Geweldige service!

Deckchairs gekocht met tafeltje via internet. Snelle levering en bij een probleem met één van de stoelen ook weer heel snel deze vervangen door een nieuw exemplaar. Top! Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen!

Heel goed geholpen

Mijn vriend en ik liepen wat rond omdat we niet goed wisten wat voor set we wouden en nodig waren. Een medewerker heeft ons hier goed bij geholpen en zijn zeer tevreden naar huis gegaan. Kan niet wachten tot mijn set binnen komt!

Top geregeld

Hij kwam super snel binnen.

mooi en niet duur

Voor de eerste keer bij Kees Smit besteld. Zeer goede kwaliteit en vooral prima behandeld en alles netjes afgeleverd. Al met al zeer zeker een goed en fantastisch bedrijf. Namens ons een dikke pluim. Ga zo door.

Goede kwaliteit groot assortiment en scherpe projzen

Behulpzaam verkoopteam met goed advies wat betreft de keuze van materialen hout of aluminium.

Snel geleverd goede kwaliteit

Goede kwaliteit en supersnel in huis

Perfectie dienstverlening en communicatie

Tafel besteld via de site, bevestiging en goede communicatie over bezorging . Instructiemail was achteraf niet nodig. De tafel werd bezorgd bij mijn moeder van 92. De chauffeurs hebben deze uit eigen initiatief geïnstalleerd .

Topkwaliteit en top prijs-kwaliteitverhouding

We hadden eerst bij een andere leverancier andere ligstoelen gekocht en geretourneerd. De ligstoelen van Kees Smit waren precies wat we zochten. Zeer goed en solide afgewerkt. De prijs-kwaliteitverhouding is absoluut goed.

Op tijd volgens afspraak alles uitgevoerd

Alles volgens uitgevoerd dus tafel en stoelen uitgepakt en gemonteerd. Keurig op tijd

Prijs kwaliteit verhouding top!

Prijs kwaliteit verhouding top! Net een wat betere kwaliteit dan bij andere tuin meubelzaken.. Ook veel meer keus.

Zeer deskundig en niet opdringend. advies

Hele prettige manier van omgaan met ons als klant. Veel vertrouwen in deskundige mening.

Is heel mooi

Heel mooie schommelbank. zeer tevreden

SERVICE VAN KEES SMIT TUINMEUBELEN IS ONGEKEND GOED!!

3(drie) jaar geleden een tuintafel gekocht bij Kees Smit in Amersfoort. Door een cigarettenpeuk helaas brandschade aan 1 plank. Op naar Kees Smit in Amersfoort. Gesprek met Jurgen en gevraagd of er een losse plank is te bestellen. Jurgen belt in ons bijzijn de serviceafdeling in Almelo en regels GRATIS (na 3 jaar) een nieuwe plank. Woensdag waren wij in Amersfoort en Donderdag werd de nieuwe plank GRATIS afgeleverd. Dit is binnen de 24 uur! Wat een ongekende service. Tot slot kregen wij van de heer Oostendorp een tas mee met 2 flesjes water voor onze reis terug naar Almere. Wij zijn nog steeds sprakeloos van deze service en snelle afhandeling. Dit is service met een GOUDEN RANDJE ! Dank aan deze twee professionals.

De montage ging niet helemaal soepel en er klopte een en ander niet, de service was heel goed en prettig.

Geweldig geholpen.

Goed advies.

Snelle levering en goede kussens

Snelle levering en goede kussens

Warm welkom en mooie scherpe prijs!

Warme ontvangst, luxe koffie met lekkers (zelfs 2x, omdat we zoveel (denk)tijd nodig haden, haha). Mooie aanbieding:loungeset aangeschaft! Blij mee!

Zeer goede service

Veel keuze en vriendelijk personeel

Zeer tevreden . Werd leuk en prima geholpen en alles werd keurig thuis, gratis afgeleverd.

Fantastisch personeel

Zeer goed voorgelicht voor een moeilijk probleem

Gewoon top!

Vrijheid om rond te kijken (wat een aanbod!), eerlijk advies, vriendelijke verkoper en een lekkere kop koffie met krentenwegge tot slot!

Geweldige service en klantgericht

Nadat we een klacht hadden over de aangekochte meubels kregen we dezelfde dag eens schriftelijke reactie. Excuses en de oplossing van de klacht waren we zeer blij mee.

Snelle levering van een prachtige tuinbank

Snelle levering van een prachtige tuinbank. Besteld en meteen bericht gekregen wanneer de bank (en kussen) geleverd zou worden. Op de dag van aflevering netjes een uur van te voren gebeld door de chauffeur. Kwam precies op de aangegeven tijd. De bank in elkaar zetten was met de duidelijke instructies een fluitje van een cent! Dankjewel Kees Smit, de volgende tuinmeubels bestel ik ook bij jullie!

Helemaal goed

Bezorging uitstekend Kwaliteit uistekend

Hele goede ervaring met Kees Smit tuimeubelen

Prima meubelen en een goede service.

Over keessmit.nl