Prima service, deskundig personeel.

We konden eerst op ons gemak rondkijken en uitzoeken wat we wilden hebben. Daarna werden we vakkundig, snel en absoluut niet opdringerig verder geholpen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed geïnformeerd en gecommuniceerd en op tijd geleverd!

Goede site, transparantie voorop en duidelijke info over de levering. Ondanks het gewicht geen verzendkosten en blij met het Produkt!

Geweldig goede service

We hadden een kussen te weinig en toen we die bij bestelden en nog niet hadden betaald , werden we gebeld of het niet goed was gegaan met de bestelling. Het kussen werd zonder verzendkosten naar ons gestuurd. Top!!! Een hele goede service dus.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel , praktisch en simpel bestellen

Zelfs op ander aflever adres zoals het hoort.... Duidelijke correspondtie en op tijd in samenwerking met de koerier .. TOP !!! m.vr.gr. Marcel

Goede services van Kees Smit

De gekochte lounge set was de laatste, dus toen we na levering constateerde dat er schade bij het transport was ontstaan baalde we behoorlijk. Gelukkig had Kees Smit toch nog een vervangend exemplaar beschikbaar. Deze is geleverd zonder schade! Heel fijn, wij zijn er blij mee. Het kwaliteitssysteem van Kees Smit hebben wij dus gelijk mogen testen en ervaren. Prima services!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede prijs en snel geleverd.

mooie nette box waar al mijn kussens goed in passen. Alle maten goed vermeld op de site top

• Zou u ons aanbevelen? Ja

gewoon doen wat je belooft

volgens de goede smit norm geleverd

Super aanbod en service

Snelle levering!

Helemaal perfect!

Superervaring. Prachtige winkel met heel veel keuze en vriendelijke, niet opdringerige maar kundige service. Vervolgens na bestelling goede informatie en keurige levering. Kan niet beter!

Snel

Snelle levering en klachtenbehandeling ook netjes.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prettig geholpen in de showroom door een dame 👌

Mijn ervaring met jullie bedrijf is super !!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Kees Smit dubbel en dik de eer van de beste Tuinmeubelwinkel verdiend, alles tip top bedient.

Snelle en goede service! tevreden klant

Snelle en goede service! tevreden klant

Geweldige service

Het was de eerste keer dat wij een bestelling plaatsten. En wij zijn zeer tevreden

Perfecte levering

ns bestelling binnen q dag geleverd, hulde. De goederen zijn van prima kwaliteit en zien er professioneel uit.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Gezien, besteld en kwaliteit geleverd.

Mooi aluminium tuindet gespot. Snel en degelijk geleverd en naar alle tevredenheid.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super service in de winkel, aan huis en afther sails service.

Super service in de winkel, aan huis en afther sails!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede beleving in de winkel. Goede hulp en adviezen. Uiteindelijk toch via webshop onze bestelling geplaatst. Goede communicatie via de mail. Transporteur was zelfs eerder dan afgesproken tijdstip aanwezig. Het monteren van de tuintafel was ook tamelijk eenvoudig.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heel goede service en snelle levering geweldig blij mee

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie overzichtelijke winkel met veel personeel!

Prachtige pand in Amersfoort, goede uitstraling en genoeg keuze.

Klantgericht

Goede advisering in winkel. Snelle bezorging. Mooie spullen. Goede bereikbaarheid van klantenservice voor aanvullende vragen. Top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik geef 5 sterren want uitstekende service en meedenkend en zeer vriendelijke medewerkers

Ik heb 2 parasols gekocht ; door een intern misverstand was de beloofde afleverdag niet gelukt. ik vertelde dat ik een tuinfeest had vanwege mijn verjaardag en met dit zomerse weer echt gerekend had op de parasols. Een uur later werd ik gebeld en had de klantenservice medewerker in de tussentijd gecontroleerd of beide parasols op voorraad waren in Amersfoort en een collega gecharterd om zaterdag alsnog beide parasols te komen afleveren! Zondag was mijn tuinfeest en ik was helemaal happy met deze uitmuntende service en het fijne meedenken in oplossingen van medewerker!

Goede kwaliteit en service

Heel fijn en professioneel geholpen. Duidelijke uitleg over de voors en tegens van de verschillende zweefparasols. Daardoor konden we een goede keus maken. Al eerder een tuinset bij jullie gekocht en ook toen zeer tevreden. Dank daarvoor.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Voorbeeldwinkel qua klantvriendelijkheid en service

Klantvriendelijk, behulpzaam, in voor een praatje, meedenken, oplossingen aanreiken, enz.. HOE je bij deze winkel wordt geholpen zou je wensen dat je overal zo geholpen wordt. Jullie zijn een voorbeeldwinkel.

Over Kees Smit Tuinmeubelen

Filter op Taal