Over de gehele linie: uiterst tevreden.

Diverse personeelsleden spraken ons aan: Kunnen wij u van dienst zijn. Als klant wordt je echt gezien. Dat zal ook wel de opdracht zijn maar het gebeurd ook echt en goed. Niet opdringerig. Zelf als een van de directeuren vraagt van dienst te kunnen zijn is het echt niet mis. Uiteindelijk een prachtig tuinsetje gekocht met prima en leuke kussens. En geholpen door de vriend van ons nichtje. Daarna een prima en zeer indrukwekkende rondleiding van hem gehad door de diverse kantoorafdelingen. Groot groter groots maar de klant wordt niet uit het oog verloren. Korte omschrijving: geweldig. En dat bazuinen we ook rond! Nogmaals: Robert bedankt.

Uitstekende service!!

Bij het in elkaar zetten van een tuinbankje bleek er een constructiefout in te zitten. Gebeld en gesproken met de klantenservice. Dit gaan wij voor u oplossen en dat werd de volgende dag geregeld! Het tuinbankje wordt omgewisseld en dat werd door een erkend transportbedrijf gedaan. Kees Smit is een fantastisch bedrijf en luistert en helpt zijn klanten. Ik kom hier zeker terug!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Keurig geholpen in de zaak. Jongens tilden het tuinmeubel in Mn auto en vervolgens de dag erna de garantiebon in Mn mailbox. Prima

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mijnheer Ed heeft ons in Amersfoort uitstekend geadviseerd.

Uitgebreide collectie. Goed gepresenteerd . Na bestelling afhandeling correct uitgevoerd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

We zijn super tevreden over Kees Smit!

Snelle bezorging! Maar ook zeer vriendelijk aan de telefoon! En over de tuinstoeltjes zijn we heel erg tevreden. We komen terug en zullen zeker positieve reclame maken! 👍👍👍

Hele goede service!!!!!!

Parasolhoes besteld binnen 2 dagen ontvangen via post.nl super service Kees Smit!!!!!

Goede service en vriendelijk personeel bij Kees Smit in Amersfoort

Mooie winkel, goede service en vriendelijk personeel bij Kees Smit in Amersfoort.

Vriendelijk

Huiselijk vriendelijk Ik bedoel daarmee correct geholpen zonder getrek of gepuch. Geen verkoop truckjes geen gesjoemel. Kopje koffie met wat lekkers en alle tijd om er even over na te denken. Ging na mijn aankoop dan ook naar huis met een prima gevoel.

Goede service!

We zijn goed geholpen in de winkel. Ruime keuze.

Zeker een aanrader!

Grote winkel met veel keus. Goed geholpen door de klantenservice. Snelle en goede levering.

Scherpe prijs snelle levering

Scherpe prijs, heldere communicatie en snelle levering

Klasse service

Communicatie rondom het leveringsprocess was erg goed met sms en belletjes. Spulletjes werden netjes even achterom gebracht en op de uiteindelijke plaats neergezet. Zeer tevreden met de prachtige tuinbank en tafel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super! Nooit verwacht dat het zo snel geleverd werd!

Super leuke producten en onwijs snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

In één woord meer dan perfect

Super en klantvriendelijk

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ruime keuze en goede uitleg

In de showroom kregen we goede hulp bij het kiezen van de stoelen (en wat de verschillen zijn tussen de stoelen). Hierdoor wisten we beter wat we wilden en hebben we online de bestelling gedaan die sneller dan verwacht al bezorgd werd. Erg fijn!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Kort maar krachtig en prachtig

We zochten een loungeset met een bepaald formaat. Dit hebben we gevonden bij Kees Smit en konden fijn de afleverdatum selecteren.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer snel geleverd en een goede service.

Binnen een paar dagen in huis in een zeer goede verpakking, wij zijn zeer tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super snelle levering en snelle verkoop

Op een woensdag voor vaderdag ging ik een loungebank uitzoeken. Al vrij snel wist ik wat we wilde, we kregen nog wat leuke korting en ze gingen er alles aandoen dat de bank voor vaderdag geleverd zou worden. Dus binnen 3 dagen!! En dat was gelukt. Super blij mee.! Bedankt keessmit en collega's

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle service en heel goed verpakt!!

We zijn super tevreden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke communicatie en vlotte bezorging

Bestelling via de website verliep vlot. Ik had nog een vraag.... na telefonisch contact de bestelling geplaatst. Communicatie tijdens het gehele bestel en bezorgproces waren goed op orde en duidelijk. Vlak voor aankomst belde de chauffeur netjes. Tijd klopt precies met de website die je de avond ervoor kon raadplegen. Al met al een positieve ervaring. Ik wil 1 klein puntje aankaarten: de bezorgtijd op de website stond tussen 0700-1000 uur. 0700 uur vind ik wel erg vroeg om iets te bezorgen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prachtige showroom, goede service, ook bij een retourzending.

Prettig en vriendelijke medewerkers, snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Onlangs een dienblad (70 x 70) besteld voor op een Hocker. Mooi dienblad, past precies. Tevreden ermee.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heel veel keuze. Men wordt erg prettig geholpen

Zijn erg prettig geholpen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede prijs/kwaliteit en ruime keuze

Over Kees Smit Tuinmeubelen

Filter op Taal