Laden reviews...
Laden reviews...
978 recenze za posledních 12 měsíců
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Kundane rapporterer rask levering, påliteleg service og hjelpsamt personale. Dei fleste bestillingar var enkle å legge inn og nådde fram i tide. Nokre merknader om mindre forsinkelser eller avvik, men den samla tilbakemelde er høg. Totalt sett er opplevinga positiv.
De grindmatten die ik had besteld werden snel geleverd. Stevige matten voor een prima prijs. Toen ze geleverd werden waren we niet thuis, maar ze zijn na telefonisch overleg keurig bij ons binnen de tuin gezet
Beveelt aan
24 June 2026
Helene
Hattem
Online besteld, Kreeg een e-mail dat mijn bestelde betonpoeren klaar lagen. Dag later opgehaald. Alles erg duidelijk, en vriendelijke personeel achter de balie/ receptie.. Aanrader !!!
Beveelt aan
24 June 2026
Manuel
Cuijk
netjes en snel geholpen
Beveelt aan
24 June 2026
sylvia
Duiven
Gemakkelijk te bestellen. Fatsoenlijk geleverd, maar nette en vriendelijke chauffeur.
Beveelt aan
24 June 2026
Tom
Den Ham
Mijn bestelling werdt binnen 24uur geleverd. Vriendelijke bezorger hij dacht mee voor het plaatsen van mijn bestelling. Het bestekde zag er goed uit.
Beveelt aan
23 June 2026
theo
Landgraaf
Geweldig! snel geregeld en bij ophalen ook nog een leuk presentje gekregen
Beveelt aan
23 June 2026
Marcel
's-Hertogenbosch
Duidelijke communicatie Telefonisch gewoon GOED bereikbaar Perfecte chauffeur Netjes verpakt Echt ook over het transport super.
Beveelt aan
23 June 2026
Rob
Horst
Bestelling ging goed en bezorging was op tijd binnen.
Beveelt aan
22 June 2026
Priscilla
Almere
Zie boven genoemde opmerkingen.
Beveelt aan
22 June 2026
H.
Heemskerk
Eenvoudig om te bestellen, factuur perfect
Beveelt aan
22 June 2026
Paul
BRAINE-L'ALLEUD
Bestelling is snel klaar, duidelijke foto's op de website, en ik ging het ophalen en men is ook nog eens heel vriendelijk daar :)
Beveelt aan
22 June 2026
Ingrid
Vianen
We kwamen een pakketje ophalen en de man die ons hielp was heel aardig en hij helpte ons heel goed
Beveelt aan
22 June 2026
Klaas-Johan
Kerk-Avezaath
Volgende dag levering wordt ook echt waargemaakt. 1x manco ook een dag later nageleverd, super service voor nette prijs!
Beveelt aan
21 June 2026
Richard
Onstwedde
Diverse betondingen besteld en volgende dag om 7.30u, netjes ingepakt, gebracht door een vriendelijke chauffeur. Top geregeld.
Beveelt aan
21 June 2026
J
AP
Goed product, bereikbaar, van hun woord, betrouwbaar
Beveelt aan
21 June 2026
Werner
Belgie
Netjes op pallet geleverd door behulpzame transportfirma !
Beveelt aan
21 June 2026
Sjir
Neerbeek
4 muurafdekkers besteld en 1 paalmuts. Bij de paalmuts stond geen dikte. Maar is 2 cm dunner dan de muurafdekkers. Is geen gezicht op dezelfde schutting. Wilde de paalmuts retourneren maar dat gaat niet volgens betondingen.nl. Dat vind ik een zeer slechte zaak. Was dus eenmalig. In de toekomst gaan we de tuin aanpakken en dachten gelijk aan betondingen.nl maar nu dus zeker niet meer.
Beveelt niet aan
20 June 2026
Bram
Chaam
Al meerdere bestellingen gedaan en ook aan meerdere kennissen betondingen aanbevolen en telkens positieve ervaringen. -Snelle levering (België) -goed verpakt/ geen beschadigingen Aanrader!
Beveelt aan
20 June 2026
roderick
Lummen
.
Beveelt aan
19 June 2026
Marc
Dronten
Zeer verzorgde uitstraling van de geleverde verpakte pallet, leuk om een “betoproduct dat in de grond verdwijnt” bijna feestelijk te verpakken, inclusief persoonlijke touch. Geleverde producten helemaal prima. Chapeau Betondingen!
Beveelt aan
19 June 2026
Robbert
Oosterhout
Producten zijn duidelijk beschreven, en geleverd tegen de juiste Timing
Beveelt aan
19 June 2026
Yannick
Gent
Bestellen ging makkelijk met de mogelijkheid aanbevolen artikelen erbij te kiezen (of niet). Werd geleverd binnen de opgeven tijd zone en de chauffeur was zelfs behulpzaam om de zending op de gevraagde te zetten toen daar naar gevraagd werd of dat mogelijk was. Dat scheelde weer een hoop sjouw werk.
Beveelt aan
19 June 2026
Edwin
Zevenaar
Bandjes en bijpassende hoeken besteld. Hoogte-maten komen alleen niet overeen, dat is jammer en ook wat lastig met straten. Ook waren er van 2 bandjes een hoekje afgebroken. Verder een mooi degelijk product.
Beveelt aan
19 June 2026
P
Gouda
The best company . Thank you
Beveelt aan
19 June 2026
Valentin
Antwerp 2000
Alles goed voor elkaar, wel is een stuk van de tegel afgebroken bij het leggen. Het is geen hele sterke stoeptegel zoals die in de straat liggen, met een grint-beschermlaagje, het is gegoten beton, niet heel hard en daardoor moet je er bij het leggen voorzichtig mee om gaan.
Beveelt aan
19 June 2026
Jan
Den Haag
Bossekamp 10
5301 LZ Zaltbommel
Branch
Construction
Specializations
Foundations, Concrete
Overige bedrijven