Super geholpen door Ellen Hoekstra geen moeite te veel ons balkon uitgezet op de vloer en ingekleurd met de juiste tuinmeubelen en ook nog praktisch meegedacht dank daarvoor fam. Sluijs

Prima opbergkist!

Zondag besteld! Maandag geleverd! Een uur later stond de kist in de tuin!

Zeer vriendelijke ontvangst.

Twentse gastvrijheid staat voorop.

Super vriendelijk en deskundig personeel. Top!

Snelle levering en goede service

TIjdens de verkoop werd goed meegedacht over de mogelijkheden. levering binnen een paar dagen. Toen onze loungebank wat ongelijk stond werden er meteen stelpootjes nagestuurd.

Ondanks een verkeerde levering, dik tevreden

Hoewel ik niet kreeg wat ik had besteld, werd dit binnen 2 dagen opgelost.

prima service in een prachtige zaak, alles klopte!

na een uiterst vriendelijke, correcte verkoop werd de set keurig op tijd geleverd. Kortom: alles klopte!

Correct geholpen

9,5

Goede uitleg,niet opdringerig.

Snel bezorgd, goede kwaliteit voor mooie prijs

De site is erg duidelijk. Ik heb hoezen voor tuinkussens besteld. Het product werd de volgende dag al bezorgd. De hoezen bevallen heel goed. Mooie kwaliteit voor een mooie prijs! Zeker een van mijn favoriete webshops.

Alles zoals beloof

Leveringen worden geleverd als aangegeven. Juist verpakt, op de juiste dag en moment

Mooie zaak Amersfoort. Deskundig en vriendelijk personeel

Snelle levering, zeer lichte kwaliteit tuinmeubel

Betaling, levering en onderhoudsinfo in orde. De meubels zelf lijken met de verpakking er nog omheen in elkaar geschroefd, dus resten van het plasticverpakkingsmateriaal klemmen tot op heden tussen de schroeven. Bij de omschrijving van het meubel had iets duidelijker vermeld mogen worden dat het geen top kwaliteit is. De stoelen zijn zeer licht qua gewicht en de poedercoating beschadigd erg snel. Dat gezegd hebbende, de vormgeving is mooi en de stoelen zitten goed. De kussens vind ik ook prima.

Erg vriendelijk en snel geholpen!

Allereerst een prachtig pand met super parkeer mogelijkheden vlak bij de snelweg. Ontzettend veel keuze (ik heb zelfs een foto van de uitstalling van alle tuinkussens gemaakt!) en er staat heel erg veel opgesteld waardoor je alles kunt zien/voelen/proberen. We werden erg vriendelijk te woord gestaan, en binnen drie dagen stond de set bij ons in de tuin! Ook transport was keurig geregeld, en werd erg duidelijk gecommuniceerd wanneer dit plaats vond.

Alles volgens afspraak geleverd

Alles 100 procent in orde. Gewoon goed!

Zeer goed en betrouwbaar

Levering van tuinbox voor kussens of containers . Zaterdags besteld maandagochtend in huis .duidelijke instructie filmpje erbij . Al bij al netjes geregeld zoals het hoort

goede service

Goed geholpen in de winkel en spullen netjes thuis bezorgd

Goede prijs, snelle levering.

Tuintafel 90x90 gekocht op zondag in de vestging in Amersfoort.. Scherpe prijs, omdat het blad B- keuze zou zijn. Voldoet bij ons prima. Levering geschiedde inderdaad binnen enkele werkdagen. Adequaat en netjes geholpen.

Gezellige winkel

Ruin assortiment, ruime parkeergelegenheid heerlijke koffie op kosten van de zaak vriendelijk personeel­čĹŹ­čĆ╗

Goede service en snelle afhandeling

We hadden een probleem met bevestiging parasol fout wonnen in het buitenland en binnen 4 dagen een nieuwe erg snelle service en parasols staan weer

Mooie zaak, voldoende keuze en leuk geholpen, aanrader!

Mooie ruime zaak met veel keuze. Voldoende medewerkers om je te helpen en van advies te voorzien. Tevens erg leuk om onder het genot van een GRATIS bakkie met wat lekkers de order verder compleet te maken.

Netjes en goed bedrijf en transporteur

Mooi tuinmeubel en snel geleverd!

Vriendelijke service. Mooie tuinmeubelen en super snelle levering! Alles klopt gewoon.

Goede service en afhandeling

Prettig contact en hulp in de winkel. Goede afhandeling bij omruiling.

Prima hulp bij de keuze

Goede hulp gekregen bij de keuze van het product. Kees Smit een mooie zaak met grote keuze