Prima verlopen snel geleverd

Goede terug koppeling en snel geleverd ondanks dat artikel niet op voorraad was

Mooie poeren voor scherpe prijs en goede persoonlijke service

Mooie goed afgewerkte poeren voor een scherpe prijs. Makkelijk en snel op te halen (konden ook bezorgd worden).

Veel zijdig assortiment

Veel keuze in producten en hetgene wat ik wou bestellen was niet genoeg van op voorraad en een paar dagen later wel. Dus besteld en de volgende dag geleverd. Super

Vriendelijk geholpen, tevreden met aankoop.

Duidelijke site en bij aankomst vriendelijk geholpen.

Alles is prima gegaan Bestelling op tijd afhandeling met betalen het klopte allemaal

denken in oplossingen

Na een telefoon gesprek, komt een medewerker een dag later met een oplossing

snelle service

snelle service

Stoere mooie huisnummers!

Prachtige betonnen huisnummers Snel geleverd!

Snel en goede service via telefoon

Prima kwaliteitsprodukt en uitstekende service...een aanrader over de ganse lijn !

Ik zag een creatie bij vrienden die me heel erg aansprak, waardoor ik bij jullie terecht kwam. Ook mijn bestelling geplaatst voor mijn eigen idee die ik al gauw in m'n hoofd had. De levering liet niet op zich wachten, prima verpakt, vriendelijke chauffeur, perfecte service! Ik heb de pallet echter nog maar pas efkes opengemaakt maar nog niet verder mee beginnen "bouwen". Alles ziet er wel heel degelijk en goede staat uit. Van zodra ik er mee klaar ben stuur ik dan graag een foto door. Mvg, Wim

super snellelevering

woensdag besteld donderdag al in huis

goed geregeld

een overzichtelijke website en fijne communicatie met medewerkers

Super service, snelle levering, goede producten!

Super service, snelle levering, goede producten!

Mooi strak produkt en vlotte levering

Vlotte opvolging van de bestelling en scherp leveringstarief voor de Waddeneilanden.

Goede service/kwaliteit

Volgens afspraak geleverd. De chauffeur belde nog, om te zeggen dat het bezorgd is. Alle stenen waren in orde. Heb geen negatieve aanmerkingen.

super goed

goed en snel geleverd

In 1 woord top geregeld

Goed geregeld en wat afgesproken is wordt nagekomen top

Goed, warm ontvangst.

Alles stond klaar, kon het zo meenemen, goede service, vriendelijke mensen.

Snel en accuraat

Besteld en vervolgens snel geleverd.

N

Goede service en prima prijs-kwaliteit

Bedrijf reageert zeer snel op vragen per email, zijn zeer vriendelijk en denken mee in oplossingen. Prijs- kwaliteit is prima.

Geweldig product en goede service

Producten besteld en zeer snel ontvangen. Bezorger plaatste de bestelling op de juiste (werk)plek.

Zeer snelle levering

Zoals ook op de site gezegd stond onze bestelling de volgende dag ter plaatse.

Fijne website. Goede prijzen en hele snelle levering.

Goede en snelle service

Bestelling snel en volgens afspraak geleverd

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.