Bestelling voldoet hellemaal aan de verwachting

Snelle levering en top kwaliteit

Goed spul

Prettig

Heerlijk genieten in het zonnetje op onze nieuwe stoelen

Ook nu weer bij Kees Smit uitgekomen voor nieuwe stoelen voor ons terras. De stoelen zitten heerlijk dus we hopen ook een mooie zomer zodat we er veel gebruik van kunnen maken. Ook nu was het bestel gemak, de service en de bezorging weer top!

zeer vriendelijk ontvangen en mooie showroom

prima ontvangst en heerlijke koffie met krentebrood. mooie showroom en goede keuze kunnen maken. Erg prettig bezoek.

Goeie tent, kom helemaal uit tilburg om naar deze tent te kijken erg goud hiero

Mooi

Superrr

Hele mooie tuinkussens, ze werden snel geleverd. Nette en duidelijke correspondentie over bijvoorbeeld de levering en hoe je het beste je nieuwe tuin kussens kunt onderhouden.

Nette verpakte snelle levering

Goed gevoel bij dit bedrijf , alles ging voorspoedig !

Vlotte levering en goed product

Bestelling vlot te regelen. Duidelijke communicatie bij een goed product. Product is ook stevig verpakt. Het instructie filmpje is bijzonder handig.

Mooie items, maar..

Goede collectie, mooie kwaliteit. Het enige wat ontbreekt en je voor deze investering zou mogen verwachten, is dat het aangekochte ook netjes geleverd en geplaatst wordt. Als je niet tot de categorie behoort die zelf de schroevendraaier in de hand kan nemen of in staat bent met een ligbed aan de wandel te gaan, ben je overgeleverd aan de goedheid van de omgeving. En dat is niet voor iedereen weggelegd, en maakt het verschil in prijs minder aantrekkelijk t.o.v. een Jysk of Leen Bakker.

Zeer goede service en afspraakmogelijkheden

Zeer uitgebreid assortiment. Voor de bezorgafspraak heb ik zelfs contact kunnen opnemen met het bezorgbedrijf en met hen een specifiekere afspraak kunnen maken. Goede service!

Perfecte service

Geweldig geholpen in de winkel in Almelo. Zeer enthousiaste verkoper die een grote kennis van zaken had. Aflevering perfect op het afgesproken moment. Betalen bij aflevering en niet vooraf. Alles bij elkaar geweldig.

Alhoewel de kussen niet 120x60 zijn maar 60x60 zijn ze mooi.

Goede snelle levering

Je wordt netjes via mail steeds op de hoogte gehouden .

Kwaliteit en professioneel

We zijn snel en goed geholpen. We konden de goederen binnen een uur al afhalen. Iedereen is super vriendelijk, behulpzaam en enthousiast. Een goed product en altijd vernieuwend. We komen zeker terug!

Ruime keuze, moo ingedeeld, prettig personeel

Erg veel keuze, en stond overzichtelijk bij elkaar en als we vragen hadden werden we goed geholpen, maar niet te opdringerig en dat is fijn.

Goed advies

Goed advies, prima levering op afgesproken tijd.

ook een mooi bedrijf met betrokken en super klantvriendelijke medewerkers!

Als vanouds.

Groot assortiment, deskundigen hulp.

Prima geholpen, duidelijke uiteenzetting, was een gezellige middag winkelen bij Kees Smit.

De betere zaak .

Professioneel en kwaliteit .

Goed advies, op de afgesproken tijd geleverd en de stoelen zijn exact zoals beschreven.

Fijn gesprek met een medewerkster gehad. Ze heeft me goed geholpen en geadviseerd. Mooie stoelen, de Napoli! Met als tip; mochten we alsnog een tafel willen kopen, even contact opnemen, zodat daarvoor geen bezorgkosten in rekening worden gebracht.

Prima verzorgd!

Ik hoef er verder niets aan toe tevoegen.

Altijd goed geregeld

Keurig geholpen

Uitstekende ervaring bij de aanschaf van een parasol. Op internet kwamen we er niet helemaal uit en besloten daarom naar Kees Smit in Almelo te rijden. Geweldige zaak en prima service met koffie en koek.

Zeer fijne ervaring!

Snel en goed geholpen in de winkel in Almelo! Mooie set uitgezocht en goed advies gekregen. Vandaag (binnen 10 dagen) netjes op afspraak geleverd!

Een hele goede service!

Ligbed moest omgeruild worden vanwege breuk in armleuning. Dit omruilen ging heel soepel. Een paar dagen later had ik een nieuwe stoel geleverd gekregen.