Snelle levering, goed advies

Eerst gebeld met wat vragen, kreeg vriendelijk en duidelijk antwoord

Prachtig product en mogelijk om af te halen !

Wij hebben de Weehoo Thrill gekocht: prachtige aanhangfiets van mooie kwaliteit. Het is mogelijk om de fiets af te halen of via de post te ontvangen. Wij kozen voor afhalen omdat we in dezelfde provincie wonen (Groningen). Aanrader!

Prima webshop!

Fijne webshop; ruim assortiment, heldere website met goede omschrijving, vlotte levering. En de bestelde fietskar voldoet volledig aan de verwachtingen.

Doen wat ze beloven.

Goede service.

Snelle levering van mijn bestelling!

Ik heb mijn hondenbuggy besteld en de volgende dag, op zaterdag, is ze al geleverd! Het was ook super gemakkelijk om de buggy te monteren! Geweldig blij mee!

Super klein

Te veel klein, en omdchrijving zegt van 1 tot2 of 3 jaar oud kind. Dit pas niet op baby ook. Rat mischien wel

Het is niet fijn om te horen dat u de peuterschaal te klein vindt. In de omschrijving van de peuterschaal staat toch echt dat deze geschikt en ontwikkelt is voor kinderen van 8 tot 18 maanden. Dit zijn standaard richtlijnen voor deze leeftijdscategorie. Als een kind kleiner of groter is als de standaard richtlijnen, daar kunnen wij helaas niets aan doen. Aangezien u niet tevreden bent met uw bestelling kunt u deze natuurlijk retourneren. Jammer dat u ons toch op deze manier beoordeeld.

tevreden

netje en snel geleverd

Goed en snel geleverd

Vandaag besteld morgen in huis

Zoals het hoort

Kwaliteitsvol product aan een goede prijs, geleverd binnen de beloofde termijn.

er is netjes teruggemaild toen het product weer beschikbaar was

Snel geleverd, goed verpakt, prima product. Niets op aan te merken!

snelle levering en alles in orde

Prima ervaring

Snelle levering volgende dag al binnen!

Geeft ons én onze hond meer vrijheid om samen te gaan en te staan…

Net in bezit van camper ná onze caravanperiode. Voorheen meer gebruik van auto, nu de fiets. Nadeel: hond kon niet mee op de fiets. Fietskarretje was de oplossing! Wel vraagtekens bij bevestiging aan bagagedrager: in bochten (als de fiets scheef hangt) kraakt het behoorlijk in de bevestigingsstang.

Beste Jan, Bedankt voor uw review. Naar aanleiding van uw vraagtekens het volgende. De bout in de trekstang moet iets losgedraaid worden. Waarschijnlijk staat de trekstang niet in de 'trailer modus' zoals in de handleiding staat beschreven. Het vleugeltje moet diagonaal komen te staan. Het is namelijk noodzakelijk dat de trekstang kan draaien om zijn as met de fietsbeweging mee. Het probleem van het kraken zal daarmee opgelost zijn. De bout is wel voorzien van loctite, om te voorkomen dat hij vanzelf los draait. De eerste slag kan dus zwaar gaan. Wij wensen u nog heel veel fietsplezier met de DoggyRide en hopelijk zonder kraken in de fietsstang.

Fiets kar volgt prima zelfs bij hogere snelheid.

ik gebruik de fietskar om mijn golftas te vervoeren en vervolgens gebruik ik de firtskar als trolley. Zorg dan wel dat je minder gewicht in je tas hebt.

Supper

Vandaag besteld en effectief morgen geleverd

Vlotte levering

Alles gaat zoals je van een aankoop mag verwachten.

Goed bedrijf, reageert snel en netjes

Heb bij hen een Burkley Coho xl besteld, hierbij hoort een adapter om hem aan je fiets te bevestigen. Deze moet je apart bestellen. Hier zijn door de vele verschillende fietsmerken en systemen ook heel veel varianten van. Na wat zoekwerk, was ik in de veronderstelling dat ik de goede mee besteld te had, bij aankomst bleek dat dus niet zo te zijn. Even met hen gemaild en kreeg snel en correct antwoord en een advies welke dan wel. Als ik de verkeerd bestelde terug zou sturen, dan werd direct de goede opgestuurd. Dit gebeurde netjes en correct Kortom, prima bedrijf met kennis van zaken.

Goed contact met de firma.

Door omstandigheden met pakjesdienst toch een goed contact met Fietskarretjes.nl

Supersnel geleverd

Mijn steekas voor de hondenfietskar is erg snel geleverd. Duidelijke info op de site!

Bestelling keurig netjes op tijd ontvangen. Keurig op de hoogte gehouden. Tevens een leuke kadobon ontvangen die ik zeker ga gebruiken bij deze nette zervice. Dus niet verder zoeken gewoon hier bestellen een echte aanrader.

Snelle levering en heel goede naservice

Hele snelle en correcte levering ! Door een probleempje met een rits ging men bij fietskarretje.nl meteen op zoek naar een snelle oplossing. Dit wordt dan hopelijk heel snel opgelost. Dus perfecte na-verkoop service, zeker een aanrader

Mooi product, snelle levering.

Over Fietskarretje.nl

Fietskarretje.nl biedt een veilig transport met je fiets en heeft een uitgebreid assortiment van allerlei kinderkarren, hondenkarren en bagagekarren in diverse kleuren met- of zonder vering.

Over FDB Shops

Onder FDB Shops vallen: - Fietskarretje.nl - Dierenbenodigdheden-online.nl - Telefoonhouder-shop.nl