Betondingen het product is om te bezingen.

Snelle leveringen en voldeed volkomen aan de verwachting.

Snelle en correcte service

Snelle en correcte levering. Super aardige En klantvriendelijke chauffeur. Complimenten voor de service.

TOPFIRMA

Al bij de bestelling voelden wij dat dit een correcte firma is. Alles (afmetingen, goederen, prijzen) héél duidelijk uitgelegd, leveringsdatum vermeld, enz. En ons vermoeden werd nogmaals bevestigd bij de levering: op tijd, verzorgd en exact wat we bestelden. Deze website heeft ook een telefoonnummer. Uit ervaring weten we dat we geen sites mogen vertrouwen waar we niemand kunnen bereiken per telefoon. Bedankt Betondingen. Wij bestellen zeker terug bij jullie.

correct en duidelijk

Netjes

Levering op tijd naar wens, goederen onbeschadigd. Aan te bevelen.

Betrouwbare levering

Levering in de opgegeven tijdspanne geleverd. De chauffeur plaatste alle materiaal (2 palletten) netjes 50 meter verder waar we het vroegen met behulp van elektrische transpallet.

Correct en volgens afspraak

Paar vragen gesteld en duidelijk antwoord gekregen. Besteld en volgens afspraak geleverd. Niet op aan te merken.

Goede kwaliteit & snelle service

Goede kwaliteit & snelle service

Snelle en nette levering. Prima materialen. Hele redelijke verzendkosten. Prima ervaring dus.

Goede service, snelle levering

Mijn vragen via whatsapp werden snel beantwoord. Bestellen via de site verliep soepel en de levering verliep volgens afspraak. Snel en goede, vriendelijke service

Kwaliteit en levering geweldig. Keurig op afgesproken datum en tijd bezorgd.

Ondanks dat ze al gesloten waren kon ik alsnog mijn producten meenemen

Top !

Top !

Goed spul snelle levering

Goed spul snelle levering

Geweldige service!

Bij het bouwen van mijn buitenkeuken super geadviseerd door Betondingen. De levering was precies op tijd en dichterbij hadden ze de betonnen U elementen + split niet neer kunnen zetten. Nogmaals bedankt voor de service! Groetjes Marc

Goed kwaliteit, snelle bezorging!

Prima spul, goede bezorging, betaling via credit card gaf wat puzzelen

Web site werkt goed voor zoeken, en samenstelling bestelling. Wij wilden per American Express credit card betalen, en dat ook volgens de website, maar de betaalprocedure bleef "hangen". Dit is met wat emails goed gekomen. En alles is professioneel bezorgd, en zelfs op pallets op de verschillende plaatsen neergezet waar we het gaan verwerken. Dat scheelt een hoop sjouwen en is een dikke plus.

Geen ondingen, gewoon de beste.

Bestellen Betalen en binnen 24-uur leveren.

Votte service, vriendelijke bediening

Bij bestelling niet alles in stock, maar slechts één dag later kreeg ik bevestiging dat mijn bestelling klaar stond. De dag nadien levering ontvangen door vriendelijke chauffeur. Proficiat " Betondingen" voor de snelle service en chapeau aan de mensen die komen afleveren. Een glimlach kost geen geld.

heel erg goed, snel en correct geleverd.

Ik wilde U profielen. Geen bouwmarkt had ze in voorraad en via hun webshop lange levertijden. Toen besteld via betondingen, had ik gevonden op internet. Besteld en daags erna thuisbezorgd tegen een concurrerende prijs. keurig precies bij de deur afgeleverd. Kortom, ik ben zeer tevreden

Snel geleverd en zo dicht mogelijk neergezet Bij de klus.

Prima producten en snelle goede levering

Ik hing tussen 2 bedrijven en uiteindelijk voor betondingen gegaan omdat de andere niet kon leveren op de locatie waar ik wilde. Uiteindelijk kwam betondingen en kon zelfs nog dichterbij leveren dan initieel verwacht was. Al met al zeer tevreden. Waarom een halve ster minder? Ik had een Hoek element en L elementen van antraciet. Er zit een duidelijk kleurverschil tussen die 2. Dus net even andere menging van de productie. Kunnen ze daar iets aan doen? Ik heb geen idee, misschien van dezelfde menging meerdere soorten elementen maken. Uiteindelijk zal het niet veel uitmaken. Door de tijd heen verkleurt het nog en zal het dicht bij elkaar komen.

Probleemloze en snelle levering

Probleemloze en snelle levering

Duidelijke site, snelle levering en keurig verpakt.

perfect

alles klopt en mooi op datum bezorgd , kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.