Fijn contact

Snelle correcte levering

Keurig op tijd geleverd nette afhandeling

Keurig verpakt en zoals beloofd op tijd geleverd kleine schade door spijker pallet

Snelle levering, nette opvolging en service

Ik had 2 paalmutsen besteld die sneller dan de genoemde termijn geleverd konden worden. Echter er bleek een met wat breuk te zijn. Dit is heel correct en snel opgelost en record tijd krijg bericht dat de neuwe geleverd gaat worden

Snelle levering en prima kwaliteit

Zie boven

Volledig

Snelle levering, duidelijke communicatie

Prima product

Stelplaatjes netjes geleverd en zien er goed uit. Helemaal tevreden.

Goede service, snel geholpen

Goede service, snel geholpen

de leverantie is volgens afspraak bezorgd dus prima

Goed contact, snelle levering

Nadat de klantenservice mijn vragen vriendelijk en duidelijk heeft beantwoord heb ik meteen besteld. Volgende dag werd het geleverd met een duidelijke tijdsindicatie. De schauffeur heeft de lading op de gewenste plek neer gezet.

Prima kwaliteit en snelle levering.

Vrijdag besteld, maandagmorgen bezorgd.

Snelle reactie op vragen via de app, goede hulp bij afhalen en een goed product!

Helemaal Top

Snelle levering, vriendelijke service. En leuk, de extra'tjes als relatiegeschenk! Wij zijn blij!

paalmuts vlak antraciet

Mooi product, opgehaald en tevreden mee!

Alles prima, communicatie/afspraken nakomen en levering

Goede service. Ze bellen van te voren om te overleggen.

Snel geleverd en goed verpakt

Duidelijke webshop die hun belofte na komt. Bezorging ging makkelijk en was goed geregeld. Netjes op een pallet verpakt.

Eerlijke prijs en top bezorgen!

goede communicatie, snelle reacties en snelle levering

Goed materiaal, snel geleverd

Duidelijke website met voldoende productinformatie. Makkelijk te bestellen en snel geleverd. Goed materiaal, voldoet aan de verwachtingen.

Snelle service!!

Duidelijke afspraken

Product was op tijd aanwezig en prettige medewerkers. Lekkere koffie personeel erg behulpzaam

Gewoon alles keurig, netjes, snel en goed geregeld

Het aanbod is goed. De bestellingen worden netjes en correct verwerkt. De vervolgcommunicatie verloopt uitermate correct en de leveringstijden zijn goed. De bezorgdienst handelt vriendelijk en bereidwillig om een extra stapje te zetten. Dus top geregeld

Hadden alles wat nodig hadden voor onze tuin, duidelijke website, snel geleverd!

1 dingetje, de chauffeur was niet bereid de 2 zware pallets achter ons huis te plaatsen, had ons een hoop gesjouw gescheeld!

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.