Perfect geregeld

Alles perfect geregeld, keurig verpakt, afgeleverd op de afgesproken tijd. Zeer behulpzame chauffeur. Aanrader !!

Snel en adequaat

Vriendelijke benadering en snelle afwikkeling

Klantvriendelijk, prima prijs en snelle levering

Klantvriendelijk, prima prijs en snelle levering

Bestelling komt met leuke attentie. Prettige transporteur

Snel en bebulpzaam

Zondag besteld maandag nog nabestelling gedaan . En dinsdag netjes op plaats vanbestemming (parkeerkelder -2 ) neergezet. TOP

Snelle levering op afgesproken tijdstip en een goede kwaliteit.

Goedkope bezorgkosten, heel fijn!

Snel geleverd en precies neergezet waar ik wilde, heel fijn

Goed en snel

Goed en snel. Lage verzendkosten

nu twee keer wat besteld en het is deze keer ook weer geod

Goed product en een prima service en bezorging

De zware u-elementen werden tot in de tuin bezorgd. Heel erg fijn!

Netjes afgeleverd

Goede levering, redelijke prijs.

Bestelling op tijd gekomen, goed transport en redelijk prijs.

Top bedrijf

Dirk is een goude kerel met het hart op de juiste plek. hij heeft een goud team waar hij zelf voorop gaat.

Net en een snel bedrijf

Toen ik belde werd ik netjes te woord gestaan. De levering zou 7 weken zijn maar werd naar 3 weken geleverd. Toppie. Afz. Hoveniersbedrijf de betuwe.

Prima qua contacten en levering, maatvoering valt me tegen.

Betonpoeren 200x200 besteld. In werkelijkheid zijn ze 195 x 205, dus rechthoekig. Ik snap dat het niet op de millimeter nauwkeurig kan, maar een marge/verschil van 1 hele centimeter valt me eerlijk gezegd tegen. Verder prima poeren.

Snel en prettig

Snel en prettig

Materiaal was perfect op tijd, de staat van het product was perfect de communicatie verliep weg soepel en duidelijk.

super

duidelijk in contact en bij aflevering; mooie kwaliteit jumboblokken (en zwaar he ;) )

Hoe kun je van zoiets als beton iets sexy's maken...?

Van begin tot het eind, kopen bij betondingen.nl is een feestje! Of je nou online bestelt, of je rijdt naar Zaltbommel om je gewenste betondingen op te halen! Aan alles is gedacht, de glimlach van het jonge en enthousiaste team van medewerkers, de service die ze verlenen, de cadeautjes die je erbij krijgt. Je krijgt spontaan zin om nog meer te kopen! En je fantasie slaat op hol als je je realiseert wat je nóg meer met beton kunt doen! De u-vormen staan in diverse maten in ons huis en in de tuin: als zitelementjes bij ons vijvertje, als ondersteuning van een natuurstenen aanrechtblad, en als "tafeltje" voor onze geluidsboxen wat een geweldige oplossing is voor de stabiliteit van het geluid! En eindelijk huisnummers gevonden die wél bij ons huis past. Ik wil nóg meer betondingen!! :-) En oh ja, hoe is de bedrijfsfilm geworden? Ook daar draaien ze hun hand niet voor om. Graag tot snel, topteam van schokbeton!

Kwalitatief goed, efficiënt,snel

Aan te bevelen aan derden

Goede en snelle levering

Makkelijk bestellen en snelle levering

goed produkt alleen noch niet geplaatst

kan er niets over zeggen gaan het pas over een maand plaatsen

Prima product, soepele levering, netjes dicht bij de deur

Prima ervaring

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.