Goede en duidelijke order begeleiding

Zie hoofdlijn

Super ervaring!

Ik had een poer nodig online besteld en kon hem gelijk afhalen! Super geholpen!

Snelle betrouwbare levering

Prima service. Goede en strakke communicatie en maakt haar afspraken waar.

Prima product.

Vlotte en correcte afhandeling.

Snelle levering en goede prijs

Snel en correct geleverd

Goede website/shop, duidelijke foto’s en beschrijving. Snelle levering en duidelijk communicatie. Had aangegeven een half uur voor bezorging geïnformeerd te worden maar de chauffeur belde dat hij voor de deur stond.

Bestelling snel en goed geleverd Top service

Duidelijke communicatie en verwachtingen

Bestelling bij Betondingen geplaatst, via WhatsApp contact gehouden mbt de leveredatum. Keurig gegaan allemaal. Levering punctueel en compleet.

snel geleverd, goed geprijsd

Hoewel bij het bestellen de gewenste U-elementen niet voorradig waren, had ik ze toch met 2 werkdagen al in huis. Netjes afgezet voor de deur op een pallet.

super product

snel in levering en betaling op factuur gaat ook prima

Mooie producten (betonpoeren), levering volgens afspraak, vriendelijke chauffeur kortom helemaal goed.

Super service!

Vriendelijke telefonische hulp met nabestellen! Snel geleverd, keurig verpakt!

VLOT EN GOED MET NIET VEEL GEDOE

Online vlotte bestelling en zeer vlugge levering + dat de producten van een goede kwaliteit zijn alvast bedankt

Goede en snelle levering

Probeemloos

Correct, snel en goed product.

Snelle en correcte levering

Ruim aanbod tegen een goede prijs. Alles was snel geleverd. Ook de service van de transporteur was uitstekend.

Super snel geleverd

Hele goede communicatie na bestelling, snelle levering en een goed product.

positief met 2 kanttekeningen

Bij opdracht vroeg ik levering na 3 dagen maar na 11.00u 's ochtends en met een kooiaap. Dat 1ste leverde bijkomende vrachtkosten op maar betekende vervolgens dat mijn ordernr gewijzigd werd. Daardoor klopte het leveringsrefentienr niet meer dat ik doorkreeg tbv track & trace. Ik snap dat uit logistieke efficiencyoverwegingen het vervoer van betondingen gecombineerd wordt met andersoortige (meer handzame) zendingen. Dat het om die reden niet mogelijk was om met een kooiaap te lossen, vind ik erg jammer en betekende voor de chauffeur in kwestie (die overigens zeker van goede wil was) een hoop gedoe. Verder niets dan lof !

Besteld, betaald, op tijd geleverd. Meer moet dat niet zijn :)

Goede snelle service

Gewoon goed

Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. We hebben geprobeerd om contact met u te krijgen, dit is helaas niet gelukt. Deze bestelling is donderdagavond om 19:12u bij ons binnen gekomen en wordt dan op vrijdag verwerkt, waardoor u deze maandag ontvangen heeft (geheel volgens de aangegeven levertijd en zoals vermeld op onze website). De beoordeling is in onze ogen dus niet terecht. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mvg Betondingen

zeer fijne levering en kontakt

zeer snelle levering en goed kontakt met de klantenservice gehad

slechte aflevering

Geacht Team, Ik ben niet tevreden over de transporteur omdat hij weinig moeite deed om de vracht te lossen,wilde waarschijnlijk snel weer verder. Met vriendelijke groet, TheoPeters

Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Na aanleiding van uw klacht hebben we geprobeerd contact met u te krijgen om te vragen wat er precies niet goed is gegaan. Helaas krijgen we u niet te pakken. Wilt u aan ons uitleggen wat er is gebeurd? Alvast bedankt. Mvg Betondingen

Gewoon goed!

Een paar bielzen besteld via de website, keurig via mail op de hoogte gehouden van de levering en de producten werden de volgende werkdag netjes volgens afspraak geleverd. Niets op aan te merken, gewoon goed, zoals het hoort.

Ik ben erg tevreden over de levering en de klantenservice

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.