tevreden, maar niet volledig !

snelle correcte levering, sommige stenen hadden af en toe wel een zeer poreuze plek , waardoor deze soms afbrokkelde. hierbij is het ook jammer dat er een hoekelement foutief geleverd was, wat onze afwerking van het project bemoeilijkte

Snelle correcte levering

Materialen zijn netjes verpakt afgeleverd volgens afspraak. Kwaliteit is goed.

Hele vlotte levering en product van goeie kwaliteit!

Perfecte levering

Goed geleverd, naar de aanwijzingen en datum geluisterd. Mooie persoonlijke boodschap ;>

netjes en correct

netjes en correct

Goede levering

Tevreden klant

Product goed, te lange levertijd

Prima antwoorden op de mails maar een te lange levertijd . 8 weken ipv 2

Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij te horen dat de producten goed bevallen. De levertijd van ca. 2-4 weken is helaas uitgelopen tot 5 a 6 weken ivm onverwachte omstandigheden. Dit vinden wij ook vervelend en u heeft hier ook bericht over gehad. Mvg Betondingen

Snelle levering vriendelijke mensen en goede advies klant gericht top

Goede en snelle service, klantgericht

Een bedrijf om aan te raden om wat te bestellen. Service is goed, erg snel geleverd en klantvriendelijk

Zeer positief.

Duidelijke site, doen wat ze beloven en nog snel ook. Vriendelijke chauffeur die mijn bestelling zo ver als hij kon afleverde met palletwagen. Zo kan 't ook!!

Snel geleverd, mooie producten.

Op de site rustig uitzoeken wat je nodig hebt, bestellen en de volgende dag op de stoep! Ik zou er niet aan moeten denken om er zelf mee te slepen.

prima uitgevoerde opdracht.

correcte levering

afspraken zijn perfect nagekomen

levering vond tijdig en in goede orde plaats

Vlotte koopervaring

Heel snelle levering. Goed verpakt en geplaatst door chauffeur waar ik het graag had.

Snelle levering van goede producten.

Wanneer we een bestelling doen krijgen we deze altijd snel geleverd. Helaas is bij recente bestelling in september een partij poeren geleverd waarbij de paaldragers niet goed waren. Deze zijn netjes vervangen door jullie waardoor we de poeren goed kunnen monteren.

Goed bezig betondingen!

Spullen netjes op afgesproken dag en binnen window geleverd, top! Punt van verbetering is iets eerder bekend zijn van levertijdstip, maar dat mocht de pret verder zeker niet drukken.

Snel geleverd en goede kwaliteit

Erg goed

Snelbeton!!!

Het is prettig wanneer het gewoon werkt. Bestellen, betalen , bezorgen.

Beter nog dan ik dacht

Hoe ik wilde hebben is ook zo geleverd.

Vlotte levering,

Goed verpakt.

Ben er heel blij mee

Keurig bezorgd, mooie bloembakken

Bestelling netjes afgehandeld, goede communicatie en zeker ook complimenten voor de bezorgster

Goede communicatie, bestelling netjes afgeleverd

Snel, goede kwaliteit, aanrader!

Kunt met een gerust hart een bestelling plaatsen!

Klasse, afspraken worden keurig nagekomen.

twee betonnen bankjes gekocht. Snel geleverd, keurig op tijd bezorgd. helemaal volgens afspraak. Zoals het hoort, maar velen niet waarmaken.

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.