Prima bedrijf

Goede ervaring. Prijzen zijn weliswaar niet de laagste, maar voldoende voorraad en lage transport kosten. Levering snel en volgens afspraak.

Prima leveringen, al een paar keer wat besteld

Perfekt geleverd.

Goefe materialen en fijne aflevering.

Snel en duidelijk

Netjes geleverd en de chauffeur was ook heel vriendelijk .

snel en goed

Goede kwaliteit, super snel en correcte prijs. Professionele levering.

De bestelling geplaatst op Maandag en Dinsdag stond de vrachtwagen voor de deur. Vriendelijke en behupzame chauffeur. Dit is een van de beste sites die ik heb gevonden en zal zeker in de toekomst bestellen en aanbevelen. Er zijn genoeg bedrijven met waardeloze service dus ik vind het mijn plicht om de goede aan te bevelen!

Snelle levering en uitstekend product

Betonnen huisnrs aangeschaft. In een mum van tijd in huis en bovenal, het product ziet er goed en degelijk uit.

Uitstekende service.

Alle bestelde materialen zoals afgesproken geleverd. Levering zelfs op de dag na de bestelling. Wij zijn blij met deze goede diensten.

Snelle levering, mooie spullen!

Goed, keurig op tijd, netjes verpakt. Zelfs een notitieblokje met pen bijgesloten Bij de vrachtbrief.

zeer soepel en snel alleen jammer dat website van transporteur met levertijden niet werkte. wel zeer correcte chauffeur die erg behulpzaam was en 10 minuten voor levering telefonisch contact zocht.

super

volgens afspraak super snel geleverd.

Betrouwbaar en correct

Prefect bedrijf, altijd goed en betrouwbaar geregeld!!!

Goeie ervaring

Goede prijs/kwaliteit verhouding en snel geleverd.

Groot assortiment met een prima prijs/kwaliteit verhouding. Tevens meerdere bezorgopties en snel geleverd.

Hele snelle levering!

Volgende dag al geleverd en alles netjes geleverd op pallets en afgedekt met folie !

Snel besteld en snel geleverd

Op zaterdag voor 12 uur besteld en maandagochtend, heel vroeg geleverd door een begripvolle chauffeur. De U-elementen waren goed verpakt en prachtig. Top.

Heel erg goed

Snel en netjes geleverd

helemaal correct

het is jammer dat beton zo zwaar is

netjes geregeld volgens de afspraak

netjes geholpen en volgens afspraak geleverd van product

Overzichtelijk, duidelijk en goede communicatie

Mooi bedrijf goed door gegroeid. Modern in gericht met een goede webshop....ga door!

Makkelijk bestellen en snelle levering

"Jeetje", was mijn eerste reactie op de snelle levering-datum.

top!

Prima service.ook snel geleverd

Mooie spullen

Blij dat ik via betondingen gekocht heb

Geweldig geregeld; bestellen, betalen, levering, dank daarvoor. Persoonlijke benadering, erg prettig! Zodra de u-profielen staan, zal ik foto's toesturen.

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.