mooie site!

Complete, uitgebreide website! Leuk om in rond te neuzen, precies gezonden wat ik zocht!

Veel keus en keurig bezorgd

Ik heb bij Kees Smit ligstoelen van Applebee gekocht. Erg mooi en solide. En het is ook snel bezorgd.

Krek wak wou!

Een schroef extra vond ik heeel goed! Product is uitstekend en bliksemsnel bezorgd!

Snelle levering, goed product

Ik heb in de webshop een ronde zwarte aluminiumtafel besteld. Hij was makkelijk te monteren, zonder beschadigingen. Korte levertijd. De kwaliteit kan ik verder nog niet beoordelen, want hij staat pas 1 week. Maken van een bezorgafspraak email kwam helaas in de spam email terecht, waardoor het mij niet direct was opgevallen en het iets langer heeft geduurd dan aangegeven. Slechts 2 weken!

Klantenservice prima

Alleen de bezorging liet te wensen over! Vond ik heel jammer!

Genieten van de mooie stevige meubels

mooie Meubels! Snelle levering ! Aandacht en overal blij mee !

Leuke tafel, past precies bij onze set

Levering duurde langer dan op website stond aangegeven maar heel erg is dat niet. Alles was compleet, makkelijk in elkaar te zetten (is zelfs mij gelukt)

Uitsteken kwaliteit

Alles is prima geleverd en zeer mooi tuinstoel

Online besteld. Goed verpakt en snelle levering. Blij met onze nieuwe tuinstoelen!

Mooi en degelijk product en supersnelle levering!

De deckchair en het kussen zijn van goede kwaliteit. Fijn dat de bestelling zo snel geleverd is.

Snelle en vriendelijke service

Duidelijke website die een reel beeld geeft van de producten. Snel geleverd en door vriendelijke en vakkundige mensen.

Prima stoeltjes en levering als beloofd.

Prima stoeltjes gekocht, voor een alleszins mooie prijs. Zitten heerlijk en zien er heel mooi uit. Levering precies op tijd, zoals beloofd. Helemaal tevreden.

top kwaliteit

Makkelijk online te bestellen en kwaliteit geleverd.

Bestelling gedaan van kussens voor onze loungeset. 1 kussen te weinig geleverd, super snel en netjes opgelost na contact gehad te hebben via de mail en naderhand nog via de telefoon omdat het niet helemaal duidelijk en goed gegaan was. Ontzettend netjes te woord gestaan, alles uitgezocht en super opgelost. Super service, hou dit vast! De tuinkussens zijn heerlijk dik en zitten super! Al met al super ervaring, gaan in de toekomst zeker vaker bestelling plaatsen als we spullen nodig zijn.

Tuin stoelen manifesto villongo met bijpassende kussens.

Na proefzitten in Amersfoort, waren wij verkocht. Simpele, maar mooie stoelen die goed in onze tuin passen. De levering was ook snel en netjes. Top ervaring!

top!

zoals altijd: goed, snel, correct, volledig geïnformeerd en vriendelijk. Perfecte communicatie ook door chauffeur over exacte tijdstip van levering. Fijn om achteraf informatie te ontvangen over onderhoud etc.

Alles goed geregeld

Wilde een te te setje bestellen eind mei en had al een paar keer op internet gekeken welk setje ik wilde. Kreeg begin mei een berichtje van Kees Smit dat deze bijna uitverkocht waren. Diezelfde avond nog besteld, was op zaterdag en dinsdag alles al binnen en ze stonden niet meer op internet. Fijn dat ze zo een bericht sturen anders had ik achter het net gevist. Deze setjes zijn volgens mij nergens te koop voor deze prijs en kwaliteit. Dus bedankt voor het indienen.

zeer snel en correct geregeld

Op zaterdag besteld en dinsdag had ik alles in huis. Was 1 kleine en 1 grote levering. Perfect! Filmpje van hoe ik het product in elkaar moest zetten gaf een goede leidraad.

Snel geleverd, prima kwaliteit!

De tuinbank was snel door een correcte chauffeur geleverd. En de kussenberging daarna? Ongelofelijk, vrijdag besteld, zaterdag geleverd. Instructiefilmpje bekeken en zaterdagavond gemonteerd. Zondagochtend op z’n plaats gezet en net voor de onweersbui de kussens opgeborgen!

klantvriendelijk en goede service

Wij zijn in de vestiging Amersfoort geweest, Zeer klant vriendelijk en niet te opdringerig, kregen goed de tijd om zelf rond te kijken en er was genoeg personeel om eventueel vragen aan stellen. Vandaag zijn onze barstoelen thuis bezorgt, goede service en netjes tussen de tijdstippen die aangegeven zijn. Wij kunnen nog geen ervaring invullen met Forza Sironi barstoel, maar verwachten dat dit zeker goed zal zijn.

Prima producten !

Op zaterdag besteld en een deel razendsnel ontvangen op maandag ! Kleine tip : als er een deelbestelling geleverd wordt , meldt dat dan even , want dat scheelt een hoop onduidelijkheid :). Verder vonden wij persoonlijk de naamlabels minder fraai op de houten onderdelen . Verder ( en het belangrijkste !) de bestelde goederen zijn fantastisch !

Veel keuze snelle levering

Gevonden wat ik zocht. Een ronde aluminium tuintafel

product is volgens verwachting

Voldaan

Prachtige winkel in Amersfoort. Een enorm assortiment en wij zijn heel prettig geholpen. Levering van spullen een week later.

Geduld en dan heb je ook wat

Bestelling van vier Hartman stoelen gedaan en 3 ontvangen. Binnen 3 dagen de 4e ontvangen. De klantenservice had mijn bericht nog niet eens kunnen beantwoorden. Helaas had deze stoel schade aan de poot. Wederom melding gedaan. Na een aantal weken wachten hebben vandaag een nieuwe stoel zonder schade mogen ontvangen en de kapotte stoel kunnen we zonder kosten terugsturen. Kortom prima opgelost! Enig verbeterpunt zou de telefonische bereikbaarheid en het sneller antwoorden van de e-mail kunnen zijn. De geboden oplossing was prima in orde en zonder gedoe.