prima kwaliteit, goede communicatie

prima klantenservice en dito product

Super geholpen

Zeer snelle levering en werd door vriendelijk personeel geholpen

Super goed geregeld, van bestelling plaatsen, levering v/d chauffeur en contact dat ik had met Demi. En de L elementen die ik kocht zijn ook top!

Super betondingen.

Betondingen.nl Heeft een ruim assortiment, goeie website. Klantvriendelijk, en snelle bezorging met vriendelijke chauffeurs.

Perfect product en snelle service

Precies wat ik nodig had en binnen een dag geleverd.

Perfect geleverd conform afspraak en specificaties. Product van goede kwaliteit

Ik ben zeer tevreden. Perfecte levering. Goed materiaal

ruim voldoende

Jammer dat de track en trace niet werkte, verder prima ervaring

Vriendelijk en snel geleverd

Mijn bestelling van 50 stuks betonnen muurafdekkers waren supersnel geleverd in den helder. Vriendelijk te woord gestaan en gemakkelijk te bestellen.

Duidelijke website en snelle levering

De website is duidelijk opgezet en geeft goede informatie over de producten en levering. De levering was zoals beloofd en snel. De chauffeur was ook behulpzaam bij lossen van de pallets.

Goede communicatie voor levering

Hallo daar Ze houden je op.de.hoogte met.levering.vergeten in te.laden. De volgenden de dag geleverd.met netje gebeld voor levering van chauffeur bellwrje .waar gelost mocht worden Super toch netje gewoon doen

Slechte ervaring, helaas

Op de site stonden de artikelen op voorraad, na betaling kreeg ik een mail dat het langer kan duren omdat niet alles op voorraad is. Na mailen en aangeven dat ik de order ga annuleren hebben ze een aflevering ingepland. Ontvang ik de spullen leek alles in orde. Bij het plaatsen van de betonnen banden en bakken kom ik erachter dat er verschillende kleuren zijn geleverd. We hebben antraciet besteld en kregen 80% grijs. Alles maar geplaatst... Maar dus geen beste ervaring! De betonnen bakken zijn ook 0,5cm kleiner van formaat, als je meerdere bakken plaatst dan kom je een aantal cm te kort...

Geweldig bedrijf!

Wij werken als leverancier al jaren naar volle tevredenheid samen met Betondingen, een jong, dynamisch en snel groeiend bedrijf die perfect matcht bij onze (groei)ambities. Bij Betondingen werken fijne mensen met een no-nonsense mentaliteit waar ze afspraken nakomen.

Makkelijk en snel

Zeer vriendelijk geholpen en snel

Een bedrijf met passie.

Een zeer vriendelijk personeel, met een lach en een bakkie koffie. Met bestellen,gaat als een zonnetje, levering perfect. En wil je het product ophalen, geen probleem.

Vooraf benieuwd of ze de dag erna zouden leveren, want ik bestelde namelijk iets voor 15.00. Maar ja hoor! Iets na het middag uur op de volgende dag waren de grindmatten geleverd en kon ik m’n klus afmaken. Half zo duur als bij het tuincentrum overigens.

Zeer slechte levering

Zeer slechte levering de chauffeur zei dat hij niet op de plaats kon komen waar het moest komen (2100kg) betonbielzen, hij had er makkelijk kunnen komen. Ik heb uit eindelijk een kraan moeten huren a €260 om de bielzen op een kar te krijgen en op locatie er weer af te laten halen. Oja de combinatie van de kraan was 18 meter en de draai met gemak maken. Ik bestel niet meer bij jullie en raad het ook niet aan bij mijn collega’s Het contact na dit via whatsapp vind ik ook zeer slecht!

gewoon goed geregeld en geheel conf afspraak top

goed advies meedenken en goed product

Goede service zeer tevreden.

Goede en snelle service.

Goede producten goede bezorging.

Bestelling zoals afgesproken. Producten zijn goed passend. En erg mooi. Aflevering zoals afgesproken. Doe de volgende bestelling weer bij betondingen.nl.

Goede prijs en snelle levering

Snelle en goed verstuurde spullen

Eenvoudig te bestellen zaken , makkelijk afterekenen, en op afgesproken tijd geleverd.

Snel, perfect in orde en vriendelij

Prima levering

Prima communicatie

Klantvriendelijk personeel en correcte levering

Snelle levering en transport

Heb er al drie keer gekocht en zal daar altijd bkijven kopen. Chat werkt uitstekend de levertijden ook. Verpakking uitstekend Met 1 woord TOPZAAK

Bossekamp 10

5301 LZ Zaltbommel

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.