Vandaag hebben we onze loungeset ontvangen. We zijn erg tevreden over de kwaliteit, de levertijd en de klantenservice. De kussens zitten heerlijk, de bank is qua hoogte precies goed (niet te laag), is van goede kwaliteit en de set werd binnen 2 weken bezorgd, dus we kunnen er de hele zomer van genieten. Helaas zat op 1 van de kussens een vlek, maar daar wordt een nieuwe kussensloop voor opgestuurd.
Super service! Kon zelfs later bezorgd worden! Heel tevreden met de tuinset
De kwaliteit van onze banken is geweldig. Ook zijn de producten zorgvuldig afgeleverd door zeer vriendelijke medewerkers.
Goede service Vriendelijk bij contact.. Telefonisch en per email.. Verdiend een pluim....
Twee mooie stoellen en voeten bankjes gekocht in Amersfoort service super leuk doir een aardige verkoopster wij kregen wat te drinken van het huis aangeboden om onze aankoop te vieren Nu een week later netjes optijd gebracht Wat ben ik blij met mijn keus en aankoop Nu van het zonnetje genieten
We zijn goed en snel geholpen. Niets was teveel. Snelle levering. Helaas was niet alles goed bij aflevering. Wij hebben gebeld en werden netjes geholpen. En wachten nu op nieuwe spulletjes wat ook snel geleverd wordt.
Wij voelden ons erg welkom en onze pup Jip ook. Goed advies en de loungebank staat prachtig! Lex
De parasol ziet er super uit inclusief de voet
Ik heb tuinstoel binnengekregen die beschadigd is. Dit kan natuurlijk gebeuren. Vervolgens stuur ik een mail,krijg antwoord dat de reactie maximaal 10 dagen gaat duren.... vind ik erg lang, weet dus niet hoe t duurt voordat ik een nieuw product heb. Toch maar bellen.... gisteren een aantal keer gebeld... wachten en wachten... geen reactie....vandaag weer 22 minuten in wacht gestaan....nog steeds geen reactie... erg jammer
Beste mevrouw Golsteijn, Dank voor deze beoordeling. Fijn dat wij elkaar via de e-mail gesproken hebben. Wij gaan de stoel voor u omruilen. Wanneer wij verder nog wat kunnen betekenen voor u vernemen wij dit graag. Met zonnige groet, Megan - Kees Smit Tuinmeubelen.
We hadden een ongelukje met onze prachtige all-weather bank; er zijn brandgaten in gekomen. De medewerkers van Kees Smit hebben alle moeite voor ons gedaan om tot een oplossing te komen en dat is gelukt. De medewerker belde zelf terug met ideeën en liet het er niet zomaar bij zitten, echt service!
Wij zijn pas geleden onze zoektocht naar een mooie nieuwe loungeset voor in de tuin gestart. We zijn naar Amersfoort gegaan en hebben daar door de winkel gelopen. Wat een ruimte en keuze! Uiteindelijk hebben we een hele mooie aluminium set afgenomen waar we met ruim 7 tot 8 mensen op kunnen zitten. Heerlijk! Hierna kregen we nog wat krentenbrood en koffie aangeboden voor de terugreis. Super service. De bestelling en levering gingen ook erg goed. Top geregeld!
Voor de tweede keer besteld bij dit bedrijf. Snelle levering van een tuinbank, en nog eens goedkoper dan bij andere leveranciers. Bij de eerdere bestelling was er een productiefout bij een kussen. 1 e-mail en er kwam een keuze en een label om de oude retour te zenden. Topservice
Had 2 jaar en 2 maanden geleden mooie (ook wel dure) lounge stoelen gekocht. Nu was er een geknapt bij de las. Als service heb ik twee nieuwe stoelen gekregen omdat de kleur die ik had niet meer voorradig was. Moest wel het prijs verschil dat de stoelen duurder zijn geworden bij betalen. Helaas.
Smit levert op een correcte wijze het kwaliteitsproduct dat een klant verwacht.
Xx
Veel keus,goede spullen en goede service
1 tafelpoot was beschadigd, ik heb naar de klantenservice gebeld en de volgende dag had ik al een andere in huis. Geweldige service!!
Prima product
Goed en snel geleverd en prima kwaliteit!
Heel vriendelijk en geduldig geholpen in de zaak in Amersfoort en de Ortello stoel is een aanwinst voor ons, we genieten er heel erg van.
Alles is duidelijk en snelle levering.
Bij het uitpakken van mijn nieuwe tuintafel bleken er verschillende beschadigingen over de hele tafel te zitten. Na een telefoontje met Kees Smit heb ik verschillende foto's van de beschadigingen gemaakt en opgestuurd. Na ontvangst van de foto's werd door Kees Smit aangegeven dat deze beschadigingen niet mochten plaatsvinden en werd direct aangegeven dat de tafel volgende werkweek weer zou worden vervangen. Bij een nadere check door mij van de tafel bleek dat de beschadigingen vanuit en door de fabriek zijn aangebracht. Ook de tafel op site had dezelfde 'beschadigingen'. Met schaamrood op de kaken heb ik het omruilen van de tafel telefonisch afgezegd. Wel heb ik aangegeven dat de het handig lijkt om op de site aan te geven dat de tafel een 'geleefde' uitstraling heeft. Hierdoor kunnen vergissingen zoals de mijne wellicht worden voorkomen. M.vr.gr. Agnes Verdouw, Geertruida Hoeve 13, 2804 HS GOUDA
Heb vraag over levering, mail gestuurd zou ca 10 dagen duren, nu 14 dagen later probeer te bellen, sta al uur in de wacht. Een troost gaat aan eigen succes ten onder, nooit meer 1 stap over de vloer
Beste meneer, Dank voor uw beoordeling. Fijn dat wij elkaar inmiddels telefonisch gesproken hebben. Wanneer wij verder nog wat kunnen betekenen voor u vernemen wij dit graag. Met zonnige groet, Megan - Kees Smit Tuinmeubelen.
dit was mijn eerste ervaring met kees smit ik zal hier zeker terugkomen
Wij zijn erg goed geholpen in de xxl store amsersfoort, erg fijne service. Daarnaast hebben we een online bestelling gedaan, deze werd snel bezorgd en goed verpakt.
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Alle kan skrive en anmeldelse, dog skal alle anmeldelser overholde vores vilkår for brug og privatlivspolitikken
• Vi udfører automatiske og manuelle kontroller for at forhindre falske anmeldelser så meget som muligt • Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises straks online og verificeret inden for 72 timer