Filtre

9

Goed advies in de winkel en snelle levering

De spullen zijn keurig op tijd afgeleverd door een uiterst vriendelijke chauffeur. Alles wat uit de verpakking kwam was naar volle tevredenheid

  • Aanbevelen? Ja
10

Professionele tuinartikelen

Mijn tuin is onlangs geheel genoteerd. Daarbij zocht ik duurzame tuinmeubelen en parasols. Ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijke behandeling door het personeel. Ook ben ik onder de indruk van de geleverde materialen: tuinstoelen, bijzettafeltjes, parasols en opbergkist. Aanbevolen!

  • Aanbevelen? Ja
10

mooie winkel, fijn personeel....gewoon top!

Echt een mooie winkel met ontzettend veel keus. Vriendelijk personeel wat goed met je meedenkt...niets is teveel. Lekker kopje koffie of fris..wat je maar wilt. Echt een aanrader om je nieuwe tuinmeubeltjes te scoren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super advies gekregen

Alles volgens afspraak geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

De keuze uit de tuinmeubelen is enorm.

Ondanks mijn specifieke wensen ben ik toch geslaagd in het vinden van de tuinmeubels. Chapeau!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goeie service

Goeie service, wel lange wachttijd klantenservice. Mooie tuinset.

  • Aanbevelen? Ja
8

Super

Makkelijk zelf in elkaar te zetten met duidelijke handleiding

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne en snelle service

Ik had een probleem met een tafel die meteen werd opgelost. Er werd meegedacht en tegelijk gekeken of een dergelijke tafel nog in voorraad was, wat niet het geval was. Zonder dat ik erom vroeg, werd me meteen het aankoopbedrag aangeboden zodat ik weer een nieuwe tafel kan kopen. Heel fijn en ik ga zeker weer op zoek bij Kees Smit naar een nieuwe tafel. Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
8

Professioneel

Professionele afhandeling, alles is prima geregeld. Echt top

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie tuinspullen, goede prijs én gratis bezorging

Een Biohort box gekocht, veel info op de webshop. Maar: niet de goedkoopste. Zo lijkt, tot wanneer je evt verzendkosten ziet! Bezorging ging best snel en was goed te plannen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Boven verwachting

Bijzonder hoeveel tuinmeubilair er is. En dat in een prachtige winkel in Amersfoort uitgestald. Ziet er zeer verzorgt uit. Minnetje :tafel zelf monteren was me niet gemeld. Normaal geen punt maar met een handicap wel. Ondanks dat een AANRADER !!! Klasse

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Het probleem is prima opgelost

  • Aanbevelen? Ja
8

Was niet 100% top, maar goed opgelost.

De levering ging niet goed, dus de stoelen een week later bezorgd. Maar we kregen wel een mooi vogelkooien opgestuurd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Prachtige winkel met veel keus en vriendelijk personeel. We komen zeker weer

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooie showroom, vriendelijke service

Wij hebben de showroom van Kees Smit bezocht voor een nieuwe tuintafel. Fijne ruime winkel waar je alle producten goed kan bekijken. Breed aanbod en prettige mensen om je te helpen. Tafel is netjes bezorgd binnen afgesproken tijdsframe (netjes binnen die 2 uur, top!) en ziet er goed uit.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi meubel voor mooie prijs!

Snelle levering van mooie ligstoel. Goed verpakt!

  • Aanbevelen? Ja
10

Alle afspraken, zo als afgesproken. Zeer correct.

Verkoopster met weinig ervaring , maar naar veel, overlegd met andere collega 's en toch zij we met haar tot tevreden heid tot koop gekomen

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle ecorrecte levering

Zweefparasol gekocht in de showroom in Almelo. Correcte behandeling. met nog kop koffie met krentewegge ,!!!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Ben zeer tevreden met de medewerkers Die mijn geholpen hebben en de snelle levering van mijn ligbed Ik zou het iedereen aan raden om bij Kees Smit eens langs te gaan voor nieuwen spullen voor de tuin. Hartelijk bedankt Kees Smit.

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooie tuin stoelen van goede kwaliteit.

Snelle levering nadat je makkelijk via de site je bestelling kan doorgeven. Erg fijn dat je zelf kan kiezen op welke dag de meubels geleverd gaan worden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer klantvriendelijk.

Na een negatieve bezorgervaring buiten de schuld van Kees Smit toch een geschenk ontvangen als compensatie. Zeer bijzonder en klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service! Een en al vriendelijkheid in de winkel in Almelo. Uniek maak je zelden nog mee!

Echt super winkel met ontzettend fijne medewerkers. Dat is iets wat echt nog uniek is.; correctheid, netheid en vriendelijkheid.!! Chapeau!! Als dat goed is dan hebben we zeker alle vertrouwen in de aankoop!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super servive

Pootdoppen van onze tuinstolen waren versleten en heb er over gebeld. Ben met een stoel naar de service in Almelo gegaan en de passende doppen zijn er bij gezocht en kreeg genoeg doppen mee om de andere stoelen thuis ook te vernieuwen Super service

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed geholpen.

Van het moment dat ik de winkel in Amersfoort binnenliep tot en met de klantenservice naar aanleiding van een kleine beschadiging aan één van mijn tuinmeubelen. Ben zeer tevreden of de goede service en afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service alles keurig geregeld

Goede service alles keurig geregeld. Alleen de klantenservice is lastig te bereiken en het duurt 10 werkdagen voor je antwoord krijgt. Maar het word wel netjes GEREGELD

  • Aanbevelen? Ja

Company details

033 303 0038

[email protected]

Kiyoh Anmeldelser

• Alle kan skrive en anmeldelse, dog skal alle anmeldelser overholde vores vilkår for brug og privatlivspolitikken
• Vi udfører automatiske og manuelle kontroller for at forhindre falske anmeldelser så meget som muligt • Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises straks online og verificeret inden for 72 timer