prima katten loopwiel voor scherpe prijs snel geleverd

overzichtelijke site duidelijke product omschrijving prima afhandeling Enige minpunt was dat zij PostNL gebruikten. Sommige bezorgers daar zijn te lui om aan te bellen bij een appartementengebouw, geven een niet thuis melden weer en brengen een pakket meteen naar een afhaalpunt een kilometer van het huisadres. Bij een lastig te dragen pakket van 10 kilo in een binnenstedelijke locatie waar een auto nit echt dichtbij geparkeerd kan worden, is dat dan een handeling waar je niet op zit te wachten.

Alles perfect

Alles perfect! Vriendelijk, snel, klantgericht, gewoonweg top!

Fijn dat u tevreden bent. Uw kat(ten) zal/zullen het kattenloopwiel zeker waarderen.

Mooi uitzicht - ietwat licht materiaal - jammer Made in China

Hondenrolstoel, Frame (kader) voldoet - draagriemen en vooral aanknooppunten in plastiek zijn niet sterk.

We zijn blij dat uw hond veel aan de rolstoel heeft. De gespjes etc. zijn uiteraard van kunststof. Made in China heeft niets met de kwaliteit van het hondenrolstoel te maken. Dit is gewoon goed, bijna alles komt uit China. Wordt het hier geproduceerd, dan wordt een hondenrolstoel met de kwaliteit van Walkin' Pets helaas veel duurder.

Heel erg mee geholpen, een aantal onderdelen makkelijk te bestellen, en snel in huis. Mijn hondje is er blij mee en kan weer heerlijk rennen in zijn blauwe mobiele

We zijn blij dat uw hond weer kan rennen in zijn rolstoel.

Goede en snelle service

Altijd snelle bezorging

We worden blij van een tevreden klant.

Top en snelle l

Ze houden zich aan de afspraak Voor 15:00 besteld de andere dag in huis Top

zeer positief

Momenteel uitstekend

Is nog even aanpassen voor mijn hond (boxer). Volgende week terug op strand kunnen wandelen. We kijken er naar uit!

Fijn dat uw hond met jullie mee kan over het strand in zijn hondenrolstoel.

Snelle verZending

Mooi product , goede beschrijving van het te kopen product. Helaas op moment dat ik kocht was er eea niet op voorraad, maar dat stond netjes vermeld dus kon ik een vervangend product kiezen. Ik kocht fissen kerst en oud en nieuw, product werd direct verzonden en ik had het met 1 of 2 dagen in huis.

Super snel bezorgd

Zeer snelle bezorging

Heel tevreden met aankoop kattenloopwiel!

Na lang nadenken over de aankoop van een kattenloopwiel voor onze cattery ben ik super tevreden over de vlugge levering, het is makkelijk te monteren en het is zeker een meerwaarde voor onze katten en kittens om meer te bewegen. Leuk om hen bezig te zien. Het kattenwiel is zeker veilig!

Fijn dat u tevreden bent.

Prima! Product kwam snel en was goed.

Prima! Product kwam snel en was goed.

Snelle levering van de brokken

Een snelle en prima verpakte levering voor een schappelijke prijs

Een zeer snelle levering van de hondebrokken en keurig ingepakt

Een zeer snelle levering van de hondebrokken en keurig ingepakt

Goede ervaring

Onbekende website voor mij, maar de bestelling was snel binnen. Goede service.

Goede service en supersnelle verzending

Vrijdag het OneFastCat Wheel besteld en het werd dinsdag al geleverd in Frankrijk! Wilde toch nog een extra set foam pads mee bestellen en ook dit was geen enkel probleem en kon nog mee in de doos!

Goeie service

Heel content . Door een fabricage fout waren er topjes stuk . Ik heb gebeld en men stuurt gratis nieuwe

Vlotte service

Communiceert en is efficiënt in dienstverlening!

Uitstekend!

Goed en makkelijk, zoals altijd!

Fantastische

Zo snel van leveren echt top !

Supersnelle levering. Daar was ik bijzonder blij mee, omdat mijn chihuahua opeens dringend een loophulpmiddel nodig had. Zij is er natuurlijk minder blij mee, want ze vindt het maar een raar ding. Maar... ze loopt er heel goed mee, al geeft ze dat op de heenweg niet toe. Op de terugweg loopt ze daarentegen hard voor me uit, haha. Kortom ik zou het iedereen met een hond die om wat voor reden niet meer goed zelfstandig kan lopen aanbevelen.

Heel snel geleverd, zeer tevreden.

Super !!

Snel geleverd en een leuk extraatje voor mijn boefjes

Over Dierenbenodigdheden Blauwestad

Wij nodigen u uit om een kijkje te nemen in onze Dierenbenodigdheden Online Shop, u zult verbaasd zijn van de unieke en leuke spulletjes, die onze Online Dierenwinkel aanbiedt.

Over FDB Shops

Onder FDB Shops vallen: - Fietskarretje.nl - Dierenbenodigdheden-online.nl - Telefoonhouder-shop.nl