Goeie snelle service

Ik heb precies gekregen wat ik besteld heb, op tijd en voor een prima prijs. Bedankt

Snelle levering, goed bereikbaar via Whatsapp en telefoon

prima, alles prima geregeld

Ziet er heel mooi uit

Ik kan het hekwerk pas echt beoordelen als het gemonteerd en dat gebeurt 24/25 mei, dus vooralsnog laat ik het hierbij.

Snel geleverd, niet op de stoep

Niet goedkoop, en jammer dat ze de tegels op de hoek van de straat achterlieten. Wel prima spul en snel geleverd. Track en trace bericht niet gehad.

Makkelijk en snel te bestellen, snelle levering en goede kwaliteit!

Het online bestellen verloopt simpel, alles is prima overzichtelijk. Met een razendsnelle bezorging en een top prijs/kwaliteit verhouding staan ze bij mij op nummer 1 voor BETON DINGEN!

Goede prijs-kwaliteitverhouding, met een snelle goedkope levering

De producten zijn niet het goedkoopste in de markt, maar de service is onderscheidend: Voor drieën besteld, de volgende dag in huis! Voor 50 euro Uit eindelijk was de bestelling hierdoor het goedkoopst.

Warm welkom

Warm welkom bij binnenkomst, hier nemen ze ook even tijd voor een praatje. Prijzen zijn goed en uitgebreid assortiment.

Fantastische ervaring

Gemakkelijk bestellen, snelle levertijd en levering, afspraken nakomen, product naar wens. Kortom, super tevreden!

Vlot, correct

Bestelling werd vlot geleverd. Stevig ingepakt zodat alles zonder breuken bij de klant komt.

Raeren

Wrong material

Beste klant, bedankt voor je beoordeling. Je geeft aan dat je het verkeerde product ontvangen hebt. Volgens onze gegevens is het juiste product geleverd. We hebben je geprobeerd te bellen, maar er wordt helaas niet opgenomen. Mocht je niet tevreden zijn met het geleverde product, dan is het altijd mogelijk om deze retour te sturen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice en we helpen je graag verder. Mvg Betondingen

Snel en eenvoudig bestellen en leveren. Vervoerder ook perfect. Door parkeerproblemen in de buurt moest hij verder lopen. Maar gaf geen wanklank, top.

Mooier dan verwacht vlotte levering

In het weekend een bestelling geplaatst van 15 staptegels. Voor beton dingen waarschijnlijk geen grote bestelling maar daar heb ik niets van gemerkt. De processen zijn goed ingeregeld en dinsdag kwam er een hele grote vrachtwagen voor rijden met mijn mini pallet stap stenen.

Op tijd geleverd, prima kwaliteit

Bestelling makkelijk geplaatst, vriendelijke bezorging door extern bedrijf. Alles zat goed verpakt op pallet, kwaliteit is prima om mee te werken.

Snelle en duidelijke service

Snelle service, duidelijke afspraken. Misschien op de site wat meer filtermogelijkheden voorzien, hier is het soms moeilijker om het juiste product terug te vinden.

Duidelijke afspraken en snelle levering

Correct en snel bezorgd

Mooi afgewerkt product wat correct en snel werd bezorgd.

Snelle levering!!

Zeer snelle levering, super! En goede en behulpzame bezorger!! Kon de betonblokken zo dicht mogelijk bij mijn tuin deponeren met de pompwagen en extra omlopen!!

Alles volgens afspraak, goede kwaliteit beton

Goede kwaliteit van artikelen, prima prijs, nette vervoerder, op tijd.

Klantvriendelijk

Ik had een aantal vragen, ik werd snel en vriendelijk te woord gestaan en mijn vragen werden beantwoordt.

keurig bedrijf

Snelle en correcte levering zoals belooft op hun website

Snelle levering!

Prima en snelle levering!

Kreeg een duidelijk antwoord op mijn vraag.En had het materiaal snel thuis.Dik tevreden .

een top bedrijf met hele goede klanten service

Goede bediening Leuke marketing.

Alles is goed gegaan

De bezoging liep goed, niks geen aanmerkingen. Het enigste puntje is dat ik niet op de mail kon kijken en de tijd window kon zien

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.