Bestellen en levering zeer snel

Zoals al gezegd in 1 zin is alles goed geregeld. Zelfs bij het aangeven van achteraf betalen krijg je bericht of je partij die het bezorgd wel of geen mogelijkheid heeft tot betalen. Zeer tevreden omdat alles ook in goede staat is.

Mooi product, zeer goede service!

Gemakkelijk online te bestellen. Zeer goede service/communicatie en een correcte levering!

Goede en snelle levering

Vanaf bestelmoment alles duidelijk en goed gecommuniceerd over levering!

Prachtig bank

Prachtige wicker bank ontvangen. We hebben hier al meerdere producten van en ze staan prachtig ouderwets!

Snel en zorgvuldige levering

Mooie showroom, aardige medewerkers en zeer net geholpen

Boven verwachting

Mooie ruime winkel met veel keuze. Vriendelijk en behulpzaam personeel

Vlotte service en bezorging! Heel tevreden!

Positief

Maandag besteld. Zou binnen 5 dagen bezorgd worden. Binnen 4 dagen al in huis. Goede service en nette levering.

Van bestellen tot bezorging verliep vlekkeloos.

Was opzoek naar een leuk onderhoudsvrij tuinbankje en was de Bellagio Bravo tegen gekomen op deze site met goede recensies. Uiteindelijk na veel kijken en vergelijken op andere sites van tuinbanken heb ik voor deze gekozen. Denk dat ik daar geen spijt van ga krijgen. Goed verpakt, makkelijk in elkaar te zetten en ziet er in zijn algemeenheid stevig en degelijk uit. Zal zich moeten gaan bewijzen na enkele jaren buiten te hebben gestaan. Maar daar heb ik wel vertrouwen in.

Snelle levering en ruime keuze. Goede kwaliteit en prijsklasse

goede keuze op de site

Ruime bezorgmogelijkheden rekening houdend met de wensen van de klant

Goede snelle service

Heel blij met mijn bestelling. Vlot geleverd, goed over gecommuniceerd. Kortom tevreden

Goed product, snelle levering

Duidelijke website, redelijke prijzen, snelle levering.

Fijne winkels en ontzettend prettige medewerkers

We zijn heel goed geholpen en de winkel ziet er erg mooi uit. Een genot om er naar toe te gaan. We kregen ook nog een heerlijke cappuccino met een stukje krentenbrood, helemaal top

Snelle levering, goed verpakt en mooie producten

Je hoopt dast er aan de verwachting wordt voldaan,, nou meer dan dat!

Prima levering, geheel zoals afgesproken.

Keurig.

De koopervaring was uiterst positief!

Snel gekocht, snel afgerekend, snel gebracht, super service voor prachtige stoelen.

Prachtige tuinstoelen

Goed en snel geleverd en volledig naar wens.

It was easy to order, I received my order very fast, product is perfec

I bought twice beautiful garden furnitures at the shop. Beautiful product, perfect kind service! After service is super efficient as well. Every word is true, and the shop deserves the highest score. Go there, really a pleasure service and shop in the Netherlands Thank you for all those who helped

Mooie grote winkel met zeer vriendelijk en bereidwillig personeel!!

Komen afspraken na!

Bank zou op een bepaalde tijd geleverd worden en was keurig op tijd! Daarnaast ook goed ingepakt en er werd geholpen om het binnen te zetten.

Met Kees zit je goed.

Gekregen wat ik had verwacht.

Zeer snel geleverd

Ziet er prima uit mooi geleverd in cassette

Zeer deskundig advies

Toevallig bij Kees Smit langs gekomen en de winkel bezocht. Ruime keuze. Zeer vriendelijke en kundige verkoopster. Na 2 weken teruggegaan na op de website een keuze gemaakt te hebben. Al onze mogelijkheden samen met haar bekeken en besteld.

Super, vlotte service en aflevering

Heel prettig, tussen bestellen en afleveren in word je goed op de hoogte gehouden over je bestelling , in mijn geval was de chauffeur later dan afgesproken tijd, dat werd keurig gemeld en een telefoontje toen hij er bijna was . Prima dus