alles in orde

Ziet er prachtig uit en netjes verpakt

Super netjes

Levering dag na bestelling in België. Gepersonaliseerde boodschap op levering. Heel professioneel. Kwaliteitsproducten. Ik zou het iedereen aanraden!

Positieve ervaring.

Goede ervaringen. Nette afhandeling

Prima service,op tijd

Afhandeling prima,met duidelijk factuur nummer En op de gewenste datum geleverd

Snel en correcte levering

Voor 15.00 besteld op donderdag, vrijdag in huis. Goed verpakt op een pallet en in vrachtwagen bezorgt. Precies zoals besteld.

Super snel geleverd

super

zeer snelle levering!

Ik was niet thuis, maar na overleg netjes neergezet op de parkeerplaats. Gelijk de volgende dag na bestelling, dus echt snel!

top service

Bestelling voor opsluitbanden (een maat die niet in Almere te krijgen was, dus online besteld) geplaatst op woensdag 13.30, volgende dag met keurig bericht vooraf geleverd 11.30. Bezorgkosten lager dan bij elk ander bedrijf en top communicatie via de website; absolute aanrader!

Netjes ingepakt bezorgd, en snel geleverd

goede communicatie en perfecte levering

Afhandeling bestelling verloop vlot, mbt levertijdstip goed op de hoogte gehouden

we zijn zeer tevreden!

eenvoudig via de website te bestellen, goede prijs/kwaliteitsverhouding, snelle levering

top service

snel geleverd en prima beton poeren

Snel & efficiënt

Ondanks mijn eigen geklungel tijdens de online bestelling werd alles snel en ongecompliceerd geleverd. Prettige hulp per telefoon! Ben zeer tevreden met kwaliteit van de producten.

Netjes en snel geleverd

Snelle en nette levering voor een goede prijs

Snel en goed geleverd!

Snel en gunstig geprijsd

Dag na de bestelling al in huis. Vergeleken met concurrentie lage verzendkosten.

Perfect, snelle levering! Alles op orde

Perfecte levering

Enorm tevreden met het bestelproces en de razendsnelle levering van de poeren die ik nodig had. Top!

Meedenken met de klant

Na mijn bestelling had ik nog een aanpassing, wat geen enkel probleem was. En daarna werd ik terug gebeld door Harry, om nog een aanpassing op de bestelling te doen (welke volstrekt logisch was). Het verschil als bedrijf maak je door mee te denken met je klant en pro-actief te zijn. Mijn complimenten, m.n. voor Harry.

Klantvriendelijk en goede bezorg informatie

Een goede overzichtelijke website, snelle levering, en keurige informatie over de levertijd. Betondingen doet dat veel beter dan bekende bouwmarkten en hun beton leveranciers! En dat tegen een goede prijs!

Goede klantenservice

Flexibele klantenservice, die snel alsnog de bestelling aan kon passen en snel kon laten leveren

Bestelling eenvoudig per internet geplaatst. Binnen korte tijd bericht dat het pakketje klaar lag en ook het afhalen ging snel. Maar het belangrijkste is dat het geleverde helemaal naar wens is.

prima geregeld bij betondingen

Heel positief, we hebben in het weekend besteld en dinsdag werd het geleverd. Netjes op de tijd die we konden op zoeken via track en trace. De bezorgkosten waren echt laag, want je neemt het niet zomaar in je auto mee. Beton is toch wel zwaar. De pallet werd keurig in de achtertuin gezet. En is inmiddels in gebruik genomen.

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.