Personeel heel behulpzaam, meedenkende en zeer vriendelijk

een probleempje met dopjes onder de tuin set stoelen; even gebeld en meteen nieuwe dopjes opgestuurd!!

Goed spul op tijd volgens afspraak geleverd

Kussen kist voor in de tuin gekocht goede kwaliteit en wat ik verwacht had.

Snelle levering. Goede communicatie. Duidelijke en overzichtelijke website. Top👍🏻

Goede begeleiding aankoop en een fantastisch lounge bank gek

De verkoper nam alle tijd om te helpen bij het uitzoeken van een lounge bank. Ook nam hij alle tijd om bijpassende kussen te zoeken voor de bank en voor de reeds aangeschafte stoelen. De lounge bank is keurig op tijd geleverde ook op de betreffende dag keurig binnen de aangegeven 2 uur kader. De lounge bank zit geweldig en staat goed bij de reeds bestaande tafel en stoelen.

Prima, snel, kundig.

Snelle service, man wist waar hij het over had. Tevreden weg gegaan.

Tot nu toe uitstekend, komen afspraken en leveringen goed na

Als nieuwe klant tot nu toe komen ze de afspraken en leveringen goed na. Ik ga er dan ook vanuit dat eventuele garanties ook goed worden opgepakt

vriendelijk en behulpzaam

Grote sortering. Je wordt prettig geholpen en men denkt mee met oplossingen. Maakt niet uit of je voor een groot terras komt of voor een klein balkon

Snel bezorgd, vriendelijk, goede service!

Zeer mooie tuintafel van teak gekocht, was binnen 48 uur geleverd! Volgende aankoop zeker bij Kees Smit!

Kundige

Ervaren verkoopteam waarbij niemand opdringerig is

Goede service Vooral tuinstoelen op zicht en dat het dan geruild mag worden

Toppie

Fijne bak . Mooi uiterlijk. Goed in elkaar te zetten.top.

Prachtige winkel voor ieder wat wils! Heel goed geholpen en geadviseerd door dhr vd Meij.. Prijs- kwaliteit super! Komen zeker terug. Bedankt...

Klacht bijzettafeltje uitstekend opgelost !

Door vocht bleek in de composiet laag van het blad van 1 van de 2 dezelfde bijzettafeltjes een kring te zijn ontstaan die niet meer verwijderd kon worden. Omdat dit ons niet was verteld dat dit kon gebeuren, zouden we een nieuw tafeltje geleverd krijgen. Die bleek niet meer op voorraad. Uiteindelijk hebben we van een andere serie 2 nieuwe tafeltjes met een wat andere structuur/kleur met dezelfde maat ontvangen waarvan we de bladen omgewisseld hebben en de oude bladen terug konden sturen. Nu hebben we weer een mooie set bijzettafeltjes met dezelfde bladen. Chapeau voor deze oplossing !

Prettige winkel, fijn personeel

Zie bovenstaande

Super goed

Snelle levering. Product goed zoals afgebeeld

Uitstekend!

Alles top geregeld! Werd vanaf de bestelling op de hoogte gehouden en alles werd keurig en op tijd afgeleverd. We zitten weer als een vorst!

Styling

Als stylist van recreatiewoningen kan ik Kees Smit aanbevelen. Goede service

Buiten gewoon goed

S avonds besteld En een dag later al thuis bezorgd.

Super snel, goede service ( montage filmpje) top kwaliteit voor normale prijs. !

Alleen maar lof !

Wij zijn super netjes geadviseerd en alles naar wens en volgens afspraak geleverd, ook nadat bleek dat er iets defect geleverd was , weer correct afgehandeld en binnen een week weer nieuw afgeleverd👍🏻👍🏻

Geweldig bedrijf, met een uitstekende service!

Onder de indruk van de prachtige showroom in Amersfoort, met eigen parkeergarage, werden wij ook nog eens verrast door de hartelijke en persoonlijke ontvangst. De ruime en mooie opstelling van de tuinsets en deskundige hulp hielpen ons met onze aankoop, die we al hadden voorbereid middels de prima website. De bezorgservice én de omruilservice omdat iets niet helemaal in orde bleek te zijn, waren prima. Kortom, wij zijn heel tevreden over Kees Smit!

Goede service, snel en mooie producten.

Bij binnenkomst goed en snel geholpen. We waren er snel uit. Service was snel. Lekkere koffie en leuke speelhoek voor de kids. Levering was snel, helaas miste er wat maar na paar uur kwamen ze het alsnog brengen. Producten bevallen zeer goed.

Fantastich

Prachtig bedrijf Vriendelijk geholpen Na oneffenheid op een van de kussens. Gebeld en werden ze binnen 2 dagen gratis omgeruild Top service. Jan/Angela Weerelts

Ruime keus voor een goed prijs

Als je wat zoekt op tuinmeubelgebied, kom je het bij hun zeker tegen. De kwaliteit en de nazorg is uitstekend. Moet er iets in elkaar gezet worden krijg je digitale hulp met filmpjes waar je duidelijk kunt zien hoe het moet. Zelfs voor het uitpakken van een deckchair kun je een filmpje bekijken. Prima geregeld.

Over keessmit.nl