prima service

klacht over tuinstoel, volgende dag al een nieuwe tuinstoel

• Oordeel over het product
  • Beschrijf je ervaring met het product naar tevredenheid
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Mooie prijs en super klantenservice

Wij hadden een beschadiging aan ons meubel en hij was niet meer in voorraad. Toch een paar maanden later nieuwe onderdelen gekregen en een cadeaubon. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de situatie door email en telefoontjes. Echt top, dikke pluim.

• Oordeel over het product
  • Beschrijf je ervaring met het product mooie uitstraling, duurzaamheid weet ik nog niet

Top advies

Enthousiaste verkopers met uitzonderlijk goed advies

• Zou je het product aanbevelen? Ja

Prachtige winkel, vriendelijke mensen en grote mogelijkheden!!

Voor ons was het bezoek aan jullie winkel nieuw. We waren verrast door de uitstraling van jullie pand! We voelden ons er gelijk thuis! Ons compliment daarvoor. Riet en Anton

• Oordeel over het product
  • Beschrijf je ervaring met het product Precies wat we zochten.
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Veel aandacht en advies bij aankoop

Op een maandag ochtend als een van de eerste op locatie. Werden verwelkomd door vriendelijk personeel. Veel aandacht voor het maken van een eerlijke keuze vwb het materiaal. Tuinset en tafel worden in zelfde week thuis bezorgd. Maakt allemaal een plezierige indruk!

• Zou je het product aanbevelen? Ja

wat een showroom en wat een service

Prachtig geholpen, alleen een minpuntje toen het product bezorgd werd dacht de bezorger dat er nog eenmaal betaald moest worden misschien iets beter afstemmen intern.

• Oordeel over het product
  • Beschrijf je ervaring met het product nog niet het weer is er niet naar maar wel precies wat we zochten
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Wat een geweldig bedrijf, verkopers en service

Een mooie tuinset en bijproducten gekocht, met goed advies, snelle levering en nette prijzen..

• Oordeel over het product
  • Beschrijf je ervaring met het product Erg mooi en functioneel
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Mooie winkel met vriendelijk personeel

Mooie uitstraling met vriendelijk personeel. Laten je rustig kijken. En niet opdringerig. Zijn 2x geweest en rustig kunnen kijken. Wel advies gevraagd daarna en toen kwamen ze met ideeën waar wij niet aan gedacht hebben. De 1e keer werd er ook gezegd. Denk rustig na wat je wil omdat ik twijfelde tussen 2 dingen. Ik zal jullie zeker aanbevelen bij andere mensen

• Oordeel over het product N.v.t.
  • Beschrijf je ervaring met het product Wij hebben de tuinmeubelen nog niet komen donderdag 21 november
  • Zou je het product aanbevelen? N.v.t.

Deskundig en professioneel van aankoop tot NA levering!

Mooie showroom, deskundig en aardig personeel, professioneel en keurige bezorgdienst en bij eerder probleempje bij afgeleverd artikel: prima after sales!

• Oordeel over het product
  • Beschrijf je ervaring met het product mooi en kwalitatief goed

Toppie

Helemaal n topbedrijf. Een bestelling zou 3 werkdagen erna geleverd worden. N dag erna al in huis. Helemaal tevreden.

• Oordeel over het product
  • Beschrijf je ervaring met het product top
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Prachtige zaak en heel prettig geholpen

We kwamen voor het eerst in de zaak. Enorme keuze, ziet er allemaal prachtig uit. Heerlijke koffie en krentenbrood werd er aangeboden.

• Oordeel over het product N.v.t.
  • Beschrijf je ervaring met het product We hebben het nog niet binnen

Doen wat beloofd wordt!

Parasol online besteld. Prima levering met goede informatie, zodat je niet de hele dag thuis hoeft te zijn. Uitgepakt, gecontroleerd en alles in orde. Laten we de winter overslaan, zodat de parasol naar buiten kan🏖️

• Zou je het product aanbevelen? Ja

Goede kwaliteit en goede informatie

Goed product, goede informatie, efficiënt proces

• Beschrijf je ervaring met het product Goede kwaliteit

Groot assortiment

Showroom geweldig, zeer klantgericht personeel

• Zou je het product aanbevelen? N.v.t.

Vriendelijk personeel en goed geholpen..

• Zou je het product aanbevelen? Ja

Klantvriendelijk en duidelijk bij de verkoop van ons tuinset

Even de ruimte gekregen om rond te kijken in de showroom en pas na enige tijd werden we gevraagd voor advies. Niet direct komen zonder eerst gekeken te kunnen hebben. Tijdens gesprek duidelijk over de mogelijkheden en een mooi tuinset kunnen aanschaffen.

• Oordeel over het product
  • Beschrijf je ervaring met het product Mooi en degelijk tuinset

Prima verkoop, dito aflevering

Als de kwaliteit van de gekochte producten is als de verkoop/advies dan wordt het een 10. De dame die ons hielp was en is klasse, geen geduw of getrek, maar terzake en heel behulpzaam. De koffie met krentewigge(?) maakte het verkoop gesprek helemaal Top. De expediteur was eveneens klasse met een handdruk afscheid genomen. Deze handelswijze kom je nog maar zelden tegen, hulde!

• Oordeel over het product N.v.t.
  • Beschrijf je ervaring met het product Moet nog worden uitgeprobeerd in het voorjaar.

Uitstekend!

Uiterst prima ontvangst, goede technische presentatie van het produkt op een prachtige locatie in Amersfoort met een grote sortering tuinmeubelen. m.vr.gr. J.M. van den Hoek

• Zou je het product aanbevelen? N.v.t.

De verkopers in ons geval een heer en dame gaven bruikbaar advies en zeer vriendelijk

Ter zaken kundig en geduldig .

• Beschrijf je ervaring met het product Duurzaam
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Zeer vlot bezorgd en prachtige meubels.

Een sieraad voor je terras. Zeer stijlvol.

• Beschrijf je ervaring met het product Mooi natuurlijk hout

Goede service, zeer klantvriendelijk

Werd heel plezierig geholpen in de winkel en ook telefonisch toen er wat problemen waren, helemaal Top!

• Beschrijf je ervaring met het product Goed spul
  • Zou je het product aanbevelen? Ja

Wat een hartelijke ontvangst en goed advies. Heerlijke koffie met krentewegge Kan het iedereen aanbevelen. Prachtige mooie zaak en goed overzichtelijk en ruime keuze.

• Beschrijf je ervaring met het product Heel veel keuze

geweldig!

g e w e l d i g! hele goede service, ontzettend vriendelijke medewerkers, geen probleem of vraag is teveel! echt heel erg tevreden!

• Oordeel over het product
  • Beschrijf je ervaring met het product moet nog binnenkomen!

Kan niet beter.

Hartelijke ontvangst. Goede voorlichting. Vlotte levering. Zeer tevreden. Enorme keus. .

Goede hulp en service

Goed geholpen en voorzien van een heerlijke bak koffie. Producten naar behoren bezorgd. We zijn er blij mee!

• Oordeel over het product
  • Beschrijf je ervaring met het product Prima, ziet er sfeervol uit