Professioneel, klantvriendelijk en hoge kwaliteit

Frofessionele klantbehandeling, tijdige en volledige informatie, vriendelijjk en goede kwaliteit producten. Zeer tevreden.

Altijd goede ervaring met Kees Smit

Met tuinmeubelen van Kees Smit, hebben wij voor aankomende zomer weer alles op de rit.

Super goed geholpen

Goede snelle service

Klantenservice nav defect top en snel afgehandeld

Okt. 2020 big bear gekocht. Febr. 2021 uitgepakt en 1 bleek schade. Na (video) bellen goed en fijn opgelost.

Snelle en goede service/spullen

Bestelling werd keurig op tijd afgeleverd en was dusdanig goed verpakt. Zeer mooie kwaliteit. Erg tevreden.

Handige en mooie bijzettafels

Snel geleverd, eenvoudige montage. Tevreden

Prima tuinstoelen en keurige snelle levering!

Snelle levering. Prachtige tuinstoelen met prima zitcomfort!

Snelle levering en prima product

Vragen werden snel beantwoord en producten snel geleverd. Erg tevreden over de service

Heel klantvriendelijk!!

Ik heb drie keer advies gevraagd en 3 x ander persoon gesproken, waren allen uiterst correct en goed op de hoogte van alle producten en mogelijke... top!

Uitstekend!

Leuk gesprek met medewerkster. Het tuinbankje is snel geleverd en staat ook al te pronken op het terras! Het enige is dat je het bankje zelf in elkaar moet zetten, maar dat is gelukt met de juiste onderdelen!

Snelle levering en mooie kussens

We hebben de kussens gekocht voor een zelf op maat te bouwen loungehoek. Door eerst de kussens te kopen, kunnen we hem perfect op maat maken. Ze zien er mooi uit en fijn dat het outdoor materiaal is.

Prachtige kwaliteit meubelen en super service!

Wij hebben een tuintafel besteld bij Kees Smit. De tafel is prachtig. Past perfect bij onze stoelen. Ideale maat en ook nog eens heel stevig en degelijk. Ik had hem in een half uurtje in elkaar gezet. Ook de levering is top! Dank jullie wel!!

Een levering en kwaliteit zoals het hoort

prima service ook bij de bezorging

Boven verwachting

Voor het eerst bij Cees Smit een viertal tuinstoelen gekocht. Over product en levering zeer tevreden

Prachtige kwaliteit, zeer snel geleverd!

De prachtige water- resistant rugkussens voor in grote palletstoelen, waren precies de kleur zoals bedoeld! Wat zeker fijn was, was dat ze perfect verpakt binnen 3 dagen werden bezorgd! Alvast kunnen gebruiken bij het eerste zonnetje dus! Bedankt!

Eerste aankoop.voldoet aan verwachting

Voor onze nieuwe veranda de juiste keuze.

Fijne service! Betrouwbaar! Keurig bezorgd en goede kwaliteit

Product super

Prima advies, dus ook zonder showroom bezoek tot aankoop overgegaan

Uitstekend!!

Goede uitleg

Ik heb 4 relax stoelen besteld Per telefoon en kreeg een goede uitleg over de mogelijkheden

Leuke loungestoelen

Volgens planning de loungestoelen ontvangen. Bij een van de stoelen passen de schroeven van het onderstel niet op de zitting. Keurig geholpen aan de telefoon en de stoel wordt volgende week omgeruild. Goede service tot zover!

Geweldige service

Aantal keer iets stuk maar het word meteen vervangen. Echt top!

Aanrader! Ik belde omdat ik wat tegenstrijdigs op de website zag staan en zonder dat ik ergens om vroeg werd mij meteen een mooi aanbod gedaan. Ze waren zo blij met mijn melding zodat de website gecorrigeerd kon worden. Hele vriendelijke en goede service

Gewoon zoals het hoort.

Tot nu toe alles netjes verlopen.

Product voldoet aan de verwachting en werd snel geleverd

Artikel aangeschaft in de webshop. Een goede beschrijving voor goede beeldvorming van het product. Bestelproces was eenvoudig en het product werd (ondanks de grote afmeting) snel geleverd. Bij ingebruikname bleek de beschrijving geheel passend bij het geleverde product. Voldoet geheel aan de verwachting dus.