Snel en transparant.

Snel en duidelijk qua bestelling, alleen jammer dat we op de dag zelf niet op de app konden zien rond welk tijdstip de vrachtwagen kwam lossen terwijl dat wel de bedoeling was.

zeer positief !

Snelle opvolging en communicatie !

Goede communicatie snel geleverd

Wat een goede service en een kwaliteitsproduct

Betonblok met draadeinden precies volgens (bijzondere) specificatie. Afgeleverd op de afgesproken tijd en ook nog eens perfect verpakt. Prettige communicatie. wat wil je nog meer....?

Goede en snelle service

Mooi product

Goede en nette service!

Redelijke prijs voor een goed product

Het bestellen en de communicatie liep soepel. Netjes afgeleverd een mooi product.

Snel geleverd, mooi materiaal, zeer netjes verpakt

Makkelijk bestellen snel geleverd

Prima.

Goede en snelle service

Snelle afhandeling Vooral het zelf ophalen is super

Geweldige service .

Had een spoed bestelling geplaats voor wat poeren welke zij speciaal moesten maken, geen standaard product. Alhoewel zij het erg druk hebben toch nog snel de poeren kunnen leveren. Perfect team daar, van de aanvraag tot en met de levering.

Producten goed maar 1e keer verkeerde levering waardoor mijn project vertraging opliep .

De producten welke de 1e keer geleverd waren bleken achteraf de verkeerde lengte te hebben (10 cm te lang) Hierdoor heb ik extra kosten moeten maken, o.a. 2x een trilplaat huren. Ook liep mijn project(je) vertraging op. Hier kwam Betondingen mij op geen enkele manier tegemoet. De mensen waren vriendelijk evenals de chauffeur maar ik had verwacht hier enige compensatie te krijgen, al was het maar een tegoed bon o.i.d. voor de volgende levering.

Beste klant, Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te horen dat je project vertraging heeft opgelopen. Zodra wij de klacht binnen hebben gekregen hebben wij er alles aan gedaan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Als wij de klacht eerder hadden ontvangen hadden wij meer kunnen doen, nu was de tijd erg krap. En al hebben we geen extra financiële compensatie gegeven, we hebben er wel voor gezorgd dat de nalevering in de ochtend gebeurde zodat 's middags aan het project verder gewerkt kon worden. Mvg, Betondingen

Snelle levering en prima service

In eerste instantie kreeg ik de verkeerde maat stapelblokken geleverd. 1 telefoontje en de volgende dag werden ze al omgewisseld. Prima geregeld.

Goed contact, snelle levering,

Snelle correctie op ruiltruc

Vrijdag 26 november mijn bestelling ontvangen maar deze bleek niet te kloppen. Hier kwam ik na sluitingstijd achter. Maandag 29 November eerste contact met Betondingen. De volgende dag in de ochtend was de bestelling al gecorrigeerd en heb ik binnen een dak alsnog de juiste bestelling. Deze snelheid vind ik ongekend vandaar, ondanks de verwisseling, toch 5 sterren.

Op de eerste plaats een snelle levering. Toen bleek dat de cijfers,die ik besteld had, kapot waren gegaan tijdens het transport kreeg ik meteen nieuwe. De cijfers zien er mooi uit. Goed gedaan betondingen

mooi assortiment- fijne website- snelle levering

Heb betonfunderingen besteld, veel keus en makkelijk te vinden.

Top ervaring

Snel de zware en onhandige producten geleverd. De materialen waren slim verpakt. Een meer gedetailleerd aflevermoment was wel praktischer geweest.

Professioneel

Keigoed, ik kan niks anders zeggen!

Een vanzelfsprekendheid.

Super service, perfecte afhandeling van de order

Ik werd prima geholpen met mijn vragen, erg vriendelijk, een aanrader voor bouw projecten

Product ok, maar aflevering niet volgens afspraak

Ondanks herhaaldelijke telefonische afspraak om voor aflevering te bellen, werd dit niet gedaan en stond transporteur zomaar op lokatie zonder onze aanwezigheid

Snel geleverd en manco opgelost

Enkele betonpoeren besteld. Er was er een te weinig geleverd. 1 telefoontje gepleegd en een foto in whatsapp van het pallet(nog ingepakt) gestuurd en het was geregeld. Volgende dag ontbrekende poer geleverd. Voor mij prima opgelost zo!

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.