Zeer goede service

Mijn bestelling keurig op de gewenste plek gezet

Zeer goede en snelle bezorging

Top bedrijf

Slechte kwaliteit polar white grind

Alvorens ik polar white heb besteld, heb ik duidelijk aan de telefoniste gevraagd of het witte steentjes betreft of dat er veel grijs tussen zit. Zij antwoordde mij dat het bijna uitsluitend witte steentjes betreft. Gisteren werden de steentjes geleverd en het resultaat is ronduit bedroevend. Er zijn overwegend grijze steentjes en een paar witte. Ik eis dat de hele bestelling van Factuurnummer INV231833 Ordernummer beton48993 Klantnummer 144931909 wordt teruggehaald. Ik verneem graag van u wanneer de steentjes worden teruggehaald. mvg.

Goed behalve de levering

Chauffeur had de pallets 3/4 op straat gezet. Levensgevaarlijk want was op drukke weg. Geleverde producten zijn perfect en prijs ook.

snel geregeld

snelle en volledige levering, zonder mankementen.

Goede service.

TOP

Ik vond wat ik zocht (poeren met een kleine diameter), en deze werden snel en correct geleverd.

Snelle en goede bezorging

Zeer vriendelijke chauffeur

Fijn contact

Snelle correcte levering

Keurig op tijd geleverd nette afhandeling

Keurig verpakt en zoals beloofd op tijd geleverd kleine schade door spijker pallet

Snelle levering, nette opvolging en service

Ik had 2 paalmutsen besteld die sneller dan de genoemde termijn geleverd konden worden. Echter er bleek een met wat breuk te zijn. Dit is heel correct en snel opgelost en record tijd krijg bericht dat de neuwe geleverd gaat worden

Snelle levering en prima kwaliteit

Zie boven

Volledig

Snelle levering, duidelijke communicatie

Prima product

Stelplaatjes netjes geleverd en zien er goed uit. Helemaal tevreden.

Goede service, snel geholpen

Goede service, snel geholpen

de leverantie is volgens afspraak bezorgd dus prima

Goed contact, snelle levering

Nadat de klantenservice mijn vragen vriendelijk en duidelijk heeft beantwoord heb ik meteen besteld. Volgende dag werd het geleverd met een duidelijke tijdsindicatie. De schauffeur heeft de lading op de gewenste plek neer gezet.

Prima kwaliteit en snelle levering.

Vrijdag besteld, maandagmorgen bezorgd.

Snelle reactie op vragen via de app, goede hulp bij afhalen en een goed product!

Helemaal Top

Snelle levering, vriendelijke service. En leuk, de extra'tjes als relatiegeschenk! Wij zijn blij!

paalmuts vlak antraciet

Mooi product, opgehaald en tevreden mee!

Alles prima, communicatie/afspraken nakomen en levering

Goede service. Ze bellen van te voren om te overleggen.

Snel geleverd en goed verpakt

Duidelijke webshop die hun belofte na komt. Bezorging ging makkelijk en was goed geregeld. Netjes op een pallet verpakt.

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.