Top producten en zeer snelle levering!

Top service, goede prijs snel geleverd!

Top geregeld

Goede prijs, snelle levering.

Goede producten en snelle levering

Stapelblokken besteld. Had er niet veel nodig. Op andere sites zou ik erg veel transportkosten betaald hebben. Bij sommige wel 95 euro. Betondingen heeft eerlijke transportkosten, snelle levering en een goed product. Zal daarom weer snel hier wat bestellen.

Duidelijke site en snel leverbaar.

kon mijn producten snel ophalen. Stond netjes klaar. Was binnen 2 minuten weer op pad.

Alles conform verwachting

Keurige levering volgens afgesproken aflevervoorwaarden, goede service toen ik even belde over de levering. En product ook conform verwachting, top.

Super snelle levering!

Op woensdag palissades besteld, vrijdag geleverd, van snelle service gesproken ! Goed werk !

bezorgtijd graag doorgeven

Had graag de bezorgtijd doorgekregen want 7.20 als je onder de douche staat is niet zo handig...dan had ik gezorgd dat ik klaar was voor 7.00

Prima winkel

Twee betonvormen gekocht als zitjes bij de voordeur. Voldoen prima. Levering keurig. Wel al wat chips van de hoekjes af helaas.

Goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle service

Goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle service

Snel, eenvoudig en kwaliteit

Bestellen ging snel en eenvoudig, levering was super op tijd. Materiaal was van goede kwaliteit. Ik zou er zo weer bestellen.

Gewoon goed!

Prima, duidelijk om te bestellen, betalen en leveren!

Prima product & service

Alles ging gesmeerd Vlot en goed thuisbezorgd Goede prijs Reeele bezorgkosten

Hele snelle levering Super tof.

Ruime voorraad en snel geleverd. Transporteur die netjes van te voren belt en het netjes op de stoep aflevert.

Snelle levering en duidelijke informatie

Uiteraard kun je producten altijd ergens anders goedkoper krijgen, maar dan is het niet altijd op voorraad. Ik ben erg te spreken over Betondingen.nl omdat er duidelijke en snelle communicatie is, netjes en snel geleverd wordt en je bovendien een pen, schrijfblokje en stickers erbij krijgt! Gewoon een stukje leuke service. Top!

Die betondingen zien er goed uit

Met die betondingen op de muur en penanten ziet het er goed uit Kan het er weer jaren tegen

Levert zeer snel

Leveren wat je besteld en zeer snel. Vervoerder belt als hij onderweg is, top! Enig minpuntje vind ik dat je minimaal 500 euro moet bestellen voor gratis levering en dat is voor een particulier best hoog ....

Goede site , hele fijne afhandeling van bestelling

Levering cfm afspraak

Bestellen en betalen via de site was erg eenvoudig. De levering was netjes op tijd op de afgesproken datum. Alles netjes verpakt op een pallet. Kwaliteit is cfm de prijs er zijn een paar palissades beschadigd tijdens het ‘hameren’

Snelle levering en fantastische service

Producent waren zoals op de foto. Voor 15.00 uur besteld, was de dag erna in huis. Werd netjes tot in de tuin geleverd.

Fijne website, snelle levering en behulpzame bezorging. En puntje van kritiek: ik heb U-profielen en de twee hoekstukken zijn van lichter en grover beton.

Wat een fijn bedrijf !!

Ondanks mijn eigen bestelfout konden de spullen netjes retour. Alles op tijd geleverd en dus weer opgehaald. Nette service bedankt !!

Goede prijzen snelle service

Snelle levering werd netjes bij mij thuis gezet

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.