Snel geleverd. Goed produkt.

Snelle levering. Mooie degelijke tweezitter !

Kees Smit luistert naar de klant!

Door te luisteren naar mijn wensen werd het perfecte aanbod geleverd!

Prima geregeld

We werden goed en vriendelijk geholpen Bij het wachtten op de factuur kregen we koffie met krentenwegge. De meubels konden we 't minuten verderop opgalen

Als er een tijd wordt afgesproken is het er ook, netjes op tijd geleverd, prima verpakt en van zeer goede kwaliteit.

Goede kwaliteit

Goed product, deskundige hulp

Zeer positief

Super service en snelle levering!

Wij zijn super tevreden! Snelle levering, alles netjes verpakt! Van 1 stoel was de rugleuning niet helemaal goed, gebeld en er werd onmiddellijk geregeld dat de stoel zou worden om geruild. Vandaag zijn de stoelen omgeruild! Wij kopen zeker vaker bij Kees Smit, dit was al de 3e keer, dus super tevreden klanten!

Top artikel

Snelle en keurige levering. Uiterst vriendelijk Top!!!

Keurige service

Chaufeur/ bezorger bracht alles keurig binnen op plaats van bestemming.

Service en kwaliteit

Vlot geholpen via dectelefoon en snel geleverd

Snelle levering, mooi product!

Beratung, Qualität und Lieferpünktlichkeit sehr gut.

Wir wurden sowohl bei unser Einkäufen in 2023 und 2024 immer sehr zuvorkommend im Haus Venlo bedient. Alles hat immer sehr gut geklappt, sowohl unser Käufe mit Anlieferung an unserem Wohnsitz im Sauerland als auch Abholung im Kees Smit Lager in Venlo. Wir sind bisher rundum zufrieden!

Zeer goed geholpen

Goede uitleg . Tijd voor genomen. Niet afgeraffeld. Aardige verkoper

Super !

Goede service en alles netjes geregeld

Zeer vriendelijk

Mijn parasoolvoet bij mijn parasol die ik besteld had was te groot,heb gebeld de zending was nog niet weg en is omgeruild voor kleinere Ook nog geld teruggestort! Zeer goede service!

erg blij mee

Goede eerste ervaring met Kees Smit tuinmeubelen en accessoires. scherp geprijsd en correcte levering.

Alles is top

Prachtige set

Top product

Altijd spannend om de stoelen uit te pakken; ze waren erg goed omwikkeld met folie en in een stevige kartonnen doos afgeleverd.

Prettig en opvallend.

Kussens zijn prettig om erop te zitten en kleuren zijn opvallend en leuk om ernaar toe tekijken.

De parasol voldoet helemaal aan onze verwachtingen en ook de bezorging was voortreffelijk. De parasol en voet werden op het balkon bezorgd.

Zeer tevreden met mijn bestelling.

Zowel de levering als ook de kwaliteit van de bestelde sidetable voldeed perfect aan onze verwachting!

Mooie teakhouten bank voor op balkon

Ik las dat de bezorging 5 werkdagen kon duren, maar tot mijn grote verrassing werd de teakhouten bank al binnen 2 dagen afgeleverd. Enig minpuntje was dat ik op dat tijdstip niet thuis kon zijn, maar er werd mij geen gelegenheid geboden om een andete bezorgdag te kiezen

Snel en adequaat verwerkte opdracht.

Snelle goede levering

Mooie website !

Kwaliteit, bezorging en hulp in de winkel top

Prima geholpen. Veel keuzes. Mooie winkel. Goede kwaliteit prijs verhouding en de bezorging was prima