Prettige & klantvriendelijke benadering!

Prettige en vriendelijke verkoopster! Klantvriendelijk, nam de tijd en zorgvuldig in het aanbieden van informatie.

Erg tevreden.

Artikel werd op en tijd en netjes afgeleverd.

Goed en snel

Keurig goed en snel

Goede service snelle levering goede communicatie

Jammer alleen dat er 1 verkeerde stoelpoot bij zat. Gebeld en zou opgestuurd worden, nog niet ontvangen. Kan nog komen.

Zoals verwacht, zo ook geholpen

Als twentenaar altijd bij Kees Smit voorbij gereden. Ooit zou ik hier ook een tuinset kopen. Nu eindelijk na al die jaren eindelijk een set kunnen kopen. Sven Bos heeft mij heel fijn geholpen, fijne jonge man. Vriendelijk en geduldig! Precies zoals ik t mij voor had gesteld. Nu nog 4/6 weken wachten op onze set! Ben heel benieuwd! Bedankt voor de goede service tot nu toe.

prima en prettig advies door medewerker Luuk

mijn 2e parasol weer besteld, tevreden en service perfect! Fijn zo'n familie bedrijf

Geweldige service en zeer vriendelijk personeel

Geweldige service en zeer vriendelijk personeel.

Denken mee en leveren meteen

In deze Corona tijd is alles anders, zo dus een bankje trachten te bestellen, doet IDEAL het niet. Gebeld, ontzettend netjes te woord gestaan en geholpen. Twee dagen later in huis. Mooi bankje!! Laat de zomer maar komen!

Snelle levering, topkwaliteit

Prachtig tuinset. In het echt nog mooier dan op de foto's. Na het bestellen kreeg ik vrijwel meteen een mail van de koerier om een besteldatum af te spreken. Levering was ook snel en werd netjes op de plek van bestemming neergezet.

prima geholpen en de spullen direct kunnen ophalen omdat wij daaraan voorkeur gaven boven verzenden

Prima geholpen, uitstekende service. De twee verschillende tuinbankjes waren eenvoudig te monteren.

Geweldig goed

Fijn en goed geholpen. Snelle levering. Goed contact via de mail over verzending e.d

Fijne spullen en uitstekende service

Goede service en top communicatie!

Goed geholpen via de online klantenservice. Mooie loungeset met dienblad besteld. Levering ging erg soepel! Het dienblad bleek bij levering helaas kapot te zijn. Ik werd meteen super goed geholpen en het nieuwe dienblad staat een dag later alweer in de tuin!

Prima ervaring

Mijn bestelling werd vlot geleverd. Aflevering zelf was correct en klantvriendelijk. Inmiddels heb ik alles gemonteerd met hulp van de tekening, en dat was een fluitje van een cent. Ik ben heel tevreden.

Grootte keuze, snelle levering en perfecte sericie top bedrijf. 👍

Snelle correcte levering

Keurige feedback via email, netjes op tijd en vriendelijke bezorgers.

Uitstekend 👍

Goede en snelle service Mensen denken met je mee We hebben online spullen besteld en hebben tijdens het bestellen uitstekende hulp online gekregen Chapeau voor uw medewerkers

niet goedkoop maar wel kwaliteit.

prima kwaliteit, niet goedkoop

goed geholpen / snel bezorgd

duo bank voor buiten besteld. werd telefonisch goed geholpen, zeer vriendelijk personeel. snelle bezorging. binnen enkele dagen. gewoon top zoals altijd. heb meerdere keren wat besteld ging altijd goed.

Superkwaliteit en bezorging

Tuinmeubels van prachtig teakhout met een waanzinnige afwerking. Zeer punctueel bezorgd op een moment dat WIJ dat wilden. Helemaal happy!

Mooie betaalbare tuinmeubelen ben er blij mee😊

Veel keus, voor ieders portomonai is er wel iets te vinden. Keurig netjes afgeleverd, op een dag die jou uitkomt. Een half uur van te voren voor levering eerst nog een telefoontje dat ze er aan komen. Ben zeer tevreden!

Perfecte service

In deze (Corona) gekke tijden, gewoon de volgende dag bezorgd. Prima instructiefilmpje om m’n bankje in elkaar te zetten.

Echt een klant is koning gevoel!

Prima ontvangst in de showroom. Duidelijke uitleg, er wordt meegedacht. Gaat niet om het hoogst mogelijke bedrag te verkopen. Levering snel en goed. Is bij ons in de winter afgeleverd dus we hebben het neergezet maar niet op gezeten. In het voorjaar bleek er een mankement aan één van de stoelen te zijn. Gemaild en een zeer snel antwoord. Helaas was voor ons de geboden oplossing niet optimaal i.v.m. COVID-19. Gebeld en er was begrip en het is snel opgelost. Als tegemoetkoming in het ongemak ook nog een erg leuke attentie ontvangen. De koolmeesjes in de tuin zijn er blij mee!

gewoon Keessmit

De keuze doe je zelf , het advies de service en de prijs doet Kees

Prima product, prijs kwaliteit👍

Even nog Telefonisch overleg gehad, medewerker dacht goed mee, kon intern proces versnellen en binnen 2 dagen in huis.