Snelle levering volgens afspraak

Alles naar wens

Fast Service. Great Value

All was good. The items I ordered were out of stock, but a (higher quality) replacement was provided instead

Prima en snelle service

supersnel

zeer snelle en correcte levering!!

omschrijving product was niet helemaal helder. Ik dacht snel beton besteld te hebben maar bleek gewoon te zijn terwijl deze met zoekterm boven kwam. Volgende keer iets beter opletten

Goed verpakt. Snel bezorgd

Ik vond het een zeer prettige eerste kennismaking. met Betondingen

Duidelijke mails, snelle afhandeling van de bestelling. Heldere voorwaarden. Mooie spullen. Schappelijke prijs.

Snelle levering, goed product!

Gemakkelijke bestelling op website, duidelijke omschrijving, snelle levering! Voor ons waren dit u-profielen om een buitenkeuken- plaats te maken.

Netjes geleverd wat besteld is en op tijd.

Heel goede service

Snelle levering Goed ingepakt en leuke attentie. Vriendelijke bezorger Zeer tevreden klant.

Keurig afgeleverd.

Prima firma perfecte site

Site is goed overzichtelijk, prijzen zijn goed. Levering netjes en op tijd. Ga zeker daar nog meer bestellen.

Volgens afspraak.

Besteld en geleverd op de tijd zoals afgesproken. Vriendelijke chauffeur. Top.

Alles goed!

Goed product, goede bejegening en goede service.

Prima service, goed bereikbaar netjes afgeleverd

Prima snelle service goed geregeld

Mooie website en toplevering

Overzichtelijke website en perfecte afhandeling van de bestelling

Goede informatie, duidelijk, perfect volgens afspraak geleverd.

U-elementen besteld met een gewenste leverdatum erbij vermeld. Werd voortdurend op de hoogte gehouden van de bestelling, wat prettig is. Op die manier heb je geen vragen of de bestelling ontvangen is en wanneer de bestelling wordt geleverd. Kortom erg tevreden.

Doen wat ze beloofd hebben

Betondingen is een firma die zeer klantgericht is. Bestelling geplaatst en je hebt het binnen no-time in huis.

Hele goede service en snelle levering

Bestelling bij Betondingen werd ondanks dat het niet op voorraad was toch snel geleverd. Vragen via Whatsapp gesteld en kreeg snel antwoordt en zelfs foto’s. Zeer tevreden!

Goed product, snelle levering

Betonbanden besteld, goed product, snelle levering

Perfecte service

Mijn 1e keer dat ik bij hen besteld heb. De dag erop kreeg ik al een mailtje dat de bestelling klaar lag. Ik bleek een foutje gemaakt te hebben namelijk 11 cm hoh ipv 9 cm hoh. Werd niet moeilijk over gedaan, gelijk gewisseld. Prima service.

Ontzettend tevreden!

Had op Maandag besteld en Dinsdag in huis. De leveranciers waren ook zeer vriendelijk.

Volgens afspraak en naar verwachting

Grindmatten besteld voor onder het tuinpad. Er ging iets mis met de betaling maar na een belletje is het alsnog gelukt om de producten die dag verzendklaar te maken. Keurig geleverd, zelfde middag nog gelegd. Stevige matten, maar makkelijker dan verwacht op maat te snijden met een stanleymes.

Fijn bedrijf

Snel de speciale poeren (maatwerk) gemaakt en op tijd geleverd, prettige en duidelijke communicatie.

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.