Eerlijk en goed advies; prima afhandeling van onze aankoop

Wij kwamen voor een bepaalde loungeset, maar nadat de medewerker goed had doorgevraagd wat wij precies wilden, raadde hij ons dat af. Met een duidelijke onderbouwing. Later via de website nog wel stoelen gekocht en die bestelling verliep vlot en probleemloos. Duidelijke info over het moment van bezorgen.

Persoonlijk, snel en attent de bestelling op de rit met de uitstekende klantenservice vanKees Smit

Een uiterst vriendelijke dame heeft de tijd genomen en goed meegedacht met onze wensen. Bovendien was de bestelling snel binnen. Top!

Supercalifragilisticexpialidocious volgens Mary Poppins

Bestelling en bezorging prima. Ik heb de tafel nog niet uitgepakt aangezien er sneeuw ligt maar ga er vanuit dat ook die prima is.

Prettig contact in showroom en vervolgens snelle afhandeling

Het contact in de showroom was erg plezierig. De afhandeling vervolgens erg vlot. Ook toen bleek dat er bij aflevering een doos ontbrak werd dit zowel door de transporteur, als ook door een medewerker van Kees Smit snel en correct opgelost.

Snel geleverd en mooie stoelen

Binnen een week bezorgd. Mijn balkon ziet er nu(ondanks het natte weer) prachtig uit. Kan niet wachten om er te gaan zitten.

Keurig telefonisch contact gehad, bestelling geplaatst voor nog niet leverbare producten Bestelling inmiddels keurig afgeleverd , in delen , maar extra bezorgkosten

Geweldig dat je zelf een bezorg moment kunt kiezen. Netjes afgeleverd Voor mij een puntje dat ik zelf de tafel in elkaar moest zetten. Dat is nl niet mijn ding

Zeer goede service

Een tafel besteld en deze was achteraf te klein, binnen 10 dagen is de tafel omgeruild voor een grotere. Top geregeld.

Personeel was heel behulpzaam en vriendelijk!

Correct behandeld!!

Correct , goed en snel maar dat weet je wel

Uitstekende correct service

Geweldige service

Geen toevoeging

Goede kwaliteit en snel bezorgd.

Snel geleverd, goed verpakt, kwaliteit uitstekend.

Binnen twee dagen werd onze tuinbank geleverd. De kwaliteit is uitstekend, weerbestendig en degelijk.

Mooi product, perfect afgeleverd en heldere communicatie.

Goede begeleiding naar de juiste en passende meubel

Ik zocht een set lounge stoelen die pasten bij mijn woning. De dame die mij hielp kende de collectie gelukkig erg goed en uiteindelijk kwamen wij op de Apple Bee Hawaii. Een schot in de schot, ik was meteen overtuigt. En inderdaad ze staan prachtig en passen heel goed bij de strakke en moderne uitstraling van mijn woning. Inmiddels weer langsgegaan en weer goed advies, ditmaal voor de eettafel stoelen. Ik kan niet anders zeggen, de adviseurs in de enorme showroom hebben mij uitstekend geholpen!

Perfecte service

Snelle levering en zeer vriendelijke dienstverlening toen bleek dat er een andere kleur was geleverd dan besteld. Echt top!

Helemaal goed!

Nadat onze tuin in oktober eindelijk klaar was kwamen in november de zomerse tuinstoelen, keurig op tijd en zonder beschadigingen! Nu hebben we de hele winter tijd om met hulp van Kees Smit de tuin en overkapping verder aan te kleden!

Beste mevrouw, Bedankt voor uw positieve beoordeling, dit stellen wij zeer op prijs. Wij zijn blij dat uw tuinmeubelen zo in de smaak vallen. In het voorjaar wordt ons assortiment weer aangevuld, misschien zit daar weer wat nieuws voor u tussen. Met zonnige groet, Mart - Kees Smit Tuinmeubelen

Top service en snel geleverd

Wij werden zeer vriendelijk en deskundig geholpen en de meubels werden zeer snel daarna geleverd.

Beste heer/mevrouw Engel, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven, dit wordt erg gewaardeerd. Wij wensen u veel plezier bij het gebruik van uw tuinmeubelen en hopen u de volgende keer weer van dienst te kunnen zijn! Met zonnige groet, Mart - Kees Smit Tuinmeubelen

Super goede service

Goed bedrijf

Beste meneer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling toe! Met zonnige groet, Mart – Kees Smit Tuinmeubelen

Een mooi en stevige opbergbox. Eenvoudig te monteren

Keurig op tijd geleverd. Eenvo7dig te monteren. Mooie en stevige opbergbox

Beste mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat fijn om te horen dat alles goed is verlopen! Veel plezier gewenst van de nieuwe meubelen. Met zonnige groet, Mart – Kees Smit Tuinmeubelen

Meedenkers met verstand van zaken

Fantastische collectie, uitstekend personeel, vriendelijk en met kennis van zaken. Niet moeilijk doen bij omruilen. Topzaak.

Beste heer/mevrouw Coster Bedankt voor uw positieve beoordeling, dit stellen wij zeer op prijs. Wij zijn blij dat uw tuinmeubelen zo in de smaak vallen. In het voorjaar wordt ons assortiment weer aangevuld, misschien zit daar weer wat nieuws voor u tussen. Met zonnige groet, Mart - Kees Smit Tuinmeubelen

Klantvriendelijkheid en duidelijkheid

Tuinstoel scharnier was kapot op de las en deze werd geruild voor een nieuwe. De oude Tuinstoel was net uit de garantie. Conclusie snel geholpen, geen poeha, duidelijk en hele goede service en snelle levering.

Beste heer/mevrouw Lans, Bedankt voor de leuke beoordeling! Het is altijd leuk om te lezen dat onze service gewaardeerd wordt. Wij hopen u dan ook in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met zonnige groet, Mart - Kees Smit Tuinmeubelen

Past precies

Zakken besteld om mijn tuinmeubelskussens in op te bergen. Alles past erin

Beste mevrouw, Bedankt voor uw positieve beoordeling, dit stellen wij zeer op prijs. Wij zijn blij dat uw tuinkussentassen zo in de smaak vallen. In het voorjaar wordt ons assortiment weer aangevuld, misschien zit daar weer wat nieuws voor u tussen. Met zonnige groet, Mart - Kees Smit Tuinmeubelen

Zeer prettig verkoopgesprek

De verkoper bij Kees Smit in Amersfoort was ervaren, kundig, vriendelijk, niet opdringerig maar wel behulpzaam. Hij heeft ons prima geadviseerd over de aanschaf van meubels voor het dakterras in Portugal. Samen met een collega bovendien geholpen de stoelen in mijn vintage Mercedes te krijgen. De rest wordt nog gebracht. Ronald, bedankt en wellicht tot ziens bij Smit of in de Algarve. Ralph.

Beste meneer/mevrouw, Wat een leuke beoordeling, hartelijk dank hiervoor! Wanneer wij in de toekomst wat voor u kunnen betekenen dan vernemen wij dit graag. Veel zonneschijn toegewenst. Met zonnige groet, Mart – Kees Smit Tuinmeubelen

In één zin: dit is wat je als klant wilt!

We hebben een tuintafel met stoelen en stoelkussens gekocht. We zijnuitetst tevreden. Ten eerste door het assortiment dat heel groot is waardoor we goed konden kiezen. Ten tweede is het een prachtige winkel met heerlijke koffie en krentenwegge. Ten derde werden we heel erg plezierig geholpen door meerdere medewerkers. Ten vierde is de levertijd verbazingwekkend kort. Ten vijfde is de service uitstekend. Ten zesde is de kwaliteit van de meubels uitstekend. Ten zevende is de parkeergelegenheid top. Ten achtste… Weet u wat? Ga er zelf heen en ga het ervaren. Wij zijn meer dan tevreden zoals mag blijken.

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor uw positieve beoordeling, dit stellen wij zeer op prijs. Wij zijn blij dat uw tuinmeubelen zo in de smaak vallen. In het voorjaar wordt ons assortiment weer aangevuld, misschien zit daar weer wat nieuws voor u tussen. Met zonnige groet, Mart - Kees Smit Tuinmeubelen