Zeer goede service, telefonisch en in de winkel..

Ik had een waardebon gewonnen en wilde deze verzilveren maar mijn adirondack schommelstoel bleek niet voldoende in voorraad voor online verkoop. Gebeld met klantenservice en alles kon geregeld worden, mijn stoel werd klaargezet in magazijn Almelo om afgehaald te worden. Service bij receptie Almelo en magazijn was eg vriendelijk en zeer behulpzaam. Raad dit bedrijf zeker aan, alles loopt hier perfect op rolletjes.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed assortiment, klantvriendelijke met goed advies en dito aflevering

Valt weinig meer aan toe te voegen: een tevreden klant

Vriendelijk, professioneel geholpen.

Goede voorlichting en afhandeling. Ook stond het product al klaar in het afhaal magazijn toen wij er waren. Snelle service dus.

Goede service en levering

Hele goede service en levering tot aan achtertuin. Heel tevreden met aankoop.

goede service

Goed, Schade bij transport adequaat en snel opgelost

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Buitengewoon klantvriendelijke benadering. Een verademing!

Vriendelijk en deskundig personeel, mooie zaak met dito parkeergarage. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Professionele en efficiënte afwikkeling. Top in een woord!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Servicegericht en zonder te vragen kreeg ik info waar ik naar op zoek was.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Artikelen zijn goed verpakt,snelle levering, duidelijke bezorgtijd.

Niets aan toe te voegen

Goede service!

Zeer goed geholpen in de winkel in Almelo; vriendelijk, vakkundig en dacht goed mee. Snelle en nette levering van de bestelde levering. (Binnen 2 dagen na koop)

100% tevreden met de service

Overzichtelijk en vriendelijk

Lieve medewerker met duidelijke uitleg van verschillen. De winkel was groot maar overzichtelijk en netjes.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Sluit direct aan op onze wens

We vonden een tafel die precies aansloot bij onze wensen. Het was de laatste! Hij werd terplekke uit elkaar gehaald en voor vervoer ingepakt. In no time lag de tafel op de auto en konden we de volgende dag lekker bbq’en met de kids

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima leveringsafspraken en keurig afgeleverd

Twee aparte bestellingen werden samen op tijd geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima geholpen en de parasol was op voorraad en kon gelijk mee.

Vlot geholpen, zonder wachten. Kopje koffie met krentenwegge er bij! De parasol van onze keuze kon gelijk mee naar huis.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

De zware parasol voet werd op de plaats gezet en de oude voet werd naar een plaats gebracht die wij aangeven. Top

Wijn zijn top geholpen.

Wij zijn zeer vriendelijk en goed geholpen op een feestdag. Een pluim voor jullie klantvriendelijke personeel.

Waar(de) voor je geld bij Kees Smit

Zeer vriendelijk en alle tijd om rustig rond te kijken. Geen opdringerige verkopers. Iedereen groet vriendelijk. Kwalitatief goede producten.

Aardige, behulpzame telefoniste . Snelle levering

Prettig om achteraf te betalen, en snelle levering. Vriendelijke telefoniste.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hoge kwaliteit producten, een goede service gecombineerd met een uitstekende klantvriendelijkheid.

Vriendelijke en uitnodigende medewerkers die je alle tijd gunnen om je keus te maken. Tevens een goede voorlichting bij de producten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Tuinstoelkussens. Kwaliteit nog beter dan verwacht

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer snelle levering, geholpen door een vriendelijke dame van de klantenservice!

Zeer snelle levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goede service prijs kwaliteit en uitstekende levering

geen verhaal gewoon goed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle reacties op vragen en ook alles zeer snel geleverd

Top service!

We hebben een lichte Glatz parasol gekocht bij Kees Smit. Doordat ik zeer gevoelig ben voor licht beviel hij in de praktijk niet helemaal. Er werd totaal niet moeilijk over gedaan om hem om te ruilen voor een donkerder variant. Echt top service!

Dik tevreden

Prima tevreden Alles volgens de afgesproken tijden Prima produkten Wel wat ver rijden

Over Kees Smit Tuinmeubelen

Filter op Taal