Makkelijk besteld en betaald. Normale verzendkosten en snelle levering. Bezorger was ook top en belde nog even om dubbel te checken of het bij het juiste adres afgeleverd was. Kwaliteit was op het oog goed, verwacht er geen problemen mee.

Ondanks wat problemen met de betaling toch uiterst tevreden, de dame van de klantenservice lijkt over een eindeloos geduld te beschikken, eens betaling geregeld stonden de elementen al aan de deur zonder voorbericht of track en trace code.

Snel en perfect geregeld

Snelle levering met uitstekende chauffeur

Prettige communicatie en na betaling erg snelle levering daarbij een chauffeur waar veel andere bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen.

Snelle service en goed materiaal.

Ben zeer tevreden met de levering. Alleen de link mbt in de mail werkte niet maar een telefoontje naar betondingen en ik wist hoe laat er bezorgd zou worden.

Perfect!!!

Van bestelling tot levering is perfect verlopen. Kan niet beter! In één woord: “uitmuntend”.

super snelle leveling !

diverse materialen besteld, verschillende soorten opsluitbanden, palisade blokken en grind. alles werd binnen 24 uur geleverd. gewoon weg top ! super snelle levering,

Snel en goede kwaliteit!

Volgende dag al geleverd en spullen kwalitatief goed. Prima ervaring!

Prima en snel

Prima en goed geleverd

Zeer positief

Opsluitbanden besteld en een dag afgesproken. Chauffeur stond precies op tijd voor mijn deur. Echt aan te bevelen. Sami

Correct, snel en mooi grind

Een leverancier die ook waar maakt wat beloofd wordt.

Na de gedane bestelling direct een juiste bevestiging. Meteen een juiste factuur zoals vermeld bij de bestelling. Toch nog een korte levertijd ondanks niet voldoende voorraad. Transport uitermate goed geregeld via transportbedrijf Doesburg. Leuk dat we op deze manier zaken hebben kunnen doen.

Snelle levering en goeie kwaliteit

Snelle levering en goeie kwaliteit

Geweldig!!

Grandioos!!

Verbaast...

De opsluitbanden zijn super snel geleverd. Tegenwoordig heb je lange levertijden maar niet bij bBetondingen. Ze komen hun afspraak na, voor 15 uur besteld volgende dag in huis ondanks dat we in de provincie Groningen wonen. Wij zijn erg tevreden over dit bedrijf.

snel geleverd

Bij aankomst netjes te woord gestaan en effe daarna ook snel geholpen.

Snel geleverd, goed materiaal

Snel geleverd, goed materiaal

Snelle levering en een goede prijs

Vrijdag besteld, dinsdag de spullen afgeleverd en voor een goede prijs

Ze doen wat ze beloven en het product voldoet aan de verwachting. Goed geregeld!

Prachtige cijfers

Hartelijk dank voor de mooie cijfers! Een sieraad aan het huis!

Snelle levering,helemaal prima

Goede producten, goede prijs

Een van de weinige bedrijven die 12x12 betonpoeren verkoopt.

Goede snel service, kwaliteit product

Goede snel service, kwaliteit product

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.