snel en correct geholpen

biggenruggen waren hier sneller dan verwacht. Leverinstructies allemaal goed opgevolgd. Top service!

Communicatie top! Levering top! Kortom... TOP!!

Fijne snelle levering!

Zondagmiddag stapelblokken besteld, dinsdag netjes geleverd. Ik had bij het bestellen aangegeven dat het niet bij de voordeur geplaatst kan worden, omdat ook dacht dat ze met een vrachtwagen zouden komen die niet bij de voordeur kan komen. Uiteindelijk kwam de bezorger met de palet op een los wagentje en had dit achteraf wel gekund (wel handiger omdat we de voortuin gaan aanpakken). Echter had ik dit dan beter zo bij de bestelling kunnen noteren :)

Superrr

Super service en zeer goed geholpen door de medewerkers aan de telefoon. Direct geleverd en ook zonder enige schade. En mooie kwaliteit. Top!

Donderdagochtend 10 betonpoeren besteld, vrijdagmiddag al in huis.

Na het plaatsten van de bestelling en hij de opmerkingen aangeven op welke dagen wij het konden ontvangen. Hier is keurig rekening mee gehouden en netjes afgeleverd.

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Top!!

Snel en keurig geleverd … aanbeveling

zeer goede service.

Bestelling en levering zijn zeer vlot verlopen.

Mooie producten

Mooie producten, snel geleverd.

Goed geholoen

Bestellen voor 15 uur is volgende dag geleverd dus top. Hele proces van begin tot eind is duidelijk en gaat lekker vlot. Gelukkig vallen bij jullie de bezorgkosten opzich nog mee. Jullie hebben het goed voor elkaar.

Erg behulpzaam

Mooi product en goede hulp. De tijd was niet goed aangegeven maar waren heel behulpzaam. Goede service. Erg blij mee.

Super klantgericht bedrijf

Er waren wat problemen met de levering door de externe transporteur. Dit werd door het bedrijf Betondingen op een perfecte manier aangepakt en alsnog geregeld dat de bestelling werd afgeleverd. Ook de chauffeur van het transportbedrijf was enorm klantgericht bij de aflevering van de materialen.

Beloofde levertijd is niet correct als er een overstap is naar een andere transporteur. Producten verder netjes afgeleverd.

Duidelijke info , Makkelijk bestellen , en snel in huis

Duidelijke site en info, simpel bestellen en snel in huis zoals het hoort

Lekker snel en behulpzame chauffeur. Jammer dat het systeem van Mijn Bezorgtijd niet werkt. Wist dus niet hoe laat het afgeleverd zou worden. Gelukkig werd ik om 7 uur s ochtends al uit mijn bed gebeld door de chauffeur. Puntje van aandacht maar verder top en fijne vriendelijke klantenservice dame.

Snelle levering, helaas is de levering voor de deur en niet op de plek waar de u zitjes kwamen te staan! Ze waren super zwaar en het was nog een hele onderneming om ze te verplaatsen

Volgende dag geleverd, Goed geïnformeerd, Netjes geleverd, Nette prijs.

alles netjes gegaan

Betonen stapelblokken 60x15 in div. afmetingen incl hoekstukken

eenvoudig bestellen, snel afgeleverd

Goede en prettige samenwerking

Buitengewoon bedrijf met een verassend arsortiment

De afhaalservice is heel erg makkelijk voor kleine bestellen, ook daarbij vriendelijk behandeld

Snelle service en zeer goede kwaliteit

Met spoed moest ik 1tegel hebben. Besteld en kon hem eigenlijk gelijk ophalen. Betontegel van hoog kwaliteit!

Behulpzaam en vriendelijk

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.