Makkelijk te bestellen, op tijd geleverd, prima product.

Top website .

Hallo, Mijn bestelling is snel en netjes afgeleverd. Als voorkeur erop gezet als toevoeging graag op onze parkeerplaats voor het huis parkeren. Dit is netjes in overleg gegaan op de dag van bezorgen. Snelle top service .

makkelijk snel en leuk geleverd

het ging makkelijk met bestellen. netjes via mail alles door gekregen. verzending ging ook snel. zo snel dat het al was geleverd voordat ik aankondigingsmail had gehad ;-). ook was het netjes verpakt, en keurig geleverd op de plek die was aangegeven. de verpakking was ook pakkend.... met onze naam er op, een pakbon, pen en notitieblokje erbij... erg attent.. ook de producten waren keurig, precies zoals omschreven en verwacht.

Goed en Snel

NVT

snelle en correcte levering. alles netjes verpakt

m Materialen zien er netjes uit. Leuke stickers erop die helemaal waar zijn (ondingen)!!!

Zeeeeër goed

Zeeer goede service

Prima zaken mee gedaan.

1e x bestelling gedaan alles volgens afspraak verlopen incl. transport bedrijf top.

Goede ervaring

Prima bedrijf, gemaakte afspraken worden nagekomen. En korte levertijden.

Top service, buiten het boekje om gegaan om mij als klant tevreden te maken!

Betondingen heeft mij geholpen de juiste spullen op het juiste moment in huis te hebben, ookal moesten ze hiervoor buiten de standaard procedures om gaan. Dit waardeer ik! Bovendien top kwaliteit betonpoeren, tegels en accesoires.

volgende dag geleverd en vlak voor de deur

Betondingen doet wat het belooft. Pallets werden keurig binnen het aangegeven 2-uurs tijdslot geleverd. Met de pompwagen konden de pallets naast mijn tuindeur neer worden gezet. Producten (stapelblokken) zijn ook in orde.

Goede service, goede prijs.

Op maandag avond besteld, woensdag afgeleverd. Netjes verpakt, keurige transporteur

Duidelijke website. Prijs-kwaliteit is prima. Duidelijke communicatie en snelle levering.

Supernetjes bezorgd !

Zeer goede prijskwaliteitsverhouding !

Niets op aan te merken.

Woensdag 23u30 besteld, vrijdag voormiddag geleverd! Zoals gevraagd op voorhand opgebeld. Heel vriendelijk.

prima communicatie, snelle levering

Maakt waar wat ze zeggen!

Goede kwaliteit en snelle levering!

Goede kwaliteit en snelle levering!

Super!!!

Zoals beloofd volgende dag geleverd. Goede prijs en goede kwaliteit. Top!!

super firma, levering, prijs en contact 5 sterren

Goed op de site kunnen vinden wat ik zocht. Prijzen zijn zeer concurrerend en de transportkosten zijn laag. Contact is prima verlopen. De aflevering en het materiaal geheel volgens plan. Zeker een aanrader om nog eens zaken mee te doen.

Één grote positieve ervaring

Duidelijke website, snelle levering. Vriendelijk binnendienst medewerker, die mijn bestelling gelukkig nog iets kon aanpassen. Ik zou het bedrijf zeker aanbevelen

Super service!

Snel geleverd, helaas één betonband met schade. Er werd de volgende dag direct een nieuwe geleverd. Fijne communicatie. Bij dit bedrijf iets bestellen is echt een aanrader!

Compleet, snel en behulpzaam

Fijn geholpen met ook bij het inladen ff de hulp die handig was

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.