Super, snelle levering!

Snelle levering en direct antwoord bij vragen.

Superbedrijf, snel en netjes. Goede chauffeur.Aanrader!!

Prima samenwerking, afspraken duidelijk en worden nagekomen

Correcte afhandeling!

Foutieve levering bij bestelling maar zeer snel rechtgezet!

Snelle en correcte afhandeling

Snelle afhandeling en begrip voor het feit ze onderscheidt maken voor bedrijven en particulier prijzen.

Ze weten wat ze doen

We waren op zoek naar beplantingselementen van Maxiflor. Contact gezocht met betondingen ivm wat aanvullende vragen. Steeds snelle en inhoudelijke reacties. Echt super goed. Aflevering ook helemaal conform afspraak. Erg blij met betondingen.

Prima informatie aan de telefoon. Correcte levering.

Zeer vriendelijke chauffeur en behulpzaam!

prettig

goede ervaring.

Duidelijke website en snel geleverd.

Super service en correcte prijzen

De bestelling was 3 dagen na betaling geleverd. De prijs was zeer concurrentieel. De afwerking van de traptrede was OK. Advies: de gietranden kunnen in de toekomst misschien wel nog af geveild worden. Deze geven de traptrede een goedkoop zicht.

Optijd geleverd, alleen hoe moet ik het bevestigen?

Ik heb huisnummers besteld hoe moeten deze aan de muir beveatigd worden. Daar had wel een uitleg en muurpluggen of zoiets bij gemogen.

alles vlot verlopen en snel geleverd

Wij zij zeggen klopt!

Keurig volgens afspraak het juiste geleverd!

goed, effectief, netjes geregeld.

overzichtelijk is de site

snel in levering en keurig verpakt

Geweldige service. Vriedelijk beter kan niet.

Eerder deze week bestelling opgehaald. Wat een fijne service alles perfect geregeld goederen stonden klaar ook was er een “Marsje” voor extra energie. Dank voor de pen en het notitie boekje . Er zijn veel bedrijven in Nederland die een voorbeeld aan “Betondingen” kunnen ( misschien wel moeten ) nemen . Vele dank . Fijne dag . Laurens Verwey

Snelle service en levering

Snelle service en levering, top service

Super snel en scherpe prijs

Bestelling en levering keurig verlopen. Maandag pallet met opsluitbanden besteld, dinsdag op aangegeven tijd geleverd. Super!

Snel en correct en makkelijk te bestellen

Prima geregeld.

Goed materiaal

Super service!

Harry heeft mij duidelijk van informatie voorzien en daarna direct mijn bestelling laten klaarmaken. 1 uur later lagen mijn betondingen al op mijn aanhanger. Top geregeld!

Goede levering, alleen niet geluisterd naar mijn opmerking

Met de medewerker aan de telefoon afgesproken dat ik bij "opmerkingen" kon aangeven dat ik graag 1 betonafdekker uitgevoerd wil hebben als eindstuk (dus zonder doorlopende waterhol. Dit is niet zo geleverd. Jammer... verder levering goed.

Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Bij het maken van de order hebben we hier rekening mee gehouden. Er is 1 muurafdekker zonder doorlopende waterhol gemaakt en geleverd. Mvg Betondingen

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.