3 bestellingen, beiden prima

3 bestellingen gedaan. Een opbergbox en 2 stoelkussens. Goede prijs-kwaliteitsverhoudeing. Snel en goed geleverd.

Prima advies en afhandeling!

Alles klopte t/m bezorging. In één woord : geweldig!!

We werden door zeer goed geholpen, goed advies, zeer tevreden. En mega blij met onze set .

Erg mooie winkel en erg goed geholpen Komen er zeker terug

Goede producten en prima service

Verkoper was zeer kundig en vriendelijk. Snel geleverd met erg vriendelijke chauffeur.

Uitstekende winkel met grote collectie en goede eerlijke prijzen.

De verkopers die ons geholpen hebben pushen niet. De winkel in Amersfoort is prima opgezet om een goede indruk te krijgen van de verkrijgbare meubels. We hebben goede informatie gekregen om een goede afweging te maken welke meubels pasten bij onze wensen. De logistieke afhandeling van Kees Smit is prima. Zoals eerder beschreven een prima winkelervaring.

Goed communiceren

Alles goed behandeld en afgehandeld vanaf bestelling tot aan levering

Bestellen ging heel makkelijk. Levering snel en zonder problemen

Heel goede ervaring. Ik zal zeker als ik iets nodig heb opnieuw een bestelling doen bij Kees Smit

Veel keuze

Eenvoudig te bestellen en keurig bezorgd. Het enige wat we missen nu is het mooie weer!

Kwaliteit

Veel tuinmeubelen bekeken en uitgetest. Elke keer kwamen we uit bij Kees Smit meubelen. We hebben uiteindelijk een Kees Smit tuinset gekocht. In onze tuin is het een blikvanger. We kregen van alle gasten een compliment over onze keuze.

In de showroom bekeken en thuis besteld

Vlotte levering, goede communicatie met vervoerder

Snelle levering !

Kussens besteld en keurig snel geleverd.moet er nog meer dus dat komt wel goed

Ruim binnen de aangegeven levertijd geleverd.

Makkelijk winkelen

Bij Kees Smit is het makkelijk winkelen en bestellen. Ook komt de bestelling snel en goed verpakt naar je toegestuurd

Rust, reinheid en koffie

Alle tijd om juiste keuzes te maken. En natuurlijk kwaliteit.

Goede update overlevering, kwam op tijd. Mooie set!

Nette levering, goede updates. Alles kwam op afgesproken tijdstip.

Tuinkussen was niet op voorraad maar werd snel thuisbezorgd

Fantastisch!

Deskundig advies, zeer vriendelijke verkoper. We hebben stoelen gelijk opgehaald en werden goed geholpen bij het grote afhaalmagazijn.

Uitstekende service en Klantgerichte Aanpak

De showroom is prachtig en ruim, met een aangename sfeer, schone omgeving en vriendelijk personeel. De levering verliep vlot en je wordt goed geïnformeerd over het proces, zelfs tot aan de montage-instructies via e-mail. De klachtenafhandeling is ook top. Toen we een productiefout ontdekte in de geleverde tafel, kregen we eerst de optie aangeboden om een deel van het bedrag terug te krijgen. Na het aangeven van de wens om de tafel om te ruilen, werd de omruilprocedure binnen enkele minuten in gang gezet, wat een snelle en efficiënte service toont.

Redelijk goed

Er waren wat problemen met het in elkaar zetten van de tafel, moesten we zelf oplossen

Fijne beleving.

In de winkel prima ontvangst, goed geholpen, snelle levering. In een woord: fantastisch! Dan ook nog gratis koffie met krentewegge. Super!

Mooi product

Mooi product jammer dat je zelf moet monteren

Goede service. Vriendelijk personeel.

Vriendelijk personeel

Mooi bedrijf met een enorme keus!!

Mooie zaak, met veel keuze in alle vormen van buitenleven. Prachtige sets. Goede kennis, van het personeel over de meubels. En heerlijk gratis bakje koffie!!

Het ging allemaal heel goed en erg snel !De koop de bestelling en de levering.Wat een prachtige tuintafel! Helemaal naar mijn zin. Ik ben er heel blij mee . En dankjewel voor de super service.