Warme ontvangst met thee en koek, rustig mogen rondkijken en zeer behulpzame verkoper.

De jonge verkoper was heel behulpzaam, samen hebben we de tafel naar een door mij uitgezochte bank gebracht, waardoor het voor mij mogelijk was om te zien hoe de combinatie zou zijn en hoeveel ruimte dit in zou nemen op mijn beperkte terras. Mede door deze actie heb ik beide meubelstukken gekocht. Tijdens het wachten op het inpakken van de tafel mocht ik wederom een kopje thee met koek nuttigen, hetgeen op dat tijdstip rond zes uur zeer welkom was. Ook daar was een bijzonder aardige dame werkzaam. Bij het afhaalpunt beneden werd ik vriendelijk te woord gestaan en geholpen met het inladen van de tafel.

Snel, goed, super tevreden

Keurig verzorgd en bezorgd. Heel tevreden

Professioneel advies

Voor het eerst bij deze prachtige zaak. Ik was aangenaam verrast dat we in het weekend geen jonge jongens zagen met weinig interesse en ervaring, maar juist mensen ( hoe ga ik dit eens beschrijven) met meer levens ervaring en interesse. We voelden ons echt gehoord. Bij het tweede bezoek zeker geen andere ervaring. Prettig geholpen, door verschillende personen op verschillende etages. Tijd speelde geen rol. Dus wij zijn geslaagd en dik tevreden.

veel keus in amersfoort en goed advies gekregen.

prettige ontvangst, goede adviseurs en snelle levering. alles perfect geregeld.

Top spullen

Fijn bedrijf om zaken mee te doen

Fijn bedrijf om zaken mee te doen

Prettig te woord gestaan voor een goed resultaat.

Prachtige tuinmeubels, verzorgd en goed transport. Fantastische service mogen ervaren en vriendelijk personeel. Echt top!

mooie winkel, goed advies, snelle levering, snel genieten

we werden in de winkel zeer deskundig en prettig geholpen. dit leidde tot vlot zaken doen. dat is nu een week geleden en alle meubels staan al buiten op ons terras. ook toen er een klein deukje in een meubels bleek te zitten werd er snel naar een oplossing gewerkt. kortom, wij zijn zeer tevreden.

Hele goeie service op verkochte producten

Mijn tuintafel helaas al 2 keer moeten omruilen voor een nieuwe, productie fout. Maar met gestuurde foto’s kreeg ik steeds gelijk een nieuwe tafel geleverd. Heel fijn!

Super goed

Super mooie box. Goede en duidelijke omschrijving bij. Ook nog een instructie video op gestuurd gekregen. Snelle en nette levering. Alles was naar wens.

Verschrikkelijke slechte kwaliteit en service

Kees Smit, ik hoop dat jullie trots zijn op jullie klantenservice! Tafel gekocht voor meer dan duizend euro. Bij de eerste begon het tafelblad al binnen een maand te scheuren. Klacht ingediend en in de eerste instantie een standaard nietszeggend antwoord ontvangen. Na overleg met een andere medewerker kregen we twee opties: 1. Cadeaubon en andere tafel uitzoeken. 2. Tafelblad kosteloos omruilen. Gekozen voor optie 2 en gisteren het 'nieuwe' tafelblad ontvangen. Deze zit helemaal vol met krassen en andere beschadigingen! Schandalig. Wat een vreselijke kwaliteit leveren jullie en wat een slechte service. Voor ons nooit meer Kees Smit! Tip: Denk maar goed na voordat je hier een duur item aanschaft.

Super bedrijf

Bij aankomst goed geholpen , we zijn eerst weer weggegaan om over in ons geval de stoelen na te denken ,en nog een andere stoel te bekijken. Maar kwaliteit straalt er bij Kees Smit echt vanaf. Terug na ons uitje elders naar het bedrijf,waar we gelijk herkent werden,vinden wij ook belangrijk ,de stoelen gekocht, en we waren op vakantie ..., de dag dat we naar huis moesten ,kwamen de stoelen ook al, dus konden gelijk verder chillen op onze mooie deckchairs. Vol lof over Kees Smit

Gewoonweg geweldig

Bestellen gaat simpel met een hele mooie website waar je de artikelen goed kan bekijken en beoordelen en met een zeer goede informatie. Dan de levering aan huis, chauffeur en bijrijder zeer plezierige mannen die gewoon even mee hielpen om de levering in huis te zetten! Zeer tevreden maar dat was wel duidelijk met bovenstaande denk ik

Prima verkoop en levering

Prima verkoop en levering

exelent

Goed advies. Snelle levering. Vriendelijk personeel.

Prachtige winkel

Heel vriendelijk personeel behulpzaam niet opdringerig je kan er rustig je eigen gang gaan.

Prachtige winkel

Mooie stoelen die lekker zitten!

Snelle levering. Mooie stoelen en zitten ook prima.

Prima service en uitstekend advies

Het advies van de verkoper "Rien" was uitstekend. Had niet beter gekund

Snelle levering, mooi product, niks mis mee.

Snelle levering, mooi product, niks mis mee.

Tevreden Klant

De elite store opbergbox voldoet Aan alle verwachtingen. Ook bedankt voor de supersnelle levering! Een zeer tevreden klant.

Prima websitebezoek en levert snel en accuraat.

Zie boven

Professioneel geholpen

Nemen goed te tijd voor je, goede adviezen en raadgevingen. Vlotte service