Laden reviews...
Laden reviews...
701 opiniones en los últimos 12 meses
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Las opiniones destacan la alta calidad de los productos. La entrega es rápida y fiable. El servicio de atención al cliente es eficiente. En general, la satisfacción es alta.
Juiste afspraak met goede beschrijving en snelle levering
Beveelt aan
30 May 2021
Ben
Vianen
makkelijk te bestellen, correct geleverd, goed kwaliteit
Beveelt aan
30 May 2021
Gert Jan van Zeben
Amstenrade
Vlotte en vakbekwame verkopers die de tijd voor je nemen. Ook erg leuk dat je naar huis gaat met een leuke "goodiebag". Snelle communicatie via de mail en supersnelle aflevering van de tuinmeubelen. Wat ik ook erg heb gewaardeerd is de herinnering een dag van te voren dat je tuinmeubelen geleverd worden met zelfs een tijdsindicatie erbij, en dat klopte ook volgens afspraak. Rechtstreeks contact met de chauffeur via een telefoontje dat hij bij ons voor de deur stond. Kortom, wij zijn erg tevreden en bevelen Kees Smit tuinmeubelen dan ook aan naar aanleiding van bovenstaande genoemde punten !
Beveelt aan
30 May 2021
Sierd van der Kooy
MOLKWERUM
Zeer correct
Beveelt aan
30 May 2021
Anita
Assen
Onderhoudsvrij. Zitcomform. Design top
Beveelt aan
30 May 2021
R.Kuik
Klazienaveen
Kan niet beter!
Beveelt aan
30 May 2021
Esther
Stiens
Onze eerste ervaring met Kees Smit, vandaar ook de 4 sterren. Wat betreft de site; helder en duidelijk. Geen overbodige info maar gerichte info voor hetgeen waar je naar op zoek bent. Redelijke prijzen! (vonden wij tenminste...) en veel keus! Dan de afhandeling, vlotte bezorging , netjes en degelijk verpakt! We hebben dat bij andere internetshops wel eens minder meegemaakt maar, hier was niets op aan te merken.
Beveelt aan
30 May 2021
Wil
Schijndel
Top spullen en mooie kwaliteit wij zijn super blij dat je aankoop
Beveelt aan
30 May 2021
Chiara Fleur
Lelystad
Mooie stoelen besteld die goed in overleg werden geleverd. Ze staan prachtig!
Beveelt aan
30 May 2021
Esther
OOSTERBEEK
Geweldig product. Alle andere containerboxen die ik op internet kon vinden vallen volledig weg tegen deze opbergbox. TOP
Beveelt aan
30 May 2021
Hans
Vaassen
Snel en super goed verzorgd gekregen. Mooi, sterk en goede service
Beveelt aan
30 May 2021
Co van Kemenade
Mierlo
Goeie ervaring met Kees Smit!! Zou ik zeker weer bestellen!!
Beveelt aan
30 May 2021
Wianda
Appingedam
Super goed geholpen ,erg vriendelijk ,niks is te veel als je iets wil goeie prijzen en zeer goede kwaliteit ja ik raad het iedereen aan .ga eens kijken en je slaagt
Beveelt aan
30 May 2021
F.C.T. pothuizen
2e Exloërmond
Door de aankoop van de loungestoel is de zithoek zo gezellig geworden!! Jammer dat het kussen niet leverbaar is op dit moment, maar door een vachtje erin zit ie net zo lekker. Super blij mee!!
Beveelt aan
30 May 2021
Yvon
Pijnacker
Vanaf bestelling tot en met ingebruikneming goed verzorgd. duidelijkheid over bezorgtijden. Goede instructie videos voor het assembleren en top kwaliteit materiaal.
Beveelt aan
30 May 2021
Nico
Vasseur
Vrij standaard bestelling lijkt me: lounge bank met wat bijpassende accessoires. Afspraak "levering binnen 5 werkdagen en de transporteur neemt contact op voor de leverafspraak". Werkelijkheid: - kussens komen al snel op maandag; mededeling in mail op vrijdagmiddag-laat; geen contact opgenomen en ook geen mogelijkheid om contact op te nemen. - 1 kussen ontbrak: telefonisch onbereikbaar (na 1 uur wachtrij gestopt); reactie via mail duurt een week!). Kussen komen "vanzelf" 2 dagen later - Lounge bank bestelling kwijt: Kees verwijst naar de transporteur en geeft telefoonnummer, transporteur weet van niks en verwijst naar Kees. (telefonische bereikbaarheid "verbetert" naar half uur wachttijd) - Bank/bestelling wordt 2 dagen later toch gevonden: levering binnen 5 dagen was nog mogelijk geweest, maar men wenst daar niet op te acteren. - Vervolgens moet je zelf constateren dat de levering niet compleet is en het laatste onderdeeltje na moet jagen. Helpdeskmedewerkers doen hun best, als je ze eenmaal aan de lijn hebt. Contact was helemaal niet nodig geweest als "Kees" zijn werk conform afspraak gedaan had. (4x (vracht)auto laten rijden voor 1 levering: lekker duurzaam!) Later toch opgebeld door de service organisatie: Duidelijke erkenning dat er fouten zijn gemaakt. Het boetekleed wordt aangetrokken en geven blijk dat ze er echt van willen leren. Gaan we binnenkort maar 's in de herkansing!
Beveelt niet aan
30 May 2021
Frans
Nieuwegein
Goedemiddag meneer,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Wij nemen deze uiterst serieus en zijn daarom ook blij dat wij u hebben kunnen spreken.
Fijn dat wij u het een en ander hebben kunnen toelichten en wij hopen dan ook dat wij dit naar tevredenheid voor u hebben opgelost.
Mochten er nog vragen zijn dan vernemen wij dit uiteraard graag.
Met vriendelijke groet,
Mart - Kees Smit Tuinmeubelen
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Goed geholpen en gevonden wat ik zocht. Levering duurde meer dan 5 dagen. Meubels makkelijk in onderhoud. Tafel was voor een leek lastig in elkaar te monteren.
Beveelt aan
30 May 2021
Nicole
Utrecht
Website is duidelijk Daarna goede communicatieve over levering Bestelling was goed verpakt, netjes op tijd geleverd, zeer tevreden
Beveelt aan
30 May 2021
Marion Nieland
Wagenborgen
Goede kwaliteit van de spullen en snelle levering
Beveelt aan
30 May 2021
Marijn
Tilburg
Snelle levering en goede communicatie mbt het gekochte artikel via de mail
Beveelt aan
29 May 2021
Lia
Lekkerkerk
Geweldig die snelle afhandeling van een mooi produkt!
Beveelt aan
29 May 2021
Herm Wind
Hardenberg
Goed geholpen en bij klacht alles direct naar tevredenheid opgelost.
Beveelt aan
29 May 2021
Astrid
Baarn
Uitstekend
Beveelt aan
29 May 2021
Bea van Bemmel
Wijk bij Duurstede
Alles van begin tot eind soepel verlopen, en goed geregeld
Beveelt aan
29 May 2021
Ben
Roodeschool
Online besteld en thuis geleverd, de bank zit heerlijk.
Beveelt aan
29 May 2021
Menno Mol
Roosendaal
Branch
Interior, Living
Specializations
Furniture, Home furnishing
Overige bedrijven