Super snel bezorgd!

Alles ging super snel en keurig!

Netjes en correct

Zoals verwacht, netjes en correct geregeld.

Prettig contact, snelle levering

Na een heel prettig telefonisch contact werden de artikelen zeer snel en keurig afgeleverd. De chauffeur was zelfs zo vriendelijk de zware pallets met de elektrische palletwagen in de tuin te zetten. Wanneer je niet vastzit aan een bepaald tijdsslot is €40,- verzendkosten ook heel netjes. Het notitieboekje en de pen zijn een leuke bijkomstigheid.

Alles weer prima gegaan!

Zoals gezegd, goed qua contact en service. Ook mooie producten. Wel is er iets méér afname controle gewenst vóórdat een product, brievenbus Vono, wordt verstuurd. Bij mij zijn een paar randjes (te) ruw terwijl de rest glad is. Deze randen voldoen dan niet aan schoonbeton Cur100 klasse b2. Ed Freriks Betoned Betontechnologisch Adviseur

Snel, goed en tevreden

Na bestellen heel snel geleverd, blij mee.

Perfecte bezorging

Duidelijke bestelling en snel geleverd volgens afspraak. De chauffeur heeft de pallets op mijn gevraagde plek neer gezet al was dit niet de gemakkelijkse plaats.

Prima spul goede contactmogelijkheden telefonisch

Aanrader

Goede service en uitleg ook qua bezorging.

Snel geregeld en ook een behulpzame chauffeur bij de bezorging aan huis ondanks krappe toegang naar het huis.

Super,

Wij zijn netjes en snel geholpen door betondingen.nl dankjewel wij zijn er erg blij mee

Snelle levering, duidelijke updates per mail en track & trace. Wij hadden u-elementen nodig en Betondingen was net even wat scherper in prijs en verzendkosten dan de grote bouwmarkten.

Fantastisch service

Het leveren was snel. Wat het verschil maakte was de chauffeur de het leverde. Hij heeft echt alles gedaan om mijn bestelling op een goed plek te zetten. Echt super service. Ik ken jammer genoeg zijn naam niet maar beter transport service kan je niet krijgen.

Keurig bezorgd

Na de order super snel bezorgd.

Gewoon prima webshop

Makkelijk besteld, prettig om keuze te hebben om te laten bezorgen of op te halen, duidelijke mails over wanneer het klaar zou staan, op locatie uitstekend en vriendelijk geholpen. Binnen 10 minuten met bestelling onderweg.

Perfecr

Zeer persoonlijke opvolging en met alle communicatiemiddelen perfect afgewerkt. Dit is een modelbedrijf met ( menselijke) medewerkers die je plezier geven om lastige zaken op te lossen en blijvend zaken te doen.

Binnen no-time thuis

Geen plussen of minnen. Gewoon zoals het hoort. Bestellen en snel de juiste spullen thuis.

Mooi product alleen jammer van de levering

Het product is helemaal goed, er was alleen iets mis gegaan mbt de levertijden in verband met openingstijden van het bedrijf. Lag buiten hun macht maar was toch wat onhandig

zoals je zou wensen

Vlot geregeld, duidelijke & vriendelijke communicatie

Duidelijke website, prijzen zouden nog iets beter mogen, doch zeer flexibel in aantallen tov andere aanbieders ( andere aanbieders hebben vaste aantallen per pallet ). Daarom is de iets hogere prijs nog aannemelijk. Perfecte service ivm levering. Vrachtwagen is op de grote baan blijven staan en de goederen zijn via transpallet tot aan de deur gebracht. Niet evident daar wij in een smal enkel richting straatje wonen. Dus gewoon 'Perfect'.

Keurig op tijd bezorgd, alles naar wens.

Keurig op tijd bezorgd, alles naar wens.

Geweldig.

Gewoon langs gereden , advies gevraagd en gekregen , gelijk alles meegenomen, en klaar . Top vriendelijke mensen .

Snel geleverd en perfect op maat

Snelle levering, Zelfs maatwerk wordt snel geleverd.

Ouderwets gewoon te woord staan aan de telefoon , en oplossingsgericht

Snelle en nette levering

Besteld en een dag later was de chauffeur er al. Nam de tijd om de spullen daar te zetten waar ik ze hebben wilde.

Snel en netjes afgeleverd

Snel en netjes afgeleverd!

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.