Perfecte service

Voor de tweede keer bestelling gedaan. Perfect, snelle en nette levering!

Snel en goed afgehandeld.

Bestelling van een groot aantal u blokken met lijm gehad. Zijn zeer netjes en snel geleverd. Er miste alleen wel 1 tube lijm, maar dit is ook snel en correct gecorrigeerd. Top.

Overzichtelijk en goede afhandeling

Makkelijke en eenvoudige site. Makkelijk bestellen en volgende dag al in huis via een vriendelijke verkeersdienst... ik zeg top service

Super, niks geen gedoe

Snelle en correcte levering

Woensdagavond besteld, vrijdagochtend in huis.

Helemaal geweldig

Ideaal,geen aanhangwagen huren ,gewoon van de palet beginnen met je klus .

Goed, snel en zorgvuldig

Snelle en duidelijke service, producten precies zoals omschreven

Super goed!

Snel geleverd en goed verpakt Prima materiaal. Zelfs nog kladblok en pen erbij. Goede berichtgeving over tijdstip levering. Duidelijke site. Aanrader.

Perfect product

De cijfers zien er geweldig uit. En het was ook perfect verpakt en geleverd

We zijn heeeeeeeeeel tevreden over jullie vlugge levering en producten.

Snel geleverd.duurzaamheid materiaal niet het niveau van de betonboer

Snel geleverd.duurzaamheid materiaal ondermaats tov de betonboer

Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. We hebben hier al even contact over gehad. Uw verwachtingspatroon over deze elementen was anders en dit hebben we uit kunnen leggen. Mvg Betondingen

prettig besteld en op tijd geleverd

goede ervaring

Snelle levering top

Snelle levering in goede staat

Snel geleverd; al geinstalleerd

Pijtig van de chaufeeur die een stuk van ons plantenperk meenam bij het doorrijden.

Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat er in de tuin is gereden, we zullen dit melden aan de transporteur dat ze hierop letten. Er zal zeker geen opzet in het spel zijn geweest. Inmiddels hebben we hier al contact over gehad. Mvg Betondingen

Makkelijk bestellen en snel leveren

De bestelling gaat simpel en wordt weer snel en keurig geleverd

Snelle en goede service

Bestelling was compleet, goed verpakt en gelost op een door mijn aangewezen plek op onze oprit.

Positieve ervaring, vlotte service, snel antwoord. Super!

Alles ging zeer vlot ondanks dat de bestelde artikelen niet op voorraad waren konden deze toch op een redelijke termijn van 2 weken geleverd worden. Producten zijn goed en degelijk afmetingen zoals afgesproken. Bij vragen altijd vlug antwoord. Zeker voor herhaling vatbaar.

Vandaag besteld morgen geleverd

De bestelling had ik snel en is goed verpakt helemaal top

Prima, alles als verwacht👍🏻

Goede prijs, stipt in afspraken

Producten voor een goede prijs, snelle levering en keurige bezorgdienst.

gewoon goed

Mooi product en de kleur is nog mooier dan ik had verwacht.

Nette aflevering

Mijn bestelling islam snel en netjes afgeleverd

Snel geleverd & goede kwaliteit

Top geregeld & netjes geleverd op een pallet. De spullen stonden netjes aan de kant op de oprit. De kwaliteit is top.

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.