Snelle bediening

Woensdag middag 0m 11:30 bestelling geplaatst en trapteden netjes geleverd de dag nadien donderdag Rond 11:00 Top

Snelle levering zeer correct

Snelle levering, breed assortiment en goede service

Door breed assortiment en goede prijs/kwaliteit verhouding een echte aanrader. Snelle en goed verpakte aflevering, geheel volgens afspraak.

Producten van zeer goede kwaliteit, zeer snelle levering

Helder verhaal, alles mooi op elkaar afgestemd.

Wel bijzonder dat ik na mijn aanvraag naar bloembakken die hufterproof zijn op de verpakking breekbaar lees!!

Goede communicatie en goed product

Snel en netjes afgeleverd

Duidelijke site, snel geleverd, goede verpakking tijdens bezorging, bezorgdienst zeer behulpzaam

Snel, acceptable bezorgkosten, netjes

Goede producten tegen een scherpe prijs. Snel en netjes geleverd.

Goed geregeld.

Super geregeld.

Duidelijk en netjes optijd! Kwaliteit is gewoon goed!

Service was goed, contact was goed, bestelling was netjes optijd klaar en geleverd op bestemming. Hartstikke bedankt!

Gewoon top!

Inmiddels meerdere ervaringen. Recent poeren gekocht. Prima kwaliteit en super aardige gasten! Zeker aanrader!

Snel en gericht mn bestelling gedaan

Mooie assortiment keuze , die voor mij makkelijk de keuze heeft gemaakt , daarbij toch een goede prijs kwaliteit verhouding .

Prima geregeld, jammer van foutje bij levertijdoverschreidi g

Helaas kwam levering dag later dan is track en tracé aangegeven. Maar het regelde materiaal zelf was in orde, en er is ook adequaat gereageerd op mijn mail. Webwinkel is ook om.

Heel tevreden

Mijn bestelling was met zorg verpakt.Snelle levering,zeer tevreden.bestel hier de volgende keer zeker weer

Weinig mogelijkheden in transport

De geleverde producten zijn prima; niets mis mee. Echter de communicatie betreft transport kan beter, wat zeg ik....is slecht! Ik heb duidelijk gevraagd om een kleine bakwagen (dit stond ook op de vrachtbrief) maar er is een heel grote bakwagen gestuurd. Resultaat: de chauffeur kwam bijna vast te zitten en moest 600 meter bochtig achteruit rijden en mijn 4x 600 kg. pallets op een andere plek neerzetten, ver van mijn chalet. Dit heeft me 120 euro meer gekost aan een shovel met lepels.

Perfect op tijd

Paar dingen van beton gekocht

Gewoon snel en goed.

Van website tot bezorging goed getegeld.

Duidelijke website, scherpe artikelprijs zonder concessies aan kwaliteit en lage bezorgkosten. Vrolijke en behulpzame bezorger.

goede ervaring over prijsopgave en afhandeling bij wijzigingen

zie boven

Was goed en snel geholpen

Was goed en snel geholpen ook met in laden van de zware muurafdekkingen

prima produkt

snelle levering en goede vcommynicatie

Klein probleem met transport geweest, uiteindelijk na tevredenheid opgelost.

snelle levering, wel kleine probleem met transport geweest maar uiteindelijk na tevredenheid opgelost.

Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. We hebben al even contact gehad over deze klacht. Bij aflevering is er overleg geweest waar de pallet neer gezet mocht worden. Volgens de contactpersoon ter plaatse kon de pallet gewoon over de oprit heen gereden worden. Hierbij is helaas schade ontstaan. Dit betreft dus een klacht voor de transporteur en staan wij hier buiten. We hebben de klacht doorgespeeld en inmiddels heeft u contact gehad met onze transporteur. We gaan er vanuit dat dit tot tevredenheid zal worden opgelost. Mvg Betondingen

Snelle service, mooi product!

We hebben betonnen huisnummers besteld en deze pronken nu aan de gevel. Stoer, mooi gevormd en degelijk materiaal. Wij zijn er erg blij mee! Dank voor de snelle en nette verzending.

Grote voorraad, snelle levering.

Erg fijn dat je zelf nog een moment van levering kunt kiezen. Enige verbetering zou zijn om pallets van meer dan een ton te leveren met een kooiaap of kraan in plaats van een elektrische palletwagen. Verder niks dan lof!

Volgens afspraak!

Netjes volgens aangegeven planning, via track and trace èn gelost in telefonisch overleg. Super!

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.