Prima producten en goede service

Prima producten en goede service

Correcte en snelle levering

Materiaal goed ingepakt en transportbedrijf behulpzaam om materiaal op betreffende plek te zetten.

Uitgebreide complete service

Vanaf het eerste contactmoment tot datum van levering vriendelijke klantenservice en gerichte informatie. Meedenkend en behulpzaam. Ook de transporteur sloot aan bij het beeld van betondingen.nl

De prijs is prima. Transport kosten prima. Service uitmuntend. Op moment van levering was is niet aanwezig. Mailtje met verzoek of de chauffeur aub de pellet met stootbanden achter in de tuin wilde plaatsen. Als dat niet mogelijk was graag naast de garage. Had eerlijk gezegd gezien de ervaring tegenwoordig met service tegenwoordig gedacht: dat wordt op de oprit gedumpt en bekijk het maar.... Maar nee, service bestaat nog! Achter in de tuin, naast de schuur. TOP! Aanrader!!!

Mogen er vele een voorbeeld aan nemen

Gemakkelijk te bestellen Gemakkelijk te betalen Levering vroeger dan verwacht Levering goed op te volgen Levering heel proper geleverd op palleten en goed verpakt Mooi afgewerkt product Vriendelijke transporteur En afgezet op plaats waar je wilt

sluitbandenhoek

als hoek stukken bestel, wil ik dat ze ook heel zijn, dat de hoeken er niet afgebrokeld zijn, daarvoor zijn ze te duur

Helemaal prima in orde

Helemaal prima in orde!

Uitstekende site, snelle en korrekte levering. Goede prijs verhouding.

Vrijdag bestelt maandag geleverd in België

Super keuze en keigoede snelle service

Bestelde artikels stonden klaar voor ik aankwam. Direct antwoorden op m’n toch niet voor de hand liggende vragen. Dit vindt men in België niet!!

klantvriendelijke organisatie

snelle en adequate contacten als er iets is

Snelle levering.

Top bedrijf

Zondag besteld dinsdag bezorgt. Opsluit banden zien er erg mooi uit.

Goede service, ook van de transporteur!

Op tijd en tegels en zand tot in de tuin bezorgd

Supersnel geleverd

De volgende dag al geleverd. Allemaal netjes verpakt en erg leuk gedaan met de sticker met je handgeschreven naam bovenop het pakket. Kortom tevreden en een aanrader om bij betondingen te bestellen.

snel en correct geholpen

biggenruggen waren hier sneller dan verwacht. Leverinstructies allemaal goed opgevolgd. Top service!

Communicatie top! Levering top! Kortom... TOP!!

Fijne snelle levering!

Zondagmiddag stapelblokken besteld, dinsdag netjes geleverd. Ik had bij het bestellen aangegeven dat het niet bij de voordeur geplaatst kan worden, omdat ook dacht dat ze met een vrachtwagen zouden komen die niet bij de voordeur kan komen. Uiteindelijk kwam de bezorger met de palet op een los wagentje en had dit achteraf wel gekund (wel handiger omdat we de voortuin gaan aanpakken). Echter had ik dit dan beter zo bij de bestelling kunnen noteren :)

Superrr

Super service en zeer goed geholpen door de medewerkers aan de telefoon. Direct geleverd en ook zonder enige schade. En mooie kwaliteit. Top!

Donderdagochtend 10 betonpoeren besteld, vrijdagmiddag al in huis.

Na het plaatsten van de bestelling en hij de opmerkingen aangeven op welke dagen wij het konden ontvangen. Hier is keurig rekening mee gehouden en netjes afgeleverd.

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Top!!

Snel en keurig geleverd … aanbeveling

zeer goede service.

Bestelling en levering zijn zeer vlot verlopen.

Mooie producten

Mooie producten, snel geleverd.

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.