Goed geholpen in de winkel netjes afgeleverd klantvriendelijk

Prima ervaring

Zie boven

Goed geholpen voldoende personeel

Min punt en hele grote min. Afleveren via Brink kan alleeen op bepaalde dagen en erg ruime tijdsinterval. Beoordeel ik als onvoldoende en die afbreuk aan beleving. Of bij verkoop melden dat er alleen op dinsdag en donderdag in Amsterdam kan worden bezorgd.

2 witte wicker ligstoelen/voetenbankjes ontvangen en de bezorging was top!!

De stoelen zijn bezorgd op de tijd zoals aangegeven. En ze waren echt keurig ingepakt. Volledig met papier omwikkeld, evenals de pootjes. Ik ben er erg blij mee. En ze zitten prima, net ff hoger dan onze oude stoelen. Nu hopen dat ze net zolang meegaan als die oude, waar we vele zomers plezier aan hebben beleefd. Kees Smit tot nog toe hardstikke tevreden over de bezorging en de kwaliteit van de stoelen. Voorzover we dat laatste nu al kunnen bepalen.....maar de stoelen en de voetenbankjes zien er robuust uit!!

1- woord , fantastisch

Voor de eerste keer bij U geweest. Heel prettig geholpen door een jongeman, dacht dat hij Dennis heette. Gelijk geslaagd en de bezorging ging vlekkeloos. Gewoon TOP .

Duidelijk, snel en betrouwbaar

Op zoek naar een kast voor de tuin van mijn moeder kwam ik bij Kees Smit terecht. Precies wat ik zocht. Snel besteld, snel geleverd met een duidelijke handleiding en montagevideo. Prima kwaliteit en degelijk. Kortom een echte aanrader.

Bezorging door Post-NL duurde lang

Het lijkt of Post-NL niet goed met dit soort grote pakketten overweg kan. Bezorging werd twee keer aangekondigd en vervolgens een dag uitgesteld.

De aandacht en kunde die daar standaard is , en de ontspanning waarmee je daar kan shoppen is bizar. Zo behulpzaam en vriendelijk als de mensen daar kom je niet tot nauwelijks meer tegen Koffie en de krentenwegge zijn ook heerlijk Transportcommunicatie en levering ook top geregeld en duidelijk

Kwaliteit met eerlijk advies als mooie prijs met een snelle levering

Kwaliteit met eerlijk advies als mooie prijs met een snelle levering

Mooie stoel op tijd geleverd

De stoel zitten er mooi en stevig uit, hoop er nog vele jaren plezier van te hebben. Transporteur Jos was op afgesproken tijd. Stoel is goed verpakt ben niet blij dat ik met de verpakking blijf zitten. De zon schijnt, geniet direct van de stoel

Netjes geholpen, product op tijd geleverd en voldoet aan de verwachtingen

Netjes geholpen, product op tijd geleverd en voldoet aan de verwachtingen.

Fantastisch!

Op zondag een bankje besteld, op maandag al bezorgd. Makkelijk in elkaar te zetten en super kwalitiet. Dat word genieten in het zonnetje deze zomer.

levering volgens planning

duidelijke montage instructie. mooi materiaal.

geweldige service en levering

Duidelijke website, perfecte service en vriendelijke levering.

Snelle levering, goede communicatie, nette prijs, kortom top!

Gebruik gemaakt van een mooie aanbieding bij Kees Smit. Een Hartman Yasmani tafel met Hartman Sophie Element stoelen besteld. Kussens kregen we er gratis bij. Het merk Hartman kennen we als zeer degelijk. Zwarte kunststof tuinstoelen van tientallen jaren oud zijn nog steeds prachtig. De kwaliteit van de nieuw bestelde tuinmeubelen lijkt ook nu niet tegen te vallen. Hopelijk blijft dit net zo lang mooi. Ondanks het hoogseizoen (begin mei 2024), bestelling op zaterdagavond en een aankomde korte week met hemelvaart, was er toch nog een gaatje voor levering in de aankomende week. Dat viel mee. Top! De levering ging soepel en snel tot achter in de tuin. Ook complimenten aan partner Brinks transport. Goede communicatie en een nette chauffeur. De dag kies je zelf uit en een dag voor levering krijg je een tijdslot van 2 uur. Voor de verandering stonden ze prachtig op tijd voor de deur aan het begin van het tijdslot. En dat terwijl wij de laatste klant van de dag waren. Goed gepland dus! Bedankt Kees Smit!

Prachtige winkel, mooie meubelen. Geweldig personeel

Ik had online tas gekocht. Toen we dag erna in Tegelen naar karwei gingen, zagen we de winkel liggen. En besloten om eens te gaan rondneuzen. Prachtige winkel. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Niet opdringerig. Na op ons gemak alles bekeken te hebben, konden we ook nog ff napraten over alles wat we gezien hadden onder het genot van kop koffie. In een rustige omgeving. En eventueel rustig te beslissen.

Erg mooie zaak met ruime keuze aan tuinmeubelen en uitstekende service

Wij zochten een teakhouten tuintafel met dining stoelen en troffen in eerste instantie heel veel ‘trendy’ old grey wash teak aan. Eigenlijk wilde wij al de moed opgeven toen de adviseur Tom Ravenstein ons nog wel opmerkzaam maakte op een ander gedeelte van de zaak waar meer onze keuze aan natural teak stond opgesteld. Samen met hem hebben we een prima tuinset kunnen vinden waarbij alle hulp werd verleend om andere stoelen van de bovenverdieping bij onze keuze te plaatsen ter vergelijking. Geen opdringerige verkoper maar iemand met geduld en de juiste houding naar de klant toe, wij hebben dit als zeer prettig ervaren. Ook de gratis koffie met krentenwegge is een hele leuke verassing en maakt de beleving compleet. We hebben dit als totaalpakket nooit eerder meegemaakt en dat gezegd hebbende kunnen wij Kees Smit dan ook van harte aanbevelen.

Fijne verkoper, goed advies en super vlotte levering!

Snelle levering, top kwaliteit!

Top kwaliteit biohort box. Snelle verzending. Vriendelijke mensen bij aflevering.

Goede aflevering

Kort en krachtig: goed afgeleverd.

Vooraf op internet al wat research gedaan, om het in de winkel makkelijker te maken. En dat was maar goed ook. Wat een fantastische showroom, maar wat staat er veel! Heel fijn dat je de producten kan testen. We hebben goed advies gekregen en daardoor een mooi product kunnen uitzoeken. Het enige wat ik jammer vond is dat ik het product niet meteen mee naar huis kon nemen, maar gelukkig had ik mijn pakketje al binnen 1 werkdag in huis! Super blij met deze fijne en snelle afhandeling en het mooie product wat ik nu buiten heb staan.

Snelle levering voor een goede prijs.

Service ten top!!

Wij hebben 2 jaar geleden een prachtige wicker tuinset gekocht, wit van kleur, mooi ronde teakhouten tafel, staat er na 2 winters nog prachtig bij. Goede kwaliteit. Nu ontbraken nog 2 bijpassende lounge stoelen. Deze hebben wij afgelopen zaterdag, lijfelijk gekocht in de mooie xxl zaak te Amersfoort. Tevens bijpassende hockers. Heel fijn geholpen, wat een mooie winkel. Zullen Kees Smit bij iedereen aanbevelen.

Uitstekende service en info

Op zoek naar tuintafel en stoelen. Assortiment is zeer groot en uitgebreid. In de showroom zijn wij uitstekend geholpen, je voelt je er welkom. Uiteindlijk binnen een week de gekozen tafel en stoelen thuisbezorgd gekregen. Aanrader.

Super geholpen in de winkel en snel levering

Binnen 1 week na bestelling al geleverd. Tip: gebruik minder verpakkingsmateriaal.

Ambachtstraat 22

Euroweg Amersfoort