Matten besteld en werden snel geleverd! Goede service

Great deal, very fast shipping

I am very happy with my purchase (OneFastCat wheel). It arrived only a few days after ordering. My cats love it too!

Waar wij normaal ons voer bestellen was het niet op voorraad. Dus gezocht op internet en kwamen op de site van Dierenbenodigdheden Blauwestad. Waar het voer wel op voorraad was en zelfs iets goedkoper. Besteld en supersnel behandeld en geleverd. Bedankt daarvoor! Geweldig blij mee!!! Wij gaan zeker vaker bij blauwestad bestellen!!!

Zeer goede ervaringen ik blijf klant

Snelle reactie bij vraag via mail , goede produkten, en supersnelle levering

2e keer besteld en weer zeer tevreden. Ik heb zelden een online bedrijf geweten dat zo snel levert. De volgende dag reeds in huis en dat van NL naar BE. De prijzen zijn ook eerlijk! Tot een volgende keer. :)

Fantastische service

Ik had smiddags een cat wheel besteld. Altijd eng om iets duurs te bestellen op een website die je niet kent. Deze website had goeie reviews en na wat research toch besloten hem hier te bestellen. Kwam meteen de volgende dag binnen! Mega snel. Top product. Mijn bengaal is heel blij met zijn nieuwe wiel!

Prima bedrijf met snelle levering

Wij hadden s'morgens hondenvoer besteld en inderdaad de andere dag geleverd top

Nice product but a little unstable

The product is OK, but it is a little unstable and also a little bit noisy. Out of our 4 cats, only 1 cat is using it and another one seems interested but this is all. However, we're optimistic and we don't regret buying it.

We zijn erg tevreden over de snelle levering, maar ook de kwaliteit van het product

Eerste levering was niet juist, maar keurig en snel gecorrigeerd. Complimenten!

Snelle levering, goed product

Snel geleverd, erg fijn.

Snelle bezorging

Onderdeel van het kattenwiel besteld en werd snel geleverd. Mijn kat weer blij om het wiel te kunnen gebruiken!

Keurig

Vriendelijk

tevreden

vlugge levering, wel dure verzendingskosten!

Super snelle verzending

De zending kwam heel snel aan en vriendelijke klantenservice! Bij de ontvangst van het pakket zat er een lief extraatje bij. :) Zeker een aanrader.

Zeer snelle levering

Snelle levering, heel blij mee

Excellent

I ordered from Sweden and there were no problems. The cat wheel arrived a few days later and everything was as expected.

Snelle bezorging en snel contact indien nodig. Ik heb goed advies gehad. Dank jullie, ik ben een zeer tevreden klant

Impeccable

Rapide, efficace, produit de qualité que l on ne trouve nul part d autre

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Wij zijn ook helemaal enthousiast over deze nieuwste serie loopwielen voor de kat. Goede kwaliteit onderdelen (made in USA en geen China) en stiller ontwerp is dit zeker de beste loopwiel die op de markt verkrijgbaar is en dat ook nog voor de beste prijs.

Great product and support

Really happy with the product that arrived really quickly! Support team are super helpful and responsive.

Uitstekende prijs en service!

Het enige verkooppunt dat de voeding voor mijn katten nog voor een normale prijs verkoopt. Daarnaast was het makkelijk om via de mail een afspraak te maken om het pakket af te halen. Aardige mensen!

Zeer correcte en snelle levering van bestelde spullen

Verschillende spullen besteld. De bestellingen werden heel vlot geleverd.

Snelle levering, maar het gebruik moet nog uitgevoerd worden.

Een kostbare uitgave, Snel geleverd, instructies jammer genoeg niet in het Nederlands. Heb nog twijfels of het zal werken voor onze hond gezien de fysio (nog) niet wil dat we het gebruiken, omdat ze dan haar poot niet optimaal zal versterken met de trainingen. (Onze hond heeft namelijk geen rechter heup meer)

Prettig zaken doen

Snelle en correcte levering

Snelle levering en goed kontakt. Produkt voldoet aan beschrijving en prima verpakt.

Prachtige hondenrolstoel. Snel geleverd en mooi verpakt Geen probleem om extra onderdelen bij te bestellen.

Over Dierenbenodigdheden Blauwestad

Wij nodigen u uit om een kijkje te nemen in onze Dierenbenodigdheden Online Shop, u zult verbaasd zijn van de unieke en leuke spulletjes, die onze Online Dierenwinkel aanbiedt.

Over FDB Shops

Onder FDB Shops vallen: - Fietskarretje.nl - Dierenbenodigdheden-online.nl - Telefoonhouder-shop.nl