Filters

8

zeer deskundig en vriendelijk advies

De maat van de tafel stond niet op de site maar mevrouw wat zo bereidwillig om het na te vragen en nog geen week later staat de tafel in de tuin, wat ben ik blij. Afgelopen zaterdag gebeld en advies gevraagd voor stoelen, ook deze besteld, dit omdat de service en vriendelijkheid erg goed is bij dit bedrijf. Hier zouden andere bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen!!! Ga zo door, ik zal jullie zeker aanbevelen bij andere!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Kundige en snelle service

Goed geholpen in de winkel en supersnel en compleet geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super netjes geholpen in de winkel.

In de winkel netjes op tijd geholpen en veel goed advies gekregen. Verder alles netjes volgens afspraak thuis afgeleverd. In goede en nette verpakking ontvangen. En netjes op de tijd afspraak geleverd. Kan iedereen adviseren om hier naar tuinmeubelen enz te gaan kijken. Heel veel keus.

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg tevreden!

Prima geregeld en mooie materialen

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service en kwaliteit!

In 2019 hebben wij de tuin en loungeset Bellagio Vezzano gekocht bij Kees Smit. Deze hebben wij onlangs uitgebreid met een extra lounge module. Hier zijn wij erg tevreden over! Goede kwaliteit, heerlijk zitcomfort en stijlvolle uitstraling. Ook bij het beroepen op de garantie handelt Kees Smit het netjes af en krijg je een artikel vergoed of kan deze kostenloos worden omgeruild. Top!

  • Aanbevelen? Ja
8

Prachtige schommelstoel

Helaas zat er 1 gaatje aan de verkeerde kant geboord dus moesten we zelf even met de houtboor in de weer maar verder ziet die er prachtig uit

  • Aanbevelen? Ja
10

TOP

1/TOP KLANTENSERVICE 2/VRIENDELIJKE MENSEN 3/EVENTUELE KLACHT WORDT SNEL,VRIENDELIJK EN ADEQUAAT AFGEHANDELD 4/ KWALITEIT VAN PRODUKTEN IS UITSTEKEND WIJ BEVELEN KEES SMIT VAN HARTE AAN

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Mooie collectie Kussenwand is een lust voor het oog. Vriendelijk personeel. Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
9

Vriendelijke behandeling

Ondanks Corona is ruim tijd voor ons uitgetrokken. Zijn erg tevreden weer vertrokken in afwachting van de prachtige tuinset

  • Aanbevelen? Ja
8

Helemaal goed

Snelle levering en vooral een mooie parasol.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect!

Alles zoals verwacht en een hele vriendelijke chauffeur bij aflevering!

  • Aanbevelen? Ja
10

Service en Advies top!

Goed geholpen met mijn keuze en bestelling. Vriendelijk personeel en correcte levering. Ook advies voor onderhoud etc. Kortom helemaal dik tevreden met onze nieuwe tuin meubels.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima product met snelle levering!

Op zoek naar een tafel bracht me bij Kees Smit. Breed assortiment en een soepel verloop na het bestellen. Een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
9

Veel keus snelle levering

Voor het eerst wat bestelt en de email heel duidelijk en video filmpje Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Besteld, binnen 3 dagen al binnen iom transport bedrijf. Bank is nog mooier dan verwacht! Ga hier zeker nog iets bestellen!

  • Aanbevelen? Ja
9

kiezen en leveren is prima gelukt

in de showroom keurig geholpen. daarna via internet besteld. keurig na 5 dagen geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle bezorging van mooie standenstoelen

Keurig verpakt in papier met papieren plakbandjes. Mooi product, net als op de foto’s.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service. Goed assortiment.

Shoppen tijdens corona maakte het lekker rustig inde winkel. De medewerkers hadden voldoende aandacht en hebben ons goed geholpen bij de keuze. Er is voldoende keuze bij Kees Smit.

  • Aanbevelen? Ja
9

Duidelijk, compleet en zorgvuldig.

Goede voorlichting, duidelijk aanbod en zorgvuldige verwerking.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie kwaliteit spullen

Mooi spullen van top kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
7

Was hier twee uur eerder en blij met mijn aankoop

Was wel teleurgesteld dat de tafel niet in elkaar werd gezet. Ja kon dit laten doen voor € 90,00.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige mooie meubels en snelle service

Super gave meubels en snelle service

  • Aanbevelen? Ja
10

Ruime keuze top service

Ruime keuze net even anders als de standaard dingen en goede kwaliteit. Echt een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ben heel tevreden

Mijn ervaring met Kees Smit is goed. Afspraak maken in Coronatijd liep heel goed. Met 2 personen mochten we komen. Heel fijn vond ik dat. Eerst de winkel doorgelopen. Geen vervelende verkopers die je iets willen verkopen. Met onze vragen konden we terecht bij de verkopers zonder druk om te kopen. Uiteindelijk goed geslaagd bij Kees Smit en zeer vriendelijk geholpen. De bezorgservice is ook goed en snel geregeld. TOP.

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurig geholpen!

Na de aanschaf en installatie van een tuinbank, ontbrak er een afdekdopje. Email gestuurd en 2 dagen later het dopje post ontvangen. Laat de zon maar komen!

  • Aanbevelen? Ja

Company details

033 303 0038

[email protected]

Kiyoh Bewertungen

• Jeder kann eine Bewertung abgeben, solange die Allgemeinen Geschäftsbedingungen und die Datenschutzbestimmungen eingehalten werden
• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden
• Auf eigene Initiative verfasste Bewertungen werden sofort online angezeigt und innerhalb von 72 Stunden überprüft.