Goede producten. Snelle service.

Vlote afwerking

Gewoon perfect!

Het bestelde werd 2 dagen later netjes geleverd en geplaatst op de beste plek zonder vragen! Ben heel tevreden, kan geen enkele negatieve opmerking bedenken! Een aanrader!!!

Uitstekend materiaal

Uitstekend materiaal en super snel geleverd. Hele goede prijs kwaliteit verhouding.

Makkelijk bestellen en op tijd geleverd!

Uitmuntend

Bestelling lag snel klaar en het product ziet er goed uit!

Goed geleverd

Volgens afspraak tijdig en correct

Top artikelen

Gevonden wat ik zocht voor een goede prijs

Even gebeld met wat vragen, super goed geholpen. Bestelling werd netjes op tijd en op gewenste locatie afgeleverd

Afspraken nakomen

Super snelle levering , keurig verpakt. Een leuke attentie die goed van pas komt. De prijs en kwaliteit voldoen aan mij verwachtingen,

Komt afspraken goed na en snelle levering

Snelle en goede levering op de afgesproken plaats, ook is het materiaal deugdelijk verpakt!

Top service!

Persoonlijke touch maakt het een top service

Super goed!!

Tot achter aan de poort geleverd. Prefect op tijd en 30 van te voren gebeld door de chauffeur. Leuke verpakking met je naam erop, een pen en een kladblok om je nieuwe projecten op te kriebelen.

Ze doen wat ze beweren.

Product op de afgesproken manier geleverd

Conform afspraak geleverd

Spullen besteld en 2 dagen later op de voorkeursdag geleverd. Dat is dus goed geregeld.

prima bedrijf

alles wordt duidelijk uitgelegt hoe het werkt

Kwamen netjes op de door mij aangegeven dag. Zeer vriendelijke en behulpzame chauffeur. Omdat ze al vrpeg de traptrede kwamen bezorgen, wist ik wel pas op t laatste moment hoe laat ze daadwerkelijk kwamen.

Snelle en correcte levering

heel prettig contact snel geleverd

prima levering snel geregeld

Betonpoeren

Snelle levering en goeie service !!!

Heel teveden ,snel en goed afgeleverd

Snelle levering, goed afgeleverd. Heel tevreden

Helemaal super snelle service en bellen netjes

Top geregeld

Vriendelijke receptie

Jammer.

Heb de beton blokken ontvangen, was goed gegaan. Maar de blokken met lepelgaten verdienen wel wat meer aandacht. De lepelgaten zijn slecht afgewerkt, mijn standaard pompwagen pas er niet in. maak de gaten in de toekomst wat breder en een paar centimeter hoger. Heb nu 4 mooie blokken waar ik eigenlijk niet mee kan. Jammer!!!!!!!!!!

Beste klant, bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat de pompwagen er niet onder past. We zijn benieuwd wat de afmetingen van de lepels van de pompwagen zijn. De meest voorkomende pompwagens passen er namelijk onder. We hebben ook een afbeelding op de website met de maten van de lepelgaten, om dit soort situaties te voorkomen. Inmiddels hebben we hier telefonisch contact over gehad en je gaf aan dat je het zelf al opgelost had. Niettemin succes met je project! Mvg Betondingen

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.