Alles goed geregeld.
Paar betonpoeren besteld bij Betondingen, die werden keurig bezorgd op de aangegeven dag. Enige kleinigheidje was dat de track-en-track pagina niet goed werkte op de dag van levering, waardoor ik geen tijdsvenster van levering had.
Blij met de snelle handelen en contact met de planning. Chauffeur die kwam leveren had alleen een palletwagen voor 2800 kilo beton, pallet viel om in berm en overige pallets op de weg achter gelaten.
Beste klant, bedankt voor je review. Bij aflevering van de bestelling was je niet aanwezig en heeft de chauffeur telefonisch contact met je opgenomen waar de pallets gelost konden worden. De chauffeur kon helaas niet op de oprit lossen omdat daar grind lag, er is toen besloten om langs de kant te lossen. De aflevering werd hierdoor lastiger voor de chauffeur maar alle producten zijn onbeschadigd afgeleverd (hier heeft de chauffeur ook nog over gebeld). De totale order woog zo'n 2800kg, maar dit kunnen we niet op 1 pallet laden en was over 3 pallets verdeeld. We hopen dat je bestelling verder wel naar tevredenheid is en wensen je veel succes met je project! Mvg Betondingen
,
Dag eerder besteld, snelle levering, alle benodigdhed product op de sit
Binnen een dag werd een leuke tuinbank bij ons afgeleverd door een behulpzame en vriendelijke chauffeur.. Wij kozen voor een B-kwaliteit bank met iets mindere afwerking, maar daarmee ook tegen een flink lagere prijs. En dat zie je er niet aan af! Kortom, tevreden.
Prima service
Prijzen zijn netjes en je wordt netjes geholpen. Snelle levering.
Attentvolle en vriendelijke service
Het was netjes verpakt, alleen bij het plastic verwijderen bleek het plastic vast gesmolten aan de het plastic van de grind zakken. Tevens valt de kleur van het grind tegen. (meer grijs als antraciet jammer genoeg) De hoekbanden en stoepbanden sluiten niet lekker op elkaar aan ivm verschillende diktes van de man/vrouw verbinden terwijl deze wel samen geadverteerd worden... Dit blijkt een bekend probleem. Hiervoor heb ik een creditnota ontvangen en kreeg de vermelding dat ik de laatste oude levering heb ontvangen.... me aanbeveling is toch een ja omdat niemand anders de hoekbanden verkopen...
Original anmeldelse
Het was netjes verpakt, alleen bij het plastic verwijderen bleek het plastic vast gesmolten aan de het plastic van de grind zakken. Tevens valt de kleur van het grind tegen. De hoekbanden en stoepbanden sluiten niet lekker op elkaar aan ivm verschillende diktes van de man/vrouw verbinden terwijl deze wel samen geadverteerd worden... me aanbeveling is toch een ja omdat niemand anders de hoekbanden verkopen...
Wij hebben een cortenstaal trap gekocht. Snelle levering en mooi product
Woensdag besteld en vrijdag werd het keurig tot in de achtertuin afgeleverd. Keurig bedrijf..
Zeer snelle levering. Chauffeur heeft 250 meter gelopen met de pompwagen enorm bedankt.
So soll es sein ! Guter Preis ,top Beratung vor dem Kauf , schnelle Lieferung , top Ware , top After Sale service
Geen terugkoppeling van mijn klacht , eerder de telefoonverbinding verbreken om te overleggen met collega. Verwijzen naar de foto’s op de website, terwijl we zelf naar Zaltbommel waren geweest, en ons werd niet gewezen op de toch wel slechte afwerking. Retourneren werd aangeboden maar dan wel alle verzendkosten zelf betalen. Kortom, beton is een product wat leeft , we hebben het met schuurpapier zelf bewerkt, maar hadden we dit graag geadviseerd gekregen van de dames , en mag dit ook op jullie webshop duidelijkere gecommuniceerd worden.
Beste klant, bedankt voor je beoordeling en vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Voordat de bestelling geplaatst is ben je bij ons in Zaltbommel geweest en heb je de banken uitgebreid bekeken. Vervolgens heb je eenzelfde bank besteld en ontvangen. Deze bleek echter niet naar wens te zijn, inmiddels hebben we hier telefonisch contact over gehad en toen de verbinding weg viel hebben we je gelijk terug gebeld. Omdat het product verder niks mankeert is het eventueel mogelijk om deze retour te sturen. Het retourfomulier hebben we naar je gemaild. Mocht je hier gebruik van willen maken, dan horen we het graag. Ps: schuren adviseren wij niet snel, aangezien dit vaak zichtbare sporen na laat. Mvg Betondingen
Mooie poeren, goede levering. Alleen de schroefdraad in de poeren is wat scheef, dit is wel te corrigeren door de balken recht te trekken.
Betonvoetjes besteld die ik nergens aan kon komen in een bepaalde maat. Zeer snel geleverd,en keurig verpakt. Ook door een fijne vervoerder gebracht. Netjes neergezet door de chauffeur waar ik ze wilde. Kortom,zeer tevreden ,goede website,duidelijke uitleg over het vervoeren.Nette prijzen. Hier kunnen nog veel bedrijven van leren. Ga zo door. Zeer tevreden.!!
Doen wat er gezegd wordt
Helaas hadden ze niet het product wat ik zocht.
Snelle levering op afgesproken datum. Top materiaal.
Duidelijke website en goede service.
Zocht wat blokken om een bloembak te maken. Gevonden bij Betondingen, besteld rn een dag later al ontvangen! Mooi materiaal, geen beschadigingen en alles netjes gestapeld op een pallet. Nazenden van een missend artikel ging net zo snel: dag later alles in huis. Contact verloopt prima; je merkt dat de klant voorop staat en dat deze tevreden gesteld moet worden.
Vlotte levering, bij de deur afgeleverd, ondanks dat we in een hofje wonen
Prima verzorgd.
Gisteren rond kwart voor vier 's middags 24 betonelementen besteld. Levering zou volgens de site dan aanstaande woensdag zijn, want ik had immers besteld na 15 uur. Toch even gebeld want toevallig moest ik vandaag al thuis blijven voor de levering van een tuinmeubel en ik dacht wie weet... Mevrouw aan de telefoon was eerlijk, ze kon niks beloven maar gezien ik een relatief simpele order had zou ze het proberen. Vijf minuten later de bevestiging, ze kon ze het toch nog meesturen voor vandaag! Zojuist alles al in keurige staat mogen ontvangen. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik super tevreden ben over de adequate levering, communicatie en de klantgerichte inzet. Top!!!! Overigens ook een uiterst vriendelijke chauffeur, daar geleverd waar ik het graag wilde hebben en het zelfs nog even wat verplaatst omdat de doorgang dan beter was. Deze service wordt steeds zeldzamer, maar hier nog dik in orde!!! Van Vliet, Hellevoetsluis
10 Bossekamp
Zaltbommel 5301 LZ
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Alle kan legge inn en anmeldelse så lenge vilkårene og personvernreglene er oppfylt
• Vi utfører automatiserte og manuelle kontroller for å forhindre falske anmeldelser så mye som mulig
• Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises umiddelbart på nettet og bekreftes innen 72 timer