uitstekend ervaring

Heel vriendelijke bezorger en bestelling altijd op tijd afgeleverd. Merci

Goede service. Goed bereikbaar voor vragen

Gewoon goed en duidelijk

Snelle bezorging en goed materiaal

Prima prijs kwaliteit verhouding!

Wederom zaken gedaan met Betondingen. Je kunt op internet blijven zoeken naar de goedkoopste maar je komt elke keer weer bij Betondingen.nl uit. Prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde en niet te vergeten de service ! Nog nooit teleurgesteld! Aanrader !

Makkelijk, snel en goed

Bestelling verliep erg soepel en klantenservice was ook vriendelijk. Bestelling was ook erg snel en professioneel!

Goed geregeld

Het was snel en eenvoudig geregeld en goed contact.

Goed geregeld

Via de website aangekocht, keurig volgens afspraak geleverd.

Snelle levering, topkwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit geleverd product

op datum is leveren is gelukt

levering Perfect

Snel geleverd, goed product

Palissadebanden besteld: fijne prijs, snel geleverd en goed product.

Goede communicatie en snelle service

Houtsnippers besteld (halve bigbag). De betaling via de webshop liep niet goed dus gelijk per bank overgemaakt en netjes de dag daarna de bevestiging dat het geld ontvangen was en de order werd direct uitgevoerd en op de afgesproken tijd stond mijn bigbag op de oprit (goede kwaliteit houtsnippers!!)

Pas op! Retourbeleid

Afgelopen 1,5 maand voor ruim € 10.000 aan betondingen besteld in verschillende orders. Van de 1e bestelling zijn enkele L elementen over gebleven die we graag wilde retourneren. Hier netjes binnen twee weken het herroepingsformulier voor ingevuld. Afspraak in het formulier is dat er binnen twee weken per mail bevestiging op zou komen. Deze bevestiging helaas nooit ontvangen, Na een maand nemen we zelf contact op door opnieuw maar het herroepingsformulier op te sturen. Op basis van dit formulier krijgen we een belletje van een medewerker dat we nu te laat zijn met het retourneren van de elementen omdat dit eerder moet. Getracht hier telefonisch tot een oplossing te komen, maar helaas was de medewerker geenszins bereid om mee te denken!

Beste klant, bedankt voor je beoordeling, na aanleiding van deze klacht hebben we contact met je opgenomen. Er zijn afgelopen jaar inderdaad 4 bestellingen door jouw gedaan, ter waarde van de helft van het bedrag dat je noemt, waarvoor hartelijk dank. De retouraanvraag betreft de eerste levering. Nadat we het retourformulier hadden ontvangen, zijn we aan de slag gegaan om de retour in te plannen. Daarvoor was informatie vanuit jouw nodig, over het aantal pallets waarop de producten werden aangeboden en of er akkoord was op de retourkosten. Hierover hebben wij tweemaal contact gezocht. Hierop hebben wij helaas geen reactie mogen ontvangen. Inmiddels is het 2 maanden na levering en is de termijn voor retourneren verstreken. Mvg Betondingen

Correct volgens afspraak geleverd.

Mijn bestelling werd conform de gegevens op de website correct en snel geleverd.

klantgericht bedrijf met goede zin in wat ze doen

Wij hadden topstenen nodig voor onze zelf gemetselde muur, wachten duurt ff, maar klandizie des te beter. Zelf opgehaald daar wij transporteur zijn en dus regelmatig in de buurt.

Super fijn bedrijf.

Duidelijke website met chat functie waar vragen snel beantwoord worden. Snelle levering op de afgesproken tijd en door een vriendelijke en meedenkende chauffeur.

Top bedrijf

Komen afspraak eerlijk na

Goede, snelle en vriendelijke service!!

Eenvoudig te bestellen, snelle levering en hulp bij extra vragen!

betrouwbare partner!

Wederom een prefecte ervaring.

Prima producten en uiterst service minded

Uitstekende producten en zeer service minded!!!! Bovendien goed bereikbaar.

Goed geregeld

Makkelijk bestellen, veel keus, beste prijs en op tijd geleverd.

Goed product, scherpe prijs!

Een prima product, concurrerende prijs en snelle verzending/levering.

Handelen snel top ! Alleen jammer dat dhl weer eens vertraging heeft waardoor je het een paar dagen later pas binnen krijgt .

Heel vriendelijk ontvangen

snel en denken goed mee

prettig telefonisch contact vooraf, snel klaar voor afhalen, denken mee in het gebruik, Vriendelijk om tot een oplossing te komen. Bedankt, betonpoeren kwamen snel en makkelijk uit de auto en op de juiste plek.

Goed geregeld

Alles volgens afspraak gegaan en keurig op de gewenste locatie bezorgd

Bedrijfsgegevens

Bossekamp 10

5301 LZ Zaltbommel

085 0606 204

[email protected]

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.