Snelle levering en mooi product 1 cijfer was bleek bij aankomst gebroken tijdens vervoer door bezorgdienst , maar is snel opgelost naar belletje werd er gelijk een nieuwe toegestuurd die er de volgende dage al was dus perfecte service

Razend snel stond de bestelling er

Beton poeren besteld en zeer snel en netjes afgeleverd door transporteur. Prijs kwaliteit is zeer goed Contact via app werkt zeer goed en snel Alles bij al een pluim voor de service

Mooi product, snel en correct geleverd!

Vier betonpoeren en vier funderingstegels aangekocht. Bestellen via de website gaat heel vlot. Twee dagen later werd alles al geleverd op woonplaats in België. Mooi product, snel en correct geleverd door een heel vriendelijke transporteur. Heel tevreden dus, top!

Goede service!

Bestelling was makkelijk en spullen zeer snel geleverd. Ik zou hier zeker vaker bestellen!

Prima ervaringen netjes geholpen en goed advies door de dame waar ik mee gesproken had toppertje.

Levering laat te wensen over

Mijn pakket werd geleverd op de hoek van de straat omdat de vrachtwagen niet durfde in te rijden wegens te modderig. Begrijp ik, maar ik zou verwachten dat het bedrijf dan een tegemoetkoming doet. Ik werd alleen bedankt voor mn begrip en moest me verder zelf maar zien te redden!

Beste klant, Bedankt voor je beoordeling. Jammer genoeg ging de levering niet zoals gewenst. Echter betrof het een smalle straat met kasseien en het had gesneeuwd. De chauffeur kon daarom helaas niet dichterbij lossen. We hebben hier inmiddels telefonisch contact over gehad maar voor deze situatie konden we geen andere oplossing bieden. We hopen dat je bestelling verder naar wens is en wensen je alvast veel succes met je project! Mvg Betondingen

Service is top!

De service is helemaal in orde, levertijden worden goed nagekomen, chauffeur heeft netjes van te voren gebeld en heeft uitstekend meegeholpen met het afleveren van de pallets op de juiste plek. Top!

prima!

prima!

Levering en product is goef

Compleet volgens verwachting

Compleet volgens verwachting. Biedt zeker toekomst.

Netjes afgeleverd

na bestelling goede informatie over levering , snel en in het juiste tijdsblok

Goed contact met de verkoper en met de bezorger.

Super bedrijf dat zijn afspraken nakomt!

Goed, zoals het hoort

Goed, zoals het hoort. Keurig op tijd en goed verpakt geleverd. Netjes per mail status updates

Snelle service en fijn dat materialen direct op de juiste plek worden neergezet!

Fijne service! Snel en vriendelijk.

Supersnelle levering

De ene dag besteld, de volgende dag in... de tuin. Levertijd wordt ook netjes vooraf gemeld (tijdslot van 2 uur). Niets op aan te merken.

Alles loopt soepel, van vraag tot levering

Prettig te ervaren dat er voorraad is en spullen snel op gewenste locatie gezet zijn.

Duidelijk, goed en snel. Elementen zijn precies zoals verwacht.

zeer goed snelle correcte levering

Snelle zorgvuldige levering. Uitstekende kwaliteit!

Zoals beloofd, snelle levering en op de afgesproken tijd.

Goede snelle service en mooi product

Ik was op zoek naar een goede oplossing om de laadkabel van mijn auto niet over de stoep te laten liggen tijdens het opladen. Een mooie 30x30 tegel gebonden met Kabelgoot erin. Perfecte oplossing!

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.