Goede producten met super service

Snelle levering met goede producten. Erg goede informatie over de levering, attente chauffeur die even belt waar hij de spullen heeft neergezet. Plus een persoonlijke boodschap op het pakket

Goede communicatie en snelle levering

Ik bij één dag vertraging werd ik al op de hoogte gebracht. Product is goed maar niet perfect. Maar dat hoeft ook niet bij beton

Geheel volgens afspraak. Perfect product

Alles OK...

1 ding was jammer... Werden gebeld om een leverdag af te spreken. Dus was perfect voor ons...Maar... Een paar dagen ervoor kwamen we thuis van een dagje uit met de kids en stond het pallet ineens voor de deur op straat... Dus niet op de afgesproken leverdag. Hebben dus nog even werk gehad om het pallet van de straat naar binnen te verhuizen...

Makkelijk bestellen en zeer snelle levering. TOP!!

Vlotte goedkope levering. Goed spul!

Na een bestelling snel antwoord en ondanks de afstand ern snelle levering voor ern schappelijke prijs. Aanrader.

Bestelling goed en snel afgehandeld. Werd nestjes gebeld dat de levering een dag later kwam met een goede verklaring.

Alles keurig geregeld

Bijzondere snelle levering. Leuke slogan op de leverde artikelen en nog een leuk presentje erbij. Facebook pagina ook heel leuk bijgehouden. Top bedrijf, kunnen er vele een voorbeeld aan nemen.

gewoon perfect!

Niets op aan te merken, alles heel netjes geleverd.

Snelle en nette levering, Top!

Zeer deskundig en alles op voorraad.

Top, bestel proces en levering!

Uitgebreid assortiment, top bestel proces en vlotte levering. Uitzonderlijk goed!

Helemaal van deze tijd!

Begon al bij de website: leuke foto’s goeie tekstjes, leuke kleine woordgrapjes! En daarna met bestellen precies zoals beloofd: volgende dag geleverd. Inclusief geinige sticker! Hoe maak je van een ogenschijnlijk saai product een feestje? Met #betondingen !

Super snelle levering !!

Snel geleverd en netjes achter huis gezet !!

Snel geleverd en gratis pen

Goed geregeld word ook goed op de hoogte gehouden. Top

Duidelijke communicatie, correcte administratie en heel snelle levering! Voor herhaling vatbaar.

snelle/correcte service.

correct en snel

Goed en snel geleverd

Goed en snel geleverd vriendelijke chauffer

Volgens verwachting en snel geleverd

Blij met het betonnen bankje en snel geleverd. Via de chat goede aanvullende informatie vooraf ontvangen

Duidelijke webshop, keurige levering volgens afspraak.

Duidelijke webshop, keurig gepalletiseerd/verpakt en volgens afspraak geleverd. Chapeau!

Tevreden over de bestelling en snelle levering.

prettig verrast

vlotte bestelling, vriendelijke afhandeling , snelle levering en dat alles voor een eerlijke prijs. Leuke kleine attentie bij de levering. correcte track en tracé , vriendelijke babbel met de chauffeur. mooi afgewerkt product. u mag mij bij u tevreden klanten rekenen. dikke duim voor het hele team ;-)

Zeer tevreden!

Prima en zeer fraai betonmateriaal, snelle levering ondanks dat 1 item niet op voorraad was en ook mijn complimenten voor het transportbedrijf en de chauffeur Johan die echt heel veel extra moeite heeft gedaan om de betondingen bij mijn huis te krijgen. Chapeau!

Goede prijs kwaliteit verhouding

Netjes op de plek gezet door de chauffeur.

super en snel

goed en snel zoals altijd

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.