Fantastische klanterservice

Bij een tuintafel zat een kleine fabrieksfout die pas na een half jaar zichtbaar werd. Zonder enige twijfel is er gelijk een omruil-actie gestart. waarbij we zelfs nog een andere kleur konden kiezen. Heel fijn!

• Zou je het product aanbevelen? Ja

Een fijne zaak, we hebben een goed verkoper getroffen en een mooi tuinset gekocht

Fijne geholpen tot de volgende keer

• Oordeel over het product
  • Beschrijf je ervaring met het product We genieten er nu al van, top aankoop

Stevige en mooie set

Prachtige set Mooie kleur Stevige kussens Goede bezorging aan huis

• Beschrijf je ervaring met het product Bevalt uitstekend
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Mooie en solide tuinmeubelen.

Eigenlijk heel eenvoudig gezegd: alles perfect. Mooie, makkelijk te monteren bank, tafel en stoelen. Precies zoals ik het wilde hebben.

• Oordeel over het product
  • Beschrijf je ervaring met het product Mooi en solide.

Klantvriendelijk en meedenkend

We werden prettig en vriendelijk ontvangen en er werd in het advies echt met ons meegedacht.

• Beschrijf je ervaring met het product Mooi en robuust

Uitstekende kwaliteit

Heel mooi en goed tuinmeubilair. Prima bezorging. Vlotte en persoonlijke afhandeling van problemen. Ik koop alle tuinmeubelen bij Kees Smit

• Beschrijf je ervaring met het product Prima
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Top collectie, fijne showroom en goed advies

In alle rust de collectie bekeken en zeer prettig en deskundig geholpen om de juiste keuze te maken. Hele leuke middag, fijne showroom, heerlijke koffie, alles klopt bij Kees Smit!

• Zou je het product aanbevelen? Ja

Kees smid was voor ons een topervaring!

Eerlijke prijs. En goed geadviseerd :zeer tevreden met de aankoop.👍

• Oordeel over het product
  • Beschrijf je ervaring met het product Ziet er mooi uit en zit ook nog eens goed.

Ruime keuze in kwaliteit

Zeer ruime keuze in kwaliteitsprodukten en goed geprijsde. Alles staat overzichtelijk opgesteld en alles wat er staat is op voorraad. Goed geadviseerd door de verkoper. Na aankoop goede afspraken over levering.

• Oordeel over het product
  • Beschrijf je ervaring met het product Degelijk en vooral mooi en perfecte zit.
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

zeer vriendelijk en kundig personeel!

In één woord ervoeren wij ons bezoek aan Kees Smit in Amersfoort als geweldig. Zeer vriendelijk personeel, we werden ontvangen met koffie en krentenbrood, wij keken onze ogen uit hoe de etages waren ingericht. Alle stoelkussens keurig in de vakken, mooie hoekjes met tuinmeubelen geëtaleerd, achtergrond met prachtige foto's op doek. Wij raakten niet uitgekeken. Een bijzondere ervaring en ook een mooie aankoop gedaan. Wij komen zeer beslist terug.

• Oordeel over het product
  • Beschrijf je ervaring met het product ervaring is prima
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Zeer prettige manier van winkelen: goede locatie, goed ontvangst, prettig en professioneel advies

De locatie in Amersfoort is prachtig: parkeren onder het pand, direct toegang inpandig naar de showroom. Bij binnenkomst was er direct een prettig ontvangst en uitleg over de winkel. Het was niet zo zeer een winkel, maar een zeer mooie, uitgebreide ruim omgezette showroom. Bij het uitzoeken was er zeer professioneel personeel en de mensen die adviseerden waren zeer talrijk aanwezig. Bij bestelling was er een prettige ruimte voor een kopje koffie met krentenwegge, snelle maar prettige afhandeling en aparte ruimte voor betaling. Bestelling en bezorging is maatwerk. Kortom: wat kun je meer verlangen. Voor ons was het "af" .

• Oordeel over het product
  • Beschrijf je ervaring met het product mooi materiaal, prettige zit
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Zeer goed geholpen in de winkel in Almelo

Zeer goed geholpen en de gekochte tafel en parasol keurig en op tijd geleverd door Brinks transport.

Vriendelijk en flexibel.

Heldere website met kwalitatief goede producten. Het product was zorgvuldig verpakt. Ook de bezorgdienst was welwillend en meedenkend. Kortom, een aangename ervaring. En qua prijs ook nog eens aan de goede kant van de streep.

• Oordeel over het product
  • Beschrijf je ervaring met het product Bellagio Anzio ligbed met wiel. Mooi vorm gegeven, licht en toch stevig. Breder en langer dan de meeste bedden En met mooi afgeronde zij-en voeten einden. Kortom een goed doordacht product.
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Goed advies voor de aankoop van mooie meubelen.

Goed advies voor de aankoop van mooie meubelen.

Super vriendelijk personeel

Zeer ruime keus en geen opdringerig personeel. Je krijgt de ruimte om eerst zelf rond te kijken en wanneer je iemand nodig hebt dan zijn de verkopers niet ver weg.

• Oordeel over het product N.v.t.
  • Beschrijf je ervaring met het product N.v.t.
  • Zou je het product aanbevelen? N.v.t.

Service staat op 1

Zowel in de winkel (Amersfoort) prima geholpen. Afterservice was ook prima, binnen twee dagen nalevering.

• Beschrijf je ervaring met het product Prima tuinset
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Goed advies en warme ontvangst!

• Oordeel over het product
  • Beschrijf je ervaring met het product Lekker licht en fraai

Bestelling keurig afgeleverd!

Na mijn bestelling verliep alles vlot en tot volle tevredenheid!

• Beschrijf je ervaring met het product Prima
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Goede webshop en snelle levering

• Oordeel over het product N.v.t.
  • Beschrijf je ervaring met het product N.v.t.
  • Zou je het product aanbevelen? N.v.t.

goede kwaliteit tegen een fatsoenlijke prijs met vlotte levering

Ik heb meerdere teak houten tafels van Kees Smit. Ze zien er top uit, zijn robuust, en eenvoudig in onderhoud. Ook binnenshuis misstaan ze totaal niet. De service is super evenals de levering, keurig op tijd en kort vooraf een belletje. De prijs voor deze kwaliteit is echt heel goed. Kortom ik ben er blij mee.

• Beschrijf je ervaring met het product Zeer goed

Prima! Snelle levering

Prima! Snelle levering

• Zou je het product aanbevelen? Ja

Goede kwaliteit snelle levering veel keus

• Beschrijf je ervaring met het product Nog niet gebruikt
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Heel fijn geholpen onder het genot van een bakje koffie!

We zijn op een fijne manier geholpen. Ook toen bleek dat er iets miste bij onze bestelling, is dit gelijk opgelost en kregen we datgene binnen een paar dagen thuis gestuurd.

Zeer goede ontvangst in Almelo

prettige ontvangst, en we werden goed geholpen.

• Zou je het product aanbevelen? Ja

Prima assortiment, snelle levering, goed advies

Wij werden prima geholpen, eerst via de chatfunctie van de website, en later in de winkel. Uiteindelijk via de website besteld. levering was vlot, en zonder problemen.

• Beschrijf je ervaring met het product Prima spullen