Filters

9

goede samenwerking

vlotte service en correct

  • Aanbevelen? Ja
9

Duidelijke communicatie

Alles vlg afspraak geleverd

  • Aanbevelen? Ja
7

goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Makkelijk besteld en snel geleverd

Makkelijk besteld en snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service, snelle levering. Top!

Vriendelijk, behulpzaam, mee denkend. Echt een goede ervaring. Ik raad dit bedrijf dan ook zeer aan!

  • Aanbevelen? Ja
9

Precies wat we zochten en supersnel geleverd

Mooie opstap naar de voordeur kunnen creëren. Door de traptreden van betondingen. Supersnel aan huis geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

super snel geleverd voor een voordelige prijs

Ik had ineens met spoed materialen nodig om het tuinpad bij mijn vader te verbreden, dit was ook echt de volgende dag geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Zwaar maar echt goed materiaal

Gewoon goed.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super goed!

Overzichtelijke website, vragen kunnen gesteld worden en levering tot op de plaats van de werken. Ben echt super tevreden!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super netjes

Helemaal goed

  • Aanbevelen? Ja
9

Gewoon goed

Gewoon goed!

  • Aanbevelen? Ja
2

Verkeerd geleverd, nog niets opgelost.

Oa betonbanden besteld. Verkeerd geleverd en nog geen respons op klacht.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend dat je niet tevreden bent over de geleverde bestelling. Echter hebben wij een andere beleving bij deze klacht. Op je klacht is binnen een uur gereageerd. Hier kregen wij echter geen reactie op, alleen uiteindelijk een slechte beoordeling. We hebben geleverd wat er besteld is (hier is ook telefonisch contact over geweest vanuit onze kant). Echter blijkt de geleverde order niet helemaal aan te sluiten bij producten van een andere leverancier. Hier kunnen wij helaas niks aan doen. Voor de ongebruikte producten verwijzen wij je op het retourrecht. Mvg Betondingen

10

Snelle duidelijke reactie en mooie website

Werd snel antwoord gegeven en duidelijk. Op de site was al te lezen dat niet op voorraad was je werd via de e-mail ook duidelijk aangegeven.In de mail werd de verwachtte levertijd aangegeven en dat was voor mij geen probleem. Als het goed is wordt het deze week geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie producten.

Goede info gekregen en bij afhalen zeer correct geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitgebreid assortiment en een snelle levering

Moest een keer opsluitbanden hebben, antraciet en 40 hoog. Zij hebben alles op voorraad. Dus langsgereden. Tijdens het wachten krijg je naast een leuk gesprek ook een goede kop koffie! Tijd later besloten we een border aan te leggen. Bij Betondingen hebben ze hoeken en allerlei maten zodat je zo'n border op maat kan bestellen! Op termijn komen er palen in de tuin, dus gelijk ook maar poeren besteld. Vrijdag besteld en maandag voor de deur afgeleverd. Met een persoonlijke stikker op de top ingepakte pallets. Werd ook nog 10 minuten vooraf gebeld door de bezorger. Bij een eventuele volgende keer, bestel ik weer bij Betondingen! Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

snelle service!

Ik was op zoek naar 2 grote gele betonblokken ter afscheiding op ons werk terrein. Keuze op de website was goed en snel te maken. Betaling liep vlotjes en na een berichtje dat ze gereed stonden kreeg ik duidelijke informatie wanneer ze opgehaald kon worden. Ik wilde ze met een eigen vrachtwagen ophalen. Telefonisch heb ik dat even opgevraagd en daar werd ik ook uiterst vriendelijk geholpen. Al met al helemaal goed!

  • Aanbevelen? Ja
10

Producten en service perfect.

Producten en service perfect.

  • Aanbevelen? Ja
10

Leverancier hielp goed mee en communicatie was goed

Levering op moment zoals verzocht. Betonelementen waren netjes ingepakt en communicatie eromheen was goed.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel en goed geleverd

Prachtig verzonnen betonnen kerstboom, netjes afgewerkt, keurig verpakt en binnen 2 werkdagen geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

echt super een zaak

Deze mensen kunnen van dood beton een leuke omschrijving geven zodat het een leuke ervaring wordt om daar te kopen.

  • Aanbevelen? Ja
6

Snel geleverd, zoals beloofd, goed geholpen door chauffeur, jammer dat ....

Ben zeer tevreden over de service en minder tevreden over de kwaliteit/ omschrijving op de website. Qua service zeer tevreden, Snel geleverd, zoals beloofd. Goed geholpen door chauffeur bij het afladen en plaatsen van de pallets, inclusief het ter plekke helpen bij het afhandelen van onderstaande klacht. Had graag een ruime voldoende gegeven ware het niet dat 1. er geen verbinding met de klantenservice mogelijk was, aangezien de telefoon onbemand is tussen 12.30 en 13.00 uur en 2. het kleurverschil tussen het hoek-element (antraciet) en de overige u-elementen (antraciet) wel erg groot is. Op mijn vraag of er misschien een verkeerde element (grijs) geleverd is werd geantwoord dat dit kleurverschil normaal is. Ik heb nu dus een kering/wand in de tuin met een sterk afwijkend hoekelement. Ben verbaasd dat er zo een groot kleurverschil zit tussen elementen, die volgens de website dezelfde kleur horen te hebben. Als dat op de website was vermeld had ik even verder kunnen zoeken naar een beter passend hoek-element. Het aanbod om het element om te ruilen voor en beter passend exemplaar had ook geholpen. Al met al voel ik me onvoldoende geholpen, vandaar de krappe voldoende

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Bedankt voor je beoordeling. Helaas ben je niet helemaal tevreden, maar we komen graag terug op je punten (we hebben hier inmiddels ook al contact over gehad). Tussen 12:30 en 13:00u zijn wij inderdaad gesloten ivm lunchpauze ;-) Het kleurverschil tussen de antracieten elementen is niet te vermijden. Kleur verschil komt omdat er in verschillende batches geproduceerd wordt. De nieuwe geproduceerde elementen zijn in het begin heel donker, dit trekt na verloop van tijd bij. Uiteindelijk zullen jouw elementen, na verloop van tijd, bijtrekken qua kleur. Dit gebeurt vanzelf en hoef je verder niks voor te doen, alleen wat geduld hebben :-) Mvg Betondingen

10

Gaaf product

HA steen voor afvoer van hemelwater via regenpijp die niet op riool is aangesloten. Het is het behoud van je muur en werkt goed om bij extreem weer het rioolstelsel te ontlasten. Super snelle levering van het product.

  • Aanbevelen? Ja
10

Supe en snel geregeld

Snel geregeld

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle levering

Keurige snelle levering volgens afspraak

  • Aanbevelen? Ja
10

Groot assortiment, snelle bezorging en goede kwaliteit

Binnen 24 uur gelevered, heldere website met relevante zoekbalk.

  • Aanbevelen? Ja

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd