Heel vlot!

Heel vlotte ervaring. Correcte levering, mooi op tijd. Perfect.

zeer goed

Duidelijk overzichtelijk web-site alleen jammer dat de track en trace het niet deed/doet

Snel betrouwbaar

prima bedrijf

Alles perfect

Correcte levering.

Fijne producten. Snelle levering.

Paar keer producten besteld. Deze keer de cortenstalen randen. Heel fijn te bewerken met de bijhorende pinnen. Ook de betonbanden van 6x 15 zijn super. Goed aan te sluiten bij de hogere varianten.

Best gelopen. Blij met de keerwanden

Zo weer doen

Eenvoudig , met voldoende keuze , bestellen en afgeleverd zoals afgesproken.

Fantastische service

Had het verkeerde artikel ontvangen,geen probleem werd .eteen opgelost,aardige dames lostenhet meteen op

Netjes, snel en correct

Set besteld bij Betondingen. Kreeg snel en correct mailtjes over de voortgang van de bestelling. Binnen 1 werkdag had ik 2 pallets met betondingen en kon ik verder met de aanleg van mijn voortuin! Prima en ook qua prijs kwaliteit.

Prima geregeld

Goede informatie na bestelling. Fijn contact bij ophalen,alles stond netjes klaar. Leuke attentie bij ophalen. Kortom: aan te bevelen

Overzichtelijke website en nette, snelle levering

Overzichtelijke website en nette, snelle levering

Vriendelijke klantenservice

Betondingen heeft goed meegedacht over de beste optie voor mijn vraag. Vriendelijk geholpen en fijne communicatie.

Vlot geleverd, persoonlijke service

Volgens afspraak geleverd, netjes verpakt

Goede service, snelle levering en vriendelijke bezorger

Fijn persoonlijk bedrijf

Snelle bezorging van mijn bestelling. Nadat is geconstateerd dat er een klein deel ontbrak, netjes contact gehad en is het direct opgelost.

prima service en correcte levering

snelle afhandeling en levering met correcte afspraken

Ook zeer goed

Top service en levering

Perfect!

Perfect!

Top service!

- Snelle levering - goede service - goed en snel contact met de klantenservice - chauffeur van transport heel vriendelijk, zette alles zo op de gewenste plek. Was tevens ook op de aangeven tijd gearriveerd

Superaardige mensen!

Top product en vriendelijk personeel.

Super goed bedrijf!

Enorm goed bedrijf, perfecte service tijdens zowel bestellen als tijdens het fysiek halen. Zeer aardige mensen en ruim assortiment. Een 10!

Goed aangeleverd zoals verwacht

Goed aangeleverd zoals verwacht alleen later dan afgesproken ondanks dat we er extra voor betaald hebben. Nú benadert en extra kosten zijn netjes geretourneerd. Zéér netjes opgelost. Bedankt.

Een hele leuke service en snelle behandeling van het product

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.