Snelle levering.

Snelle levering en heel fijn dat de chauffeur voor belde om door te geven hoe laat hij zou komen.

Goed product Snelle levering alles volgens afspraak

Helemaal top!

Snelle levering, prima kwaliteit en prijs verhouding en persoonlijke touch. Aanbevelenswaardig!

snel en correct

Levering reeds de volgende dag

Helemaal TOP is Betondingen.

Advies per Whats app gaf mij duidelijkheid om tot koop over te gaan. Het leveren ging zoals je eigenlijk van iedereen zou moeten verwachten (top). Het resultaat laat ik binnenkort zien via een foto. Met vriendelijke groet, Theo van Gameren

UItstekende klantenbehandeling

De aflevering was sneller dan aanvankelijk gezegd. Duidelijke telefonische afspraken over de aflevering. Ook de vervoerder (Doesburg) deed het uitstekend.

Helemaal goed

Contact prima. Komen afspraken na

prima geregeld

makkelijk bestellen en goede keuze en prima aflevering

Snelle levering en nette aflevering

Super snel geleverd en vriendelijke mensen. ook nog eens een nette prijs.

Professioneel en snelle levering

Zeer tevreden over Betondingen.nl Website en klantenservice erg goed en bij levering een leuke attentie ontvangen. Echt een aanrader!

Snel geleverd, goede communicatie.

Perfecte kwaliteit en super transport

De bestelde betonbielzen zijn van een perfecte kwaliteit en zijn de dag na de bestelling afgeleverd. De keuze die betondingen heeft gemaakt mbt de transporteur is na mijn mening zeer goed. Vriendelijke en correcte chauffeur. Zal niet de laatste bestelling zijn.

Snel en vriendelijk

Besteld en op dezelfde dag na een paar uur op kunnen halen. Werd vriendelijk begroet en geholpen.

prima, echter 1 betonblok is gebroken aangeleverd

prima , echter 1 betonblok is gebroken vervoerd ik kan evt een foto hiervan aanleveren.

Snel, vriendelijk, goed

Maatwerk snel en voor een goede prijs geleverd

Goed en behulpzaam geholpen.

zeer goed

Bestelling snel en goed afgehandeld

Prima kwaliteit en prijs en snelle levering

Fijne snelle levering. Kwaliteit en prijs zijn goed

service en levertijd prima

Na uitstekend telefonisch te zijn behandeld. Materialen besteld en als afgesproken geleverd gekregen

Goede prijs, snelle levering

Goede prijs voor mooie kleur antraciete poeren.

Snel, goed en prima prijs

Snelle, goed levering. Netjes de dag ervoor contact gehad over de levering. Alles correct geleverd, mooi notitieblok en pen erbij. Ik zou hier zo weer bestellen

Goed en netjes

Goed en netjes met afhandeling van bestelling Kwamen wel nog laat leveren had de moet eigenlijk al opgegeven Naar werd nog wel geleverd

Snel besteld en op tijd geleverd

Goede service en meedenkende medewerkers.

Zeer goede ervaring

Na bestelling een vlugge levering

helemaal top

goede communicatie, komen afspraken na. chauffeur denkt met je mee en is super aardig. kortom geen op- of aanmerkingen. dus dit zijn toppers ! zeker aan te bevelen

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.