Goede prijs en razendsnel geleverd.

Duidelijke site, snelle en nette bezorging! Zelfs een pen en notitieblok bij de pakbon!

Uiterst correct,zeer snel verzonden

Al meerdere malen besteld bij Betondingen.nl Altijd een vriendelijke medewerker met verstand van zaken aan de telefoon gehad. Keurig verpakt en zeer snel verzonden. Transport laat exact weten hoe laat ter plaatse. Onberispelijke producten....Dank Betondingen.nl TOP-TOP-TOP

Helemaal top

Bestelling lag keurig klaar. Betalen en wegwezen.

Snelle service en duidelijke shop!

Wat ik besteld heb is ook geleverd

Enkel had ik gevraagd de verpakking niet zwaarder dan 450kg te maken. Had 3 paletten van 1000kg en 1 van 500kg

Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft dit inderdaad doorgegeven. Als pallets half de deur uit gaan, worden er extra kosten berekend voor de extra pallets die dan nodig zijn. Uw bestelling kon namelijk op 4 pallets geleverd worden en nu vroeg u om de pallets zodanig te verpakken dat er 8 pallets nodig waren. We hebben de extra kosten aan u doorgegeven, maar u heeft hier niet op gereageerd. Vandaar dat we gekozen hebben om de bestelling zodanig te verpakken dat u geen extra kosten heeft. Mvg team Betondingen

Goed vindbaar duidelijke website

Een complete dienstverlening

Goed verzorgd van A tot Z. Ben met name tevreden over de bezorging. Op tijd, voor de deur, ook met een grote trailer en dan de laatste meters met een palletwagen. Zelfs de pallet op vraag in de garage geplaatst. In orde.

Prima!!

Snel netje en vriendelijk bezorger!

Super snelle levering

makkelijk bestellen, prima levering

bon

Netjes geleverd

Zo besteld en ook geleverd en netjes geleverd

100% OK

Perfecte afhandeling!

Bestelling netjes afgeleverd.

Contact verloopt prima en levering tot in de puntjes geregeld.

items geleverd volgens afspraak en de items zijn als beschreven.

Levering compleet en zonder gezeur en kwaliteit van producten naar volle tevredenheid

Geheel volgens afspraak

Snelle reactie, prima geholpen.

Snelle levering, mooie kwaliteit

Bestellen en leveren verliep prima. De kwaliteit van het betonnen huisnummer is erg degelijk en ziet er mooi uit.

Goed.

Nadat in eerste instantie ik de bestelling niet had ontvangen, is Betondingen er achteraan gegaan en binnen 3 dagen heb ik de bestelling alsnog ontvangen.

Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Inmiddels hebben we hier al contact over gehad. We betreuren het zeer dat de bestelling door Postnl verkeerd bezorgd is. We hebben de bestelling opnieuw naar u verstuurd. Mvg Margreet Betondingen

According to expectation

Easy, simple order and delivery. Everything was according to expectation.

Snel en netjes geleverd. Hele fijne persoonlijke service.

Mijn bestelling werd snel en netjes bezorgd. Fijn bedrijf waar de benadering heel persoonlijk is.

Top geregeld

Helemaal top geregeld

Top spul

Makkelijk bestellen. Keurig geleverd. Prima product. Indien nodig bestel ik zeker nog wat.

Goed bevallen

Zeer goed bevallen ! Staat er goed bij.

Prima afhaalbalie / goede service

Top bedrijf met goede producten voor een goede prijs

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.