Absoluut TOP zo Snel geleverd!!!!

Super correcte service. Supersnelle levering. Zeer duidelijke website! Professionele en vriendelijke transporteur.

Compleet, duidelijk no nonsens.

Duidelijke site, duidelijke telefonische antwoorden en leveren wat is afgesproken op de overeengekomen datum en tijdstip (welke keurig word aangegeven vanaf 6 uur in de morgen op de lever dag).

Snelle levering fijn product!

Na bestelling snelle levering.

Zeer prettig geholpen en idd de volgende dag geleverd!

Na een prettig telefoongesprek de juiste keuze kunnen maken en erg snel de levering ontvangen. Perfect dus!

Snel geleverd en goede service

Matig omdat maten U-Profielen maten niet klopten

U-Profielen besteld van 40x30x30 en bij plaatsing kwamen we erachter dat de profielen 40x30x29.5 waren. Dus met veel geschuif hebben we onze buitenkeuken kunnen afmaken maar niet geheel naar tevredenheid

Zoals het hoort

Artikel besteld en op tijd geleverd. Precies zoals het hoort.

Goed en snel.

reageren goed en snel op klant.

Goede prijs, snelle reacties, snelle levertijden

Zie omschrijving

Supersnelservice

Woensdagavond betaald en vrijdagochtend stipt op tijd geleverd. Hele vriendelijke chauffeur ook.

Super snelle levering en goede service

Heel vriendelijke en hulpzame chauffeur, alleen jammer dat ik een band te weinig heb besteld

Klein onderdeel, stelplaatje betonpoer, in grote verpakkings doos, verpakking had iets kleiner gekund in verband met milieu/afval

Fijn bedrijf met vriendelijk personeel

Werd vriendelijk ontvangen en de service na een reclamatie werd serieus aangepakt.

Topervaring

Ik had met spoed betonprofielen nodig. De goede website gaf de beschikbaarheid goed aan en de next-day delivery werd nagekomen. Snel en betrouwbaar!

Snel, vriendelijk en kundig.

Ze hebben mij als leek weten uit te leggen hoe dekstenen te verwerken op een oude muur. Met veel geduld en passie kreeg ik uitleg over Whatsapp. De volgende dag al ligt het geheel op mn muur en is de klus klaar. Toppie!!

Helemaal top.

Snel geleverd tegen normale bezorgkosten.

Prima product

mooie beton elementen en snelle bezorging

Goede levering snel en compleet

Zeer vriendelijke chauffeur

precies wat je maximaal mag verwachten, eenvoudig bestellen en servicegerichte bezorging

Top producten en zeer snelle levering!

Top service, goede prijs snel geleverd!

Top geregeld

Goede prijs, snelle levering.

Goede producten en snelle levering

Stapelblokken besteld. Had er niet veel nodig. Op andere sites zou ik erg veel transportkosten betaald hebben. Bij sommige wel 95 euro. Betondingen heeft eerlijke transportkosten, snelle levering en een goed product. Zal daarom weer snel hier wat bestellen.

Duidelijke site en snel leverbaar.

kon mijn producten snel ophalen. Stond netjes klaar. Was binnen 2 minuten weer op pad.

Alles conform verwachting

Keurige levering volgens afgesproken aflevervoorwaarden, goede service toen ik even belde over de levering. En product ook conform verwachting, top.

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.