Super goed

Duidelijke website, snelle levering

We hebben een "Rough" tuintafeltje gekocht. De website was overzichtelijk en duidelijk. Snelle (gratis) levering. Omdat de omschrijving op de site helemaal in orde was, was het precies het model en de afmeting die wij zochten. We zijn er zeer tevreden mee.

Tuintafel ziet er heel mooi uit en is makkelijk te monteren.

De tuintafel is heel mooi en was goed verpakt. Hij is makkelijk te monteren en op de website kon je zelfs een filmpje vinden (deze was in de bevestigingsmail al toegezonden, heel fijn). Ik had eerst een vraag per mail over de tafel gesteld en daar kreeg ik meteen dezelfde dag al antwoord op en het antwoord was duidelijk. Dat voelde ook goed aan.

uitstekende service

bijzonder tevreden over bediening en service ook na een misverstand over kleur, zeer goede after sale service.

Prettig en snel

Simpel - duidelijk en goede prijs

Aanbeveling aan iedereen 👍👍👍

Hele fijne ervaring zowel bij de aankoop als bij de aflevering 👍👍👍

Ge-wel-dig

Wat een fijne zaak, prima spullen en als er iets niet in orde is wordt het keurig opgelost. De medewerkers zijn zeer vriendelijk, after-sales prima, ik heb dus zowel mijn buren als familie naar Kees Smit gestuurd.....

Alles prima gegaan

Mooi stoel gekocht

Vriendelijke en deskundige verkopers

We hebben bij onze aankoop dekundig advies gekregen.

Snel en duidelijke communicatie

Alles conform verwachting, geen verrassingen, duidelijke communicatie

Veel assortiment, goede service.

Klantvriendelijk en deskundig

Wij zijn plezierig geholpen met kennis van zaken. Top.

Prima bedrijf met uitstekende service

Prima ontvangst in Amersfoort Experience Store (met koffie en krentenwegge!), begeleiding van vriendelijke, bekwame verkoper, die rekening hield met wensen klant, gekochte artikelen keurig volgens afspraak afgeleverd door Brinks Transport, uitstekende service van klantenservice bij omruil van beschadigd produkt.

Echt super goede ontvangst Prima geholpen

Was zeer blij verast door de super ontvangst. De beleefdheid, de koffie , krente wege . Goede uitleg. Netterijs stelling. En de gehele afhandeling

We zijn uitstekend geholpen.

We zijn goed ontvangen. Veel uitleg en informatie gekregen over bepaalde tuinders. Uit eindelijk geslaagd voor een mooie witte metalen tuinset. Ook met de levering goed geregeld. Wij hadden onze tuin nog niet klaar. En we hebben het goed met jullie kunnen regen. Dat als de tuin klaar is de tuin set geleverd kon worden. Daar waren wij heel blij mee. We hebben er nu al een paar avonden op kunnen genieten van de mooie tuinset en in onze tuin die nu klaar is. Top geregeld 👍🏻

Top service!

Na een bezoek aan jullie zeer ruime winkel in Amersfoort hebben wij online onze gewenste bestelling geplaatst. De levering ging super snel en binnen twee werkdagen zaten wij in onze tuin op ons nieuwe meubilair. Bezorgservice was erg vriendelijk, betaling ging gemakkelijk en het in elkaar zetten van de meubels was “a piece of cake”. Wij kunnen het iedereen aanraden.

Super geholpen door Ellen Hoekstra geen moeite te veel ons balkon uitgezet op de vloer en ingekleurd met de juiste tuinmeubelen en ook nog praktisch meegedacht dank daarvoor fam. Sluijs

Prima opbergkist!

Zondag besteld! Maandag geleverd! Een uur later stond de kist in de tuin!

Zeer vriendelijke ontvangst.

Twentse gastvrijheid staat voorop.

Super vriendelijk en deskundig personeel. Top!

Snelle levering en goede service

TIjdens de verkoop werd goed meegedacht over de mogelijkheden. levering binnen een paar dagen. Toen onze loungebank wat ongelijk stond werden er meteen stelpootjes nagestuurd.

Ondanks een verkeerde levering, dik tevreden

Hoewel ik niet kreeg wat ik had besteld, werd dit binnen 2 dagen opgelost.

prima service in een prachtige zaak, alles klopte!

na een uiterst vriendelijke, correcte verkoop werd de set keurig op tijd geleverd. Kortom: alles klopte!

Correct geholpen

9,5