Snelle levering, duidelijke updates per mail en track & trace. Wij hadden u-elementen nodig en Betondingen was net even wat scherper in prijs en verzendkosten dan de grote bouwmarkten.

Fantastisch service

Het leveren was snel. Wat het verschil maakte was de chauffeur de het leverde. Hij heeft echt alles gedaan om mijn bestelling op een goed plek te zetten. Echt super service. Ik ken jammer genoeg zijn naam niet maar beter transport service kan je niet krijgen.

Keurig bezorgd

Na de order super snel bezorgd.

Gewoon prima webshop

Makkelijk besteld, prettig om keuze te hebben om te laten bezorgen of op te halen, duidelijke mails over wanneer het klaar zou staan, op locatie uitstekend en vriendelijk geholpen. Binnen 10 minuten met bestelling onderweg.

Perfecr

Zeer persoonlijke opvolging en met alle communicatiemiddelen perfect afgewerkt. Dit is een modelbedrijf met ( menselijke) medewerkers die je plezier geven om lastige zaken op te lossen en blijvend zaken te doen.

Binnen no-time thuis

Geen plussen of minnen. Gewoon zoals het hoort. Bestellen en snel de juiste spullen thuis.

Mooi product alleen jammer van de levering

Het product is helemaal goed, er was alleen iets mis gegaan mbt de levertijden in verband met openingstijden van het bedrijf. Lag buiten hun macht maar was toch wat onhandig

zoals je zou wensen

Vlot geregeld, duidelijke & vriendelijke communicatie

Duidelijke website, prijzen zouden nog iets beter mogen, doch zeer flexibel in aantallen tov andere aanbieders ( andere aanbieders hebben vaste aantallen per pallet ). Daarom is de iets hogere prijs nog aannemelijk. Perfecte service ivm levering. Vrachtwagen is op de grote baan blijven staan en de goederen zijn via transpallet tot aan de deur gebracht. Niet evident daar wij in een smal enkel richting straatje wonen. Dus gewoon 'Perfect'.

Keurig op tijd bezorgd, alles naar wens.

Keurig op tijd bezorgd, alles naar wens.

Geweldig.

Gewoon langs gereden , advies gevraagd en gekregen , gelijk alles meegenomen, en klaar . Top vriendelijke mensen .

Snel geleverd en perfect op maat

Snelle levering, Zelfs maatwerk wordt snel geleverd.

Ouderwets gewoon te woord staan aan de telefoon , en oplossingsgericht

Snelle en nette levering

Besteld en een dag later was de chauffeur er al. Nam de tijd om de spullen daar te zetten waar ik ze hebben wilde.

Snel en netjes afgeleverd

Snel en netjes afgeleverd!

Alles was op de afgesproken dag geleverd alleen is er een kleur verschil tussen de blokken van 60 cm lang en die van 30 cm lang nochtans is antraciet dezelfde kleur

Tip top in orde!

We hebben al meermaals besteld bij betondingen. Telkens verliep het zeer goed. Geen opmerkingen. Bij vragen antwoorden ze per mail erg snel. Wij zullen hier nog bestellen!

Geweldige service

Mooi assortiment. Had twee verschillende kleuren besteld, wordt netjes gebeld om te vragen of dat klopt. Snel geleverd.

Correct en snelle levering

Maandag besteld, dinsdag geleverd.

Netjes op tijd compleet geleverd.

Mooi assortiment met verschillende beton elementen. Eenvoudig bestelling te plaatsen. Netjes mail ontvangen. Snel en correcte levering die te volgen is. Top levering.

Uitstekend en snel geholpen

Op donderdag besteld, vrijdag in huis. Ook werd ik teruggebeld met het advies om mijn bestelling aan te passen, omdat dit beter zou zijn. Dit klopte helemaal! Super goed advies. Wij zijn heel blij met het resultaat.

Opnieuw zeer goede -en vriendelijke service!!

Per vergissing zijn er iets afwijkende stenen gestuurd maar na 1 telefoongesprek, direkt opgelost door aankoopbedrag meteen terug te storten tesamen met een email met uitleg. We kopen steeds meer online terwijl we vroeger naar de winkel gingen ivm de betrouwbare winkelier aldaar die je persoonlijk ontmoette. Online kopen is veelal onpersoonlijk. Een bedrijf als betondingen neemt de plaats in van die vertrouwde winkelier door het persoonlijk kontakt te initieren. Echt heel erg goed!!

Prima product, maar service qua plaatsen liet te wensen over

Jammer dat er misverstand was over tijdblok, waardoor de betonnen bank niet op zijn plek gezet kon worden. Gelukkig hebben de buren ervoor gezorgd dat de bank in ieder geval op de oprit is gezet en niet aan de straat/ stoep

Op tijd, vlot en professioneel

Heel positief!

Snel de juiste spullen geleverd.

Overzichtelijke site, snelle levering en geen fouten.

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.