Zeer prettig en zeker bij anderen aan te bevelen.

Zending correct en goed gestapeld. Was makkelijk te tillen door scheiding van kleine katjes. Stevig en goed geseald geleverd. Het transportbedrijf belde op moment van levering, of ze de pallet zonder handtekening konden lossen, daar ik in Utrecht op mijn werk was. Complimenten!

Snel en volgens afspraak

Snelle levering van de bestelling en keurig op het aangegeven tijdstip bezorgd!!!

tevreden

correcte en snelle levering van mijn bestelling, product naar verwachting

De (bet)ondingen zijn keurig op tijd geleverd.

Heel blij met de bestelling.

Huisnummers besteld, keurig verpakt en hele snelle levering. Bedankt!

gewoon goed

Gewoon goed

Snelle goede levering! Top klantenservice

Prima geholpen!

Na een misser in de start is het goed afgerond

Aanvankelijk was er sprake van een gemiste app daarna is alles snel en correct afgerond

Wel wat verwarring over het afleverings tijdstip. Pallisade waren goed, maar wel 3 van de 85 waren beschadigd. Echter ik had er genoemd en hoefde de beschadigde niet te gebruiken.

Goed en snel geregeld!

Dag voor het afhalen besteld. Lag netjes klaar.

goed geregeld!!!!

goed en snel geregeld

Goed geregeld

Netjes volgens afspraak geleverd

Prima geleverd en service

Geheel tevreden

Gewoon top

Maandag besteld helemaal in Friesland en gewoon dinsdag geleverd top gewoon alles netjes achter huis gebracht super vriendelijk voor mij 5 sterren

Eenvoudig bestelproces, snel en compleet geleverd

Eenvoudig bestelproces. De volgende dag al geleverd, goede materialen om mee te werken. Zeer aan te bevelen..

Snelle levering van top producten!

Sterke kwaliteit van de producten. Leuke en vlotte service. Snelle levering. Betondingen.nl is zeer zeker aan te raden.

Prima online bedrijf, snel en adequaat.

Bestelling gedaan voor enkele muurafdekkers, zwart gecoat. Wilde ze redelijk snel hebben, omdat metselaar binnen 3 weken zou starten, echter levertijd 6 weken .... Betondingen.nl zou haar best doen, maar stelde dat een zo korte termijn niet haalbaar zou zijn. Maar wat niet mogelijk was , werd mogelijk gemaakt. Ronduit geweldig. Afgelopen twee dagen heeft de metselaar de terras muren opgetrokken en vandaag de muurafdekkers geplaatst. Perfect.

Zeer correct bedrijf met uitstekende service en snelle levering.

Kan in 1 woord, Top!

Snelle levering en duidelijk wanneer de levering is.

Snel en correct

Prettig, ga ik zeker onthouden

Mooie producten met vlotte levering!

Deze muurafdekkers geven een knap afgewerkt resultaat aan de vijver. We waren aangenaam verrast dat de stukken zo vlot geleverd zijn. Eén minpuntje is dat jammer genoeg van 1 muurafdekker in verstek de hoek wat afgebrokkeld is ondanks de niet goedkope prijs ervan. Voor de rest heel tevreden en zeker aan te raden! Voor mij mooier dan natuursteen maar dat is kwestie van smaak.

Goede afspraken

Snelle levering en prachtige huisnummers.

uitstekende service, product volledig naar wens

snelle levering perfect uitgevoerd, prima service en product!

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.