Laden reviews...
Laden reviews...
701 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De reviews benadrukken overwegend de hoge kwaliteit van de producten. Levering verloopt vaak snel en betrouwbaar. Klantenservice wordt veelal vriendelijk en behulpzaam genoemd. Over het geheel genomen is de klanttevredenheid hoog.
Er was tot tweemaal toe tel. medegedeeld dat de bestelde meubelen al in elkaar gezet waren. Dit was bij de tuinstoel niet het geval. De bezorger heeft toen de stoel in elkaar gezet en kon de rekening daarvoor bij u declareren. Excuses werden aangeboden. Goede service!
Beveelt aan
24 December 2021
Van Eijsden
Maastricht
Beste meneer/mevrouw van Eijsden,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Goed om te vernemen dat het uiteindelijk naar behoren is opgelost en u heerlijk kunt genieten van de prachtige stoel.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
Met vriendelijke groet,
Simone - Kees Smit Tuinmeubelen
Helemaal top
Beveelt aan
24 December 2021
Schuurhuis
Santpoort-Noord
Beste meneer/mevrouw Schuurhuis,
Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over de service binnen Kees Smit Tuinmeubelen!
Wij hopen u in de toekomst nog eens terug te zien in onze Experience Stores.
Met vriendelijke groet,
Simone - Kees Smit Tuinmeubelen
Correct en zonder gezeur
Beveelt aan
24 December 2021
Johan Nijveld
Nijverdal
Beste meneer Nijveld,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop. U kunt altijd contact met ons opnemen wanneer u verdere vragen of opmerkingen heeft.
Met vriendelijke groet,
Simone - Kees Smit Tuinmeubelen
Perfect
Beveelt aan
24 December 2021
D. Kuipers
Emmen
Beste meneer/mevrouw Kuipers,
Wat leuk dat u de moeite heeft genomen een beoordeling achter te laten.
Wij hopen u nog eens te mogen ontvangen in één van onze Experience Stores. Mocht u in de tussentijd vragen hebben, laat het ons gerust weten. Wij helpen u graag verder.
Met vriendelijke groet,
Simone - Kees Smit Tuinmeubelen
Uitstekend geholpen. Fijne service
Beveelt aan
24 December 2021
G
Hengelo
Beste meneer/mevrouw,
Fijn dat u de service binnen Kees Smit zo kunt waarderen, dit vinden wij erg leuk om te lezen.
Heel veel plezier met uw aankoop!
Met vriendelijke groet,
Simone - Kees Smit Tuinmeubelen
Gisteren besteld met de drukke feestdagen dn toch nog de volgende dag in huis. Top!
Beveelt aan
24 December 2021
Robbert
Geldermalsen
Beste meneer,
Wat fijn om te horen dat de bestelling tijdig geleverd is!
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Mochten wij in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen, laat het ons gerust weten!
Met vriendelijke groet,
Simone - Kees Smit Tuinmeubelen
Snelle levering geheel conform afspraak
Beveelt aan
23 December 2021
Jan
Nijverdal
Beste meneer,
Hartelijk dank voor de beoordeling.
Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en hopen u nog eens terug te zien in onze Experience Stores!
Met vriendelijke groet,
Simone - Kees Smit Tuinmeubelen
In april 2019 heb ik een lounge set bij KeesSmit besteld, tw. Forza Barolo hoek loungeset 7-delig. Momenteel staat deze set op mijn terras hier in Aruba waar ik momenteel voor een paar jaar woon en werkzaam ben. Diverse sticknaden van de kussens laten los, wellicht door het klimaat. De set staat toch altijd droog en niet in de zon. Na kort overleg heb ik alle hoezen nieuw gekregen van KeesSmits Tuinmeubelen. Kosteloos en zonder gejammer over 'hoe én wat'. Wat een fijn bedrijf, mijn complimenten voor KeesSmits Tuinmeubelen, met name de Klanten Service. Deze is uitermate snel én efficiënt. Dank allen!
Beveelt aan
23 December 2021
Knoert
Oranjestad, Aruba
Beste meneer/mevrouw Knoert,
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling!
Fijn om te horen dat alles naar wens is opgelost en dat u weer volop kunt genieten van de prachtige loungeset.
Wanneer wij in de toekomst nog iets voor u mogen betekenen horen wij dit graag!
Met vriendelijke groet,
Simone - Kees Smit Tuinmeubelen
Hoewel later, toch goed op tijd.
Beveelt aan
22 December 2021
Henk
Nijmegen
Beste heer,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven, dit wordt erg gewaardeerd.
Wij wensen u veel plezier bij het gebruik van uw tuinmeubelen en hopen u de volgende keer weer van dienst te kunnen zijn!
Met zonnige groet,
Mart - Kees Smit Tuinmeubelen
Mooie tuintafel online besteld. En laten bezorgen op het tijdsstip dat ons uitkwam. Zeer tevreden.
Beveelt aan
21 December 2021
Jacqueline
Zevenhuizen
Beste mevrouw,
Bedankt voor uw positieve beoordeling, dit stellen wij zeer op prijs.
Wij zijn blij dat uw tuinmeubelen zo in de smaak vallen.
In het voorjaar wordt ons assortiment weer aangevuld, misschien zit daar weer wat nieuws voor u tussen.
Met zonnige groet,
Mart - Kees Smit Tuinmeubelen
Transportbedrijf levert alles korrekt af. Bestelling kan eenvoudig worden gedaan via website. Prima bedrijf.
Beveelt aan
21 December 2021
HC
Ter Aar
Beste heer/mevrouw,
Vriendelijk bedankt voor de beoordeling.
Fijn dat u onze service zo waardeert.
Wij wensen u dan ook veel plezier bij het gebruik van uw tuinmeubelen!
Met zonnige groet,
Mart - Kees Smit Tuinmeubelen
Zeer goed geholpen, eerlijke mening van het personeel. Alleen jammer dat er een wachttijd van 8 weken op de loungebank zit.
Beveelt aan
19 December 2021
Henriëtte
Borne
Beste mevrouw,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven, dit wordt erg gewaardeerd.
Wij wensen u veel plezier bij het gebruik van uw tuinmeubelen en hopen u de volgende keer weer van dienst te kunnen zijn!
Met zonnige groet,
Mart - Kees Smit Tuinmeubelen
Bestelde producten snel geleverd.
Beveelt aan
18 December 2021
Katharina
de Lutte
Beste mevrouw,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Wij wensen u veel plezier met uw bestelling toe!
Met zonnige groet,
Mart – Kees Smit Tuinmeubelen
bank beschadigd gebeld word netjes behandeld geven alle medewerking bieden excuus aan bank werd netjes en snel omgeruild nieuwe bank werd netjes geleverd zonder verpakking kun je gelijk goedkeuring geven prima bedrijf een dikke tien
Beveelt aan
18 December 2021
Flipsen
Made
Beste meneer/mevrouw,
Bedankt voor deze positieve beoordeling.
Wij vinden het erg leuk uw ervaring te mogen lezen en waarderen dit dan ook enorm.
Uiteraard hopen wij u op een volgend moment weer van dienst te mogen zijn.
Met zonnige groet,
Mart – Kees Smit Tuinmeubelen
Snelle levering van onze bestelling en tevens al van te voren via een video uitleg over het monteren van het product wat we besteld hadden. Top geregeld.
Beveelt aan
16 December 2021
Trudy
Sittard
Beste mevrouw,
Wat een leuke beoordeling, hartelijk dank hiervoor!
Wanneer wij in de toekomst wat voor u kunnen betekenen dan vernemen wij dit graag.
Veel zonneschijn toegewenst.
Met zonnige groet,
Mart – Kees Smit Tuinmeubelen
Vlotte levering, wel lastig met opbouwen. Zeker als er een voeg scheef loopt dan heb je behoorlijk wat kracht nodig om doorheen te gaan,
Beveelt aan
16 December 2021
R.
Almere
Beste heer/mevrouw,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven, dit wordt erg gewaardeerd.
Mocht u nog hulp nodig hebben met de montage, dan vernemen wij dit graag.
Wij wensen u veel plezier bij het gebruik van uw tuinmeubelen en hopen u de volgende keer weer van dienst te kunnen zijn!
Met zonnige groet,
Mart - Kees Smit Tuinmeubelen
Veel keuze op de website. Ideaal. En snel bezorgd.
Beveelt aan
16 December 2021
Paul
Berghem
Beste heer,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Wat fijn om te horen dat alles goed is verlopen!
Veel plezier gewenst van de nieuwe meubelen.
Met zonnige groet,
Mart – Kees Smit Tuinmeubelen
In de winkel is het contact prima. Er zijn veel verkopers aanwezig. Dus weinig wachten en goed advies. Tafel besteld, en dan begint de ellende. Na de zomer pas kunnen leveren (terwijl eerder was toegezegd). Uitstel daarna bleek een fikse klus. Stoelen die we bestelden kwamen wel aan, maar hadden beschadiging. Kreeg raar voorstel ter genoegdoening. Wilde gewoon een goede stoel. Beschadigde stoelen koop ik namelijk wel op marktplaats. Uiteindelijk wel na veel vijven en zessen een nieuwe stoel gekregen (5 maanden later). Dus eerste contact is goed, daarna is het gedoe.
Beveelt niet aan
15 December 2021
Werkman
Utrecht
Beste meneer/mevrouw,
Bedankt voor uw feedback.
Wij gaan dit intern oppakken.
Wanneer wij voor u wat kunnen betekenen horen wij dit graag.
Met zonnige groet,
Mart – Kees Smit Tuinmeubelen
We hebben al meerdere keren bij Kees Smit besteld en alles ging iedere keer 100% goed, bestelling en levering (Brinks) super, ongeacht of levering op een Duits of Nederlands adres!
Beveelt aan
15 December 2021
Luisa
Westkapelle
Wij waren voor het eerst bij Kees Smit, we hebben onze ogen uitgekeken naar al het moois wat er was, uiteindelijk met de hulp van een verkoper een zeer mooie zet gemaakt waar we heel blij mee zijn. Ziet er zeer mooi uit.
Beveelt aan
15 December 2021
Ronald
Hoogland
Online bestelling direct bevestigd, snel geleverd en product van hele goede kwaliteit. Ik ben tevreden.
Beveelt aan
15 December 2021
Marja
Almere
Kussentas en parasolhoes netjes ingepakt en snel geleverd en van een zeer mooie kwaliteit! TOP BEDRIJF!
Beveelt aan
13 December 2021
Arie
Wateringen
Beste meneer,
Vriendelijk bedankt voor de beoordeling.
Fijn dat u onze service zo waardeerd.
Wij wensen u dan ook veel plezier bij het gebruik van uw tuinmeubelen!
Met zonnige groet,
Mart - Kees Smit Tuinmeubelen
Snelle accurate levering!
Beveelt aan
11 December 2021
Gé
Sint Joost
Beste meneer/mevrouw,
Hartelijk dank voor de mooie beoordeling!
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Wanneer wij in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen vernemen wij dit graag.
Met vriendelijke groet,
Simone - Kees Smit Tuinmeubelen
Prima winkel met kundige vertegenwoordigers die de tijd voor je nemen. Ook de bezorging als zeer plezierig ervaren.
Beveelt aan
11 December 2021
Blauw
Veendam
Beste meneer/mevrouw Blauw,
Wat fijn om te lezen dat de service binnen Kees Smit Tuinmeubelen zo gewaardeerd wordt.
Heel veel plezier met uw aankoop!
Met vriendelijke groet,
Simone - Kees Smit Tuinmeubelen
Ik was op zoek naar een Keter tuinkast, deze kon ik alleen bezichtigen bij Kees Smit. Met een uurtje rijden hebben we het als een uitstapje ervaren om in Amersfoort naar de xxl store te gaan! Super mooie winkel en met de parkeergarage eronder die overigens ook heel top eruit ziet, was het winkelen echt een genot! De tuinkast meteen gekocht en die werd binnen een week gratis thuisbezorgd! Ook nog goede nazorg via email over onderhoud!! Kees Smit, helemaal top, je bent een aanrader!!
Beveelt aan
11 December 2021
Maria
Geffen
Beste mevrouw,
Hartelijk dank voor de uitgebreide beoordeling. Dit vinden wij altijd erg leuk om te lezen!
Goed om te horen dat u zo'n prettige ervaring heeft overgehouden aan het bezoek in onze showroom.
Wij wensen u veel plezier met de tuinkast en zien u graag nog eens terug in één van onze Experience Stores!
Met vriendelijke groet,
Simone - Kees Smit Tuinmeubelen
.
Branch
Interieur, Wonen
Specializations
Meubels, Woninginrichting
Overige bedrijven