Snel contact

aantal dingen gekocht. Had vragen deze via email gesteld, kreeg snel antwoord. Het ontvangen van de spullen duurt een paar dagen, maar prima geregeld met Brinks transport. Chauffeur belde van te voren omdat hij er eerder was dan gepland. Artikelen zijn ook prima. Mooie loungeset mooie kussens. De opbergkist ben ik ook erg blij mee. Ze konden mij vertellen welke maat ik moest hebben om mijn kussen in op te bergen.

Snelle goede service met een mooie oplossing

Tuinset gekocht waarvan 1 stoel licht beschadigd was bij het transport. Mijn mailtje hierover werd binnen een uur beantwoord en ik kreeg de keuze tussen omruilen of compensatie. Gekozen voor compensatie en de volgende dag al een lakstift in huis om de beschadiging bij te werken en de dag erop ook een financiële compensatie die in verhouding stond tot de beschadiging. Super vriendelijke mails hierover en dus ook een zeer tevreden klant!!

Goed geregeld

Alles werd goed geregeld ondanks dat onze bestelling bij de eerste levering zoek was geraakt. Bij de tweede levering was de bestelling compleet

Deskundige advies, goed geholpen

We zijn goed en deskundig geholpen, zeer vriendelijk. Goed prijs gekregen We moeten nog een tuintafel uitzoeken en zullen er zeker weer komen. Hopen dat alles zich goed houd.

Mijn schoondochter en ik hebben heerlijk gewinkeld

De verkoopster heeft met stoelen achter me aan gesjouwd, zodat ik steeds kon vergelijken. Ze heeft een eerlijk advies gegeven. Kortom, alles uit de kast gehaald om tot een goede keuze te komen

Goed advies, mooie producten en goede service.

Adviseur speelt goed in op onze zoektocht. Komt met goed advies en de koop is snel rond. Ook tijdens de levering wordt goed en tijdig gecommuniceerd. We zijn tevreden met onze tuinset. Kortom: goed bedrijf om naartoe te gaan.

Prima service ook bij klachtafhandeling

Prima team en oplossen van problemen

Zéér goede kwaliteit voor leuke prijs

Na eerder dit jaar houten buitenbank voor ons vakantiehuis gekocht te hebben, laatst meteen hele 2 banken en 4 stoelen gekocht. Wij zullen de komende jaren alleen maar genieten en later onze kinderen en kleinkinderen zo’n goede kwaliteit is het!!

Zeer tevreden........!

Goede communicatie en afhandeling

Prima bedrijf

2 tuinstoelen beschadigd. Na melding geen discussie. Keuze of nieuwe of 35 euro per stoel terug. Wij wilden nieuwe. Binnen enkele dagen geregeld. Perfect.

Goeie en snelle levering

Eerste aankoop bij u bedrijf, zeer goed.

Mooi producten, goede kwaliteit en snelle levering

De producten die ik besteld heb online waren snel geleverd, voldoen aan de verrechtsing en zijn van goede kwaliteit. Ook het bestellen online is makkelijk en snel, verliep zonder problemen. Fijne en goede winkel voor kopen van tuinspullen.

Prachtige spullen en top service !!!

Je wordt serieus genomen als klant en lossen ieder probleem super netjes en snel op !!! Niet alleen prachtige en degelijke meubels en producten maar ook nog een TOP service!

Ligt en zit erg fijn super mooie meubels!!

Goede en snelle service!

Heel fijne zaak, erg goed geholpen

Zie boven

Klasse, keurig op tijd, prima aflevering.

Klasse, keurig op tijd, prima aflevering. Uitstekende service goeie prijsz

Fijne verkoper, mooie set, goede en vriendelijke bezorging.. prima service!

Helaas was onze tafel beschadigd maar we mochten direct een andere uitzoeken en deze was binnen 1 week keurig bezorgd. De gebruikte is keurig meegenomen en wij genieten van de prachtige nieuwe tafel, nogmaals dank!

Perfecte, snelle service en vriendelijke klantenservice

Telefonisch een bestelling gedaan en binnen 3 dagen waren de tuinstoelen bezorgd. Snel en goed! De man aan de telefoon was erg vriendelijk en behulpzaam! Aanrader is Kees Smit dus!

Plezierige, vakkundige ervaring

Prima personeel, heel vakkundig en behulpzaam. Snelle levering en mooie producten

Goeie materialen,voor een nog betere prijs.

Mooie kussens voor een perfecte prijs

geweldig

Geweldige ervaring met een bedrijf dat met je mee denkt. Kijken naar mogelijkheden en goed luisteren naar je wensen. Op het juiste moment ook afstand nemen en naar de achtergrond gaan. Unieke koopervaring.

Goed geholpen en blij met de gekozen stoel

Prima geholpen

zeer tevreden over het gekochte tuinstel

In de winkel werden wij zeer vriendelijk begroet en zeer goed geholpen. De medewerker nam al de tijd voor ons. En een paar keer met een tuinstoel naar een andere afdeling lopen was geen probleem. De gang van zaken van aankoop tot levering werd zeer duidelijk uitgelegd.

Uitstekend geholpen in Amersfoort

Wij kwamen boven, liepen erven rond, kwam iemand vragen of hij kon helpen, ja we hadden speciale wensen. Hoe wij het ook wilde hij zorgde ervoor dat het bij elkaar kwam te staan zodat wij de juiste keuze konden maken. De levering ging ook uitstekend, het werd op de plek gezet waar wij het wilde hebben