Lastig te vinden op andere websites!

Prachtige collectie, geweldige service!

Ik was samen met mijn zoon in Amersfoort bij Kees Smit, wat een mooie winkel! We keken onze ogen uit. Ik had op internet een tuinbank gezien, die ik graag wilde zien en even uitproberen. Maar deze bank viel tegen, omdat hij toch te groot was. De aardige verkoper heeft me gewezen op een ander bankje, dat werkelijk helemaal het einde was voor mij. Dit bankje heb ik dan ook aangeschaft en het werd al na een paar dagen -keurig verpakt - bij mij thuis afgeleverd. Nu staat het te pronken op mijn balkon en kan ik heerlijk buiten in de zon mijn krantje zitten lezen. Het bezoek aan de winkel in Amersfoort was uitermate prettig, de verkoper zeer behulpzaam en we kregen bovendien nog heerlijke koffie met een stuk verrukkelijke krentenwegge op de koop toe. Dank voor deze service. Een zeer tevreden koper.

prima geholpen en snel geleverd

Voor het eerst bij Kees Smit geweest en een grote keuze aan meubelen. Wel merkte ik dat er diverse meubels niet leverbaar waren. Dat vindt ik een slechte zaak.

Super snelle bezorging

Via internet besteld en binnen 2 werkdagen thuisbezorgd

Netjes en snel geholpen

Op zoek naar kussens in specifieke kleur, netjes geholpen door aardige medewerkster.

Goed geholpen in de winkel

Gezellig personeel, snelle levering. Top.

Heel klantvriendelijk. Ruime sortering en snelle levering. Zeer tevreden. Inmiddels een louncheset, 4 verstelbare stoelen, een voetenbank en een eettafel met 4 stapelstoelen de afgelopen jaren gekocht. Heelblij mij. Goede kwaliteit.

We zijn keurig door een medewerker geholpen.

Er wordt goed met je meegedacht.

De verkoopster heeft meegedacht over het type parasol, kleur en grootte.

er is een prima verzorgd product geleverd.

Het kan niet beter, duidelijke instructies plus gereedschap.

Kees Smit staat voor goede prijs-kwaliteit verhouding.

Goed geholpen in de winkel, perfecte afstemming met transporteur, snelle levering. Achteraf ook bij een klacht een correcte afhandeling!

Geweldig bedrijf waar je je als klant echt nog koning voelt!

Twee jaar geleden deze ervaring reeds gehad bij de vestiging in Amersfoort, recent weer bevestigd in de vestiging in Almelo: een geweldig bedrijf waar alle medewerkers duidelijk met veel plezier werken en dit ook duidelijk overbrengen op de klant. Deze ervaart dit als een geweldige service. Personeel is heel tegemoetkomend, vriendelijk en behulpzaam. Het hele bedrijf is heel erg schoon. Zulke schone toiletten heb ik nog nooit ergens meegemaakt. En als kers op de taart de koffie met krentenbrood! Geweldig Kees Smit! Zo zouden meer bedrijven moeten zijn. Voor ons geen twijfel waar we naartoe moeten als we weer nieuwe tuinmeubels nodig hebben.

Probleemloos en perfect

Je weet dat je goede kwaliteit bij een goed lopend bedrijf besteld. Al paar keer eerder besteld en voldoet aan alle verwachtingen. Fijne club

Alles naar wens

Het is wat ik verwacht had en gezien via internet

Geweldige meubels en fantastisch personeel.

Mooie buiten meubels met perfecte parasols. Kees Smit is zeer behulpzaam.

Vlotte levering, goede service

Zo'n goede service heb ik nog niet vaak meegemaakt

Na twee jaar was mijn loungeset van outdoorstof niet meer netjes te krijgen. Na een vraag hoe dit schoon te maken werd aangeboden de set in te ruilen en kregen we het aanschafbedrag terug in waardebonnen. Mooie nieuwe set uitgekozen en om deze te betalen met de waardebonnen heel netjes en snel contact gehad met de klantenservice. Echt top.

Super bedrijf!

Goede service. Hele mooie tuinmeubels!

Prima geleverd

6 Hartman tuinstoelen besteld. Kwamen binnen de afgesproken tijd. De bezorger heeft de stoelen keurig achter het huis geplaatst.

Goede kwaliteit en snelle levering

Kees Smit geeft ons de beste zit!

Kees Smit staat voor betrouwbaarheid en kwaliteit. Plezierig en goed gekwalificeerd personeel, daarom gaan wij met veel plezier naar de Amersfoortse vestiging….

Professioneel bedrijf.

Alles klopt. Wij werden ook goed geholpen door de verkoopadviseur. Wat besproken is, is ook zo uitgevoerd. Goede begeleiding zodat montage thuis eenvoudig is. Goed bereikbaar als er eventueel klachten zouden zijn.

Prima kwaliteit !