Alles zeer correct afgehandeld

Zeer correct bedrijf met goed opgeleid en vriendelijk personeel

veel keuze

heel veel keuze in de winkel in Amersfoort, besteld en met 3 dagen zaten we al lekker op onze nieuwe meubels.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Snelle en goede service

Ook al was er iets niet goed gegaan met de bestelling, en hebben we niet alles compleet ontvangen, het wordt daarna razendsnel opgelost. De stoelen zitten heerlijk en de parasol doet wat hij moet doen: schaduw geven, en hij is erg eenvoudig in gebruik.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Uitstekend geholpen, en op mail werd ook direct gereageerd .

Super geholpen...

Na een orientatie ronde. Super geholpen om de juiste combinatie te bestellen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Uitstekend geholpen door vakkundige medeweksters

Top uitstekend advies en service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie winkel, goed advies en kwaliteit!

Je loopt een prachtige winkel binnen en wordt ontvangen met iets te drinken en heerlijke krentenwegge. Vervolgens kijk je in alle rust je ogen uit op drie verdiepingen met prachtige tuinmeubels van een goede kwaliteit. Deskundig en behulpzaam personeel staat je met raad en daad bij en na nog diverse aangeboden consumpties ga je met een goed gevoel en de koopover- eenkonst voor een mooie tuinset naar huis. En nu maar wachten op het Grote Genieten!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Correcte service soepele levering en retournering Top!

Correcte levering en indien nodig retournering. Dus vertrouwd kopen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Veel keus en goed niet opdringerig geholpen

Erg goed en prijs is prijs en dat voelt goed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zaterdag een granieten tafel besteld en vandaag (dinsdag) al keurig bezorgd! Wat een prachtige tafel! Een aanwinst voor onze tuin! Bedankt!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede afhandeling en snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prachtige winkel waar gastvrijheid en kwaliteit hand in hand gaan.

Zoals in de titel al staat kan je hier gastvrijheid met hoofdletters schrijven en zul je hier de kwaliteit vinden die menig winkel jaloers zal maken. Mocht er onverhoopt toch iets zijn met een aankoop is de wetenschap van 2 jaar garantie ook geruststellend.

heel vriendelijk geholpen

leuke winkel veel keus en goede kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super geholpen bij maken keuze aankoop van Lounge kussens.

Wij waren op zoek naar kussens 60x 60 en 60x40. Als bij meerdere zaken gekeken, mijn hier een zeer ruime keuze. Goed geholpen bij maken keuze door verkoopster. Nu wel kussens gekocht die beetje water kunnen verdragen, maar niet tegen plensbui kunnen. Komen er door regen wel kringen in stof dan kan de binnenkant eruit en omhulsel in de was. Voor ons prima. Na kopje koffie met krenten brood konden we afrekenen , ook bij kassa nog leuk gesprek met verkoopster, hadden door dat wij uit Friesland kwamen en ging zelf naar Lemmer. Komen we bij afhaal punt staat onze bestelling al klaar. Prima service, kussens worden naar de auto gebracht en wij tevreden begonnen aan terug reis.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, goede kwaliteit voor een mooiepriks

Zeer tevreden, mijn vriendin heeft naar aanleiding van mijn aankoop ook heen opbergkist besteld

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle service, vriendelijk personeel, mooie producten.

Het is een mooie winkel, met personeel dat direct voor de klant klaarstaat. Het assortiment is zeer uitgebreid en mooi verdeeld over de verdiepingen. Het zijn kwalitatief goede producten en dat voor een goede prijs. Wij komen zeker terug voor nieuwe tuinmeubelen die wij nog nodig hebben.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vriendelijkheid, Voorkomendheid, Rust, Vakmanschap, Goed advies!

Onze ervaring is bovenstaand naar ons idee voldoende duidelijk gemaakt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Warm welkom. Bekwame verkoper! Gastvrij met koffie én en wat bij (gratis).

Begripvol, bekwaam personeel dát is een verademing, daardoor kon ik mijn keuze snel maken. Top!!!

heel positief

vriendelijke klantenservice en zeer hulpvaardig. winkel uitnodigend en welkom

• Zou u ons aanbevelen? Ja

I ordered and received great quality. I tried to change delivery time, and would have hoped for more flexibility there even though I understand this is also dependent on the delivery company. I had to work around this. But overall I had a good experience.

Super mooi

Snelle bezorging

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Echt een hele goede service

De stoelen had geen goed verf bad ,werden gelijk omgeruild . Super te vreden ,echt een aanrader om daar wat te kopen . Ik dank kees Smit voor de goede service W ten hove

Klasse!

Zie review op Google Maps en mailtje

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super snelle en fijne service, mooie producten!

We zijn fijn geholpen, kregen alle vrijheid om rond te kijken en bij de beslissing kregen we aanvullende informatie. Met een goed gevoel nieuwe tuinstoelen aangeschaft, konden deze direct ophalen en zijn er erg blij mee!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede vlotte service, mooi product

Bestelling kon bij uitzondering opgehaald worden in Amersfoort. Waarvoor dank!

Over Kees Smit Tuinmeubelen.nl

Filter op Taal