Fijne sfeer, mooie producten en soepele levering!!

Happy customer❣️

Beste meneer, Vriendelijk bedankt voor deze beoordeling. Goed om te lezen dat wij een blije klant hebben. Wij zien uw in de toekomst graag terug! Met zonnige groet, Megan - Kees Smit Tuinmeubelen

Prachtige robuuste tafel

Hele mooie robuuste tafel. Snel geleverd en eenvoudig zelf in elkaar te zetten.

Beste meneer/mevrouw Schipper, Vriendelijk bedankt voor deze beoordeling. Goed om te lezen dat de tafel in de smaak valt! Veel plezier gewenst van uw bestelling. Met zonnige groet, Megan - Kees Smit Tuinmeubelen

Zeer tevreden met onze nieuwe tuinstoelen!

Wij hebben onlangs 5 nieuwe tuinstoelen gekocht en ze zitten heerlijk. Zelfs in de koude maanden hebben we er al fijn gebruik van gemaakt!

Beste meneer, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij dat de tuinstoelen in de smaak vallen. Veel zonneschijn toegewenst. Met zonnige groet, Megan - Kees Smit Tuinmeubelen

Perfect!

Leuk en vriendelijk geholpen met het zoeken naar het juiste tuinsetje voor mijn balkon. Bedankt!

Beste mevrouw, Hartelijk dank voor uw review. Goed om te lezen dat u vriendelijk geholpen bent door onze collega's. Veel plezier gewenst van de tuinset. Met zonnige groet, Megan - Kees Smit Tuinmeubelen

Perfect in alles

Prachtige loungeset gekocht. Vervoerder belde want hij kon eerder komen op de bezorgdag. Dat paste, want hoe eerder hoe beter genieten van onze loungeset1

Beste mevrouw, Hartelijk dank voor het schrijven van deze beoordeling. Fijn om te lezen dat alles perfect verlopen is. Veel plezier gewenst van de nieuwe loungeset! Met zonnige groet, Megan - Kees Smit Tuinmeubelen

Giga veel keuze

Ogen te kort om showroom te bekijken , daarom ogen te kort om alles te bekijken , niks teveel gezegd met XXL

Beste meneer Coelingh, Vriendelijk bedankt voor de review. Wij zijn blij dat onze showroom zo in de smaak valt. Wij hopen u dan ook in de toekomst weer terug te zien. Met zonnige groet, Megan - Kees Smit Tuinmeubelen

Reeds diverse keren bij Kees Smit besteld. Ben zeer tevreden over kwaliteit producten en over leveringen. Duidelijke produktbeschrijvingen op de website en goede prijs kwaliteitverhouding.

Beste mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat leuk om te horen dat u al meerdere keren bij Kees wat besteld heeft! Wij wensen u veel plezier toe met de nieuwe artikelen. Met zonnige groet, Megan - Kees Smit Tuinmeubelen

Ook aftersales is Top!

Voor onze locaties genoeg keuze om juiste tuinmeubels te vinden tegen een goede prijs.

Beste heer/mevrouw Vermaas, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven, dit wordt erg gewaardeerd. Wij wensen u veel plezier bij het gebruik van uw tuinmeubelen en hopen u de volgende keer weer van dienst te kunnen zijn! Met zonnige groet, Mart - Kees Smit Tuinmeubelen

Zeer klantvriendelijk!!!!

Ik had een vuurtafel besteld die keurig via een bezorgdienst netjes op tijd in de tuin werd geleverd. Na een paar dagen uitgepakt en bleek de tafel op verschillende plekken beschadigd en zat het Luik er niet netjes in. Zonder probleem werd de tafel omgeruild op dezelfde wijze als hierboven. Deze keer de tafel op dezelfde dag uitgepakt en wederom verschillende schadeplekken. Deze keer echter minder erg en vooral het Luik zat er goed in dus we hebben de tafel gewoon verder geïnstalleerd, gasfles gekocht en branden maar. Superleuk en gaaf gezicht. Wel hebben we onze “klacht” bij Kees Smit neer gelegd dat deze wederom beschadigd was maar dat we dat dan maar voor lief nemen. Die mevrouw bood wederom een gratis omruiling aan maar daar hadden wij geen derde keer zin in met alle rompslomp. Toen bood ze alsnog een vergoeding aan dus dat was wel heel tof waarvoor dank!

Beste meneer, Hartelijk dank voor het schrijven van deze leuke beoordeling! Dit wordt erg gewaardeerd. Wij zijn blij dat uw Cosi vuurtafel zo in de smaak valt. Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is opgelost en wij hopen u in de toekomst weer te kunnen verwelkomen. Met zonnige groet, Mart - Kees Smit Tuinmeubelen

Snel en netjes geholpen

Besteld en een dag later al in huis bedankt

Beste meneer, Vriendelijk bedankt voor de beoordeling. Fijn dat u onze service zo waardeert. Wij hopen dat de kussentas in de smaak valt! Met zonnige groet, Mart - Kees Smit Tuinmeubelen

Fijn en vertrouwd geholpen!

We zijn fijn geholpen en waren erg tevreden. Alles top geregeld en we genieten elke dag van onze aankoop.

Beste mevrouw de Witte, Bedankt voor deze positieve beoordeling. Wij vinden het erg leuk uw ervaring te mogen lezen en waarderen dit dan ook enorm. Uiteraard hopen wij u op een volgend moment weer van dienst te mogen zijn. Met zonnige groet, Mart – Kees Smit Tuinmeubelen

Prima bedrijf

Tuinstoel gekocht waarin een constuctiefoutje bleek te zitten. Werd absoluut niet moeilijk over gedaan en we mochten een andere uitzoeken. Personeel bleef vriendelijk.

Beste meneer, Bedankt voor het schrijven van deze beoordeling. Fijn om te horen dat het probleem naar alle tevredenheid is opgelost. Wij hopen dan ook dat u nog veel plezier beleeft van uw tuinstoel. Met zonnige groet, Mart - Kees Smit Tuinmeubelen

Medewerkers waren vriendelijk en behulpzaam. Bij bestelling zijn de tuinmeubels nog dezelfde week, in perfecte staat, bezorgd.

Beste mevrouw, Wat een positieve beoordeling, hartelijk dank hiervoor! Fijn om te lezen dat alles naar wens verlopen is. Veel plezier gewenst met uw bestelling. Met zonnige groet, Megan - Kees Smit Tuinmeubelen

Perfect gemak vanuit de tuinstoel

Hoe fijn is het om vanuit je luie stoel nieuwe kussens te kopen die binnen korte tijd aan je deur worden afgeleverd? Laat die zon maar weer schijnen.

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor deze leuke review! Goed om te lezen dat uw bestelling snel geleverd is. Wij wensen u veel zonneschijn en plezier met uw kussens toe. Met zonnige groet, Megan - Kees Smit Tuinmeubelen

Ik ben tevreden met het door mij gekochte artikel

Beste meneer Anijs, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat goed om te lezen dat u tevreden bent met uw bestelling bij Kees. Veel zonneschijn toegewenst. Met zonnige groet, Megan - Kees Smit Tuinmeubelen

Prima levering

Mooi dienblad

Beste meneer, Vriendelijk bedankt voor deze beoordeling. Veel plezier gewenst van uw dienblad. Met zonnige groet, Megan - Kees Smit Tuinmeubelen

Prima.

Beste mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling toe! Met zonnige groet, Megan – Kees Smit Tuinmeubelen

Direct vriendelijk geholpen

Was rustig medewerker vroeg of hij kon helpen op nette manier, niet opdringerig.

Beste mevrouw, Hartelijk bedankt voor deze beoordeling. Fijn dat u vriendelijk geholpen bent door een van onze collega's! Veel zonneschijn toegewenst met uw bestelling. Met zonnige groet, Megan - Kees Smit Tuinmeubelen

Mooie kwaliteit tuinmeubels

4 mooie aluminium tuinstoelen gekocht. Werd meerdere keren op de hoogte gesteld over de levering die ik enkele dagen na aankoop al kon ontvangen.

Beste meneer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Goed om te horen dat u op de hoogte bent gehouden over de levering. Veel plezier gewenst van de nieuwe tuinstoelen! Met zonnige groet, Megan - Kees Smit Tuinmeubelen

Zeer vakkundig personeel!

Zijn heel vakkundig geadviseerd voor 4 loungsstoelen . Even over nagedacht, alle voor- en nadelen gewogen en terug naar Kees Smit nog een keer advies nu van een andere verkoopster,maar hetzelfde advies en voordelen. Henry en Christel Petersen

Beste meneer, Hartelijk dank voor deze positieve review! Wat fijn om te horen dat onze collega's jullie zo goed geholpen hebben bij de aanschaf van de loungestoelen! Veel plezier gewenst hiervan. Met zonnige groet, Megan - Kees Smit Tuinmeubelen

Perfecte service en prijs van mooie spullen.

Super tevreden over keuze, prijs en levering.

Beste meneer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat goed om te horen dat alles fijn verlopen is. Wij wensen u veel zonneschijn toe. Met zonnige groet, Megan - Kees Smit Tuinmeubelen

Na de aanschaf van onze nieuwe tuinbank een start met wat problemen gehad door verkeerde leverng en een beschadiginng. Na contact te hebben gehad met Kees Smit is dit naar volle tevredenheid opgelost. Hierna nog contact gehad of alles naar tevredenheid was opgelost. Tevens een leuke attentie mogen ontvangen. Hiermee heeft Kees Smit bewezen service hoog in het vaandel te hebben staan.

Beste meneer Grotenhuis, Fijn om te horen dat het naar alle tevredenheid is opgelost. Wij wensen u dan ook veel plezier bij het gebruik van uw loungeset en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met zonnige groet, Mart - Kees Smit Tuinmeubelen

Correct op alles wat wij vroegen door hun gereageerd product binnen no time geregeld bij omreuling van het product dat niet goed was

Beste meneer, Vriendelijk bedankt voor uw review. Wat fijn om te lezen dat de omruiling goed verlopen is. Veel plezier gewenst van de voetenbank! Met zonnige groet, Megan - Kees Smit Tuinmeubelen

Top geholpen door personeel nogmaals dank

Leuk geholpen

Beste meneer, Dank voor uw beoordeling. Leuk om te lezen dat u goed geholpen bent door onze collega's! Wanneer wij in de toekomst wat voor u kunnen betekenen dan vernemen wij dit graag. Veel zonneschijn toegewenst. Met zonnige groet, Megan – Kees Smit Tuinmeubelen

levcering precies volgens afspraak

De bestelling via internet was eenvoudig via een overzichtelijke site van Kees Smit Tuinmeubelen. De meubelen werden snel en adequaat geleverd. De levering van de bestelde meubelen was keurig op tijd conform de afspraak, De goederen zaten prima verpakt waardoor beschadiging uitgesloten is. Niets dan lof over deze transactie.

Beste meneer, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid verlopen is. Veel plezier gewenst met uw bestelling. Met zonnige groet, Megan - Kees Smit Tuinmeubelen