Filters

8

Op tijd en prima geleverd

Geen aanmerkingen

  • Aanbevelen? Ja
10

Zo veel tuin meubels , mooi ruim opgezet.

Hier kan geen tuincentrum aantippen zoveel keus, alles zo ruim neer gezet, wij hebben de picknickbank Bellagio met Viesta rugleuning gekocht.

  • Aanbevelen? Ja
9

Vriendelijke hulp en goede service

Zeer goed geholpen en vriendelijk ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi en zeer goed.

Netjes verpakt, duidelijke instructie en zeer mooie klaptafel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en goed

Snel geleverd en goed, netjes ingepakt

  • Aanbevelen? Ja
10

Leuke en fijne mensen

Snel en beiden keren netjes

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en correct

Snel en correct

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie degelijke parasol en prima snelle levering.

Mooie parasol kunnen bestellen, werd snel en netjes afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Kwaliteit en service

Top kwaliteit en top service. Snelle levering!

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooie kwaliteit

Overal geweest maar toch bij kees smit prachtige set gekocht. Mooie winkel ook!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service! Afspraak is afspraak!

Zondag besteld, donderdag geleverd op de exacte tijd!

  • Aanbevelen? Ja
10

Door telefonisch contact wekt de winkel zo’n vertrouwd gevoel!

Hele vlotte bezorging. Helaas door post.nl op een verkeerd adres. Werd zo behulpzaam en vriendelijk telefonisch geholpen door een van uw medewerkers. Heb ondertussen hierdoor alweer een 2e bestelling geplaatst.

  • Aanbevelen? Ja
9

klantenservice is nagenoeg onbereikbaar

Na mijn klacht is mijn probleem direct opgelost en alles is nu prima in orde

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijke winkel met vriendelijk personeel, dat doet een mens goed.

Altijd fijn om bij Kees Smit te winkelen. Schitterende zaak met mooie producten en natuurlijk heel vriendelijk personeel die je graag wil helpen om iets moois uit te zoeken zonder daarbij aan te dringen. Dat is heel fijn vooral in deze rare tijd. Ga zo door en we komen zeker weer langs als we iets nodig hebben.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service bij bestellingen

Wordt goed geholpen bij het bestellen of checken van artikelen en ook een prima service tot nu toe.

  • Aanbevelen? Ja
9

Alles volgens afspraak.

Bestellen, afspraak maken voor levering, alles perfect georganiseerd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijn geholpen

Vriendelijk behulpzaam personeel in een mooie grote zaak

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Goede service,mooie winkel,prachtige spullen!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Als je wat vraagt een snel antwoord

Een mail steuren gelijk antwoord

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlot en correct bezorgd,

Beschrijving van het in elkaar zetten is duidelijk en via video goed te volgen

  • Aanbevelen? Nee
10

Super service!!

Wij zijn uitstekend geholpen in de winkel. Degene die ons hielp was echt niets teveel. Goede adviezen en duidelijke uitleg over de materialen. Uiteindelijk een tafel met stoelen gekocht. Goed uitgelegd hoe we alles moeten behandelen en dat we de tafel (met een duidelijke beschrijving) wel zelf in elkaar moeten zetten. Ze waren wat eerder met bezorgen (netjes gebeld) (wij waren niet thuis) en wat schetst onze blijde verbazing bij thuiskomst: de tafel was zelfs door de bezorger in elkaar gezet!! TOP!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Voor het eerst een bestelling gedaan. Ik ben er erg tevreden mee. Van het bestelen tot leveren en de kwaliteit van het product. Mocht ik weer wat nodig hebben voor de tuin dan ga ik zeker nog een keer op de website kijken

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en snelle service

1 orde geplaatst voor tuinkussens en dienblad..volgende dag dienblad wel ontvangen geen kussens..gebeld was een interne miscommunicatie. Volgende dag de kussens netjes geleverd. Prettige website en prima aan de telefoon geholpen. Raad Kees Smit zeker aan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie degelijke stoelen

De stoelen zijn mooi en degelijk. Voor deze prijs echt een koopje. De klantenservice van het bedrijf is erg netjes, ze helpen waar ze kunnen om je tevreden te houden.

  • Aanbevelen? Ja
9

Een 9+klantbeleving!

Goede service en advies met oog voor de klantwensen.

  • Aanbevelen? Ja

Company details

033 303 0038

[email protected]

Kiyoh Bewertungen

• Jeder kann eine Bewertung abgeben, solange die Allgemeinen Geschäftsbedingungen und die Datenschutzbestimmungen eingehalten werden
• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden
• Auf eigene Initiative verfasste Bewertungen werden sofort online angezeigt und innerhalb von 72 Stunden überprüft.