Voldoet aan de verwachtingen

Voldoet aan de verwachtingen

Degelijke hondenkar, met lage instap en mogelijkheid om hond aan te lijnen

Fijne kar, degelijk, gemakkelijk te monteren, gemakkelijk aan de fiets te maken, lage instap, mogelijkheid om de hond aan te lijnen. Levering zoals beloofd. Aanrader.

Prettig verlopen en goede begeleiding bij vragen,

Op tijd en compleet geleverd

Ik kon mijn bestelling ook perfect tracen. De fietskar van Trixie is geweldig. Aan iedereen wel het advies om steeds de Large te nemen, vanaf middelgrote honden.

Goede productinformatie, vriendelijke klantenservice, snelle verzending. Vandaag besteld en morgen ophalen op ons vakantieadres. Top!

Snel en correct

Fiietskarretje besteld. Snel geleverd door Post.nl. Ik ben zeer tevreden

Super vlotte, snelle keurig verpakte imperial cq bagagedrager doggy ride novel fietskar..erg blij mee..had deze bij fietsenzaak besteld, na een mnd nog steeds niet leverbaar, uiteindelijk zelf gegoogeld en bij jullie uitgekomen..besteld volgende dag al op de kar..geweldig

Snelle levering, mooie hondenbuggy

Het was makkelijk te bestellen , en er werd snel geleverd. De hondenbuggy is mooi en voldoet aan mijn verwachtingen, en die van de hond!!

Prima levering en mooi product

Prima levering en mooi product

Goede informatie en snelle levering.

Goede informatie, goede prijs en snelle levering.

Super fantastisch tevreden over de gehele lijn ! Prima

Alles verloopt vlot en supersnelle verzending. Aanrader !!

Slecht

Niet tevreden

Wij betreuren het dat u niet tevreden bent. Het is ons echter wel een raadsel waarom u niet tevreden bent. Uw bestelling is de volgende dag geleverd en het ontbreken van een onderdeel van uw bestelling hebben wij meteen voor u opgelost. Jammer dat u niet respectvol was aan de telefoon en desondanks hebben wij u toch vriendelijk te woord gestaan. Helaas kostte het voor u het mailen van een foto te veel moeite en was u daarom boos. Wij wensen u desondanks toch veel plezier met uw aankoop.

Keurige afhandeling bestelling

Duidelijke website, snel bezorgd.

Hier een tevreden klant. Duidelijk op de website en snel afgeleverd, goede communicatie.

Vlotte correcte behandeling

Vlotte verwerking van mijn product zoals ik verwacht dat een online aankoop verloopt.

Amazing!

fietsonderdeel besteld tijdens toeren door Nederland met dochter. Om 16.00 uur besteld, volgende dag om 13.00 uur in huis. Terug op de weg! bedankt

Precies zoals verwacht

Het product is zoals ik verwachtte De aflevering is zoals ik verwachtte Dus geen aanspraak op klantenservice hoeven doen, al verwacht ik als dat nodig is, die ook voldoet.

Goede en snelle levering

Snel en correct geleverd.

Mooie fietskar waar onze rottweiler comfortabel in mee kan achter de fiets.

Prima vlotte service

Makkelijk te bestellen en te betalen, en snel geleverd

Netjes geleverd

Bestelling netjes op tijd geleverd.

Echt super

Goede kwaliteit en makkelijke montage en erg stabiele hondenkar en ruim genoeg voor onze 2 kleine biewer Yorkshire terriërs die er ook zichtbaar plezier in hebben

Makkelijk en snelle levering

Eerst bij een winkel gevraagd om het artikel te leveren. Kon wel 2 tot 3 weken duren. Bestelling bij fietskarretje.nl gedaan voor 17.00 uur, volgende dag bestelling binnen. Super!!

Over Fietskarretje.nl

Fietskarretje.nl biedt een veilig transport met je fiets en heeft een uitgebreid assortiment van allerlei kinderkarren, hondenkarren en bagagekarren in diverse kleuren met- of zonder vering.

Over FDB Shops

Onder FDB Shops vallen: - Fietskarretje.nl - Dierenbenodigdheden-online.nl - Telefoonhouder-shop.nl