Filters

9

Klantvriendelijk en nette service.

Super mooie winkel. Met fijne service en goed advies. Zeker niet opdringerig. Met de levering ging het niet helemaal goed. Er stond een hele grote vrachtwagen in de straat. De kussentjes zaten erin maar de stoelen waren er niet. Wij moesten ook wel een beetje lachen. Er is een nieuwe afspraak gemaakt voor de levering en de stoelen zijn inmiddels weer bezorgd. Ja kan gebeuren. Het wordt in ieder geval weer keurig opgelost. Wij hebben ook al eerder een loungeset gekocht. Kortom wij komen er met veel plezier.

  • Aanbevelen? Ja
10

Kwalitatieve ontspanning in een zit!

Een en al kwaliteit. Qua verpakking, Montageomschrijving, De afwerking van het hout En natuurlijk: de comfortabele zitting om nooit meer op te willen staan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Service is uitstekend, goed geholpen bij de keuze maken van onze producten.

  • Aanbevelen? Ja
9

Fantastisch

Prachtig product en zeer snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
9

Prettig geholpen, goed advies.

Geweldig. We zijn goed geadviseerd en konden een goede keuze maken. Kees is ook soepel met het aflevermoment zodat we eerst de tuinverbouwing kunnen doen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Echt hele uitstekende service

1 onderdeel van onze loungeset was kapot en we krijgen alles nieuw inclusief tafels en kussens en 2 banken echt geen woorden voor super service

  • Aanbevelen? Ja
10

Kopen en zitten in de tuin

Vriendelijk en helder, mooie showrooms

  • Aanbevelen? Ja
9

Erg tevreden

Van bestelling tot en met aflevering verliep alles vlot en correct.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle, correcte, zeer vriendelijke afhandeling

Bij levering van ons bestelde product bleek dat dit de verkeerde maat bank was. Na telefonisch overleg is direct een ruiling in werking gezet. Binnen enkele dagen werd de goede bank geleverd en de verkeerde opgehaald.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk bekwaam personeel.

Goede uitleg zonder druk te voelen om te kopen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Goede service, snelle levering en prachtige tuinmeubelen. Alleen jammer dat je zelf alles in elkaar moet zetten, gelukkig is dat niet moeilijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

mooie tafel en snelle levering

Mooie tafel prima levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte hulp tijdens onze zoektocht

Zochten een nieuwe loungeset en zijn hier Perfect mee geholpen en ook giga snelle Levertijd topbedrijf

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer tevreden

Heel fijn geholpen Klantvriendelijk Prachtige collectie Prachtige zaak

  • Aanbevelen? Ja
10

Bestelling verliep soepel en de afhandeling was perfect.

ik ben zeer tevreden over Kees Smit.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch!

Ik heb nieuwe tuinkussens besteld, keurig op tijd geleverd, heel mooie kwaliteit, mijn loungeset is als nieuw! De zon mag gaan schijnen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede uitleg van verkoper Tonny Kamphuis

Alles overzichtelijk en duidelijk!

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte levering

.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima product en goede levering

Zeer tevreden !

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtige tuintafel

Ik had problemen met een tuintafel die vreemde plekjes vertoonde, ik kreeg meteen goed advies en oplossing aangedragen inclusief een waardebon voor de waarde van de oude tuintafel. Ik heb nu een nieuwe tafel uit thuis geleverd gekregen en deze is erg mooi. Geweldige én vriendelijke service met een lach. Bedankt allemaal!

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie meubels en snelle levering!

Als je het hier niet kan vinden……

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantgericht en behulpzaam

Prettig om terug te komen

  • Aanbevelen? Ja
7

Duidelijke site en prima bezorging

Correcte afhandeling van bezorging van m,n bestelde tuintafel

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles is naar mijn wensen gegaan.

Per ongeluk had ik 2 x besteld. Met 1 telefoontje onmiddellijk opgelost. Ook de betaling in een keer goed. Netjes bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed!

Fijne webshop, en zeer snel geleverd. Ik ben erg blij met mijn bestelde product

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

033 303 0038

[email protected]

Over Kees Smit Tuinmeubelen

.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.