Filters

10

Snelle levering, blij met aanschaf

Ondanks de huidige omstandigheden een snelle levering en uitstekende informatievoorziening.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top product!!

Wij zochten een tafeltje waaraan je kunt eten , dus tafelhoogte en inklapbaar voor twee personen....nou die hebben wij gevonden een super stabiele tafel en heel goede kwaliteit met een mooie uitstraling, we zijn er duper

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Bestellen, betalen en gratis thuisbezorgd! Keurige service wat betreft mailings: bankje besteld, mail gekregen met de handleiding, filmpje erbij hoe je t in elkaar moet zetten. Ook bezorgen is goed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle goeie levering

Mooi produkt.

  • Aanbevelen? Ja
8

compleet en voldeed aan verwachting

Goed en comleetm past op een bear chair net zo goed

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Ik ben tevreden over de service. Goed geholpen in de winkel en de levering was ook perfect.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super Service

Ik ervaar Kees Smit als een bedrijf met hart voor de klant. Ze doen hier hun best om je wensen te verwezenlijken . Hier bestaat het nog klant is koning.

  • Aanbevelen? Ja
10

Genereus gereageerd op ‘probleem’

Tuintafel bleek een beschadigd blad te hebben. Per mail gemeld (met foto). Prima oplossing aangeboden gekregen. Zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon een super zaak!

Klantvriendelijk, deskundig snelle levering van goede kwalitiet spullen

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie tafel, snel geleverd

Mooi afgewerkte tafel

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer veel extra ruimte met de Keter store it out max

Zat vorig jaar al te kijken maar twijfelde...dit jaar meteen aangeschaft...Zeer blij mee...

  • Aanbevelen? Ja
10

Top product en keurig geleverd!

Bankje werd geleverd met duidelijke omschrijving en bezorger bracht m zelfs naar mijn achtertuin. Topservice!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super snelle service en klantvriendelijk personeel ondanks de Corona maatregelen!!!

Super snelle service en klantvriendelijk personeel ondanks alle zorgen om de Corona , begrip voor de situatie waarin deze mensen moeten adviseren en helpen .

  • Aanbevelen? Ja
9

Na een stroef begin alles keurig afgehandeld.

Wij hadden de pech dat we op maandag de tuinmeubels hadden besteld en er op dinsdag een brand uitbrak in een loods bij Kees Smit waardoor het bedrijf ruim 1 week niet bereikbaar was voor informatie. Dit is voor verbetering vatbaar in geval van calamiteiten. Na het plaatsten van een bericht waarin ik mijn verbazing heb uitgesproken over de slechte bereikbaarheid werd er binnen een uur contact met ons opgenomen en is alles vanaf toen in een stroomversnelling geraakt. De transporteur heeft alles keurig gebracht en zelfs de tuintafel voor ons als service in elkaar gezet. Tevens was het hun laatste rit dus namen zo ook alle verpakkingsmaterialen mee. Vandaag werden we gebeld door Kees Smits met de vraag of we tevreden waren over de spullen. Kijk dan merk je dat je toch blij bent dat we hier onze meubels hebben gekocht. Na een stroef begin hebben ze hun verwachtingen waargemaakt!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service, komt afspraak na. Leverancier Brinks is ook fijn.

Mooie tafelmeubels te koop. Goeie kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top

Prima product, fijne communicatie !

  • Aanbevelen? Ja
10

Top set

Hele mooie set met lekker dikke kussens die goed zitten ook als je niet zo lang bent (162)

  • Aanbevelen? Ja
8

Netje geholpen en snel geslaagd

Netjes geholpen maar allemaal iets te gestructueerd wat mij betreft.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!

Wat een top service! Snel geleverd, netjes bezorgd tot aan de deur, compleet en mooi materiaal. Wat wil je nog meer. Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooie stevige tuinmeubelen van Hartman.

Goede kwaliteit. Goed ingepakt geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Gewoon heel netjes

Ondanks de ellende n.a.v. de brand was de communicatie en informatie heel duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service en duidelijke informatie over de bestelling.

Bestelling is makkelijk te plaatsen en je wordt goed geïnformeerd over de verwachte leverdatum. Ook kun je je voorkeur aangeven voor de leverdatum. Een paar dagen voordat mijn bestelling kwam kreeg ik via de mail een duidelijke instructievideo. Dat was erg handig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect geregeld

Vlotte levering, aardige, behulpzame chauffeur. De tafel heel mooi.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect verzorgde bestelling!

Prima!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service en vriendelijke klantenservice

Snelle service en telefonisch erg behulpzaam en vriendelijk geholpen. Denken mee met de juiste en passende oplossing

  • Aanbevelen? Ja

Company details

033 303 0038

[email protected]

Kiyoh Bewertungen

• Jeder kann eine Bewertung abgeben, solange die Allgemeinen Geschäftsbedingungen und die Datenschutzbestimmungen eingehalten werden
• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden
• Auf eigene Initiative verfasste Bewertungen werden sofort online angezeigt und innerhalb von 72 Stunden überprüft.