Goed geholpen bij het uitzoeken van tuinmeubelen.

Supersnelle levering van perfecte meubelen

En ook nog prima communicatie en onderhoudsvrije. In een woord top!

Goede bezorging, optijd en vriendelijk

Ik ben zeer tevreden over de bezorging van onze bestelling. De opbergbox voor onze tuinkussens is op het opgegeven tijdstip bezorgd en netjes binnen neergezet door de zeer vriendelijke bezorger. Wij zijn dus zeer tevreden met de geboden service.

Goede klantenservice

Er waren veel problemen met een door ons bestelde stoel. De mensen van de klantenservice hebben erg hun best gedaan om de dingen goed te regelen. Uiteindelijk hebben we niet de stoel kunnen kopen die we wilden, maar wel een goed alternatief.

Eenvoudige site om te bestellen en keurige levering

Een stijlvolle en kwalitatieve tuin opbergkast geleverd van het merk Keter.

Fijne zaak mooi assortiment

Veel keus en aardige medewerkers

Goed geregeld

Prettig geholpen, alles goed bezorgd

Toppie

Perfect geregeld via internet besteld en binnen 4 dagen geleverd

Snelle en goede service

We hadden een naad los bij een tuinkussens, gelijk goed opgepakt . Reparatie bleek niet mogelijk, kregen we direct een nieuw kussen geleverd. Top!

Wij zijn echt "geholpen"!

Door goed naar ons te luisteren hebben wij voor ons gevoel een goede keus gemaakt en zitten we vast vanaf het voorjaar heel gezellig te tafelen in de tuin Kan niet wachten!!!

Wij zijn echt "geholpen"!

Top bedrijf

Al aantal keren hier iets gekocht, perfecte communicatie en levering van spullen. Als er al iets niet goed is meteen omruilen.

Heldere communicatie en goede kwaliteit

Loungeset gekocht, prima kwaliteit. Overeenkomend met foto op de site. Aflevering naar wens, netjes verpakt.

Prima service en communicatie, levering geen moment onduidelijk geweest

Prima website, makkelijk te bestellen daarna prima communicatie over wanneer de bestelling geleverd zou gaan worden. Vervolgens ook nog keurig op tijd geleverd.

We zijn goed ontvangen en keurig en vlot geholpen door het personeel

We hebben het winkelen in Amersfoort als prettig er varen.

Zeer adequate levering van een prima product

Tuinkast besteld en die is perfect bezorgd. Vervoerder werkt zeer geavanceerd en informatie naar klant is hoogstaand. Veel bedrijven kunnen hier een voorbeeld aan nemen.

Prima zaak

Snel en vakkundig geholpen. Daarnaast koffie en taart.

Mooi product geleverd door een goed georganiseerd bedrijf!

Pas geleden een mooie tuinset , barkrukken en stoelen aan geschaft bij Kees Smit in Almelo. Op plezierige wijze werden wij geadviseerd en wisten we een goede keuze te maken. Ook de verdere afhandeling en levering door Brink Transport verliep vlekkeloos. De chauffeur plaatste zelfs alle onderdelen in onze overkapping achter in de tuin. Toen kon het ‘grote uitpakken’ beginnen en het resultaat mag er meer dan zijn! Nu alleen nog wachten op mooi weer. Dank je wel Kees Smit Almel!

Goede ontvangst, heldere uitleg en net een stapje meer.

De uitleg was helder. Men durfde zelfs te zeggen dat er misschien ook een alternatief voor onze kussenwens buiten Kees Smit was. Toch voor Kees Smit gekozen. Goed hoor!

Top!!

Top bedrijf. Het komt alle afspraken na. Zeer vriendelijke adviseurs.

Goed geholpen!

We zijn zeer tevreden en goed geholpen in Amersfoort. De levering ging ook perfect en alles netjes in de tuin gezet. Goede kwaliteit waar we zeker lang plezier van zullen hebben!

Wat een grote, overzichtelijke, zaak!

We waren er onlangs, op een maandagochtend. Heerlijk rustig! Het was voor ons de eerste keer dat we hier waren en we waren blij verrast. Zoveel keuze en zeer overzichtelijk, goed geholpen en een mooie set uitgekozen. Doordat we gaan verhuizen, werd er meegedacht over de bezorging op een ander moment.

Goede service, snelle levering

In de winkel gekeken naar de diverse producten. We werden goed begeleid. Koffie en Krentenwegge waren heerlijk. Producten werden snel en op de afgesproken dag geleverd.