Snelle levering en prima service

De U-elementen werden op de dag van onze keus afgeleverd en door de transporteur keurig op de juiste plaats gezet. Na het uitpakken bleek er van 1 element een stukje beton af te zijn. Hiervoor werd zonder probleem een voor ons acceptabel bedrag aan korting gegeven. Prima bedrijf.

Goed personeel Goed materiaal

Goede prijs en kwaliteit.

beton platen bakken waren er sneller als de aangegeven 5 weken, er werd netjes gemaild en afspraken gemaakt!

Online bestellen zoals het hoort.

Gewoon een fijn site om te bestellen. en de afhandeling zoals het hoort en daar wordt je vrolijk van. Ga zo door.

Van begin tot eind 5 sterren geregeld!

Zeer positief!

Correct service, stipte levering, alle beloftes nagekomen!

Correct service, stipte levering, alle beloftes nagekomen!

super !

Snelle levering en voor een goede prijs!

fijne website en snelle service

Betondingen heeft een breed assortiment, een fijne website en een goede service. Zowel telefonisch als de levering, de volgende werkdag bezorgen vind ik echt top. Een minpuntje is dat de betonnen U elementen vrij grof zijn afgewerkt; rafelige scherpe randen en afgebrokkelde hoeken.

fantastisch

Sneele bestelling en levering, Poeren gezet dus nu verder bouwen.

Helemaal toppie geregeld.

Perfect verpakt,alleen 1 zak cement lekte iets.

Fantastische keuze en persoonlijke levering!

Vlotte service tot levering tot op de plaats waar ik ze wou. Een en al super!

Doen wat ze zeggen

Juiste info ontvangen over een evt bestelling en op de gevraagde dag om 07.30 uur al afgeleverd. Correcte chauffeur die zelfs de stapelblokken ol de plaats heeft weggezet die ik had gevraagd. Geen exorbitante transportkosten zoals bij veel bedrijven. Bedankt 👍

Producten ok, maar levering liet te wensen over.

K vond het vervelend dat de elementen zover van mijn huis afgeleverd werden.

Die extra stap in service

Makkelijk en snel bestellen. Goede prijs tov anderen na shoppen online Snel en netjes afgeleverd. Op het moment dat ik een artikel wilde bestellen na meerdere malen te hebben gekeken was deze ineens uitverkocht. Hierdoor kwam ik niet meer aan gratis levering en zou ik mijn klus niet kunnen starten. Na appen met betondingen gingen zij kijken of ze toch nog 5 hadden staan, dit bleek zo te zijn. Deze werden hierna apart gezet en netjes meegeleverd met mijn online bestelling. Dat vond ik een zeer prettige service ervaring!

Snelle levering en goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Snelle levering en goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Besteld, betaald, bezorgd

Besteld, betaald, bezorgd (op tijd) Alles keurig.

Snelle service mooie kwaliteit

Snelle levering en alles ziet er netjes uit

Snelle levering en alles goed verpakt. Zou zeker hier nog een keer bestellen

Snelheid levering gewaarborgd...!

Snelheid levering gewaarborgd...! Denk wel de enige betonleverancier in Nederland die ook daadwerkelijk de volgende kan leveren!

Levertijd goed, product matig

Levertijd en informatie over leveren uitstekend. Afmetingen en afwerking slecht, in de dikte van de L-element zit een verloop van enkele mm. Er is ook een enorme braam aanwezig.

Snelle en accurate levering

Goed. Snelle levering.en op tijd. Prijs goed. Afhandeling en terugkoppeling website goed.

Geweldig. Super snelle levering

Prima prijs, super snelle levering. Heel erg tevreden.

Top service.

Product volgens verwachting, snelle levering zoals beloofd en goede service van transportbedrijf.

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.