Snel geleverd, netjes op de oprit, goed verpakt

Goede site, ruime keuze, produkt is zoals besteld

Makkelijk, snel, betrouwbaar. Uitstekende service

Snelle Service.

Woensdagavond laat besteld. En vrijdag ochtend geleverd. Snelle service. Ideaal, en de bezorgkosten vond ik ook wel meevallen. Scheelt een hoop tijd in vergelijking met zelf ergens halen.

Snelle levering netjes verpakt

Snelle levering netjes verpakt zonder beschadigingen

Duidelijke website

Duidelijke website en zeer snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijn geholpen bij afhalen, ging super snel zeg

Ga zo door.

perfecte levering

perfecte levering

Kwaliteit teleurstellend

Ik dacht dat ik mooie U-elementen had aangeschaft voor in de tuin, maar helaas zijn er maat verschillen waardoor het niet mooi aansluit naast elkaar en ik hiervan dus Geen strakke tuinmeubel van kan maken. Coulance wordt er niet gegeven, want ze kunnen de elementen wel omruilen (met hetzelfde risico) voor €50,- terwijl de bezorgkosten op de site €30 zijn. Dit alles bij elkaar vind ik teleurstellend. Ik ben een hoop geld kwijt voor iets waar ik zeer ontevreden over ben.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. U-elementen zijn bedoeld voor grondwerken en hier kunnen kleine maatverschillen in zitten (dit is voor grondwerken acceptabel). Omdat u van de U-elementen een buitenmeubel wilde maken kunt u dan niet hetzelfde afwerkingsniveau verwachten als tuinmeubilair. We hebben u aangeboden om bij ons in Zaltbommel andere uit te zoeken, hier wilde u geen gebruik van maken. Retour sturen is ook een optie, maar tot op heden hebben we hier nog geen reactie op gehad. Mvg Betondingen

Perfecte service

Goede website, snelle levering, pallet perfect afgeleverd en geplaatst zonder dat iemand aanwezig hoefde te zijn

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vlotte service, vriendelijk personeel en mooi op tijd

Prima ervaring

Vlotte levering.

Binnen 1 werkdag geleverd zelfs in zeeuws vlaanderen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Alles verliep vlot en correct.

Alles verliep vlot en correct.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima service. Zowel bij bestelling als levering

Bestelling nog later zonder probleem aan kunnen passen en keurig met palletwagen afgeleverd op gewenste plek.

Snelle levering goede service

Via Internet de bestelling gedaan, en de producten had ik de andere dag al bij me thuis.

Super shop. Perfect geregeld. Snelle levering

Op 2 dagen geleverd, vriendelijke chauffeur. Perfecte service en beschrijving van de goederen.

Prima service, goede levering

Snelle levering. Keurig op tijd aangegeven wanneer het werd geleverd. Goede prijs en de persoonlijke sticker op de zak is een leuke toevoeging.

Goede en snelle service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

De producten zijn makkelijk en overzichtelijk online te bestellen

Ik ben zeer enthousiast over mijn eerste ervaring met betondingen. Het bestellen, de afhandeling en de levering waren perfect.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed en een snelle levering

Zeer snelle levering

Snelle levering, top product

Snelle levering, top product

Zeer vlotte service

Hebben besteld maar leveringsdatum ging niet en na 1 telefoontje was dit meteen opgelost.

Prima levering

Lekkere snelle levering

Duidelijk en snelle service

Alle vragen snel beantwoord. Duidelijke site

Precies gekregen wat ik nodig had. Snel + duidelijke communicatie

Voor de eerste keer iets besteld bij Betondingen. Via GOOGLE op deze webshop gekomen. Goede prijs voor precies wat ik zocht.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Lage verzendkosten, en een geweldige service! Top!

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.

Filter op Taal