Prima levering

Mooi dienblad

Prima.

Direct vriendelijk geholpen

Was rustig medewerker vroeg of hij kon helpen op nette manier, niet opdringerig.

Mooie kwaliteit tuinmeubels

4 mooie aluminium tuinstoelen gekocht. Werd meerdere keren op de hoogte gesteld over de levering die ik enkele dagen na aankoop al kon ontvangen.

Zeer vakkundig personeel!

Zijn heel vakkundig geadviseerd voor 4 loungsstoelen . Even over nagedacht, alle voor- en nadelen gewogen en terug naar Kees Smit nog een keer advies nu van een andere verkoopster,maar hetzelfde advies en voordelen. Henry en Christel Petersen

Perfecte service en prijs van mooie spullen.

Super tevreden over keuze, prijs en levering.

Correct op alles wat wij vroegen door hun gereageerd product binnen no time geregeld bij omreuling van het product dat niet goed was

Top geholpen door personeel nogmaals dank

Leuk geholpen

levcering precies volgens afspraak

De bestelling via internet was eenvoudig via een overzichtelijke site van Kees Smit Tuinmeubelen. De meubelen werden snel en adequaat geleverd. De levering van de bestelde meubelen was keurig op tijd conform de afspraak, De goederen zaten prima verpakt waardoor beschadiging uitgesloten is. Niets dan lof over deze transactie.

Precies optijd .bezorgd tot in de kamer.

Geachte meneer/mevrouw Oudenhoorn, Vriendelijk bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met zonnige groet, Megan - Kees Smit Tuinmeubelen

prettig , dienstverlenend , adviserend en correct

je wordt netjes en vriendelijk ontvangen men is adviserend en niet opdringerig. de aankoop kan financieel zowel direct als bij aflevering worden afgewikkeld. tenslotte neemt de chauffeur contact met je voor het moment van aflevering. petje af voor zo'n organisatie.

Beste meneer van Nieuwkerk, Bedankt voor uw positieve beoordeling, dit stellen wij zeer op prijs! Fijn dat u onze service zo waardeert. Veel plezier gewenst met uw aankoop. Met zonnige groet, Megan - Kees Smit Tuinmeubelen

Goed meegedacht en goede kwaliteit

Foto’s komen overeen met de webshop snelle levering .

Beste meneer, Vriendelijk dank voor uw beoordeling. Goed om te lezen dat onze collega's goed hebben meegedacht. Veel zonneschijn gewenst. Met zonnige groet, Megan - Kees Smit Tuinmeubelen

Mooie tafel geleverd!

Beste mevrouw, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te horen dat onze service als super wordt ervaren. Veel plezier gewenst van de nieuwe tafel. Met zonnige groet, Megan - Kees Smit Tuinmeubelen

Nagekomen wat beloofd werd.

Mooie goed bereikbare overzichtelijke website, mooie producten met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering, het product voldoet volledig aan onze verwachtingen.

Beste meneer/mevrouw van Beek, Wat een leuke beoordeling, hartelijk dank hiervoor! Wanneer wij in de toekomst wat voor u kunnen betekenen dan vernemen wij dit graag. Veel zonneschijn toegewenst. Met zonnige groet, Megan – Kees Smit Tuinmeubelen

Geweldige service. Vriendelijk personeel. Goed product

Onze gewenste voetenbank Apple Bee Hawaii met draad, in de kleur wit, was niet meer op de website verkrijgbaar, maar na een belletje met klantenservice werd er toch nog even gekeken of er misschien nog 1 in het magazijn stond en we hadden geluk. De voetenbank werd snel geleverd, mooie kwaliteit. Super tevreden! Kees Smit doet wat hij belooft en de klant staat daarbij voorop!

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor deze positieve beoordeling. Wij vinden het erg leuk uw ervaring te mogen lezen en waarderen dit dan ook enorm. Uiteraard hopen wij u op een volgend moment weer van dienst te mogen zijn. Met zonnige groet, Megan – Kees Smit Tuinmeubelen

prima geregeld zowel de bestelling als het transport, de kwaliteit en de prijs

goede ervaring met uw bedrijf en snelle levering

Beste mevrouw Rolf, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u een goede ervaring heeft met Kees! Wij wensen u veel plezier toe met uw bestelling. Met zonnige groet, Megan - Kees Smit Tuinmeubelen

Niks op aan te merken!

De tafel staat, toch even puzzelen met de beschrijving, maar wij zijn helemaal niet handig! Maar gelukt, mooie ruime tafel

Beste meneer/mevrouw van de Wal, Vriendelijk bedankt voor deze beoordeling. Goed om te horen dat het jullie gelukt is om de tafel te monteren! Veel zonneschijn toegewenst. Met zonnige groet, Megan - Kees Smit Tuinmeubelen

dik in orde

verpakking kan 75 procent kleiner

Beste mevrouw Meijerink, Hartelijk dank voor uw review! Wij gaan uw feedback intern meenemen. Veel plezier gewenst van de kussens. Met zonnige groet, Megan - Kees Smit Tuinmeubelen

Super klant vriendelijk

Super goed in alles en fantastische goed advies in alles. Verder ontzettend klant vriendelijk

Beste meneer Kok, Bedankt voor uw positieve beoordeling, dit stellen wij zeer op prijs! Wij zijn blij dat ons advies u goed heeft kunnen helpen! Wanneer wij verder nog wat voor u kunnen betekenen dan vernemen wij dit graag. Met zonnige groet, Megan - Kees Smit Tuinmeubelen

Supersnelle service

Makkelijk besteld en netjes thuisbezorgd

Beste meneer, Vriendelijk bedankt voor deze review. Fijn om te vernemen dat alles naar tevredenheid verlopen is. Wij zien u in de toekomst graag terug! Met zonnige groet, Megan - Kees Smit Tuinmeubelen

Goed geïnformeerd in de winkel in Amersfoort. En zeer snel geleverd na bestelling via de site.

Zeer positief

Geachte meneer Vermeulen, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat leuk om te lezen dat u in onze showroom in Amersfoort bent geweest! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met zonnige groet, Megan - Kees Smit Tuinmeubelen

Goed en snel in huis

Prettig geholpen , snel in huis, mooi product!!

Beste meneer/mevrouw, Vriendelijk bedankt voor uw review! Wij zijn blij om te horen dat u goed geholpen bent! Wij wensen u veel zonneschijn toe met uw bestelling. Met zonnige groet, Megan - Kees Smit Tuinmeubelen

Lossen problemen snel op

Had 4 kussens besteld en ikontvong er eentje De andere 3 moesten uit de andere vestiging komen Dit kan op zich, maar het was beter geweest dat erbij de eerste zending uitleg was gegeven. Waarom er 3 kussens misten Prima opgelost nadat ik zelf gebeld heb om uitleg.

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling. Onze excuses voor de verwarring, fijn om te lezen dat het goed is opgelost. Wij wensen u veel plezier toe met de nieuwe kussens. Met zonnige groet, Megan - Kees Smit Tuinmeubelen

Duidelijk en eenvoudig in bestelling en alles heel correct verlopen.

Onze ervaring is heel positief. Kwaliteit is goed en de service eveneens. Klasse!

Beste meneer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Goed om te horen dat jullie ervaring positief is! Wij hopen u dan ook in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met zonnige groet, Megan - Kees Smit Tuinmeubelen

De keuze, de kwaliteit, de uitstraling, service, waarom ergens anders kopen. Kees Smit is de allerbeste plaats!

Beste meneer, Bedankt voor deze positieve beoordeling. Wij vinden het erg leuk uw ervaring te mogen lezen en waarderen dit dan ook enorm. Uiteraard hopen wij u op een volgend moment weer van dienst te mogen zijn. Met zonnige groet, Megan – Kees Smit Tuinmeubelen