een top bedrijf met hele goede klanten service

Goede bediening Leuke marketing.

Alles is goed gegaan

De bezoging liep goed, niks geen aanmerkingen. Het enigste puntje is dat ik niet op de mail kon kijken en de tijd window kon zien

Goede producten, snel geleverd

Brede keuze aan producten, snelle levering, ook al de informatie op de site zou duidelijker kunnen zijn (omtrent de kosten en de termijn naargelang de postcode).

Snel en goed afgehandeld

Via de overzichtelijke website opsluitbanden, stapelblokken en polymeerkit besteld. Volgens afspraak geleverd, goed verpakt en compleet. Alles voldoet aan de verwachting, en ze reageren ook snel en duidelijk op vragen. Ze zijn niet de goedkoopste, maar een groot assortiment, en een vlotte en goede afhandeling zijn ook wat waard.

Snelle levering en product

Mooie producten, goede en snelle service

Ronde staptegels besteld. Volgende dag al in huis. Netjes verpakt op een pallet en goed bezorgd. Producten zien er mooi uit!

Voldoet aan verwachting

Product als verwacht echter informatie over levering kan echt beter

Mooie producten en zeer snel geleverd !

Snel geleverd en conform afspraak

snel geleverd, maar betonnen hoeken zijn te scherp, waardoor ze snel beschadigen

Goede snelle levering.

Via de site besteld. Alles snel en vakkundig geregeld.

Goede hulp en snelle levering

Palissadebanden waren niet op voldoende voorraad. Via mail besteld, opdrachtbevestiging. Toch snelle levering, mooi op tijd. Ook na levering nog advies gevraagd en ontvangen over de plaatsing van de bandi.

Erg goed! Makkelijk contact te krijgen zowel telefonisch als via whatsapp. Zeer tevreden. Snelle levering!

Bestellen, betalen, en snel + goed cbezorgd. Zo simpel

Goede levering, goede producten

Goede levering, goede producten.

Goede communicatie, snelle levering, prima producten!

Goede en snelle levering, precies op de aangegeven datum. Tevreden over de producten!

Fijne mensen, komen afspraken na en zijn bijzonder vriendelijk, zowel kantoorpersoneel als het personeel dat met heftruck de goederen op de aanhanger plaatste. Ga zo door!

Hele prettige ervaring

Goed geholpen en vriendelijke mensen

Prima service.

Keurig

Bij lokale bedrijven in het Noorden niet te krijgen. Donderdagmiddag besteld, vrijdagmorgen keurig geleverd

Ze zijn vriendelijk en behulpzaam. Bestelling na 4 dagen zo snel had ik niet verwacht, ben der heel blij mee. De chauffeur is heel vriendelijk en sociaal. Het bezorgen is ook niet zo duur. Je krijgt een email en met de telefoon krijg je een vriendelijke verkoopster die me goed heeft geholpen. . Wilde toch even nog zeggen ,een top bedrijf.

Unieke boomstam-schijven

we hebben 7 stapstenen in de vorm van boomstamschijven besteld. Keurig en snel geleverd en de schijven zien er natuurlijk en gevarieerd uit. Dat is fijn.

Snelle levertijd en professionele service

Chauffeur had bij eerste levering kennelijk niet de volledig lading afgeleverd maar was binnen het uur weer terug om de rest af te zetten zonder dat ik ernaar gevraagd heb. Dankjewel !

Snel besteld, goed geleverd

Supersnel besteld én supersnel geleverd. Alleen jammer dat de tijdsindicatie niet klopte, voor ons geen probleem want we waren thuis. Ook het invullen van postcode en huisnummer gaf geen resultaat. Vandaag besteld, écht morgen in huis!

Keurig en compleet mijn bestelling geleverd

Bestelling moest op een moeilijke locatie geleverd worden daar telefonisch contact over gehad en dat was geen enkel probleem Super geregeld en plezierig contact

Bossekamp 10

5301 LZ Zaltbommel

Over betondingen

Betondingen is een hoogwaardig en groeiende webshop met een groot assortiment sierbeton en prefab betonproducten.