Alzano loungeset gekocht na goed advies in de showroom in Amersfoort. Na enkele dagen al netjes thuis afgeleverd.
Beste meneer, Wat fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft overgehouden na het bezoek in onze showroom en de levering! Wij wensen u dan ook veel plezier met uw prachtige loungeset. Met vriendelijke groet, Simone - Kees Smit Tuinmeubelen
snelle montage!
Beste meneer Goudswaard, Vriendelijk bedankt voor de beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Mocht u in de toekomst nog vragen hebben vernemen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Simone - Kees Smit Tuinmeubelen
We werden heel gastvrij ontvangen, mochten even rustig rondkijken en na een fijne bak koffie werden we van goed advies voorzien. Als de bezorging en levering ook zo verloopt dan is het een dikke tien!
Beste meneer/mevrouw Smelt, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat fijn om te horen dat u een prettige ervaring heeft overgehouden aan het bezoek in onze showroom! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en zien u graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Simone - Kees Smit Tuinmeubelen
Wij hebben al meerdere tuinmeubelen van dit bedrijf. We zijn hier erg tevreden mee. Het aanbod is divers en in alle categorieën. Hiernaast zijn wij alle keren zeer vriendelijk en goed geholpen. Mvg, R. Vloedgraven
Beste meneer/mevrouw Haverkamp, Hartelijk dank voor het achterlaten van een beoordeling! Dit vinden wij erg leuk om te lezen. Fijn om te vernemen dat u de service binnen Kees Smit zo kunt waarderen. Wij zien u graag nog eens terug in de showroom! Met vriendelijke groet, Simone - Kees Smit Tuinmeubelen
prettige informatie en hulp bij het uitzoeken was erg fijn
Beste mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en hopen u nog eens te mogen verwelkomen in onze showroom. De koffie staat klaar! Met vriendelijke groet, Simone - Kees Smit Tuinmeubelen
Mooi kwaliteit en snelle levering!
beste meneer/mevrouw de Graaf, Vriendelijk bedankt voor de beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en hopen u nog eens te mogen ontvangen in onze showroom! Met vriendelijke groet, Simone - Kees Smit Tuinmeubelen
Aardige, behulpzame medewerker in winkel (Tonnie). De tuinset werd binnen een week al thuis afgeleverd door Brinks transport. Deze man was niet zo heel aardig, beetje nors zelfs.
Beste meneer/mevrouw Meier, Hartelijk dank voor de beoordeling. Wat leuk om te lezen dat u zo prettig te woord bent gestaan door onze collega Tonny! Daarnaast vinden we het vervelend dat u geen fijne ervaring heeft overgehouden aan de leverwijze. Wij zullen dit dan ook doorgeven aan transporteur Brinks. Onze excuses voor het ongemak! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en wanneer u in de toekomst verdere vragen heeft vernemen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Simone - Kees Smit Tuinmeubelen
Op een prettige manier ontvangen in showroom Amersfoort. Toen we verteld hebben waarnaar we op zoek waren, heeft de verkoper ons de voors- en tegens van diverse exemplaren uitgelegd en hebben we uiteindelijk onze keuze kunnen maken.
Alles goed en snel geleverd
Beste meneer, Vriendelijk bedankt voor de beoordeling. Fijn dat de verzending naar wens is verlopen! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Simone - Kees Smit Tuinmeubelen
Een prachtige winkel !mooie stoeltjes en tafeltje gekocht, we hopen er veel plezier van te hebben!
Beste meneer/mevrouw, Vriendelijk bedankt voor de beoordeling. Wij wensen u veel plezier met de tuinset. Nog even wachten op het mooie weer en u kunt heerlijk genieten in de tuin! Met vriendelijke groet, Simone - Kees Smit Tuinmeubelen
Bestelling wed keurig opblijf geleverd. Goede communicatie vooraf!
Beste meneer/mevrouw, Hartelijk dank voor de beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en hopen u nog eens te mogen ontvangen in één van onze Experience Stores! Met vriendelijke groet, Simone - Kees Smit Tuinmeubelen
Goede duidelijke site. Afspraken over levering goed nagekomen Ook tijdsafdpraak correct. Zeer ruime keus voor elke portemonnee
Beste meneer, Wat fijn om te lezen dat u de bestelling via de website op de juiste wijze heeft kunnen plaatsen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Wanneer u in de toekomst vragen heeft, horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Simone - Kees Smit Tuinmeubelen
Goed en gezellig ontspannen geholpen
Beste meneer/mevrouw Lubberts, Vriendelijk bedankt voor de beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en hopen u nog eens te mogen ontvangen in één van onze Experience Stores! Met vriendelijke groet, Simone - Kees Smit Tuinmeubelen
In Almelo zeer goed geholpen bij onze keuze, daarna werden de tuinmeubelen perfect afgeleverd op ons adres in Borculo. Klasse gedaan allen!
Beste meneer/mevrouw Dollekamp, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat leuk om te horen dat u zo te spreken bent over het advies dat u van onze collega's in de showroom heeft gekregen! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en hopen u op een later moment nog eens te mogen ontvangen in onze showroom. Met vriendelijke groet, Simone - Kees Smit Tuinmeubelen
Wij zochten voor onze moeder een tuin bankje voor haar nieuwe appartement in het verzorgingshuis. Ze is 92 jaar, loopt met een rollator en heeft steun nodig bij het gaan zitten en weer opstaan. Dit bankje kan ze buiten laten staan en zodra de zon schijnt lekker genieten op haar terrasje.
Beste meneer/mevrouw, Vriendelijk bedankt voor de beoordeling. Wij wensen uw moeder veel genietmomenten toe op haar terras met de prachtige tuinbank! Wanneer wij in de toekomst iets voor u kunnen betekenen vernemen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Simone - Kees Smit Tuinmeubelen
Kennis van zaken , meedenken prima.
Beste meneer/mevrouw Stegeman, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Wanneer u in de toekomst vragen heeft horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Simone - Kees Smit Tuinmeubelen
De tafel werd bezorgd in overeenstemming met hetgeen was toegezegd!
Beste meneer/mevrouw, Goed om te horen dat u tevreden bent over de service binnen Kees Smit Tuinmeubelen. Wij zien u graag nog eens terug in onze Experience Stores! Met vriendelijke groet, Simone - Kees Smit Tuinmeubelen
Deze week werd de verstalbare bank Forza Vadena geleverd. Hij werd gebracht al een paar dagen na de bestelling en de chauffeur belde netjes op dat hij er al bijna was. Met 8 schroeven zet je de bank snel in elkaar. Hij zit prima en de kussens verschuiven ook niet doordat de zitkussens aan elkaar vast zitten. Fijne bank, klaar voor de lente.
Beste meneer/mevrouw, Vriendelijk bedankt voor de beoordeling. Wat fijn dat de bank binnen een paar dagen geleverd is! Nu is het alleen nog wachten op het mooie weer zodat u heerlijk kunt genieten van de prachtige lounge tuinbank. Wij zien u graag nog eens terug in onze showroom! Met vriendelijke groet, Simone - Kees Smit Tuinmeubelen
Alles oké
Beste meneer/mevrouw Hannink, Vriendelijk bedankt voor de beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Wanneer u in de toekomst vragen heeft horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Simone - Kees Smit Tuinmeubelen
Stoelen voor op het balkon besteld. Die werden mooi op tijd afgeleverd. Goed verpakt en mooie kwaliteit. Ik ben er blij mee.
Beste meneer/mevrouw, Vriendelijk bedankt voor de beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw tuinmeubelen en hopen u nog eens te mogen ontvangen in één van onze Experience Stores! Met vriendelijke groet, Simone - Kees Smit Tuinmeubelen
Goede service, mooie tuinmeubelen. Alleen jammer dat 3 stoelen nageleverd worden.
Beste meneer/mevrouw, Vriendelijk bedankt voor de beoordeling. Wij wensen u alvast heel veel plezier met de stoelen. Wanneer u meer informatie wenst omtrent de levering, of heeft u een andere vraag, laat het ons gerust weten! Met vriendelijke groet, Simone - Kees Smit Tuinmeubelen
Snelle levering. goed verpakt. stoelen en kussens precies wat we wilden.
Beste meneer, Hartelijk dank voor de beoordeling. Wij wensen u veel plezier met de tuinstoelen en kussens. Mochten we in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen vernemen wij dit graag! Met vriendelijke groet, Simone - Kees Smit Tuinmeubelen
Toen de voet van de nieuwe parasol niet paste, nam ik contact op met de klantenservice, is er meteen een oplossing gezocht en ben ik allervriendelijkst geholpen
Beste meneer/mevrouw, Wat fijn om te vernemen dat alles naar behoren is opgelost. Laat het mooie weer nu maar beginnen! Heel veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Simone - Kees Smit Tuinmeubelen
Goede service, komt afspraken na, vriendelijk personeel, goed bereikbaar.
Beste meneer/mevrouw Henselmans, Hartelijk dank voor de beoordeling. Goed om te horen dat u de service binnen Kees Smit Tuinmeubelen zo kunt waarderen. Wij wensen u veel plezier met uw tuinmeubelen! Met vriendelijke groet, Simone - Kees Smit Tuinmeubelen
Snelle levering mooie prijs kwaliteitverhouding
Beste meneer/mevrouw, Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop! Mocht u in de toekomst vragen hebben vernemen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Simone - Kees Smit Tuinmeubelen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.