Duidelijke website, snelle levering...top!

Duidelijke website, bestelling dag nadien al geleverd...top. Het product CBD olie werkt! Gebruik het al enkele maanden en heb veel minder pijn. Beveel het iedereen aan...:-)

Supersnelle en correcte service!

Vandaag bestellen, morgen geleverd!

Pluspunten

Snelle levering, goed verpakt, top!

Pluspunten

Zeer correcte service! Levering de volgende dag al in België.

Ik vond het vervelend dat ik geen reactie kreeg op chats of mails. Heb het meerdere keren geprobeerd.

Pluspunten

Ik had een vraag, en deze werd meteen beantwoord. Prijs heel belangrijk heel correct en eerlijke prijzen. Bestelling vlug ontvangen. Heel tevreden.

Pluspunten

Product is zeer goed

De verzending was ondermaats, wij waren thuis op het tijdstip van de levering maar heeft zich de moeite niet getroost het juiste adres te zoeken, heeft het afgegeven in het begin van de straat en zonder een handteken te vragen.

Pluspunten

Pluspunten

Ik heb nu voor de derde keer CBD olie besteld. Product netjes geleverd en zoals beschreven. Ik beveel ze aan omdat ik tevreden ben over het product, en heb dit reeds aan vrienden aanbevolen. Maar als ik het ergens anders vind voor hetzelfde prijs ga ik dat toch proberen (lees verbeterpunten)

Op de website staat gratis bezorging binnen de EU. Misleidend, het is niet zo. De eerste keer dat ik bestelde klopte dit wel, tweede keer werden wat verzendkosten in rekening gebracht en de derde keer nog hogere verzendkosten. Heb 2 keer contact hierover gezocht, zonder antwoord. Ik koos dus voor aflevering op servicepunt van postNL (nog steeds niet gratis), het pakketje werd afgeleverd zonder vermelding van mijn naam, alleen het adres van het postkantoor! Gelukkig woon ik in een dorp en ze kennen me en was ik net op tijd voordat ze het retour afzender stuurde. Dus tip: geen valse reclame; antwoord chat berichten en emails, wat zorgvuldiger zijn met namen vermelden op het pakket.

Pluspunten

Easy to use website and fast shipping

None

Pluspunten

Duidelijke website, gemakkelijk bestellen, snelle levering. Alles zeer goed en snel geregeld !

Pluspunten

ik gebruik het produkt nu 2 weken en het helpt me tegen de pijn , met s'morgens 2 druppels . als ik ze s'avonds neem dan droom ik veel dus neem ik die niet meer voor het slapengaan

Pluspunten

Vriendelijke medewerker aan de telefoon, snelle levering, perfect product

Pluspunten

Duidelijke product overzicht. Hele snelle levering, had mijn bestelling volgende dag al binnen. Goede en duidelijke leverings informatie.

Pluspunten

Fijne en duidelijke website, de volgende dag al in huis

Pluspunten

excellent delivery times!

Pluspunten

Duidelijke website, mooie prijzen, supersnelle levering, al met al helemaal tevreden

geen

Pluspunten

Eindelijk een plek gevonden waar je niet wordt opgelicht m.b.t CBD olie! Zeer vriendelijke medewerker, hij heeft al mijn vragen beantwoord en advies gegeven wat ik het beste kan gebruiken/bestellen. Het product die hij me aanraden is ook echt TOP! De CBD olie die hij voorstelde helpt echt goed. Vooral met m'n concentratie. Ik ben een vaste klant!

Geen 1 kunnen vinden. Het enige wat ik kan zeggen is, ga zo door!

Over RAWCBD.nl