Prima,

Keuze gemaakt. Telefonisch informatie gevraagd over de fietskar en goed te woord gestaan door de medewerker. Vandaaruit besteld en snelle levering. Onze hond is blij met de fietskar

Snelle levering mooi product

De levering was snel. We zijn erg blij met het product. Daar gaan we samen met de hond veel plezier aan beleven

Een happy teckie…

Uitermate tevreden over de site, geen opsmuk en ingewikkelde materie maar DUIDELIJK en KLANTVRIENDELIJK in alle opzichten. Onze buggy is zo HEERLIJK eenvoudig in gebruik voor zowel ons als bestuurder als voor onze Beer! Hij ligt er heerlijk ontspannen in! Alle extra’s in de vorm van het mandje het tasje aan de stuurstang echt doordacht! Daarbij wil ik even vermelden dat ik de keuze tussen de universele regenhoes of de kadobon echt een extra pluspunt voor dit bedrijf vindt! Nergens anders gevonden! Mooi gebaar!

Bedankt voor de fijne review. Heel veel plezier met de hondenbuggy InnoPet Comfort EFA.

Super goed geholpen

Zeer vriendelijk

Alles perfect verlopen!

Snel en goed.

Artikel was op voorraad. makkelijk te bestellen via internet en heel snel geleverd.

Ik ben heel blij ermee

Aanhangwagen volgt heel goed en is zeer stabiel. Was heel snel afgeleverd en zonder beschadiging.

Goed geleverd en vlot voor in elkaar te monteren

Goede service, ook als er iets mis gaat

Goede ervaring met fietskarretje.nl. Helaas paste de steekas die ik aangeschaft had niet. Retourneren ging zonder gedoe en ik kreeg snel mijn geld terug. Daar kunnen andere webwinkels een voorbeeld aan nemen. Jammer, want had ze de verkoop gegund!

Jammer dat de steekas niet paste. Bedankt voor de fijne review.

Eerlijk en betrouwbaar

Online een joggerset voor mijn fietskarretje besteld en betaald, na toezending van een foto van het karretje is de bestelling door Fietskarretje geannuleerd omdat deze set niet zou passen. Binnen 2 dagen stond het geld ook weer op mijn rekening. Ik was helemaal blij en verbaasd door het eerlijke advies en deze zeer nette afhandeling, dat is bijna uniek tegenwoordig!

goed product, snel moneteren .

Supersnelle en correcte service

Snel en goed geleverd

Volgende dag al geleverd

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering

Super fietskar! Wel is het zeil soort van beschadigd omdat ze opgevouwen bewaard worden. Helaas niets aan te doen maar misschien daar op letten.

Snelle correcte levering.

Prima verzendservice. Snel geleverd.

Very good customer service.

Very good customer service. Fast delivery. Highly reccomended.

Snelle correcte levering.

Makkelijk te bestellen en correcte levering.

Het door mij gewenste hondenkarretje was lange tijd niet op voorraad, maar ik werd netjes op de hoogte gehouden over de verwachte levertijd, en toen het er eenmaal was, had ik het razendsnel in huis. Niets op aan te merken!

Een accessoire besteld voor mijn Doggyride novel en heel snel ontvangen en alles in topconditie ontvangen. Als ik weer wat nodig heb dan ga ik beslist mijn bestelling hier plaatsen,

Producten voldoen aan mijn verwachtingen

Volgens afspraak, nette prijs

Product kwam op tijd binnen. Qua prijs ook super tevreden.

Bestelling onderdelen

Onderdelen besteld van een oudere buggyride, alles op voorraad en binnen één dag geleverd, super

Vraag via e-mail snel beantwoord, supersnel deugdelijk verzonden, scherp geprijsd, leuke aanbieding voor accessoire.

KIJK VOLGEND VELD

Zeer goede servies 10 +, BER ER ALLEEN EEN BLOED HEKEL AAN DAT IEDEREEN DIE BEOORDELING VRAAGT VEEL MAILS OM NIETS

Groeveweg 13 9682 RP Oostwold

+31 (0)597 – 542049

Over Fietskarretje.nl

Fietskarretje.nl biedt een veilig transport met je fiets en heeft een uitgebreid assortiment van allerlei kinderkarren, hondenkarren en bagagekarren in diverse kleuren met- of zonder vering.

Over FDB Shops

Onder FDB Shops vallen: - Fietskarretje.nl - Dierenbenodigdheden-online.nl - Telefoonhouder-shop.nl