Fijn bedrijf alles snel en netjes gedaan

Geleverd volgen planning. Was goed ingepakt hierdoor geen breuk.

Mooie kwaliteit, simpel besteld, goed geleverd

Heb dit voorjaar een pallet met fiora blokken besteld. Op afgesproken dag/moment geleverd. Pallet was goed verpakt en alles was heel. Keurige service van betondingen. Enige wat niet meegeleverd wordt zijn reserve rugwervels :-)

Snel, correct en super vriendelijk

Supervriendelijk personeel. Mooie paslmutsen gekocht, snelle levering en heel attent we kregen leuke kadootjes als extraatjes Dank jullie wel mensen van betondingen

Is een hele goed bedrijf.

Goede service. Ze doen wat ze beloven. Prima prijs kwaliteits verhouding en een snelle levering.

Product geleverd zoals besteld en snelle en nette afhandeling.

Top product en snelle communicatie

Daags voor 15:00 uur beton stapelblokken besteld. Keurig en solide verpakt: precies als op de site aangeboden. Bestellen ging zeer snel en de levering ook. Zelfs die was er de volgende dag om 10:30 uur. Goede e-mailwisseling en met een persoonlijke boodschap!

Goede prijs / kwaliteit verhouding.

Vrijdag besteld en dinsdag al geleverd en dat voor een nette prijs.

groot assortiment en snelle levering

ze hebben een uitgebreid assortiment en de website is overzichtelijk. als je vragen heb dan krijg je heel snel antwoordt via wats-app. de levering is ook heel snel en netjes uitgevoerd.

Top Service!

Had de bestelling geplaatst. Volgende dag gelijk gebeld over hoe het zou worden geleverd en helemaal op de hoogte gebracht. Die dag erna door de chauffeur gebeld dat hij bijna op locatie was, vervolgens de opsluitbanden en grind netjes op een pallet in de tuin gezet. Uitstekende service! En kreeg ook nog eens een leuke pen erbij!

Goede en snelle service.

Snelle levering en veel op voorraad. Alleen wel de bezorgtijden in de gaten houden wat er afgesproken is. Maar verder echt een aanrader

Prima service en geregeld

Snelle levering en goede spullen

Goede service en aardig personeel

Goed geregeld

Snelle levering en goede service

Zondag besteld, dinsdagochtend geleverd. Jammer dat 1 zak snelbeton door de pallet was gegaan en door de pompwagen open was gereten, maar even een mailtje gestuurd met wat foto's en men nam een paar uur later al contact op en het werd gecrediteerd.

Ik bestel hier nog

Snelle verzending zoals aangegeven op de website. Zeer vriendelijke service aan de telefoon. Het platform werkte even niet om de bestelling te volgen, heb gebeld en waren heel vriendelijk om een oplossing te zoeken om de levertijd te weten te komen. Veel keuze in assortiment en handig dat het geleverd kan worden.

Helemaal prima

Geleverd wat verwacht werd. En vlot.

vlot en goed bezorgd.

Fijn dat er ff gebeld werd door de vervoerder. Klasse.

Zeer tevreden over de geleverde producten.

Overzichtelijke webwinkel en heel fijn dat een voorkeur voor leverdatum en tijd kan worden aangegeven. Spullen netjes verpakt. Het werd door de chauffeur ook netjes op de aangegeven plaats neergezet.

Snel en betrouwbaar

Naast de goede prijs was ik zeer tevreden over de levering duidelijke info vooraf, snelle levering en conform afspraak op tijd.

Super product, prijs, en service.

Ik heb al onze beton producten bij betondingen gekocht, zij hebben een mooi en duidelijk assortiment met een concurrerende prijs. De bezorging verliep ook netjes met een behulpzame chauffeur, al met al dik tevreden. gr

Top product, snel geleverd en zeer prettige communicatie.

Top product, snel geleverd en zeer prettige communicatie.

Kwaliteit en Service

Mijn bestelling voldeed helemaal aan mijn verwachtingen. De betonpoeren zijn keurig gegoten.

Snelle levering!!

Top bedrijf!! Een echte aanrader!

Heel goed.

Top bedrijf… Het leveringsbedrijf handelde fout, maar zelfs dat losten jullie mooi op

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.