Wij zijn zeer tevreden over hoe wij geholpen zijn maar ook de bezorging.

geweldige service en vriendelijk personeel

Tijdens een fietstocht rondom Amersfoort zagen wij deze mooie zaak en gingen nieuwsgierig zoals wij zijn toch even binnenkijken!. bij binnenkomst meteen naar de desbetreffende afd. gewezen en vonden waar wij al even naar op zoek waren.

Duidelijk eerlijk advies

Prettig geholpen en geadviseerd, in overleg is veel mogelijk

Hele mooie ruime stevige box. Makkelijk in elkaar te zetten met behulp van de bijgestuurde instructievideo. Alleen jammer dat de aluminium strip te lang was en ingekort moest worden.

Goede service, mooie prijs/kwaliteit verhouding

Ik vind het aanbod goed, hoewel ik voor de afmetingen van onze tuinset niet exact de geschikte maat heb gevonden. het is een beetje schipperen. Wel mooie kwaliteit voor een goede prijs en zo aan het eind van de zomer ook nog een mooie uitverkoop.

Correcte afhandeling en op tijd.

geweldig!

Goed en snel geholpen voor een complete tuinset met parasol, voor een zeer scherpe prijs!

Uitmuntend

Snelle levering Goede service Volop keus

De steun waar de zuiger aan gemonteerd is was helemaal doorgescheurd. Deze zit aan de deksel vast van de Keter opbergkast. Had geen aankoopbewijs bewaard maar er is toch een nieuw onderdeel kosteloos opgestuurd. Helemaal top ­čĹŹ

Snelle levering tegen goede prijs en met duidelijke instructies

Duidelijke en snelle communicatie vanaf moment van aankoop. Film met instructie werd via e-mail gestuurd. Goede prijs

Erg handige en goedkope hoes wel reclame

Erg mooie hoes met ruimte zat, erg goedkoop vergeleken met andere winkels en het is een stevige hoes. Wel jammer dat er groot reclame opstaat van Kees Smit.

Mooi en snel

Het online uitzoeken en bestellen is een makkie. Kees Smit heeft een ruime sortering van mooie artikelen van prima kwaliteit en die worden de volgende dag al geleverd. Kortom mooi en snel!

sleutelworden * duidelijke website - prima prijs/kwalitijd - goede afhandeling en nazorg

zocht naar mooie tuinstoelen voor mijn opnieuw gerenoveerde tuin dus kwam via de bekende zoekmachine met de sleutelwoorden verstelbare tuinstoelen op website en vond snel wat ik zocht na wat prijsvergelijkingen bij andere en het lezen van de reviews heb ik 4 stoelen besteld inclusief kussens kreeg snel bevestigingen een mail van de vervoerder wanneer ik deze geleverd wilden hebben allemaal prima geregeld en super tevreden

Een ware belevenis in de winkel en snel thuisbezorgd.

Vriendelijk en erg klantvriendelijk personeel. Dacht mee met de mogelijkheden. Ook duidelijke uitleg over het onderhoud van de tuinmeubelen. Snelle levering.

Wat een keus! En geweldig zoveel personeel!

In Amersfoort zijn de tuinmeubelen ruim neergezet. Je hebt snel door waar je moet zijn voor de spullen die je wilt kopen. En dan loop je toch evengoed de drie etages af om alles te bekijken.

Geweldig tevreden!

In de winkel al goed en gezellige geholpen en de levering was ook helemaal goed. Binnen 3 dagen en alles volgens afspraak. Een volgende tuinset zal zeker weer van Keed Smit zijn!

Ruime keus snelle levering

Goede ruime keus en fijn dat de bestelling snel geleverd wordt keurig verpakt waardoor minder kans op beschadiging

Zeer efficiente en klantvriendelijke winkel met bijzonder veel keuze

Alles tot in de puntjes verzorgd en doordacht. Aandacht voor detail. Zelfs de factuur (op dik A4 in een speciaal mapje en ook nog eens per mail) en routebeschrijving naar magazijn (speciaal gedrukte instructie). Winkel, parkeerplaatsen, ophalen bij magazijn, veel en deskundig, klantvriendelijk persoon dat echt meedenkt.

Heel snel en prima kussens

Wat een snelle service. Laat in de middag kussens besteld en de volgende dag lagen ze al op mijn tuinstoelen. Geweldig.

Alles was geweldig. zeer vriendelijk advies, snelste en meest betrouwbare levering.

Goede service en klantvriendelijk.

Ik had een lounge set gekocht maar is helaas stuk gegaan, mail gestuurd plus een foto met de reden wat er kapot was gegaan, 1 dag later al een antwoord terug dat wij een nieuwe set uit konden zoeken bij Kees Smit. Super goed en netjes afgehandeld.

Snel en goed geholpen bij onze aankoop.

Goede uitleg en advies, snelle levering.

Omruiling van kapotte stoel was geen probleem. Klantenservices handelt zeer snel.

Prima geadviseerd en geholpen

Door aardige mevrouw (weet niet meer hoe ze heet) heel enthousiast geholpen en prima geadviseerd, Dat is een topper.

Snelle, duidelijke en goede dienstverlening

We wilden graag een tweede bankje. Bij Kees Smit is opgezocht welk model we hebben em direct is de bank ook voor ons besteld. de volgende dag al werd de bank bezorgd. Via updates per mail wisten we precies binnen welk tijdvak de levering plaats zou vinden. de middag na ons bezoek zaten we al op de nieuwe bank! En het kopje koffie met lekkers bij kees Smit blijft ook altijd een verrassing. en toch niet duurder dan een webwinkel.

Over keessmit.nl