Super geregeld alles wordt snel en goed afgeleverd

prima kwaliteit en verzorging levering

Veel keuze en bestelling snel gereed

Veel keuze qua producten en maatvoeringen. Besteld en dezelfde dag de producten al kunnen ophalen!

Duidelijke artikelomschrijving op de website. Vlotte bestelprocedure en dito levering. Aanrader !

Snel geleverd !

Alles mooi verpakt

Wat een goede service..

De bestelde levering volgende dag ontvangen. Een zeer vriendelijke chauffeur heeft alle moeite gedaan om de opsluitbanden voor de achtertuin af te leveren. Deze service wordt enorm gewaardeerd,

Ik had om 14:30u een aantal zakken zandcement besteld en toen ik de volgende dag thuiskwam uit mijn werk stonden die netjes ingepakt op mijn oprit op me te wachten. Ondertussen heb ik het ook gebruikt en de kwaliteit van het product is ook prima!

Snelle levering en een mooi product

Super snel geleverd.En het ziet er mooi en goed verzorgd uit

Snel en een mooie bank!

Zeker een aanrader, goed en betrouwbaar bedrijf Op tijd bezorgd . Niks op aan te merken

Mooie paaltjes!

We hebben de oude lelijke palen vervangen voor mooie antracietkleurige paaltjes. De paaltjes zien er uit zoals op de site word weergegeven. We hadden ze vrijdagavond besteld en maandagochtend binnen gekregen. Goede en snelle service!

Doen wat ze beloven!

Na de bestelling zeer snel bevestiging en leverdatum. Alles verliep volgens afspraak. Zeer netjes verpakt en fijn transportbedrijf. Een aanrader!

De levering ging vlot zoals beloofd

Betonnen omsluitbanden snel bezorgd

Goede en snelle levering; omsluitbanden waren netjes verpakt op een pallet. Goede kwaliteit

Supersnelle levering

Vrijdag besteld, maandagmorgen geleverd.

goed geregeld.

Via de website een betonnen bank uitgekozen. Prijsverhouding heel goed. Services met brengen was ook goed geregeld. Een aanrader als je iets zoekt in beton.

Super snelle levering en transport is super geregeld

Snelle levering, fijn vervoersbedrijf

Snelle levering. Fijn vervoersbedrijf , vriendelijk en behulpzaam

Super betrouwbaar

Snel en keurig geleverd. Vriendelijke chauffeur ook, 5 sterren!

Simpel, snel en meedenkend.

Ondertussen voor de tweede keer prefab betonnen poeren besteld. Gewenste formaat was standaard niet in assortiment. Twee mails later had ik een gepaste oplossing gevonden. Prijs technisch ook erg scherp. Levering netjes op afgesproken tijd geleverd. Zeker voor herhaling vatbaar.

Binnen 1 dag levering binnen , netjes neergezet .

Topbedrijf qua levering en service!!!

Supersnel geleverd, betaalbaar en goed product.

Prima poeren en snelle levering

Goede, nette en snelle levering

Het is bijna BOL.com

Super ervaring! Voor 15.00 besteld is de volgende werkdag al geleverd! Top! Voelt als BOL.com. Ga zo door.

Sneller dan het licht.

S avonds bestellen en s morgens geleverd.

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.