Goede, snelle service

Goede, snelle service. Goede kwaliteit van de bestelde producten

Vlotte en nette levering

Vlot en netjes afgeleverd Keurig op oprit gezet top!

Precies zoals beloofd!

Correcte snelle levering.

Prima Service!

Artikelen stonden reeds klaar bij afhalen. Medewerker was tevens zo vriendelijk om de betonpoeren (3 stuks) van 60 kg mee te helpen laden in mijn achterbak.

Prima, mooi product zoals verwacht!

Idem!

Zeer snelle levering. Heel vriendelijke chauffeur. Topaanrader.

Ondanks het feit dat de chauffeur vertraging had opgelopen heeft hij toch nog de moeite genomen om langs te komen.

Snelle en goede levering.

Mooi van tevoren te weten hoe laat de levering zal plaats vinden. Misschien wel beter om even te vermelden dat deze info pas op de dag van levering vanaf 7 uur beschikbaar is, dat zit je de dag daarvoor niet te zoeken.

Beste klant, bedankt voor uw beoordeling. De informatie over de levering krijgt u via de mail, hierin staat een een track en trace link met de uitleg erbij dat deze op de dag van levering vanaf 6u 's ochtends te volgen is. (Voor postcodes 77 t/m 79 en 83 t/m 99 is een andere track en trace beschikbaar). Mvg Betondingen

snelle levering, goede service

duidelijke website, makkelijk te bestellen en goede keuzes voor leveringsmogelijkheden. Assortiment mag nog uitgebreid worden : )

Fantastische service

Vlak voor de levering van het door mij bestelde kon ik het bestelde nog veranderen en werden de minder kosten meteen teruggestort. Chapeauđź‘Ť

Zeer goed.

Goed en duidelijk service

Ik heb 5 U-elementen van twee afmetingen gekocht. De bestelling en betaling gingen makkelijk. De bezorging was super. Wat ik heel leuk vond is dat er een pen en een schrijfblokje als attentie meekwam… natuurlijk is het reclame, maar toch attent. Helemaal blij met betondingen!

Klantvriendelijk

Je word goed geĂŻnformeerd tussen bestelling en levering, de goederen waren zeer netjes verpakt. Complimenten.

Betondingen doet wat ze zeggen. De transportfirma niet.

Ik waardeer op een "5" omdat ik de bestelling en de levering hier duidelijk wil scheiden. 1. De bestelling, betaling etc is uiters correct gegaan; 2. De levering is minder. Een chauffeur die niet luistert naar wat de ontvanger zegt met het gevolg dat de bestelling midden op het toegangspad moest worden gedumpt omdat de kooiaap niet verder kon. Sta je dan met een lading van 1.000 kg die je met de hand aan de kant moet gaan zetten. De chauffeur doet dat immers niet.

Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. We begrijpen dat het vervelend is dat de bestelling niet verder geleverd werd. We gaan hier achteraan bij de transporteur wat hier het probleem is geweest. Normaal gesproken worden de pallet(s) namelijk altijd zo ver mogelijk in de tuin of oprit gezet, tenzij dit door omstandigheden niet mogelijk is. Mvg Betondingen

Uitstekende service.

Eerste keer besteld bij betondingen. De klantenservice nodig gehad omdat ik iets was vergeten. Perfect geholpen. Ook de levering was op tijd en vriendelijk geholpen. Hartelijk dank.

Positief

Snelle levering, netjes verpakt en op een pallet, Chaufeur helpt met zijn pompwagen de materialen op de juiste plek te zetten. Prima ! Bezorgkosten zijn goed betaalbaar.

Prima service en levering van de producten.

Prima service en levering van de producten.

top bedrijf !

goed bedrijf levering perfect geregeld. ga zo door.

Snelle levering, uitstekende service!

Uitstekende snelle service, een aanrader!

Alles goed geregeld

Levering conform afspraak. Goed verpakt.

Complete verzorging van online bestellen tot thuisleveren

Goede duidelijke website, in mijn geval direct leverbaar. Nette levering via transportbedrijf v Doesburg, keurig geleverd tussen afgegeven tijdsindicatie.

snel besteld en snel geleverd

beschrijving op website is duidelijk bestelling was snel gedaan -- je kan ook corrigeren voordat je afrond. de bestelling was binnen 2 dagen geleverd -- dat vond ik het beste

super bedrijf snelle servise

ik heb nu een aantal keren bij jullie produkten gekocht ben nu weer met een project bezig waar ook veel betondingen in komen ik heb al veel leuke dingen gemaakt ik moet nog foto,s sturen

“Gewoon” zoals het hoort!

Goed en snel geholpen via de mail! Prima bezorging! En dat tegen een goede prijs!

Snelle levering en prima service

De U-elementen werden op de dag van onze keus afgeleverd en door de transporteur keurig op de juiste plaats gezet. Na het uitpakken bleek er van 1 element een stukje beton af te zijn. Hiervoor werd zonder probleem een voor ons acceptabel bedrag aan korting gegeven. Prima bedrijf.

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.