Zeer goede ervaring

Na bestelling een vlugge levering

helemaal top

goede communicatie, komen afspraken na. chauffeur denkt met je mee en is super aardig. kortom geen op- of aanmerkingen. dus dit zijn toppers ! zeker aan te bevelen

Mooi en degelijk

Mooie e degelijke L-profielen Snelle levering Goede communicatie Zeker aan te raden!

Adres om te onthouden!

Snelle levering!

Bestellen hoe het hoort te zijn, eenvoudig, duidelijk. Fijne service met een snelle levering en goede communicatie.

Snel, volgens afspraak, geleverd.

Beter als beter is niet mogelijk.

Prettig contact , prima overleg en zeer vlotte afhandeling . Keurig geleverd door nette vervoerder

Fantastisch.

Fantastisch, zeer snelle levering met zeer lage bezorgkosten. Goed verpakt en afgeleverd door een vriendelijke chauffeur van de transportfiets.

Prima van begin tot einde

Vlotte levering , mindere website .

Eens de website naar behoren werkt, verloopt alles heel vlot. Wel tweemaal moeten mailen om gebreken in de website aan te duiden. Voldoende voorraad maar kon niet bestellen wegens “ onvoldoende voorraad “ volgens de website. Ook de berichten over de levering zorgen voor verwarring.

Zeer goede service

Mijn bestelling keurig op de gewenste plek gezet

Zeer goede en snelle bezorging

Top bedrijf

Slechte kwaliteit polar white grind

Alvorens ik polar white heb besteld, heb ik duidelijk aan de telefoniste gevraagd of het witte steentjes betreft of dat er veel grijs tussen zit. Zij antwoordde mij dat het bijna uitsluitend witte steentjes betreft. Gisteren werden de steentjes geleverd en het resultaat is ronduit bedroevend. Er zijn overwegend grijze steentjes en een paar witte. Ik eis dat de hele bestelling van Factuurnummer INV231833 Ordernummer beton48993 Klantnummer 144931909 wordt teruggehaald. Ik verneem graag van u wanneer de steentjes worden teruggehaald. mvg.

Goed behalve de levering

Chauffeur had de pallets 3/4 op straat gezet. Levensgevaarlijk want was op drukke weg. Geleverde producten zijn perfect en prijs ook.

snel geregeld

snelle en volledige levering, zonder mankementen.

Goede service.

TOP

Ik vond wat ik zocht (poeren met een kleine diameter), en deze werden snel en correct geleverd.

Snelle en goede bezorging

Zeer vriendelijke chauffeur

Fijn contact

Snelle correcte levering

Keurig op tijd geleverd nette afhandeling

Keurig verpakt en zoals beloofd op tijd geleverd kleine schade door spijker pallet

Snelle levering, nette opvolging en service

Ik had 2 paalmutsen besteld die sneller dan de genoemde termijn geleverd konden worden. Echter er bleek een met wat breuk te zijn. Dit is heel correct en snel opgelost en record tijd krijg bericht dat de neuwe geleverd gaat worden

Snelle levering en prima kwaliteit

Zie boven

Volledig

Snelle levering, duidelijke communicatie

Prima product

Stelplaatjes netjes geleverd en zien er goed uit. Helemaal tevreden.

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.