Alles correct verlopen en snel geleverd

Van online bestellen tot levering ging alles zeer vlot.

Perfecte service

telefonisch contact mogelijk zeer vriendelijk kon mijn bestelling niet betalen maar was vanuit België op Nederlandse site. Bestelling een dag later door zeer goede transporteur. Met mijn speciale dank aan ROBIN nog iemand die zijn werk met hard en ziel doet. Snel een lekkere koffie met een koekje om hem te bedanken.

uitstekend

Behulpzame chauffeur. Uitstekend gewerkt.

prina

Heb een dag na mijn eerste bestelling nog wat besteld, dat kon met dezelfde levering. Hoegde daar ook geen extra transportkosten voor te betalen.

Prima goed

Prima goed!

Snelle levering en goed product

Betonbanden van goede kwaliteit en werden op de dag die we als preferentie opgaven geleverd

Vriendelijk en goede kwaliteit

Levering netjes op de afgesproken leverdatum, half uur van te voren werd ik gebeld door de chauffeusse dat ze eraan kwam. Alles gewoon netjes in overleg op de juiste plek neer gezet en gewoonweg goede communicatie met Betondingen als met de logistiek afdeling.

Gewoon Top

Vlotte website en zeer snel en accuraat geleverd door een zeer net en sociaal transportbedrijf

Snelle levering.

Tevreden door snelle levering en goede service

Een van de bestelde artikelen was niet op voorraad, maar kon toch verbazend snel geleverd worden. Er werd voortreffelijke hulp geboden bij het laden van de bestelling.

Goed en vlot geleverd.

Goed en vlot geleverd.

Goed en snel geholpen en geleverd. Service met in de auto laden Top

L betonblokken zeer vlot geleverd. Met pompwagen via de oprit tot achter in de tuin neergezet. Top!

Top levering.

Makkelijk bestellen, goede communicatie en service

On-line mijn bestelling gedaan met voorkeur voor leverdatum. Dit is mooi nagekomen. Op leverdatum moest je om 6 uur op link klikken voor bezorgtijd maar helaas ging daar iets mis. Dat was jammer. Maar levering ging verder prima. Spullen zijn achterin paadje gelost. Perfect.

Ruim assortiment, mooie prijzen, top!

Soms heb je grof geschut nodig, dus dan gaan we naar betondingen.nl ;) Helemaal top geregeld en netjes geleverd, kan niet anders zeggen. Had ook nog een paar kuub ophoogzand nodig, maar helaas werd wel heel erg duur (€140+ voor een kuubje (zonder transport kosten)). Maar dat zal mogelijk logistiek gezien niet handig zijn voor jullie en vandaar dus de hoge prijs, geen probleem! Tot een volgende keer!

Bestelling goed en snel

Snel geleverd en duidelijk omschreven

Zeer goed. Als ik dan een punt van aandacht kan meegeven: ondanks de latjes tussen de bouten van de betonpoeren steken ze door de onderste zakken snelbeton die erop liggen.

snel geleverd volgens afspraak

Netjes afgeleverd op de stoep.

Keurig binnen een dag afgeleverd op de stoep voor het huis. Complimenten aan het team.

Mooie producten en snelle levering

Snelle service en goede kwaliteit

Goede communicatie rondom shipment and prima prijs kwaliteit verhouding

Aanrader!

Aanrader!

Super snelle levering!

Product werd keurig geleverd binnen de tijd die wij per mail hadden ontvangen. Klantenservice ook vlot en vriendelijk! Product nog niet verwerkt in mijn project maar dat komt vast goed.

Snelle nette levering

Goede overzichtelijke website voorzien van alle relevante informatie bij de producten. De prijzen zijn goed en de leverkosten acceptabel. Kortom als ik weer wat nodig heb is Betondingen.nl de plek waar ik als eerste naartoe ga.

Als ik bij jullie bestel heb ik verder geen zorgen, alles wordt prima opgevolgd.

Alles wordt zoals in mails aangegeven op tijd geleverd. Als ik een vraag stel heb ik binnen de 24h een antwoord. Materiaal is prima in order als ook de leveringen.

Bossekamp 10

5301 LZ Zaltbommel

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.