Hele goeie ervaring

Er werd snel gereageerd via de mail en zo kon de bestelling nog aangepast worden.

Steeds super tevreden!

Vlot, zeer klantvriendelijk, snelle en zeer goede service!

Uitgebreid assortiment en goede klantenservice.

ik werd gebeld omdat de bestelling een rare combinatie van accessoires was. Even een belletje of dit geen fout bevatte. Super meedenkend.

Mismatch product en productbeschrijving

Allereerst: fietskarretje.nl heeft het probleem goed opgelost! Product kosteloos retour, geld snel teruggestort en productbeschrijving op de site aangepast. Ik kocht een doggyride mini luxe kussen. Hierbij zou het om een orthopedisch kussen gaan van 6 cm. Helaas bleek het slecht een schuim kussen. Na telefonisch contact bleek dat het bedrijf niet op de hoogte was dat de leverancier het product had aangepast. Inmiddels is het probleem dus opgelost.

Top webwinkel

Wij hadden een hondenkar van een goed merk besteld. Die werd na bestelling de volgende dag vlot geleverd. Met het produkt was echter wat mis. Iets wat uiteraard altijd wel eens kan gebeuren. We namen gelijk contact op met deze webwinkel fietskarretje.nl die het produkt geleverd had en we kunnen niet anders zeggen dat zij het probleem uitstekend hebben opgepakt en naar volle tevredenheid vlot hebben verholpen. Echt top. Hartelijk dank!!

Gemakkelijk in elkaar te zetten

Miste slot. Toch een karretje met een behoorlijke prijs. Heb inmiddels kabelstot op trekstang geplaatst voor verbinding met fiets.

Fijne service

Genieten van mijn mooie honden fietskar. Ik belde vooraf voor advies met bestelling. Goed bereikbaar telefonisch en goed advies.

Supersnelle verzending

Mijn bestelling werd al binnen 24 uur bij me thuis afgeleverd.

Kan nog niet worden gegeven, omdat het artikel nog niet is gebruikt.

Het ziet er overigens mooi en compleet uit.

prima en transparant geleverd

fijn dat duidelijk beperkt tijdsbestek het artikel ook geleverd werd.

goede omschrijving op de website

Product zoals omschreven

Zeer positief

Op de site aangegeven dat het artikel niet aanwezig was. Een belletje gedaan en te horen gekregen dat het dezelfde dag op de dite aangepast zou worden omdat er weer onderdelen binnen gekomen waren. Een uurtje later besteld

Slechte gebruiksaanwijzing

Leuk karretje, jammer dat ik geen idee heb hoe in elkaar te zetten. Onbegrijpelijke gebruiksaanwijzing! Inmiddels via via voor elkaar gekregen.

Jammer van uw reactie. U heeft de Trixie hondenbuggy zwart bij ons gekocht. Deze is zeer eenvoudig uit te klappen. Bij het product op de webshop ziet u ook een filmpje hoe gemakkelijk dit gaat. Zijn er verder nog vragen dan horen we dit uiteraard graag.

Sehr zufriedenstellend. Zuverlässiger Service. Sehr freundlich!

Teile sind wie beschrieben. Leider hat der Hersteller das Verdeck nicht unbedingt verbessert. Es fehlt der Verstärkungsstab unten. Die Schlaufe ist zum Glück noch eingenäht. Beste Grüße Karl

Mooi handig karretje

Makkelijk in elkaar te zetten. De hond heeft enthousiast meegeholpen met het opbouwen van zijn eigen voertuig. Hij kon niet wachten om in huis rondgereden te worden. Super fietskarretje en een mooie vormgeving.

Geweldig product met supersnelle levering!

Blijkbaar de enige fietskar die we op een eenvoudige en veilige manier op onze Stromer fietsen kunnen plaatsen. Top!

Bereikbaar, met productkennis en ervaring.

Meedenkend, begripvol, vriendelijk en snelle service. Top.

Goede service en fantastisch produkt!!

Hondenbuggy besteld maar die was tijdelijk niet leverbaar. Werd direct contact met mij over opgenomen. Wilde ik misschien een andere kleur of 2 dagen wachten totdat de kleur weer leverbaar zou zijn? Ik koos voor wachten. Precies zoals gezegd weed de juiste buggy in de juiste kleur afgeleverd! En werkelijk: een geweldig produkt! Erg blij mee.

Zeer goede en snelle service

Zeer tevreden, zelf had ik verkeerde as besteld maar telefonisch vriendelijk en vlot geholpen zodat ik een dag later al de juiste in huis had. Complimenten!

kwaliteitsproducten

Ik heb nu reeds een paar artikelen gekocht en steeds van goede kwaliteit. De hondenkar van Doggy ride geeft mij een beter en veilig gevoel bij het fietsen. Het kussen ook van Doggy ride die ik onlangs heb bijgekocht helpt de hond tegen het rijden op oneffen wegen, hij zit nu veel comfortabeler in de fietskar. Voor mij geen ander adres dan fietskarretje.nl voor mijn aankopen

Snelle, goede levering

Regenhoes voor mijn fietskar gekocht, keurig en snel geleverd

Prima, snelle levering en goede service

Uitstekende service!

Mooi assortiment voor een prima prijs en snelle levering. Maar het allermooiste is de uitstekende service en betrokkenheid! Toen ik per ongeluk een typfout maakte is mijn mailadres, deed de verkoper er alles aan om het juiste adres te vinden en mij daarop attent te maken. Bij welke internetverkoper vind je die service nog? Bij mijn product bleek ver een kleine beschadiging bij transport te zijn ontstaan, buiten de schuld om van de verkoper. Maar deze pakte mijn melding wel heel snel op en handelde deze zorgvuldig af.

Snelle bezorging

Fietskar js echt super. Rijdt heerlijk. Hondenmat voor in de kar is zacht en past precies. Snel geleverd. Vrij makkelijk in elkaar te zetten. Kan makkelijk ingeklapt worden

Waardeloos

Als je problemen hebt geven ze niet thuis. Je stuurt een mail met foto's en video dat de hondenbuggy stuk is maar je krijgt geen antwoord maar wel geld beuren.

Jammer van uw reactie. Uw reactie verbaasd ons zeer. Wij hebben van u helemaal geen email(s) ontvangen. Ook hebben we geen telefonisch contact gehad. Mocht u problemen hebben met uw hondenbuggy dan kunt u ons altijd mailen. We gaan dan ons uiterste best doen om uw problemen op te lossen.

Over Fietskarretje.nl

Fietskarretje.nl biedt een veilig transport met je fiets en heeft een uitgebreid assortiment van allerlei kinderkarren, hondenkarren en bagagekarren in diverse kleuren met- of zonder vering.

Over FDB Shops

Onder FDB Shops vallen: - Fietskarretje.nl - Dierenbenodigdheden-online.nl - Telefoonhouder-shop.nl