Groot assortiment, snelle bezorging en goede kwaliteit

Binnen 24 uur gelevered, heldere website met relevante zoekbalk.

snel geleverd

snel en goed verpakt geleverd

snelle feedback, goede leveringsservice

zeer goed Minpunt is dat ik pas na mijn bestelling zag dat een zakelijk account korting krijgt. Die kreeg ik dus niet...

Zeer goede en snelle levering

Snelle levering. Persoonlijke klant benadering. Geinig

Met een telefoontje alle informatie gekregen. Bezorging volgens afspraak Prettig zaken doen met Betondingen

Zeer ervaren en zeer hulpvaardig bij de aanschaf van de producten

Zeer behulpzaam personeel en alle tyd om eea uit te leggen om tot een goed eindproduct te komen .zeer content met de ervaring van uw personeel rustig en alle tijd om uitleg van de bestelling te voltooien . Ik zal het een ieder aanbevelen hier een bestelling te doen mits men hier iets van bouwproducten nodig zal hebben .snel en vakkundig afgewerkt dank u

Ff

Ff

Top service!

Snelle levering, houden goed rekening met je wensen.

Zeer tevreden van bestelling tot levering

Hebben ook telefonisch kontakt gehad met de firma,de persoon aan de lijn was zeer vriendelijk,behulpzaam en kregen een heel goede uitleg.

Klantgericht, snel & goede kwaliteit

Eerst telefonisch contact gezocht. Ik wist niet helemaal goed wat ik moest bestellen en werd enorm fijn geholpen. Alle artikelnummers kon ik noteren en zo verliep het online bestellen heel soepel. Op vrijdag de bestelling geplaatst en op maandagochtend al geleverd. Keurig op tijd door een zeer vriendelijke en behulpzame chauffeur.

Vlotte levering

Gemakkelijke bestelling, snelle en vlotte levering

Makkelijk en snel

Verkeerd besteld maar meteen goed gekomen En daarom ook de goede maat bij jullie besteld

Tegenvaller wat betreft aflevering

Heel jammer dat de chauffeur niet met de `pompwagen´ achter het huis wilde komen ivm onverharde weg

Beste klant, Bedankt voor je beoordeling. Levering is met pompwagen, de pompwagen kan alleen over egaal verhard terrein (dit geven wij ook aan op onze website, orderbevestiging en in de track en trace mail). Helaas kan de pompwagen niet over een onverharde weg, omdat de pompwagen dan kan verzakken. De chauffeur lost daarom, naar eigen inzicht, alleen op verhard terrein. Mvg Betondingen

Duidelijk, kort, snel en sympathiek.

Je hoeft geen verstand van zaken te hebben om vrij eenvoudig een bestelling te plaatsen die vervolgens snel afgewikkeld wordt. Je wordt op de hoogte gehouden en als iets klaarstaat kan je het ophalen. Ter plaatse wordt je dan ook nog eens uiterst vriendelijk geholpen. Betondingen is ook zeker niet de duurste!

Super producten en razendsnelle levering

Heel tevreden van de materialen en de levering. Zelfs tot in België heel snel geleverd.

Doen wat ze zeggen..

Netjes de volgende dag geleverd wat ik had besteld. Verzend kosten zijn wel hoog maar dat is ook wel te begrijpen.

Prachtige service.

Vandaag besteld, de volgende dag geleverd door de vriendelijke chauffeur. Veilig verpakt met nog een leuke attentie erbij. Toppie

Snel geleverd, netjes verpakt.

Levering was netjes op de afgesproken dag. De zending was netjes verpakt.Er zat zelfs een mooi notitieboekje en een pen bij.

Alles naar wens uitgevoerd en geleverd

Alles naar wens uitgevoerd en geleverd

Alles precies volgens afspraak

Ales geheel naar wens

Snelle levering.

Prima service.

Op tijd en snel gelost van 2 bigbags.

Goede aflevering enkel uren eerder dan aangegeven.

Opsluitbanden correct afgeleverd wel uren eerder dan aangegeven

Precies wat we zochten

Stoer huisnummer wat qua uitstraling precies is wat we zochten. Mooi verroest en in verschillende afmetingen leverbaar. Was binnen enkele dagen in huis.

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.