Doen wat ze beloven.

Snel en netjes geleverd. Conform afspraak.

winkel perfect, levering waardeloos

In de winkel wordt je goed geholpen. Levering is heel slecht, van de hoekbank 4 schades, en de 6 stoelen andere kleur, terwijl we toch echt gevraagd hebben , alles dezelfde kleur te leveren. Klanten service slecht bereikbaar. als je ze krijgt hoor je alleen , ja maar het is druk.................

Topservice, topbank

Duidelijk, goede levering. Voldoet aan verwachting

Prima service en aardige medewerkers

Goeie service en uitstekend geholpen door verschillende medewerkers.

Zeer goede kwaliteit

Wij hebben een tuintafel besteld. Toen deze binnenkwam (zeer snel) zagen we het meteen: zelfs de verpakking was van een zeer goede kwaliteit. We zijn heel blij met het tuintafeltje: stevig, degelijk en mooi.

We gingen zonder parasol weer weg, maar zo tevreden.! Het advies van de mensen heeft ons doen inzien dat wat wij hadden uitgezocht veel te zwaar was voor de bestemming. Dus complimenten voor de medewerkers in Amersfoort!!!

Prima produkten en levering

Goede produkten ontvangen conform afspraak. Degelijk wat ik ook verwacht had.

Wat een service!

Een nieuwe teakbank online gekocht. Gezien de drukte ivm Corona zou de levering wat langer duren. Na 3 dagen was de bank in huis. Inclusief beschrijving hoe we deze in de toekomst goed en mooi kunnen houden. Top! Wat een nazorg.

Ik ben ontzettend tevreden over mijn aankoop bij keessmit. Ik had een parasol die qua maat niet goed was. Door het opzetten zat er een kleine beschadiging op maar het was geen probleem om hem om te ruilen. Zonder dat er extra kosten aan verbonden waren kwamen ze de oude ophalen en een nieuwe brengen. Telefonisch werd er goed meegedacht over welke parasol geschikt was voor mijn type tuin. Een uitzonderlijk prettig en klantvriendelijk bedrijf, waar ik de volgende x zeker weer ga bestellen!

Prima service, geleverd tot in de tuin

Snel, duidelijk en goede service! Door de drukte duurde de levering iets langer, maar daar werden we prima van op de hoogte gehouden Topbedrijf!

Snel besteld en goed geleverd!

De tuintafel was snel besteld en geleverd. Goede kwaliteit en duidelijke service.

mooi bankje als vervanger van vorige duoseat

De vorige duoseat (Intratuin) was na 7 jaar zomer en winter buiten doorgescheurd op 1 zitting. Deze als vervanger gekocht. Snelle levering. Bankje is eenvoudig in elkaar te zetten. Veel gemakkelijker dan het vorige bankje. Alles ziet er iets doordachter uit. Had in andere recensie gelezen dat water blijft staan na regenbui op de zittingen. Dat is inderdaad een nadeel en anders dan bij de voorganger. Hopelijk gaat deze ook weer vele jaren mee.

Dit is uniek wat je allemaal ziet bij Kees Smit!

Zeer breed assortiment, Koop je voor een klein-/redelijk-/groot bedrag de klant vriendelijkheid is er ongekend een grote Pluim ! Mooi dat iets met Twentse nuchterheid zo iets is ontstaan !

Top! Heerlijk en dankzij ons meubel wordt het een fantastische zomer

Fijne aankoop id winkel, prettig geholpen met goede prijs-kwaliteit verhouding. Erg erg tevreden!

Betrouwbaar in kwaliteit en levering

Mooie terrastafel besteld bij Kees Smit. Aanvankelijk was de levertijd vrij lang maar de tafel kwam toch sneller dan gedacht. Nu nog het mooie weer terug :-) Prima product. Ietwat aan de dure kant maar dat vertaalt zich hopelijk in een hele lange levensduur.

Geweldig.

Tafel via internet besteld. Zeer goede kwaliteit snel en goed bezorgd.

Prettige communicatie en komen afspraken na.

Makkelijk bestellen en fijn dat je levermoment zelf kan bepalen. De transporteur was door omstandigheden niet in staat om op afgesproken moment bij ons te zijn maar we zijn netjes gebeld met de vraag of de chauffeur wat later mocht komen. Zo hoort het. Vandaar dit mooie cijfer.

schade / niet bereikbaar

Op 8 juni heeft Kees Smit een lougeset bij ons aangeleverd. Bij het uitpakken was gelijk zichtbaar dat er schade zit op een hoek. Heb dezelfde avond nog een mail gestuurd met foto's en gevraagd hoe dit opgelost kan worden. Nu na 2,5 week nog steeds geen reactie ontvangen. Vervelend dat ik de loungeset nu niet in gebruik kan nemen. Heb diverse keren geprobeerd te bellen, maar blijf eindeloos in de wacht staan. Ik heb er begrip voor dat ze het druk hebben, maar ze hadden op zijn minst even een korte mail terug kunnen sturen dat het in behandeling is.

Geachte mevrouw, Wat vervelend dat u niet direct reactie van ons heeft ontvangen en langere tijd in de wacht heeft gestaan. Onze excuses hier voor! Inmiddels heeft onze Duitse afdeling contact met u gehad en is de kwestie opgelost. Mochten wij u in de toekomst verder kunnen helpen, dan horen wij dit graag van u. Met zonnige groet, Birgit - Kees Smit Tuinmeubelen

FANTASTISCH

Prima levering! Keurig en stevige verpakking ! Niks op aan te merken,

Top geregeld

Wij hebben een loungeset besteld. Deze hebben we bekeken in de showraam en later telefonisch besteld. Direct had ik de bevestiging in mijn mailbox en kreeg ik een bericht van de transporteur. In de mail van de transporteur kon je gemakkelijk aangeven wanneer je wilde dat de loungeset werd geleverd. Loungeset was makkelijk in elkaar te zetten en we zijn er erg blij mee!

Goede producten voor een mooie prijs

Goede afspraken over Bezorging en zeer tevreden over de producten

Snelle levering, kwalitatief goed product tegen scherpe prijs.

Snelle levering, kwalitatief goed product tegen scherpe prijs.

Goede service in de winkel en top product!

Prettig en goed geholpen in de winkel. Aan de telefoon ook prima geholpen. We kregen te horen dat de parasol die we graag wilden hebben niet meer leverbaar was en dat het wel eind augustus kon worden. Zelf gezocht dat hij in Belgie nog wel leverbaar was en ineens was hij er in Nederland ook weer. Dat was een beetje vreemd.

super mooi tuinset

super tevreden met de aflevering vriendelijke chauffeur en heel mooi tuinset ontvangen voor nieuwe aankopen weer bij jullie.gr fam withagen wouwbaan 151 roosendaal.

Gradioos

De service en het personeel zijn geweldig. Dat zie je in deze tijd niet meer vaak bij een bedrijf. Dus een dikke duim en dankjewel.