Lekker snel geleverd

Snelle levering, spotprijzen

Zoals je mag verwachten.

alles netjes afgeleverd en neergezet. Chauffeur prima op tijd.

Super snelle en vriendelijke levering!

Producten werden volgende dag al geleverd en chauffeur was ontzettend vriendelijk. Zeker aan te bevelen!!

Snel geleverd, goede prijzen

Een vlotte webervaring en ook zeer snel geleverd.

Gemakkelijk om bestelling te plaatsen en het wordt vliegensvlug thuis bezorgd

Zeer positief

Snel en vriendelijk

Snelle en vriendelijke bezorging.

Service top , Had betonnen U profiel besteld kon ze direct ophalen! Uiteraard eerst besteld online ! De betonnen profielen werden ook nog eens in mijn achter bak van mijn auto gelegd !

Snelle levering met een persoonlijk tintje.

Helemaal goed

Super service en alles volgens afspraak!

Specifieke leveringsdatum, nog wat aanpassingen moeten doen maar altijd snel reactie en enorm vriendelijk geholpen!

De bezorger deed veel gewaardeerde moeite

Prima en onbeschadigde levering. Zelfs achter in de tuin kunnen krijgen met de pompwagen. Dit soort, meer dan fijne toegevoegde waarde zie je niet vaak meer. Enorm bedankt!

Snelle levering, tot in de tuin en extra bonus de bezorgkosten zijn superlaag

In 1 woord : geweldig!!!?

Duidelijke website, goede service, snelle bezorging

Duidelijke website, goede service, snelle bezorging. Ook erg lage bezorgkosten. Binnen 2 dagen bezorgd in drukke periode.

Prima service, snelle levering.

Prima, van bestelling tot levering

Duim op

Snel en netjes geleverd...

34 opsluitbanden besteld en binnen 2 dagen netjes gebracht...de chauffeur was zelf zo aardig dat hij de pallets op de goede plaats zette...

In Zaltbommel moest ik toch online bestellen.

Eerste ervaring was niet positief. Naar Zaltbommel gereden maar moest toch online bestellen. Wel snelle En complete levering. Ook jammer dat de prijzen op de site excl. BTW zijn (inclusief staat kleiner en tussen haakjes erbij)

Beton poeren 20x20 grijs + tegel + snel beton besteld super snel geleverd en netjes achterom gebracht

Betaalbaar, geloofwaardig, verzorgd

Mijn ervaring met dit bedrijf is erg positief. De materialen zijn keurig en snel conform afspraak geleverd. Zelfs mijn toegevoegde opmerking was bij de chauffeur beland. Die nam dan ook keurig even contact op voordat hij ging uitladen. Kortom, prettig zaken doen.

Perfect geleverd

Goed Service en goede bezorgingen

Super vriendelijk

Super vriendelijk per app en uitgebreide uitleg en snelle levering

GEWELDIG

Besteld bij Betondingen.be op aanraden van vrienden. In de avonduren besteld en 2 dagen later was de bestelling geleverd! Ik zou het direct op nieuw doen bij hun bestellen en kan hun aanraden voor iedereen die beton dingen zoeken. De chauffeur van de transport dienst was een man met inzicht en precisie en vakkennis!

Snelle levering en goede service van de chauffeur

Dit was de tweede keer dat ik iets heb besteld. De chauffeur die de zware lading kwam brengen dacht echt mee door de pallet zo dicht mogelijk op het project te zetten. Super!

Snel, behulpzaam, correct en verdomd verrassend

Het ging om betonnen L-elementen. Kleine keermuren of keerwandjes om een padje naast het huis klaar te maken. Iets dat je koopt zonder veel onderzoek of kieskeurigheid: je hebt het nodig ook al kost het wel wat. Maar wat een service krijg ik daar plots! Ik had 37 stuks besteld maar besefte me een dag later dat er 4 te weinig waren. Ik heb contact opgenomen met betondingen.be en via een simpele betaallink zijn de 4 stuks bijbesteld en bij aan de levering toegevoegd. En dan wordt het geleverd met een zeer leuke kwinkslag: een grote, grappige sticker op de paletten, kleine stickertjes om de “collega’s” te plagen (ik ga ze jammer genoeg alleen plaatsen :-)), een notitieblokje en een balpen. En dergelijke kleine nuances bij een banale bouw-bestelling maken het voor mij af! Je kijkt op naar een grote berg werk, maar die kleine ruggensteun in combinatie met snelle levering en correcte afhandeling, maakt het weer wat draaglijker :-)

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.