Super !!

Snel geleverd en een leuk extraatje voor mijn boefjes

Super goede service

Uitstekende goede en snelle service

TOP

Goed tot uitstekend te noemen

Ik zocht een product dat de laatste tijd lastig te krijgen is en vond bij Blauwestad een variant daarop. Prima

Base element voor one fast cat loopwiel

Netjes te woord gestaan. Snelle actie. Vlotte en correcte verzending.

Attente beantwoording email, levering als afgesproken

Een email werd prompt en correct beantwoord. Het juiste artikel aangeduid in the email. Bestel proces ging goed, stipte levering.

Snelle levering en goede prijs

Na de bestelling ‘s avonds kregen we de volgende ochtend meteen bevestiging via post nl en reeds de volgende dag werd het product geleverd. Bovendien aan een zeer scherpe prijs!

Erg tevreden! Vandaag besteld morgen in huis.

Snelle levering Er zat een misvormde klip in…gelukkig zat er 1 tje meer bij zodat ik het kattenwiel wel in elkaar kon steken… Kattenwiel loopt goed! Ik hoor wel goed wanneer het in gebruik is.

vlugge en correcte levering

Het product voldeed aan de verwachtingen en was volgende dag geleverd

Erg prettige ervaring

Hele snelle levering makkelijk bestelling plaatsen en prima verpakt

Uitstekende service!

One fast cat wiel besteld, Door vervoer behoorlijke schade aan product, echter 1 belletje naar dit bedrijf en de volgende dag zonder problemen de vervangende onderdelen binnen. Snel en safe. Een aanrader voor wie een goed en eerlijk bedrijf zoekt.

Snelle levering en uitstekende klantenservice

Mijn gehandicapte hond is een gek formaatje. Even gebeld met de klantenservice om te checken wat ze aanbevelen en dezelfde dag het aanbevolen product gekocht. De volgende dag was het al binnen en mijn hond gaat als een speer over de weide.

Gewoon goed

Goede service, snelle levering en een goed en stevig product. Er zat ook een duidelijke instructie bij.

IMPECCABLE

IMPECABBLE

Stevig

De kattenloopwiel is best stevig. Alleen mijn katten zijn er nog steeds wat bang voor. Ben wel zover dat ik ze er even op heb. Ik hoop In de komende weken dat ze er ook op lopen Zou mooi zijn als er wat tips In stonden om ze erop te krijgen haha

Bedankt voor uw beoordeling. Op onze webshop vindt u een speelstok met laserpointer. Om met een speelstok of laserpointer aan de gang te gaan met uw katten kan zeer motiverend werken en is de bangigheid snel verdwenen voor het enthousiasme. Als de katten eenmaal gewend zijn om in het kattenloopwiel te gaan, dan gaan ze er zelf ook wel in.

Goede info

Ik had de verkeerde besteld bleek achteraf. Die ga ik nu retour doen omdat ik een andere heb besteld vanuit Duitsland. Naar heb wel genoeg informatie gehad.

zeer snel in huis

Mooi snel in huis!

Ben een tevreden klant

Boek besteld. Zag er goed uit en een snelle levering.

Uitstekend zoals altijd

Zoals altijd was mijn bestelling snel en met veel aandacht behandeld

snelle levering, goed en net product

zie boven

Altijd snelle en goede leveringen

Fijne producten en snelle verzending

Supersnelle levering

Mijn bestelling was binnen een dag geleverd, echt top!

Snel en goed product

Snelle service goede klantenservice

Groeveweg 13 9682 RP Oostwold

+31 (0)597 - 542049

Over Dierenbenodigdheden Blauwestad

Wij nodigen u uit om een kijkje te nemen in onze Dierenbenodigdheden Online Shop, u zult verbaasd zijn van de unieke en leuke spulletjes, die onze Online Dierenwinkel aanbiedt.

Over FDB Shops

Onder FDB Shops vallen: - Fietskarretje.nl - Dierenbenodigdheden-online.nl - Telefoonhouder-shop.nl