Filters

8

Er waren tot twee maal verkeerde tuinkussens geleverd

Maar binnen een week was een en ander goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service

Bestellen via website lukte niet. Daarna telefonisch afgehandeld, goed geregeld. Meteen onderhoud advies voor teakhout gekregen. Zending onder rembours volgens afspraak en op tijd ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service

Goede ervaring met Kees Smit tuinmeubelen . Wij hebben een loungeset gekocht, kregen gelijk een montage video hoe de meubels in elkaar moesten, een mail hoe de meubels onderhouden moesten worden. Transport bedrijf die de loungeset bracht was ook prima geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
8

Correct

Bij mijn bestelling ging nogal wat mis maar al met al is het op zeer nette correcte wijze opgelost, erg blij mee

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer vlotte afwerking van onze bestelling.

Een tuinbank besteld en de levering was zeer snel. 2 dagen later konden wij al buiten zitten. De tuinbank van mooi teakhout is prachtig. En het meebestelde rode zitkussen staat erg goed. Wij zijn er erg blij mee. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Ik ben telefonisch bijzonder vriendelijk en deskundig geadviseerde over de aankoop van een tuinset en loungebedden. Deze werden vervolgens snel en keurig zoals afgesproken geleverd. De meubels zelf zijn nog mooier en degelijker dan ik had verwacht. Laat de zomer maar komen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie tuinset, snelle levering

Gezellige en mooie tuin eethoek. Fijne tafel en de kuipstoelen zitten comfortabel.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede kwaliteit en snel geleverd!

Half uurtje voor levering wordt je gebeld. Prima service en de Shadowlineparasol is van goede kwaliteit. Dankje wel...

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Goed en gezellig geholpen. Alles netjes thuis afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi product, goede prijs en snelle levering

Goede ervaring met Kees Smit tuinmeubelen. Heel blij met de bartafel, stevige tafel voor een goede prijs. De levering was erg snel ik werd goed op de hoogte gehouden over wanneer mijn bestelling geleverd zou worden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles keurig geregeld!

Parasol bij Kees Smit besteld. Alles netjes bezorgd en afgewikkeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig geholpen en geleverd volgens afspraak!

In de winkel goed geholpen en waar nodig even 'vrij gelaten' Volgens afspraak geleverd, netjes ingepakt tegen beschadiging!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service

Goede zaak om spullen te kopen. Vriendelijke verkopers die de tijd nemen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi assortiment en betrouwbaar bedrijf!

We hebben een lounge set, tuinstoelen en houten ligbed in onze tuin staan van Kees Smit. Het is prettige winkel met ruime keuze en snelle levering. Kees Smit zal ik zeker aanraden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie tuinmeubelen

Mooie tuinmeubelen, fijn snel ook geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

super winkel

goeie service, mooie keus en top aflevering

  • Aanbevelen? Ja
10

Kwaliteits materialen en super snelle leveringen

Zeer makkelijk bestellen makkelijk te afrekenen en supr snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede kwaliteit voor een mooie prijs

Goed

  • Aanbevelen? Ja
8

Netjes geholpen

Goede service en vriendelijk personeel. Helaas zat onze bestelling niet in de vrachtwagen en werd het dus later geleverd dan gehoopt maar keurig opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed en tevreden!!

Gemakkelijke website, snel te bestellen en geen onduidelijkheden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele goede service! In de winkel en aan de telefoon.

Wij zijn twee weken geleden wezen kijken maar een tuinset die wij ook bij jullie gekocht hebben. De service was goed. Vriendelijke mensen in de winkel Amersfoort. Levering verliep ook goed en zijn er blij met onze sunyard tuinset. Laat het zonnetje maar komen!

  • Aanbevelen? Ja
9

Top parasol met mooi voetstuk, klaar voor de lente

Wederom een zeer goed product van jullie in huis

  • Aanbevelen? Ja
10

Super tevreden

Prima geholpen,vriendelijk personeel,en resultaat :een geweldig mooie eettafel en stoelen gekocht. Heel blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service, mooie spullen

Bestellen ging een eenvoudig, bezorgen ook prima geregeld met eigen keuze voor bezorgdag. En de nieuwe tuinset is nog mooier dan op de site!

  • Aanbevelen? Ja
9

Geen mooie verhalen maar waar maken wat ze zeggen, kwaliteit, levering en montage.

De bestelling is gebruiksvriendelijk ingericht. Er is nog een klein automatisering probleem op te lossen met het doorgeven aan de vervoerder dat er betaald is. Overigens is dit wel snel opgelost. Aflevering en montageploeg doet in het bijzonder goed zijn werk en zijn correct.

  • Aanbevelen? Ja

Company details

033 303 0038

[email protected]

Kiyoh Bewertungen

• Jeder kann eine Bewertung abgeben, solange die Allgemeinen Geschäftsbedingungen und die Datenschutzbestimmungen eingehalten werden
• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden
• Auf eigene Initiative verfasste Bewertungen werden sofort online angezeigt und innerhalb von 72 Stunden überprüft.