in huis. Alleen de doos had van mij wel wat kleiner (lees: smaller) gekund. Prima produkten.

Uitstekend en snel bezorgt!

De fietskar, ziet er mooi stevig uit, makkelijk in elkaar te zetten. Wij zijn er erg blij mee, ook nog eens snel geleverd, top!

Top webwinkel!!

Top aanbieding en supersnel geleverd!!! Mooie website en overzichtelijke uitleg bij alle producten,

De Innopet Allure Onyx hondenbuggy is nog beter dan verwacht!

Na het contactformulier te hebben ingevuld met de vraag wanneer de Innopet Allure Onyx weer leverbaar zou zijn, binnen 5 minuten antwoord van Mark: over 2 dagen zou deze weer op voorraad zijn en dat was ook zo! Onze Jack Russel is 6,5 jaar oud en is herstellende van een auto-immuunziekte, vandaar de aanschaf van een hondenbuggy. Donderdag 6 juni 2024 de buggy besteld en de volgende dag het pakket keurig via PostNL ontvangen. Het in elkaar zetten kostte ons hooguit 10 minuten en dan staat er een stevige buggy. We hebben de buggy nu een paar dagen en onze hond vind het een prima ding (om er aan te wennen, zetten we haar elke dag even in de buggy). Dat gaat met de vakantie wel goed komen! De buggy (Allure Onyx) vinden wij qua kleurstelling erg mooi, de afmetingen zijn ook goed, de Allure past ingeklapt prima in onze kofferbak (de Innopet Monaco bijvoorbeeld totaal niet, die is met 110 cm te breed) en de buggy is mooi stabiel en heeft een prettig hoge 'duwstang'. Ook het in- en uitklappen is echt een fluitje van een cent. Wij zijn heel tevreden over deze buggy én de prijs/kwaliteit van Fietskarretje.nl. Wij kregen de regenhoes er gratis bij, top!

Alles volgens afspraak

Fijne winkel.

Om 16.55 uur besteld, de volgende middag in huis. Supersnel en goede service. Heb er vaker iets gekocht, een echte aanrader.

Mooi karretje

Gemakkelijk uit te vouwen. De wielen gaan er snel op en af, wat heel praktisch is. Ik heb een elektrische driewielfiets en daar past hij ook achter. Fijn kleine draaicirkel. Nu op fietsvakantie met mijn hond!

Na bestellen was het volgende dag al binnen.

super service

ik had een goede ervaring op de site , alles duidelijk en snel gevonden. veel keuze. levering perfect verlopen. ik ga hier zeker nog bestellen.

Groeveweg 13

9682 RP Oostwold

+31 (0)597 – 542049

Over Fietskarretje.nl

Fietskarretje.nl biedt een veilig transport met je fiets en heeft een uitgebreid assortiment van allerlei kinderkarren, hondenkarren en bagagekarren in diverse kleuren met- of zonder vering.

Over FDB Shops

Onder FDB Shops vallen: - Fietskarretje.nl - Dierenbenodigdheden-online.nl - Telefoonhouder-shop.nl