Super tof truck

Goede service en levering

Was zeer snel geleverd

Een van de betere webwinkels

Snelle service prima communicatie met de levering. Netjes verpakt.

Bestellen via de site ging gemakkelijk en het bezorgen was ook top!

Fijne service

Goede service, ook nadat ik een tweetal artikel miste. Werd dat direct nagezonden.

prima service en snelle levering

prima service en snelle levering

Kan niet beter.

Mijn bestelling werd de volgende dag keurig afgeleverd. Daar ik niet thuis was, werd ik opgebeld door de chauffeur om te vragen waar ik het pakket graag wilde. Bij mijn thuiskomst stond het perfect op de juiste plaats. De levering zelf is van prima kwaliteit, netjes ingepakt in folie en de bestelbon in waterdichte verpakking er boven op ( samen met een leuke attentie) .

Alles perfect geregeld en kunnen opvolgen ­čĹŹ

Geweldig!!

Hele goede en snelle service, perfect.

Goede en snelle levering. Echt top!

Snelle en goede service

Snelle opvolging van bestelling, goed en zorgvuldige aflevering. Al met al een fijn bedrijf om mee te weken

Goed verpakt en snel geleverd

De betonnen delen waren zoals verwacht in prima conditie> De bestelling werd tot in de tuin geleverd.

Goede, snelle service

Goede, snelle service. Goede kwaliteit van de bestelde producten

Vlotte en nette levering

Vlot en netjes afgeleverd Keurig op oprit gezet top!

Precies zoals beloofd!

Correcte snelle levering.

Prima Service!

Artikelen stonden reeds klaar bij afhalen. Medewerker was tevens zo vriendelijk om de betonpoeren (3 stuks) van 60 kg mee te helpen laden in mijn achterbak.

Prima, mooi product zoals verwacht!

Idem!

Zeer snelle levering. Heel vriendelijke chauffeur. Topaanrader.

Ondanks het feit dat de chauffeur vertraging had opgelopen heeft hij toch nog de moeite genomen om langs te komen.

Snelle en goede levering.

Mooi van tevoren te weten hoe laat de levering zal plaats vinden. Misschien wel beter om even te vermelden dat deze info pas op de dag van levering vanaf 7 uur beschikbaar is, dat zit je de dag daarvoor niet te zoeken.

Beste klant, bedankt voor uw beoordeling. De informatie over de levering krijgt u via de mail, hierin staat een een track en trace link met de uitleg erbij dat deze op de dag van levering vanaf 6u 's ochtends te volgen is. (Voor postcodes 77 t/m 79 en 83 t/m 99 is een andere track en trace beschikbaar). Mvg Betondingen

snelle levering, goede service

duidelijke website, makkelijk te bestellen en goede keuzes voor leveringsmogelijkheden. Assortiment mag nog uitgebreid worden : )

Fantastische service

Vlak voor de levering van het door mij bestelde kon ik het bestelde nog veranderen en werden de minder kosten meteen teruggestort. Chapeau­čĹŹ

Zeer goed.

Goed en duidelijk service

Ik heb 5 U-elementen van twee afmetingen gekocht. De bestelling en betaling gingen makkelijk. De bezorging was super. Wat ik heel leuk vond is dat er een pen en een schrijfblokje als attentie meekwamÔÇŽ natuurlijk is het reclame, maar toch attent. Helemaal blij met betondingen!

Klantvriendelijk

Je word goed geïnformeerd tussen bestelling en levering, de goederen waren zeer netjes verpakt. Complimenten.

Betondingen doet wat ze zeggen. De transportfirma niet.

Ik waardeer op een "5" omdat ik de bestelling en de levering hier duidelijk wil scheiden. 1. De bestelling, betaling etc is uiters correct gegaan; 2. De levering is minder. Een chauffeur die niet luistert naar wat de ontvanger zegt met het gevolg dat de bestelling midden op het toegangspad moest worden gedumpt omdat de kooiaap niet verder kon. Sta je dan met een lading van 1.000 kg die je met de hand aan de kant moet gaan zetten. De chauffeur doet dat immers niet.

Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. We begrijpen dat het vervelend is dat de bestelling niet verder geleverd werd. We gaan hier achteraan bij de transporteur wat hier het probleem is geweest. Normaal gesproken worden de pallet(s) namelijk altijd zo ver mogelijk in de tuin of oprit gezet, tenzij dit door omstandigheden niet mogelijk is. Mvg Betondingen

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.