Geen klachten. Alles verliep zoals gepland.

Bij bestelling werd aangegeven wanneer we de bestelling ongeveer konden verwachten en op dat tijdstip kregen we bericht dat we de bestelling op konden halen. Goed geholpen door het personeel.

Goede en snelle service

Uitstekend , ga zo door.

Geleverd wat is besteld op door mij aangegeven moment

Na telefonisch overleg besteld, betaald en geleverd op tijdstip en plaats zoals afgesproken. Met blokboek en pen als extraatje.

super content

Ik deed en proefbestelling in het kader van een infra die 26 meter lange zal worden . De waren zijn super , de levering even zeer ! Ze zijn nog niet worden geplaatst in een proefopstelling (over de eerste 3 van 26 meter)maar ik ben overtuigd , de rest zal volgen , en heb er vertrouwen in de levering kan gebeuren op een bouwplaats zonder dat ik aldaar aanwezig zal zijn , en mijn buur de notulen zal waarnemen !

Kwaliteit spul, snel geleverd

Goed overzichtelijke website , snel geleverd

Snel en correct geleverd

Er waren 2 L-elementen te weinig geleverd ipv op de pakbon stond. Geld is snel en correct teruggestort. Communicatie was goed.

Snel besteld, snel geleverd. TOP!

De bestelling verliep vlot en voor ik het wist stond het pakket voor de deur. De tracking werkte wel niet. Ik controleerde maandagmorgen nog of het die dag zou geleverd worden en de het systeem vond niks terug. Maandagmiddag stond het pakketje ineens voor de deur. Alvast geen klachten van de snelle service.

Een geweldig bedrijf, echt een aanrader!

Keurig bedrijf: Nette prijs en geleverd zoals afgesproken . Kortom: een keurig bedrijf waar je zeker zaken mee kan doen!!

Helemaal top!!!

Goed toegankelijke, complete en overzichtelijke website. Vriendelijk en deskundig personeel, geven uitstekend advies. Artikelen op voorraad en bij het bedrijf te bezichtigen. Prima bestel- en afleverproces.

Altijd voldoende voorraad, snelle levering

prettig zaken doen

Snelle correcte levering

Ik bestel niet vaak via internet, maar de bestelling en snelle levering ging vlekkeloos.

Mooi product

betrouwbaar en kwaliteit

duidelijke site, snelle levering en goede kwaliteit!

Tot geregeld smiddags besteld de volgende morgen in huis

duidelijke site en snelle levering, helemaal goed.

Netjes op tijd afgeleverd op afgesproken adres.

Volte afhandeling en snelle bezorging. Fijne ervaring.

Zeer prettig en zeker bij anderen aan te bevelen.

Zending correct en goed gestapeld. Was makkelijk te tillen door scheiding van kleine katjes. Stevig en goed geseald geleverd. Het transportbedrijf belde op moment van levering, of ze de pallet zonder handtekening konden lossen, daar ik in Utrecht op mijn werk was. Complimenten!

Snel en volgens afspraak

Snelle levering van de bestelling en keurig op het aangegeven tijdstip bezorgd!!!

tevreden

correcte en snelle levering van mijn bestelling, product naar verwachting

De (bet)ondingen zijn keurig op tijd geleverd.

Heel blij met de bestelling.

Huisnummers besteld, keurig verpakt en hele snelle levering. Bedankt!

gewoon goed

Gewoon goed

Snelle goede levering! Top klantenservice

Prima geholpen!

Na een misser in de start is het goed afgerond

Aanvankelijk was er sprake van een gemiste app daarna is alles snel en correct afgerond

Wel wat verwarring over het afleverings tijdstip. Pallisade waren goed, maar wel 3 van de 85 waren beschadigd. Echter ik had er genoemd en hoefde de beschadigde niet te gebruiken.

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.