Snel en pijnloos.. :)

De fietsdoppen voor onze DoggyRide fietskar werden snel en tegen een goede prijs bezorgd. Aanrader!

Goede uitleg gekregen en prima levering

Ik had een short list van wat ik wilde kopen en wilde wat advies. Ik kreeg snel antwoord op mijn vragen. Een product bleek net uitverkocht, maar hebben ze kunnen oplossen. Dag erna werd alles geleverd. Top

Makkelijk, correct en snel.

Een duidelijke website en levering van een prima product geheel conform verwachting. .

Snelle reactie op mijn vraag . Goed advies. Snelle netjes levering

Snelle reactie op mijn vraag. Goed advies Snelle aflevering

Product precies zoals omschreven. Hele snelle levering.

Correct, duidelijk en behulpzaam

Gebeld om meer info. Die werd netjes en met duidelijke kennis gegeven. Een week later de hondenkar besteld en netjes ontvangen. Had een extra accessoire erbij besteld maar die functioneerde niet. Kon ik netkjes terugsturen

Goede prijs

Prijs gewoon goed, snelle en correcte verzending en burley goed verpakt

Denken goed mee

Ik had het verkeerde besteld en dat werd goed opgemerkt en verholpen. Snelle verzending.

Prettig en betrouwbaar.

Een zeer prettige en duidelijke website. Betrouwbaar online verkoopadres. We zijn erg blij met onze fietskar. Hij was na bestelling zo in huis. Nu al heel wat fietsuurtjes er op zitten.

Great Quality

Properly build - no cheap plastics

Goed geregeld

Goed opgelost. De rubberdopjes voor de hondenkar zijn binnen

snel en zorgzaam geleverd

zelf heb ik een bestel fout gemaakt , deze werd zorgvuldig opgelost

Goeie producten en snelle levering

Ik heb een hondenbuggy besteld zodat ons al wat ouder hondje ook nog steeds mee kan ik lange wandelingen. Ook op niet verharde paden en ze geniet er volop van ♥️

Snel en goed geleverd

Product is snel en goed geleverd

nog niet mee gefietst

de hond moet nog wennen maar dat heeft zijn tyd nodig .De kar ziet er mooi en stevig uit !!!

Perfect - Hondekarretje

Degelijke en sterk materiaal,

Persoonlijk en professioneel.

Na één telefoontje met Mark kwam er een mooie offerte met een prima prijs. De bestelling verliep snel en probleemloos. Een dag later werden de spullen al geleverd. Dit is een perfecte ervaring. Graag weer

Prima,

Keuze gemaakt. Telefonisch informatie gevraagd over de fietskar en goed te woord gestaan door de medewerker. Vandaaruit besteld en snelle levering. Onze hond is blij met de fietskar

Snelle levering mooi product

De levering was snel. We zijn erg blij met het product. Daar gaan we samen met de hond veel plezier aan beleven

Een happy teckie…

Uitermate tevreden over de site, geen opsmuk en ingewikkelde materie maar DUIDELIJK en KLANTVRIENDELIJK in alle opzichten. Onze buggy is zo HEERLIJK eenvoudig in gebruik voor zowel ons als bestuurder als voor onze Beer! Hij ligt er heerlijk ontspannen in! Alle extra’s in de vorm van het mandje het tasje aan de stuurstang echt doordacht! Daarbij wil ik even vermelden dat ik de keuze tussen de universele regenhoes of de kadobon echt een extra pluspunt voor dit bedrijf vindt! Nergens anders gevonden! Mooi gebaar!

Bedankt voor de fijne review. Heel veel plezier met de hondenbuggy InnoPet Comfort EFA.

Super goed geholpen

Zeer vriendelijk

Alles perfect verlopen!

Snel en goed.

Artikel was op voorraad. makkelijk te bestellen via internet en heel snel geleverd.

Ik ben heel blij ermee

Aanhangwagen volgt heel goed en is zeer stabiel. Was heel snel afgeleverd en zonder beschadiging.

Goed geleverd en vlot voor in elkaar te monteren

Over Fietskarretje.nl

Fietskarretje.nl biedt een veilig transport met je fiets en heeft een uitgebreid assortiment van allerlei kinderkarren, hondenkarren en bagagekarren in diverse kleuren met- of zonder vering.

Over FDB Shops

Onder FDB Shops vallen: - Fietskarretje.nl - Dierenbenodigdheden-online.nl - Telefoonhouder-shop.nl