Filters

10

Heel blij met de ronde tafel op mij balkon, top!!

Ik had een vierkante houten tafel. Die heb ik aan mijn dochter in Bronkhorst gegeven. Nu heb ik de ronde tafel die beter op mijn balkon past.

  • Aanbevelen? Ja
10

besteld, betaald, bezorgd volgens afspraak. mooie tafel, montage eenvoudig

mooi product, eenvoudig te monteren. bezorgd op de afgesproken tijd

  • Aanbevelen? Ja
9

Super snel en netjes geleverd

Binnen 48 uur zaten we in de tuin. Nog een ouderwets echt vriendelijke bezorger. Helemaal top.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige dienstverlening en breed assortiment

Wij hebben een tuinset van hoge kwaliteit (was destijds een beste investering) van meer dan 10 jaar oud. Kees Smit heeft als enige (echt heel internet afgezocht) de stoel nog in haar assortiment waardoor we de set weer hebben kunnen aanvullen / completeren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top! Snelle levering en prima service

Gewenste product was overal uitverkocht maar niet bij Kees Smit. Binnen 2 dagen geleverd door prima transporteur die tenminste eerst even belt als hij in de buurt is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Product is binnen de beloofde tijd geregeld. Ideaal om via de mail een bezorg moment te kiezen. Ze waren eerder dan aangeven, niet erg. Waren toevallig thuis, maar bij volgende x even bellen. Product netjes achter het huis neergezet.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel, betrouwbaar, kwaliteit

Bestellingen verlopen snel en transparant. Geleverde artikelen zijn uitstekend van kwaliteit en duurzaam. Communicatie verloopt soepel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie bank en makkelijk te installeren

Heb mijn bank recent aangeschaft Dus heb nog niet echt ervaring Alleen dat het lekker en comfortabel zit

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service, aardige chauffeur

Werd snel geleverd. Prima verpakt. Mooi product. En een vriendelijke chauffeur.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtige spullen en snelle levering.

Bij Kees Smit op afspraak langs geweest en ter plekke zeer deskundig geholpen. Hierdoor konden we al snel bestellen en de levering was nog dezelfde week. Dik tevreden! Bij levering ontvingen we ook nog eens een mooi houten vogelhuisje en een fles wijn. Dank voor alles!

  • Aanbevelen? Ja
8

Top

Had ik verkeerd besteld, werd zonder problemen terug genomen. Kon het kosteloos terug sturen. Perfect geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Onze tuin is nu af dankzij jullie tuinmeubilair

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles doen om een klant tevreden te houden

Ik ben voor het eerst klant. Het bedrijf komt zijn afspraken na. Duidelijk met mail over de bestelling. Duidelijk met alles zeker om door te geven naar nieuwe klanten

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig product

Onze tuinbank is snel en netjes afgeleverd. Mooi van kwaliteit, alles klopte. Precies hoe ik hoopte dat hij zou zijn. Top!

  • Aanbevelen? Ja
9

Ik heb zeer te vreden met mijn aankoop.

Ik kocht tuinstoelen bij Kees Smit. Geloof maar dat ik nu comfortabel zit. Ook heb ik er een tafel bijgenomen. Nu is mijn terras om van te dromen. Zo kan ik iedereen laten lezen, bij Kees Smit moet je wezen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Eerste bestelling en gelijk 100% tevreden.

Van begint tot eind goed geïnformeerd!

  • Aanbevelen? Ja
10

Een probleemloze bestelling en levering, geweldig.

De bestelling ging soepel en de levering was ook heel goed geregeld. Als wij weer iets moeten hebben zullen we het bij Kees Smit bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service.

Goed geholpen in de winkel. Het juiste advies liet ons precies zien wat we omschreven hebben. En een hele mooie set gekocht. Binnen 3 dagen geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne louncheset, fijne winkel!

Na wat voorwerk te hebben gedaan op de overzichtelijke website, een afspraak gemaakt in Almelo, na een eerdere aankoop 2 jaar geleden. Er werd goed goed geholpen en geen moeite was te veel. Bij levering bleek een hoek van de louncheset beschadigd. Binnen een week bericht en de bank wordt omgeruild volgende week. Fijne service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima prijs kwaliteit verhouding, snelle en correcte aflevering

Mooie en duidelijke website, eenvoudig bestelproces, mooie bank.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een aanrader

Wij zijn erg tevreden over Kees Smit Tuinmeubelen. Tijdens ons bezoek aan Kees Smit Amersfoort zijn wij uitermate goed geholpen door een hele vriendelijke behulpzame dame. En wie heeft nu, in Corona tijd, binnen 5 dagen de tuinmeubelen binnen. Wij wonen sindskort in een appartementencomplex met een groot terras en krijgen niets dan complimenten van de buren op onze dining loungeset, de dining tuinstoelen (tafel komt volgende maand) en de opbergbox. Kortom wij zijn heel tevreden en Kees Smit Tuinmeubelen gaat niet meer uit ons systeem!

  • Aanbevelen? Ja
10

"TOP"...

Tuinset en parasol in maart 2021 digitaal besteld bij Kees Smit. Alles werd, vanaf de bestelling tot aflevering keurig afgehandeld. Ik kreeg per mail alle informatie over de betreffende artikelen. Voor eventuele telefonische vragen werd ik altijd zeer vriendelijk en kundig te woord gestaan. Ook de aflevering, verzorgd door Brinks Transport "TOP" mijn complimenten. Een zeer vriendelijk chauffeur heeft alles keurig neergezet en afgerekend. Dus met andere woorden "zeker aan te bevelen"..en mijn dank voor alles TOP!...

  • Aanbevelen? Ja
10

Echt gewoon super!!!

Klantvriendelijk, behulpzaam en professioneel

  • Aanbevelen? Ja
10

Als je hier niet slaagt, dan slaag je nergens

5 dagen geledenNIEUW Ivm Covid een afspraak ingepland voor een bezoek aan deze gigantische winkel. Als je hier niet kan slagen dan slaag je nergens. Van complete tuinsets tot de kleinste accesoires voor de tuin. 3 etages vol met voor iedere wens of smaak tuin meubelen. Wij zijn perfect geholpen door de vriendelijke Anja Seunninga. Dit keer kwamen we voor de Cosi fires build up. Kees Smit is hiermee zeker de goedkoopste. Door de COVID het restaurant gedeelte helaas gesloten maar ondanks dat dit voor hen ook een verliespost moet zijn kregen we na afloop leuk tasje mee met folder, factuur en 2 flesjes water voor onderweg. Wat een service. Kees, tot de volgende keer.

  • Aanbevelen? Ja
10

Met vriendelijke afstand

Wij zijn met vriendelijke afstand enorm prettig geholpen en hebben een fantastische loungeset met zweef parasol gekocht

  • Aanbevelen? Ja

Company details

033 303 0038

[email protected]

Kiyoh Bewertungen

• Jeder kann eine Bewertung abgeben, solange die Allgemeinen Geschäftsbedingungen und die Datenschutzbestimmungen eingehalten werden
• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden
• Auf eigene Initiative verfasste Bewertungen werden sofort online angezeigt und innerhalb von 72 Stunden überprüft.