Prachtige zaak,enorm veel keuze,vriendelijk personeel,goed advies

De ervaring met jullie bedrijf is uitstekend,vandaar dat we nu nog een extra tuinset mij jullie gekocht hebben. Onze vorige aankoop een lounge set en een tuinset zijn zo goed bevallen dat we nogmaals teruggekomen zijn. Goed advies en de levering was de vorige keer keurig.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, ruime showroom en veel, behulpzaam en kundig personeel

Zie boven

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Uitstekende afleverservice van een heerlijke tuinbank

De chauffeur bleek met een hele grote vrachtwagen te komen die bij ons de straat niet in kon. Gaf niets, hij bleef vriendelijk en gezellig ook al moest hij achteruit weer terug. Samen hebben we het bankje de tuin in getild omdat ik dacht dat dat handiger was. Anders had hij het gewoon alleen tot in de achtertuin getild. Nu zitten we als het even droog is lekker op ons bankje in de tuin.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed geholpen en fijn dat het op voorraad was

Wij kwamen voor een parasol, zijn vriendelijk en kundig geholpen,

Goed en stevig tuinstoelkussenhoes

En heel betaalbaar

Correct geholpen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prettige ontvangst in Almelo. Veel keuzemogelijkheden voor het artikel. Levering via Dusseldorp verl

zie hierboven

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geweldig bedrijf met een uitstekense service!

een stoel die na 23 mnd stuk ging werd zonder discussie vervangen door een nieuwe, nog betere stoel. Perfecte begeleiding mbt verzending etc. Chapeau!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vriendelijk personeel die weten waar ze over praten. Dit gaf zeker de doorslag!

Nog even wachten en dan mogen we ons loungeset ontvangen. Deze zomer wordt fantastisch!!! Bedankt voor de goede adviezen en vriendelijk personeel! Ook heel wat waard!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geniaal concept, wat we in de winkel hebben staan kunnen we direct leveren tegen de scherpste prijs!

Top. Zondag de zaak bezocht in Amersfoort. Direct heb je het gevoel van bevestiging. Alles klopt! Kundige adviseur en afspraken worden volledig nagekomen. Bestelling geplaatst en vandaag keurig volgens afspraak geleverd. Zeer onder de indruk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Aardige bezorgers. Alles op tijd geleverd, Goed gepland top! Goede info gegeven over de levering. Duidelijke presentatie op intranet. Had het wel leuk gevonden als er iets leuks bij het geleverde loungeset zou worden gegeven op een aankoop van €2000 mag wel iets van een onderhouds setje of iets dergelijks worden bijgeleverd, zou leuk zijn geweest. M.vr.groet, Yvonne Schrijnemakers Havenkwartier 1 6049 BH Herten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

prachtige tuinbank en echt klantvriendelijk geholpen

Hoewel wat tegenslagen toch zeer tevreden. De levering liet langer op zich wachten dan de website aangeeft, maar met een cadeau hebben ze dat goedgemaakt. Vervolgens bij levering een kleine schade en dit werd keurig afgehandeld. Ongekend hoe we ons klant bleven voelen bij de hele afwikkeling. Complimenten!

Prima service!

Vriendelijk te woord gestaan in de winkel en goed geholpen. Onze Tuinset is ook heel snel bezorgd! Als ik dan toch nog een tip kan geven om een 10 te scoren, dan zou ik adviseren om de tuinmeubelen bij bezorging ook te monteren.

Heel goed en snel dikke 10

Goede ervaring 1e keer maar zal zeker als ik weer wat voor de tuin nodig heb bij jullie bestellen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Overzichtelijke site en snelle levering

Wederom via de site iets besteld, goede foto’s, er wordt geleverd zoals het er op de site uit ziet en lekker snel!

Droombeeld wordt werkelijkheid

De tafel en stoelen blijken in het echt net zo mooi als op de website. Gelukkig kloppen de reviews van de stoelen en zitten deze inderdaad prima. Tafel ook heel mooi.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Groots assortiment en uitstekende service

Onlangs een mooie tuinset uitgezocht bij Kees Smit, hierbij goed advies gekregen om keuze te maken. Na opdracht verstrekking is de set met een paar dagen keurig thuis afgeleverd. Top! Bij uitpakken bleken er een paar kleine beschadigingen te zijn ontstaan, dit via klantenservice gemeld waar keurig een voor ons passende oplossing is gevonden! Kortom ik beveel Kees Smit ten zeerste aan!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede kwaliteit en snelle levering

Twee ligstoelen besteld voor zeer aantrekkelijke prijs. Zeer comfortabel en kwaliteit lijkt degelijk. Levering snel en duidelijke communicatie.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer goede service en heel vriendelijk personeel

Het fijn en prettig hoe we in Amersfoort geholpen zijn. Enorm vriendelijk en behulpzaam. We hadden het gevoel dat er echt naar ons werd geluisterd. Ook was het duidelijk dat het personeel plezier heeft in zjn/haar werk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering van een kwalitatief product

Ik heb een heel erg mooie schommelbank gekocht. Goed en stevig product. Erg snelle levering en de bezorger zette het netjes binnen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima prijs, kwaliteit en service

Goede service, stoel was beschadigd en de volgende dag al een andere geleverd. Kortom tuinset en parasol zijn we dik tevreden mee.

Top Service

De bewoners zijn blij en gelukkig met het tuinset! De kwaliteit is goed en de keuze bij Kees Smit is reuze. De bewoners van het verpleeghuis zitten met alle plezier nu lekker buiten en doen er zelf nu een dutje in! Bedankt voor het goede advies en de goede service!!!

Goed!

Goede uitleg in de winkel en levering conform afspraak. Zeer tevreden met onze parasol.

snel, vriendelijk en goede kwaliteit

snel, vriendelijk en goede kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super! Snelle levering, werkt prima!

Super snel geleverd! Goed verpakt en duidelijke montage instructies! Top!!

Over Kees Smit Tuinmeubelen

Filter op Taal