Filters

8

Geweldige service

Goed geholpen. Keurig afgeleverd. We genieten ervan!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlotte en goede levering van bestelde

Het bestelde bankje werd snel en goed geleverd. Ook met aankondiging. Prima service

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooie spullen, tijdige levering, komt afspraken na

Mooie spullen, tijdige levering, komt afspraken na.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch bedrijf

Altijd correcte levering. Snelle beantwoording bij vragen en prettige klantenservice. Maar…. Vooral goede producten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Parasolvoet staat primaop het balkon, goede kwaliteit, zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi, stabiel, goed verrijdbaar

Mooi, stabiel en goed verijdbaar

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Besteld en heel snel geleverd. Het product ziet er prachtig uit, mooie kwaliteit en heel makkelijk te monteren.

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig

Goede service,snelle verzending

  • Aanbevelen? Ja
7

Mooie winkel, de keuze is reuze

Veel personeel dat in de winkel rondloopt om je te helpen en ze zijn ook echt zeer behulpzaam. Niet opdringerig, maar wel meedenkend. En een keuze... enorm! Stoelen zijn perfect en zitten ook perfect. Met de tafel wel problemen. We kregen eerst een teak tafelblad waar allemaal verfdruipers op zaten en vlekken. Na dit gemeld te hebben, kregen we al snel te horen dat we een nieuw tafelblad zouden krijgen, goede service dus. Helaas bleken de geleverde tafelpoten ook niet goed. Het in het metaal voorgeboorde gat zat waarschijnlijk niet op de goede plek waardoor er teveel speling tussen de poten en het blad zat. Dit hebben we nu maar opgelost met carrosserieringen. Maar voor een tafel van 935,- verwacht je toch iets meer.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vrolijke kwaliteit én betaalbaar

Vriendelijke vrolijke medewerkers, eerlijk advies en voor ons heel fijn om geen set de kopen maar losse stoelen en tafel. Blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prijs/Service.

Goede prijs, snelle en correcte levering.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Op de beloofde tijd ontvangen, goed verpakt Duidelijke aanwijzingen voor het in elkaar zetten, een mooi resultaat en goede kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
8

Duidelijke en correctie communicatie.

Wij zijn zeer tevreden over er het telefonisch advies, de offerte en de levering.

  • Aanbevelen? Ja
7

prima

Zeker goed voor een volgende aankoop

  • Aanbevelen? Ja
10

Ontzettend deskundig en toch persoonlijk geholpen met de keuze van onze set voor op het balkon!!

Prachtige tafel en goede zit in de stoelen!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne winkel en goed geholpen

Ruime keus en overzichtelijk. Werden goed geholpen en voorgelicht. Snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service

Prima bedrijf met goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Tolles Angebot! Solo freundliches Personal!

Wir kommen gerne wieder

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
10

Snelle levering, prima service

A

  • Aanbevelen? Ja
10

Super winkel en super service

Toen we de winkel binnenkwamen werden we vriendelijk welkom geheten door de gastvrouw. We merkten al gelijk dat er veel personeel in de winkel liep. We hebben heerlijk alles op ons gemak kunnen bekijken en werden als snel goed geholpen door het personeel. Er werd ook echt de tijd voor je genomen en we kregen duidelijke uitleg. Na ons bezoek werd ons wat te drinken aangeboden. Helaas hadden we geen tijd voor een drankje. We kregen toen een flesje drinken mee voor onderweg. Al met al een super service bij Kees Smit! We komen zeker nog eens terug.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Correcte ontvangst, goede afspraken.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer fijne website

Duidelijke website. Snelle levering en zeker de moeite waard om de winkels te bezoeken . De montage video was duidelijk en makkelijk te monteren door deze video. Kortom Kees Smit is super !!

  • Aanbevelen? Ja
10

Meer dan een aankoop.

Enkele uren na de bestelling kreeg ik via email een video handleiding. Veel duidelijker dan een stukje papier. Verder stuurde men mij, enkele dagen later, een onderhoud advies. Dit bedrijf heeft door dat een aankoop meer is dan de initiele transactie. Dit is aftersale zoals ik het mij voorstel. Ga zo door.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super snel en goed

Snelle levering, en precies als op de foto. Een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
10

Echt meer dan service......!!!!!

Op zoek naar een tuinset in die enorme, zeer goed gesorteerde zaak in Almelo. compleet andere beleving als bij welke concurrent dan ook, alleen al bij binnenkomst. Vriendelijk begroet, en de eerste indruk is geen verkooppraatje, maar echt een experience. Alleen al de inrichting en de verscheidenheid aan kleuren en materialen. Waar een gemiddelde tuin of loungeset alleen maar in zwart of grijs wordt aangeboden( gezellig he, in een zomerse tuin te zitten in het zwart...), hier is een veel breder aanbod! Wat rondgelopen, advies gevraagd, en meer dan perfect geholpen. Niets was teveel gevraagd, alle tijd werd voor je uitgetrokken, hier is de klant geen koning, maar keizer. Uiteindelijk een keuze gemaakt, en onder genot van koffie en krentewegge de bestelling klaargemaakt. Omdat er iets niet goed ging met de orderpicking in het gigantische gloednieuwe magazijn, waar we onze aankoop gelijk zouden kunnen meenemen, is uiteindelijk nog diezelfde dag de bestelling thuis afgeleverd! In deze hele ervaring van ons speciaal dank aan Adem Aydemir, die ons niet alleen fantastisch geholpen heeft, maar ook nog een leuke middag bezorgd heeft!

  • Aanbevelen? Ja

Company details

033 303 0038

[email protected]

Avis sur Kiyoh

• Tout le monde peut poster un avis tant que les termes et conditions et la politique de confidentialité sont respectés
• Nous effectuons des contrôles automatisés et manuels pour éviter autant que possible les fausses évaluations
• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.