Alles volgens afspraak

Goede prijs en snel geleverd

Zeer tevreden over zowel levering als telefonische contacten.

Na het versturen van een mail ivm levering de dag erop al antwoord , zowel via mail als telefonisch. Aangename ervaring met vriendelijk en behulpzame medewerkers.

Prettige en snelle juiste communicatie

Prettige en snelle service

Goede prijs & levering zoals aangegeven op website

Goede prijs & levering zoals aangegeven op website

Top en snel geregeld!

Bedankt voor de snelle levering en de betonblokken zien er super strak uit. Ook de mailwisseling was fijn we kregen altijd snel antwoorden op onze vragen. Nogmaals bedankt!

Goede communicatie, doen wat ze beloven

Netjes verpakt, geen losse spullen

Goede prijs/kwaliteit en netjes optijd geleverd

Afspraak is afspraak

Bestelling gedaan met uitgestelde bezorg datum. Betondingen maakte hun afspraak helemaal waar. Top

Het werd netjes en verzorgd geleverd

De track en trace werkte alleen niet omdat het werd geleverd door een andere transporteur dan aangegeven.

alles in orde

Link levering was wel niet op te volgen

Niet klantvriendelijk en L elementen van lage kwaliteit

Ik heb onlangs betonnen L-profielen besteld en bij het van het pallet afhalen braken er twee van de vier profielen door een lichte aanraking met de onderliggende L-profielen op de pallet. Eén L profiel gemakkelijk in 3 stukken en de andere in 2 stukken. Ik had eerder dezelfde pallets betonnen L-profielen besteld in 2020 en nooit problemen gehad met hetzelfde proces. Echter, deze keer braken er twee van de vier L-profielen kapot. De L-profielen van 2020 waren verpakt in een verpakking van het merk Excluton, terwijl de nieuwe in een doorzichtige verpakking kwamen. Ondanks dat het bedrijf beweert dat het om dezelfde L-profielen gaat en zelfs ontkent dat ze van de eerdere L profielen van het merk Excluton zijn, lijkt het erop dat de kwaliteit anders is. Ze beweren zelfs dat ze mogelijk alleen de verpakking van Excluton hebben gebruikt voor hun eigen productie, wat nogal twijfelachtig klinkt. Helaas was de klantenservice niet behulpzaam bij het onderzoeken van de kwaliteit van de L-profielen en gaven ze slechts standaardantwoorden omdat de profielen al waren verplaatst. Het bedrijf lijkt niet betrokken te zijn bij de behoeften van hun klanten. Dit was mijn laatste keer dat ik hier heb besteld, en ik zou dit bedrijf aan niemand aanbevelen.

Beste klant, bedankt voor je review. Inmiddels hebben we hier meerdere malen contact over gehad. Vandaag nog hebben we je geprobeerd te bellen maar we werden weggedrukt. De bestelling van 2020 waren dezelfde maat L-elementen en is eigen productie (wij hebben geen L-elementen van Excluton in ons assortiment, ook niet in 2020). Producten die kapot aankomen en nog in de verpakking/pallet zitten kunnen we wel vergoeden en lossen we direct op. Je hebt aangegeven dat de L-elementen bij het plaatsen braken, dit valt echter niet onder de garantie en kunnen we daarom ook niet vergoeden. L-elementen breken niet zomaar dus we vermoeden dat er niet goed mee omgegaan is. Mvg Betondingen

prima kwaliteit, vriendelijke en snelle service

prima keuze en kwaliteit, vriendelijke en snelle service, meedenkend

Duidelijke communicatie, nemen de tijd voor je als je belt en super snelle levering!

Na wat vragen over de producten even gebeld. Wat blijkt ze nemen snel op en daarbij ook de tijd om je te woord te staan. Duidelijk in communicatie en super snel in de levering.

Goed geholpen!

Beton traptreden gekocht bij dit bedrijf. Zowel per e-mail als telefonisch erg klantvriendelijk en denken mee naar een geschikte oplossing. Snelle levering met zeer behulpzame en vriendelijke chauffeur van een transportbedrijf uit dezelfde stad/gemeente. Top!

Snelle levering, en top product !

Heel vlot!

Heel vlotte ervaring. Correcte levering, mooi op tijd. Perfect.

zeer goed

Duidelijk overzichtelijk web-site alleen jammer dat de track en trace het niet deed/doet

Snel betrouwbaar

prima bedrijf

Alles perfect

Correcte levering.

Fijne producten. Snelle levering.

Paar keer producten besteld. Deze keer de cortenstalen randen. Heel fijn te bewerken met de bijhorende pinnen. Ook de betonbanden van 6x 15 zijn super. Goed aan te sluiten bij de hogere varianten.

Best gelopen. Blij met de keerwanden

Zo weer doen

Eenvoudig , met voldoende keuze , bestellen en afgeleverd zoals afgesproken.

Fantastische service

Had het verkeerde artikel ontvangen,geen probleem werd .eteen opgelost,aardige dames lostenhet meteen op

Netjes, snel en correct

Set besteld bij Betondingen. Kreeg snel en correct mailtjes over de voortgang van de bestelling. Binnen 1 werkdag had ik 2 pallets met betondingen en kon ik verder met de aanleg van mijn voortuin! Prima en ook qua prijs kwaliteit.

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.