Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Makkelijk te bestellen en snel geleverd. Top!

geweldig

Zeer klantvriendelijk

Oh heb 4 betonnen poeren besteld, maar had nog enkele vragen daarover. Op al mijn antwoorden kreeg ik een goed antwoord en advies. Bij het ophalen werd ik netjes geholpen om de poeren in de aanhangwagen te leggen.

goede prijs prima service !

Enkele betonbanden besteld. voor een prima prijs thuis afgeleverd .

Uitstekend.

Levering zeer snel en volgens de zelf aangevraagde datum. Track & trace liep niet echt soepel maar na contact met de klantenservice keurig een tijd van aflevering ontvangen. Chauffeur was zeer behulpzaam en vriendelijk. Producten(grind en grindplaten) van goede kwaliteit en niet duur.

Goed verpakt en keurig geleverd. Vind ik de persoonlijke noot erg leuk op de verpakking en thnx voor het kladblok! ;-)

Helemaal top

Duidelijke website, snelle levering en prima product!

Snel en correct

Snelle en correcte levering.

Snelle levering, geen klachten

geen klachten. Ga zo door zou ik zeggen!

Perfect. Komen afspraken na.

Perfect. Komen afspraken na. Super snelle service

Levering zoals gewenst!

Ik had bij de bestelling een gewenste leverdatum opgegeven. De levering is keurig op deze dag naar wens geleverd.

klantgericht

Het product was niet op voorraad. Toen de voorraad was aangevuld , kreeg ik keurig een berichtje en kon het snel worden afgehaald

Zeer goede service

Nadat ik mijn bestelling had gedaan en afgerond, wilde ik toch nog wat extras toevoegen bij dezelfde bestelling. Dit ivm voorkomen dubbele bezorgkosten. Er is echt moeite gedaan om dit te regelen. Heel fijn en goed!

Super snelle levering. Mooie stap tegels geleverd gekregen.

Goeie service

Goeie Service Je kan zelf een datum plannen wanneer je de goederen wil hebben Toppie En ze leveren dan ook binnen een tijds bestek van 2 uur ( begrijpelijk ). En ze waren er dan ook. Goed bezig jongens

Snel en duidelijk, bedankt en tot volgende keer.

snelle levering en goede kwaliteit

was eenvoudig te bestellen en goede regeling

Snelle goede service

Gebeld met wat vragen mbt betonpoeren, die werden helder uitgelegd. En snelle service, besteld en de volgende dag geleverd. Ik werd 5 min van te voren gebeld dat ze er bijna waren.

Duidelijke site, snelle voordelige levering, goede bereikbaarheid

Snel mijn betontreden gevonden, nog extra bestelling toegevoegd en in samenspraak met medewerker Suzan geregeld dat dit eenmalig verzendkosten was omdat de aanvulling nog mee kon met de transporteur, klasse!

Snelle levering, mooie site met veel keus.

Bij betondingen een mooie bestelling geplaatst. Veel keus op de site. Alles wat je nodig hebt. Alles netjes op pallets aangekomen. Ik had bij de leveropties aangegeven wanneer we het het liefst bezorgd hebben en daar hebben ze ook rekening mee gehouden. Nog via whats app contact gehad, dat verliep ook fijn. Al met al heel goed service. Ga zo door!

Met weinig moeite de juiste spullen op de juist plaats

Betondingen is voor ons een aanvulling als leverancier. Met de duidelijke site worden de juiste onderdelen besteld en geleverd op de juiste lokatie.

Alles ging volgens afspraak

Goede service en snelle levering

Prima levering

Levering volgens afspraak

Goede kwaliteit en goede service!

De bestelling verliep snel, en de behulpzaamheid van de klantenservice was erg goed.

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.