Prima geadviseerd, goede kwaliteit.

Prettig ontvangen en gewezen op geschikte producten.

Opnieuw geweldige service!

Al eerder hadden wij een aankoop gedaan bij Kees Smit. Toen het product na 3 jaar niet helemaal goed meer was, heeft de klantenservice ons geweldig geholpen. Nu opnieuw een tuinset gekocht bij Kees Smit en opnieuw de geweldige service ervaren! Geweldig.

Fijn geholpen in de winkel en snelle leveren op een moment naar keuze. Heel blij met mijn nieuwe tuinset.

Personeel dat meedenkt, hoogwaardige materialen en mooi design

Personeel vraagt goed door. Probeert je niks aan te smeren. Meubels zijn blijvend mooi. Goed design. 1 minpuntje: Heb een vraag gesteld aan klantenservice maar nog geen reactie gehad. Heb namelijk roestvlekken op mijn witte tafel en die ik ik er graag uit.

alles verliep goed ..

zeer tevreden !

Goed geholpen en snel geleverd

Gevonden wat ik nodig had

Parasolhoes voor grote zweefparasol gevonden die perfect past. Duidelijke website en gemakkelijk te bestellen. Snelle levering en duidelijke communicatie over bestelling en levering.

Betrouwbaar en een goede service

Fijne winkel met voor ieder wat wils. Tevreden over de medewerker die ons hielp. Vlotte levering. En het viel ons op dat de spullen keurig waren ingepakt. De aflevering was goed en vlot. Zijn zeer tevreden

Zeer tevreden met mijn aankoop!

Superblij met onze nieuwe hoes voor de parasol. Levering was snel en correct!

zeer correct en stipt in afspraken.

Goede voorlichting dus goede keuze , goede afspraken over de gratis bezorging en stipt op de tijd en de dag.

Alles keurig optijd geleverd.

Welkom ontvangst

Gastvrije positieve ervaring in julliE winkel!

Mooie tuinset!

De tuinset kwam mooi compact geleverd aan. Makkelijk uit te pakken en neer te zetten. Past goed qua maat en zijn er erg blij mee!

Snelle en keurige bezorging, mooie ligbedden besteld

In no-time op de nieuwe tuinbank genieten van de lente zon.

Fijn dat de bank in de achtertuin werd gebracht. Lekkere ruime degelijke houten bank waar we hopelijk jaren plezier aan hebben. Staat erg mooi, upgrade voor het terras!

Geweldig eerst per abuis verkeerde postcode maar de set is toch nog in dezelfde week bezorgd. Geweldig**

Goed geholpen

Vriendelijk ontvangst en prima geholpen met de aankoop van 2 parasols

Prima zaak met uitgebreide keuze.

De bestelling werd snel bezorgd en was goed verpakt.

Super!!

Tuinstoelen en bankjes besteld en twee dagen later had ik alles in huis. Prima service!! Stoelen waren afgeprijsd van 219 naar 129 euro. Aanvankelijk dacht ik "dat kan niks wezen, niemand wil die stoelen, daarom zijn ze zo voordelig". Maar dat is niet waar, ik heb werkelijk prachtige stoelen en ben er zeer blij mee. Ook nog gratis hoofdkussentjes erbij! (Bellagio Elegance standenstoel kleur grijs) met bijpassende voetenbankjes die ook van 139 voor 89 euro waren.

Veel aandacht voor de klant.

Mooie winkel, en vriendelijk onthaal.

Goed familie bedrijf

Goede levering, goed verpakt. Goede telefonisch advies.

Snelle en correcte levering!

Bestelling keurig bezorgd. Goede communicatie mbt levering

in een woord geweldig

vriendelijk te woord gestaan en een goede uitleg van het artikel ik zou het iedereen aanbevelen om hier te kopen.

goed advies en solide producten

Ik kocht een bankje en tafel. Van een medewerkster ontving ik goed advies over onderhoud en bescherming van het product. Daarvoor adviseerde ze mij een drietal producten.

Zonnig

Fantastisch bedrijf, mooie producten en mensen die er werken waar je blij van wordt!