prachtig precies wat we zochten

Ook de verzending was precies op tijd. De afgesproken tijd. Op een nette manier {vriendelijk en correct}

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Verrast door goede uitstraling in zijn totaal

Ruime keuze, vriendelijk personeel, gevonden & gekocht wat we zochten

service en perfectie

prima, kan niet anders zeggen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prettig advies en zeer snelle levering!!!

Prima zitcomfort!

Zeer snelle levering!

Stoelen zijn, zoals verwacht, prima!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

We gingen alleen even kijken ....

Maar na een uur hadden we een tuinstoel gekocht dat helemaal naar onze zin was en ook de prijs beviel ons ook goed.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Website is makkelijk en overzichtelijk. Bestelling was snel geleverd. Dit was onze tweede bestelling via de website en dit bevalt prima.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie producten, klantvriendelijk en goede service

Ben dik tevreden!

Het advies, wat ik vóór mijn bestelling, telefonisch bij de klantenservice kreeg, de bestelling zelf, de aflevering, de uitstekende verpakking en het afgeleverde product: 10+ met een griffel. O jeetje toch een kleine beschadiging aan een van de voetenbankjes, maar...........met de lakstift, die supersnel werd bezorgd, was dat gauw weggewerkt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Grote winkel, goed geholpen!

Veel keuze in de winkel, uitstekende service en koffie met krenten ik terwijl moesten wachten. Top! Prijs is zeker concurrerend met ander centra.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima geholpen en prima prijzen

Een grote sortering aan mooie tuinmeubels. Van goedkoop tot prijzig. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Wel jammer dat het grootste gedeelde van het personeel in hun eigen privé kleding liep. Iets van een simpele polo/overhemd had al veel beter geweest. Voor de rest prima winkel en bediening

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Nette levering mooi op tijd. Vriendelijke chauffeur.

Was netjes op tijd geleverd.

Super geholpen

Helemaal goed gegaan vervoerder had tafel niet gemonteerd gebeld en binnen 1.5 uur waren ze terug en hebben hem gemonteerd Goed geregeld top service

Klasse

Behulpzaam en zéér klantgericht. Komen hun afspraken na. Goede communicatie per mail.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ruime keuze en komen afspraken na

Op zoek naar een nieuwe tuinset voor onder onze veranda. Gaan kijken bij de vestiging in Amersfoort. Veel keus, ruim opgezet zodat je goed kan kijken wat er past en hoe het zit. Voor vragen altijd iemand in de buurt die kan helpen. Nadat de keuze is gemaakt wordt je netjes geholpen en blijkt dat de afspraken die je dan maakt keurig worden nagekomen.

goede service

Goede en snelle service, goed advies en uitleg van onderhoud.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

We werden prima geholpen: niet opdringerig, maar gewoon goed advies. Met een kopje koffie konden we nog even nadenken wat we nu echt wilden en hebben toen de tafel met stoelen/kussens en parasol besteld. Het was de verkoper ook niet teveel om de parasol even bij daglicht te zetten om te kijken naar de kleur. Na een paar dagen hadden we de spullen al in huis. Met uitpakken zagen we een weeffout op één van de stoelkussen. Na een mailtje kregen wij met een paar dagen een nieuw kussen! Kortom wij hebben een super fijne ervaring met Kees Smit.

Kees Smit is top!

Prima website, snelle levering!

geweldige ontvangst en bediening

Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk een mooie winkel .

Ei stoel

Super bedankt heerlijk gebracht . Zot heerlijk

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Aandacht, kwaliteit en punctualiteit.

Ik werd zeer tactvol geholpen, niet opdringerig maar wel meedenkend.

Zeer goede service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

We vonden een nieuwe tafel en stoelen, helemaal naar ons zin!

We bezochten de showroom om ons te oriënteren. Prima overzicht en onze vragen werden rustig en kundig beantwoord. Thuisgekomen hebben we alles nog eens op een rijtje gezet en de dag daarop de bestelling gedaan. Dat ging vlot en werd goed begeleid. De meubels waren er binnen een week, werden netjes bezorgd. We hebben een goede keuze gemaakt en genieten van de tuin met nieuwe tuinset. We hopen er nog lang plezier van te hebben.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Makkelijk bestellen en snelle levering

Prima service en goed product. Door mijn aankoop zijn minstens 4 buren ook overgegaan tot deze aankoop van een klikobak van Ketel. Mogelijk worden het er nog meer. Staat netjes in de tuin

Top bedrijf perfecte showroom

Alles ziet er netjes uit en erg vriendelijke mensen. Ben er prima geholpen en geslaagd. En nu genieten van mijn tuinset. Want hij is ook nog eens heel snel thuis bezorgd.

Over Kees Smit Tuinmeubelen.nl

Filter op Taal