Alles was goed goede aflevering

Snelle afhandeling , snel bezorgd en chauffeur bracht betonbandjes achterom super

hartstikke goed

Overzichtelijk in keuze en goede levering

Alles volgens afspraak netjes weggezet door de chauffeur keurig

Prettig

We zijn prettig geholpen met onze wensen voor een betonnen tuinbankje. Op vrijdag besteld en op maandag werd hij al bezorgd.

Uitstekend kontakt en komt afspraak na

Top !

Top service!!

Ok

Ok super.

Goede service!

Prima bedrijf om je spullen te kopen. Je word netjes te woord gestaan via de mail of chat als je vragen heb. En als je de beatelling geleverd krijgt dan is het allemaal prima verpakt. Ik zou zo weer daar een bestelling plaatsen. Ook omdat de kwaliteit prima is!

Goede communicatie, goede levering

Goede adviezen en snelle levering.

Kwalitatief uitstekend: zowel de materialen als de gehele afhandeling.

Prima geregeld. Vanaf moment van bestellen tot de levering en alles wat daar tussen zit. Geleverde spullen zijn perfect.

Persoonlijke service en alles perfect voor elkaar.

Een vriendelijke en hulpvaardige medewerker die meer deed dan van hem mocht worden verwacht. Bestelling lag klaar en was als gewenst. We komen graag terug.

Nadat ik de bestelling geplaatst had. Gebeld door verkoper met een vraag over de losplaats. Bestelling keurig op afgesproken tijd geleverd. Chauffeur zette de bestelling op de plek die ik wilde.

snelle levering, goede prijs

Afhandeling levering prima. Niet alle poeren haaks

Prima afhandeling etc. Netjes verzonden en admin in orde. Had bij 2 van de 10 poeren gedoe. 1 zat de insert boor het draad niet recht. En 1 was niet haaks.

Snel geleverd, super service

Binnen één dag geleverd. Bij een vraag direct antwoord via mail. Tevens een hele correcte en duidelijke mail betreffende factuur en leveringstijd. Pakket is goed traceerbaar en de keuze wanneer je het geleverd wil hebben is top. Kortom top bedrijf zal het een ieder aan bevelen.

Goede communicatie, snelle levering, denken mee.

Spullen perfect geleverd, extra bij bestellen ook geen enkel probleem. Bestel er volgende keer zeker weer.

Precies wat ik zocht en snelle levering

Ik zocht hoge insluitbanden en wat zand om te straten. Beide gevonden. Op vrijdag besteld en op maandag geleverd!

Gewoon goed!

Bestelling werd netjes op tijd en keurig voor de deur afgezet. Zeer tevreden. Marco

Prima producten en super snel geleverd!

Goed assortiment en snel geleverd.

Correct

Bestellen ging gemakkelijk en het leveren volgens afspraak.

Een prima, snelle en klantvriendelijke service!

Overduidelijk en snel geleverd

Overzichtelijk website, snelle levering. Levering goed en netjes verpakt.

Perfecte en snelle levering

Prima product en snelle levering

Bestelling snel en netjes geleverd.

Bestelleing geplaatst volgende dag geleverd. Fijne webshop en afhandeling zoals je verwacht!

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.