Filters

10

Uitstekend

Voor het eerst besteld en zoals beloofd de afspraken nagekomen. Ronde tafel ziet er perfect uit en blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top bedrijf

Ruime keuze, mooie meubels van goede kwaliteit. Een goede en klantvriendelijke service. Om blij van te worden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super bedrijf

Snelle levering, mooie producten, en mocht er iets zijn, word je er snel mee geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
9

Super, geen 10 omdat je nooit tevreden moet zijn.

Snelle levering, service. In 1 woord perfect.

  • Aanbevelen? Ja
8

goed advies, goede service en de mooiste tuinsets

fijne ontvangst, heel prettig advies, niet opdringerig, deskundig, en met een hele mooie lounge set de zomer in. Laat de zon maar komen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke nette behandeling met goed advies door de verkoper.

Prettige goede bediening ondanks de corona tijd. Prima nette winkel met keurig net personeel. Aanbevelingswaardig om hier naar toe te gaan. Keuse te over. Maar je wordt goed begeleidt in je wensen en vragen.

  • Aanbevelen? Ja
10

informatie over bestelling was top!

Ik was verrast van het toesturen van het instructiefilmpje hoe de bank te monteren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering en goede kwaliteit

Heel erg blij met mijn mooie loungekussens en snel geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
9

Duidelijk product, prijs en afspraken.

Alles prima geregeld en nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super prettig!

We zijn goed geholpen bij de koop van onze tuinbank. Vlot en prima bezorgd. Makkelijk in elkaar zetten. Nu genieten van onze aankoop!

  • Aanbevelen? Ja
10

Overtreft mijn verwachting!

Snel geleverd, netjes op de plek gezet en het product is net zo mooi als op de site

  • Aanbevelen? Ja
9

super tuinset en snelle levering

hele mooi set! super tevreden. snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend bedrijf

Altijd goed geholpen, duidelijke website. Komen altijd de afspraken na. Uitstekende service

  • Aanbevelen? Ja
10

uitje in corona-tijd!!

Op naar Amersfoort 1.40 uur in de auto heen en weer 1.40 uur terug. Het was het waard, wat een leuke middag in de winkel die je laat uitkijken naar het voorjaar. In deze corona tijd was het gewoon een uitje!!! Ook niet onbelangrijk goed ontvangen en uitstekend geholpen en een prachtige winkel KeesSmit bedankt !!

  • Aanbevelen? Ja
8

Bestelling goed uitgevoerd

Mooi product en goed bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
9

In 1 woord: fantastisch!

Elke belofte is waargemaakt. Alleen de montagehandleiding was erg summier en had duidelijker gemogen voor deze niet-technische klusser.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtige tuinkussens!

Prachtige tuinkussens die erg sfeervol staan in mijn tuinbankje!

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service

Na het beroepen op de garantietermijn was de communicatie en afhandeling perfect geregeld. Ook het leveren van de nieuwe tafel via transporteur Brink was helder en zeer goed. Op de nieuwe tafel wederom 2 jaar garantie gekregen en we hopen dat we er geen beroep op hoeven te doen. Met hartelijke groeten, Arnold Koster

  • Aanbevelen? Ja
9

Super!

Hele snelle levering, mooi produkt, precies zoals verwacht!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en degelijke kwaliteit

Goede website en kwaliteit is goed en degelijk en in goede relatie tot de prijs. Verwerking en levering compleet volgens plan, goede communicatie

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke site en snelle levering

Wat ik zocht op site gevonden, besteld en snel geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
9

Vlotte levering, lounge bank zoals op foto.

Mooi eerlijk product volledig overeenkomstig de foto’s van de set op het internet.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles super geregeld!

Prachtige tuinmeubelen, aardig en kundig personeel! Keurige vervoerder!

  • Aanbevelen? Ja
10

Hoogwaardige spullen, hoogwaardige service

Na jaren tobben met die tuinkussens eindelijk een prachtige opbergbox van Biohort aangeschaft bij Kees Smit Tuinmeubelen. Qua bezorging kon ik kiezen uit een ruim aantal bezorgmomenten. Toen mijn man vervolgens toch niet thuis was (omdat hij onverwachts naar de huisartsenpost moest voor een lelijke snee in zijn vinger) heeft de aan Kees Smit gelieerde chauffeur er op een hele vriendelijke manier alles aan gedaan om de box toch nog af te kunnen geven. Zeer welkom op zo'n rare dag en van die box gaan we de rest van ons leven plezier hebben!

  • Aanbevelen? Ja
10

Toppie

Ben erg tevreden zo wel maat / kleur en stof kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja

Company details

033 303 0038

[email protected]

Kiyoh Bewertungen

• Jeder kann eine Bewertung abgeben, solange die Allgemeinen Geschäftsbedingungen und die Datenschutzbestimmungen eingehalten werden
• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden
• Auf eigene Initiative verfasste Bewertungen werden sofort online angezeigt und innerhalb von 72 Stunden überprüft.