TOP!

Snelle levering, duidelijke website en goed geïnformeerd

Goede en duidelijke site en snel geleverd

prima spul

gewoon wat het moet zijn

Geheel volgens afspraak geleverd.

Alles was perfect geregeld.

Op pasen maandag 30 opsluitbanden online besteld.En op woensdag werden ze al geleverd op de afgesproken tijd en voor mij op een prima locatie achter bij de poort. Top geregeld ,prima service.

Eerste keer besteld en zeer tevreden!

Mooie producten, snelle en nette levering. Tot snel!

Snelle levering zoals beloofd op de website en super vriendelijke chauffeur bij levering. Top service!

Snel en correct!

Snelle levering, snel antwoord via whatsapp en correcte levering!

Snelle levering volledig in orde, alle toebehoren aanwezig. Poeren van goede kwaliteit, vandaag geplaatst, mooi gecentreerd. Gekregen wat we gevraagd hadden dus super

klantvriendelijk en meedenkend voor hulp

Bijzonder goed geholpen voor wat ik nodig heb.

Top geleverd

10 zakken snelbeton van 25 kg. Ik zag me al sjouwen met de zakken vanaf de bouwmarkt in mijn auto en weer eruit Op woensdag besteld, op vrijdag nodig. Geen probleem , keurig de volgende dag geleverd en netjes in de garage gezet zoals ik dat graag wou. Top service en betaalbaar om thuis te laten leveren.

Een aanrader

Makkelijke te bestellen. Levering volgens afspraak. Een volgende bestelling komt zeker bij jullie vandaan.

Volgende dag netjes bezorgd

Snelle levering en de complimenten voor de transporteur.

Snel geleverd. Heldere communicatie.

Snel geleverd.

Vriendelijk aan de telefoon

Besteld, bestel bevestiging ontvangen en vervolgens vlot en correct geleverd gekregen!

Een mooi resultaat begint bij een goede basis. In ons geval poeren, funderingstegels en bevestigingsplaten van Betondingen waarop onze veranda komt te rusten. Super blij met de geleverde kwaliteit van deze artikelen. Op vragen via de whatsapp wordt vlot gereageerd. Top service!

Prettig contact, ook telefonisch toen ik er niet helemaal uitkwam. Wel werd mij tijdens het contact niet geheel duidelijk wat ik moet doen met de zakken waar het zand in heeft gezeten en de pallets waar zij opstonden

Eenvoudig werken

Snel, betrouwbaar en volgens verwachting

Goede en snelle service

Duidelijke website en snel geregeld!

Prima behandeling en afhandeling

Top geregeld

Netjes geleverd volgens afspraak

Er was niks mis mee

Het was prima alleen jammer dat ik 11 banden heb gekregen terwijl ik er 12 had besteld verder prima in orde

Uitstekende service, snelle levering, goede producten,

het enige kleine minpuntje is dat het redelijk prijzig is. Voor de rest uitstekend bedeijf!

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.