Goeie deskundige en snelle levering top

Na bestelling de volgende dag direct levering. Super behandeling wat mij betreft.

Goede kwaliteit snelle bezorging

Snel en netjes geleverd

Super snel geleverd. Digitale verwerking tip top voor elkaar 👍🏻

Vlotte afhandeling en perfect afgeleverd

Zeer positief

Super snel en goed geleverd.

Fijn

Zoals het moet

Op de overzichtelijke site de juiste producten besteld, betaald en keurig geleverd. Alsook de nodige aandacht naar klanttevredenheid (gepersonaliseerde sticker) op het pakket werd gesmaakt. De kids waren tevreden met het bijgevoegde notitieblokje, balpen en stickers. Aanrader !

Goed snel en netjes

Snelle reactie op de mail voor een offerte bestelling komt binnen de afgesproken tijd binnen.

Goed verpakt, degelijke huisnummers, erg mooi!

toppy

Kon zonder enige moeite geruild worden

Snelle verwerking en bezorging

Op tijd bezorgt en snel geleverd

Volgens verwachting

Mooie spullen

Zorgvuldig op product, transport en proces.

Supersnelle service!! Perfecte aflevering! Aanrader

Topervaring! Supersnelle, correcte levering ! Perfect product!

Goede en overzichtelijke site. Alles gaat zoals ze zeggen. Goed en voordelig

Hele goede ervaring

Alles netjes op pallets.goed ingepakt.netjes afgeleverd.snelle levering.

top snelle levering

duidelijk bij bestellen en snelle levering. Moet zenog gaan gebruike maar ditzal het probleemniet zijn :)

vlotte en snelle afhandeling van bestellingen

prima bedrijf!

eenvoudige bestelling en levering in 24 uur

eenvoudige bestelling en levering in 24 uur

Het ging mooi op tijd en vlot

Snelle en correcte levering met een vrolijke lach.......

Betondingen: professioneel met kennis van zaken, maar bovenal zeer vriendelijke mensen die ten alle tijde voor je klaar staan.

Prima product

zeer goed bedrijf alles klopte zeer goed verpakt en vlotte levering en niet te duur

Doen wat ze beloven

Als particulier bestel ik vrijwel nooit op dit soort sites, maar deze was overzichtelijk en duidelijk. Bezorging, de dag na bestelling, liep ook heel voorspoedig met duidelijke aanduiding in wel tijdsvak de verzending verwacht mag worden. Zo hoef je niet de gehele dag thuis te zitten . De zending was netjes ingepakt op een mini pallet, met plastic wrap afgedicht tegen de regen. De kwaliteit van de goederen (betonpoeren) lijkt mij zeer goed, maar ik ben geen expert. Ik ben er in ieder geval zeer blij mee. Al me al ben ik uiterst tevreden met deze bestelling/levering.

Mooi gemaakte huisnummers.

Eenvoudige montage.

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.