Snelheid van levering en goede producten

Plus: Snel geleverd, goede producten. Min: Logistieke partner van jullie is slecht uitgerust om levering veilig te bezorgen. Punten van zorg; - dame op vrachtwagen had die 18 (!) afleveradressen. - ze moest zich bij lossen behelpen met pompkar ipv electrisch (waarmee wel geladen was). - ze kreeg daardoor de zware pallets (honderden kilo’s betontegels, u-blokken, MIDI bigbags) nauwelijks van de plek op de laadklep van de vrachtwagen. - wij hebben geholpen om te lossen en daarmee de zeer onveilige toestand beperkt (en dan waren wij er fysiek toe in staat haar te helpen, wat als klant ouder en gebrekkiger was geweest?) Kortom tip; geef je personeel of onderaannemers beter materiaal mee om te lossen!

Goed en snel geregeld

We hebben een bestelling geplaatst van beton elementen. Ze zijn op het aangegeven moment geleverd. Ze waren alle 26 in prima staat. Bezorger was vriendelijk. En we kregen ook nog een bosbloemen. Dus dik tevreden.

Volledig zoals een ieder zou wensen

Prima product. Snelle levering precies op de juiste plek

Duidelijk en snel

Mooie website snelle levering correct

Goede levering

Allereerst een goede communicatie. Snel geleverd. Vriendelijke chauffeur. Leuk bosje bloemen er bij deze keer. Goed en netjes verpakt materiaal voor nette prijs.

Onovertroffen!

Maandag besteld, dinsdag in huis. Professionele bezorging, die niet enkel aflevert, maar kijkt en vraagt waar het het beste neergezet kan worden. Mocht het ooit weer nodig zijn, dan bestel ik zeker weer.

top aanrader

correcte en snelle levering.

Goede en snelle levering

Goede website, gemakkelijk online te bestellen, super goede service. Na het plaatsen van mijn bestelling was binnen een dag de order gepakt en stond het klaar om op te halen. Ik kwam erachter dat ik een artikel verkeerd besteld had. Na een telefoontje was binnen een uur de order aangepast en verschil in kosten terug gestort. Fantastische service!

Bestellen ging makkelijk en de leverafspraken zoals vermeld zijn netjes nagekomen

vlotte service

Prima verzorgd

Goed en duidelijk online. Snelle en verzorgde levering. Heel attent : een bloemetje !!

Snel, compleet, goedkoop

zeer snelle levering

na 2 dagen mijn bestelling al geleverd

Producten werden op aangeven tijdstip geleverd. Verder was het geheel netjes verpakt, dit is prettig ingeval van regen.

Snelle levering. Producten zoals omschreven

Netjes op een pallet geleverd. Mooie betonschotten tegen een gunstige prijs. Liggen nu als terrastegel in de tuin (op een fundatie, dus niet in een zandbed) Helaas kan ik geen foto bijvoegen.

Prima service en levering op tijd !

Netjes en snel geleverd ! Vooraf een tijdsblok van 2 uur en netjes optijd.

Prima en snelle service

Snelle en goed contact. Snelle service

Snelle verwerking en levering

Duidelijke website, zeer snelle levering van een order en keurige bezorging, de materialen waren goed verpakt

Zeer goed!

Goede prijzen, snelle levering

goede prijs en snelle levering

vriendelijk personeel die hun best voor je doen

Top uitleg, mooi afgewerkte producten, snelle service!

Top helemaal top!

Gewoonweg uitstekend!

Hier kunnen ze in België nog iets van leren 😉...

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.