Filters

10

Super geholpen!

Vriendelijk geholpen met duidelijke informatie over het product dat we hebben gekocht. Kees Smit biedt ook een prima service zoals we al eerder ervaren hebben. Top, Ik kan iedereen met een gerust hart aanbevelen bij Kees Smit je tuinmeubelen te kopen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer positief, vanaf het moment van binnenkomst winkel tot aan aflevering goederen.

Bij ontvangst in de winkel wordt je meteen door alle medewerkers als klant ontvangen en niet als een nummer. De dame die ons hielp zat vol energie en ideeën, de afhandeling en levering was zeer gemakkelijk en voortreffelijk. Helaas ging er iets mis in de levering, onze eigen schuld eigenlijk, maar het probleem was meteen opgelost en er was geen probleem meer. Kortom wij bevelen Kees Smit Tuinmeubelen aan als we de kans krijgen om dat te doen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon service zoals je verwacht!

Diverse keren bij Kees tuinmeubels gekocht. Vorig jaar in de winkel en dit jaar via de site i.v.m. corona de nog resterende meubeltjes welke op ons verlanglijstje stonden. Vanaf het kopen tot het hele logistieke proces niets op aan te merken! Een voorbeeld zoals het hoort.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Het gegeven advies door Simon was uitstekend. We hebben uiteindelijk een andere tuinset gekocht dan we oorspronkelijk (via de site) van plan waren. En we zijn nu heel tevreden over de keus en het goede advies. Ook de levering door Brinks was snellere dan verwacht en uiterst correct. Tot slot voelden we ons in de winkel erg op ons gemak (voldoende ruimte en professionele aanpak Corona en dat zien we elders helaas ook wel anders)

  • Aanbevelen? Ja
10

Top hulp van Marieke

Advies was super van Marieke en ook zag je dat ze er plezier in had en ons goed begreep wat we wel en niet wilde.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima!

Snelle leveringen en ruime keuze collectie wat betreft de stoelen. Hier hoef je niet 2 dezelfde kleuren te kopen van de Hartman Sophie

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima!!!

De bestelde tuinmeubelen kwamen goed ingepakt bij ons thuis gebracht. Vriendelijke jongen. We werden vantevoren op de hoogte gebracht. Artikelen voldoen aan de verwachting.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Super snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Goede site, vriendelijk personeel, snelle afhandeling en snelle bezorging door vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede kwaliteit

Bestelde dupbank, snel geleverd, goede prijs en kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
9

prima

goed product goede kwaliteit goed instructie materiaal

  • Aanbevelen? Ja
10

Fouten worden in overleg snel hersteld

Tuinbank 1.80 bleek na montage naar 1.20 ‘gekrompen’. Binnen een week was in overleg een oplossing gerealiseerd. Meubels makkelijk te monteren, alles past perfect.

  • Aanbevelen? Ja
9

Een goed en mooi product

De parasol is makkelijk in elkaar te zetten en is stevig en doordacht. Uitgeklapt is hij heeeel groot en stijlvol. Goede aankoop!

  • Aanbevelen? Ja
10

Positief

Parasol prima op tijd geleverd in een niet beschadigde verpakking.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect!

2 jaar geleden een tuinset(lounge) gekocht, een parasol en recent een tuinbankje besteld via internet. Voor beide, van a tot z goede service en kwaliteit. Mooie showroom, vriendelijk personeel, ruime keus, goede kwaliteit prijs verhouding, goede klantenservice en gebruiksaanwijzingen. Voor ons geldt dat we met dit soort aankopen het liefst naar Kees Smit gaan.

  • Aanbevelen? Ja
9

Wat een super snelle levering

Bestelling ging vlot, levering binnen 1 dag was super!

  • Aanbevelen? Ja
10

heel gestructureerde manier van werken met kwaliteitsprodukten

Goede kwaliteit, goede prijs, perfecte service

  • Aanbevelen? Ja
10

Wij zijn uiterst positief over klantvriendelijkheid en collectie

In de zaak in Amersfoort zijn wij zeer goed geholpen: we hadden thuis al voorwerk gedaan (dankzij de zeer goed ingerichte websitebezoek)en wisten welke tuinset we wilden, maar kregen veel gelegenheid zelf nog rond te lopen en daarna nog heel veel zeer bruikbare adviezen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en prima aflevering erg tevreden dus

Goede service en prima aflevering ,erg tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en snel geleverd!

Netjes en snel geleverd en een heel mooi product! Fijne en nette bezorgers! We gaan zeker nog terug voor een paar mooie tuinstoelen!

  • Aanbevelen? Ja
9

Keurige levering

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend !!

Zeer klantvriendelijk en uitstekende service !

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

2x een super mooie opbergbox besteld. Snel geleverd. Instructies waren duidelijk beschreven en snel gemonteerd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Top service

Mooie tafel. Snelle levering, goede service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering. Prima product.

Bestelling voldeed aan de verwachtingen, mooie tuinstoelen. Binnenkort een tuinbank uitzoeken en bestellen.

  • Aanbevelen? Ja

Company details

033 303 0038

[email protected]

Kiyoh Bewertungen

• Jeder kann eine Bewertung abgeben, solange die Allgemeinen Geschäftsbedingungen und die Datenschutzbestimmungen eingehalten werden
• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden
• Auf eigene Initiative verfasste Bewertungen werden sofort online angezeigt und innerhalb von 72 Stunden überprüft.