Filters

10

Mooi en goed produkt snel geleverd .

Alles ging netjes volgens de termijnen die erbij stonden wederom zeer te vrede over kees smit.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Alleen maar goede ervaringen met Keessmit. Ook voor wat betreft de levering. Ging het overal maar zo. Betrouwbaar, snel, kwaliteit, klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Echt geweldig

Echt een geweldige winkel met een uitstekend en gevarieerd aanbod. Met mensen die begrijpen hoe met (potentiële) klanten om te gaan. Niets meer aan doen, helemaal prima zo.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede ervaring

De bestelde en geleverde tuinstoelen hadden een afwijking en toen ik daarover belde werd er geen probleem van gemaakt en werden ze gewoon omgeruild. Toen ook deze stoelen deze zelfde afwijking hadden, konden we kiezen: - of een ander type stoel bestellen (zonder bijbetaling) - of de 4 stoelen houden en een terugbetaling van 75 euro.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Goede service, perfect op tijd geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie zaak, met aardig personeel!!

Heerlijk rustig rondgekeken, en op het moment dat ik vragen had, kon ik deze stellen. Uiteindelijk mooie spullen gekocht, bezorging/ betaling was goed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Toller Service super freundlich und super Möbel von sehr hoher Qualität

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend.

Buitengewoon om het ontvangst en uitleg na het bezoek met mijn vrouw aan Amersfoort te evalueren tijdens de terugreis. Opvallend is de aandacht door het Personeel, een voorbeeld voor vele andere grote zaken. met vriendelijke groeten, Hans Benthem Utrechtse Heuvelrug.

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooi spul. Moet wel dag thuis blijven voor bezorging

Mooi spul. Moet wel dag thuis blijven voor bezorging

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie spullen en zeer klantvriendelijk

Mooie spullen en zeer klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
9

Waanzinnig

Voor de 1e keer een bestelling gedaan van een salon tafel voor buiten, wat een goede kwaliteit,service en ook de verpakking niet te vergeten erg netjes.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goede kwaliteit, maar retourzending erg veel rompslomp!'

We kregen de verkeerde maat bankje. Na een telefoontje hadden we binnen een paar dagen de goede maat bank. Prima! We moesten de bank die retour moest naar een afhaalpunt van de PTT-post brengen. Erg zwaar en paste maar net in de auto! Jammer dat zo’n zwaar bankje dan niet wordt opgehaald; vooral omdat de fout bij U lag!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend !!

Snelle levering Goed verpakt Mooie en stevige stoelen

  • Aanbevelen? Ja
10

grote keuze en goede prijzen

Nou onvoorstelbaar de grote keuzen, en de vriendelijkheid van het personeel, Met een lekker kopje drinken met een sneetje krentenbrood, En de prijs was oké, wat wil je nog meer, Alles tof bij Kees Smit.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goeie service snelle levering en goed contact

Heb tuinstoelen vlot gekregen er misten een paar bouten en naar een telefoontje met het bedrijf had ze k twee dagen later de missende bouten

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service

Zeer goede service. Wij hebben onze bestelling telefonisch gedaan en zijn geweldig geholpen. Aflevering kon je geheel zelf op de dag dat jezelf wil, laten afleveren. Uitstekende prijs voor de kwaliteit die wordt geleverd. Fijne zaak. Volgende keer weer.

  • Aanbevelen? Ja
9

prima in orde

product voldoet geheel volgens verwachting; gemakkelijk te monteren

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goed. Niks op aan te merken

We waren aangenaam verrast door de duidelijke handleiding behorende bij de opbergbox. Ook is er er sprake van een prima prijs kwaliteit verhouding. Echt een aanrader

  • Aanbevelen? Ja
10

Keuze is fenominaal

Na mijn keuze keurig en correct behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer snelle levering. Goede kwaliteit. Prijs aan de hoge kant.

Prima, goede service snelle levering. Goede kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
10

erg tevreden over de service

Er tevreden over de afhandeling van onze klacht

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Ze doen wat ze beloven en top service bij levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Van begin tot het einde ‘gezien’ en geholpen!!

Vanaf de plaatsing van de bestelling, tot het versturen en bezorgen van de bestelling op de hoogte gehouden. En in de mailbox een video met montage instructies, perfect verzorgd!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Mooie duidelijke website. Eenvoudig bestellen en snelle levering. Alles keurig verpakt. In 1 woord top!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

033 303 0038

[email protected]

Over Kees Smit Tuinmeubelen

.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.