Goed en behulpzaam geholpen.

zeer goed

Bestelling snel en goed afgehandeld

Prima kwaliteit en prijs en snelle levering

Fijne snelle levering. Kwaliteit en prijs zijn goed

service en levertijd prima

Na uitstekend telefonisch te zijn behandeld. Materialen besteld en als afgesproken geleverd gekregen

Goede prijs, snelle levering

Goede prijs voor mooie kleur antraciete poeren.

Snel, goed en prima prijs

Snelle, goed levering. Netjes de dag ervoor contact gehad over de levering. Alles correct geleverd, mooi notitieblok en pen erbij. Ik zou hier zo weer bestellen

Goed en netjes

Goed en netjes met afhandeling van bestelling Kwamen wel nog laat leveren had de moet eigenlijk al opgegeven Naar werd nog wel geleverd

Snel besteld en op tijd geleverd

Goede service en meedenkende medewerkers.

Zeer goede ervaring

Na bestelling een vlugge levering

helemaal top

goede communicatie, komen afspraken na. chauffeur denkt met je mee en is super aardig. kortom geen op- of aanmerkingen. dus dit zijn toppers ! zeker aan te bevelen

Mooi en degelijk

Mooie e degelijke L-profielen Snelle levering Goede communicatie Zeker aan te raden!

Adres om te onthouden!

Snelle levering!

Bestellen hoe het hoort te zijn, eenvoudig, duidelijk. Fijne service met een snelle levering en goede communicatie.

Snel, volgens afspraak, geleverd.

Beter als beter is niet mogelijk.

Prettig contact , prima overleg en zeer vlotte afhandeling . Keurig geleverd door nette vervoerder

Fantastisch.

Fantastisch, zeer snelle levering met zeer lage bezorgkosten. Goed verpakt en afgeleverd door een vriendelijke chauffeur van de transportfiets.

Prima van begin tot einde

Vlotte levering , mindere website .

Eens de website naar behoren werkt, verloopt alles heel vlot. Wel tweemaal moeten mailen om gebreken in de website aan te duiden. Voldoende voorraad maar kon niet bestellen wegens “ onvoldoende voorraad “ volgens de website. Ook de berichten over de levering zorgen voor verwarring.

Zeer goede service

Mijn bestelling keurig op de gewenste plek gezet

Zeer goede en snelle bezorging

Top bedrijf

Slechte kwaliteit polar white grind

Alvorens ik polar white heb besteld, heb ik duidelijk aan de telefoniste gevraagd of het witte steentjes betreft of dat er veel grijs tussen zit. Zij antwoordde mij dat het bijna uitsluitend witte steentjes betreft. Gisteren werden de steentjes geleverd en het resultaat is ronduit bedroevend. Er zijn overwegend grijze steentjes en een paar witte. Ik eis dat de hele bestelling van Factuurnummer INV231833 Ordernummer beton48993 Klantnummer 144931909 wordt teruggehaald. Ik verneem graag van u wanneer de steentjes worden teruggehaald. mvg.

Goed behalve de levering

Chauffeur had de pallets 3/4 op straat gezet. Levensgevaarlijk want was op drukke weg. Geleverde producten zijn perfect en prijs ook.

snel geregeld

snelle en volledige levering, zonder mankementen.

Goede service.

TOP

Ik vond wat ik zocht (poeren met een kleine diameter), en deze werden snel en correct geleverd.

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.