alles perect voor mekaar

prima verzorgt

Top! Snelle (correcte) levering en goed materiaal!

Doe zo verder!

Correct,vriendelijk en goede service

Prima zoals hierboven al beschreven

Zeer tevreden, reeds met meerdere materialen.

Degelijk materiaal, eenvoudig te monteren.

Alles perfect verlopen volgens plan

Op tijd geleverd zoals afgesproken !!!

prima bedrijf

Online gevonden en binnen de beloofde tijd toegestuurd gekregen

Zeer vlotte fijne webwinkel met scherpe prijs

Goede en fijne website

Super tevreden

Eenvoudig te bestellen. Je wordt op de hoogte gehouden van de bestelde goederen. Levering in goede staat, product is zoals op afbeelding. Vlug geleverd. Heel tevreden dus over Tuinmeubelen Kees Smit!

Correcte goede website

Had iets dubbel besteld, mailtje gestuurd en dag nadien mailtje terug met alle gegevens om dit terug te zenden

Stevige en prachtige tuintafel

Snelle service, uitstekende communicatie!

Heel tevreden

Tweede maal iets gekocht en voldoet ruim aan de verwachtingen

tweede keer, heel tevreden.

De kussens passen beter dan verwacht.

Super tevreden top kwaliteit super vriendelijke bezorger

MEER dan super tevreden zowel over de kwaliteit vd tuinset als over de bezorging en de professionele dienstverlening

Goede uitleg en niet opdringerig

Tijdens ons bezoek werden we zeer goed geinformeerd zonder te 'pushen'. De levering was zeer correct en de chauffeur super beleefd. Een aanrader.

Snelle en correcte levering. Ook zeer correcte prijs

Netjes en correct verlopen

Alles in orde

Fantastisch !!!

Ik ben woonachtig in Spanje en heb bij Kees Smit 2 teaken tuinstoelen besteld. Deze werden correct in België geleverd van waaruit ikzelf transport heb geregeld naar mijn woonplaats in Spanje. Alles werd geregeld via telefoon en mail tot mijn grote tevredenheid.

excellent!

bij het bestellen en inbellen met een vraag werd ik ontzettend vriendelijk en professioneel bijgestaan , een schril contrast met vele andere trieste dienstverlening tegenwoordig, wat een verademing . ben met de stoel ook héél blij , de levering verliep top en ook de leverancier van brink was héél behulpzaam en vriendelijk .

zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding

Zowel de aangekochte meubelen als de service en levering zijn volledig naar verwachting. Na verschillende aankopen keren wij tevreden terug.

Toppie!!!

Aanbod op de website met zeer duidelijke informatie. Correctie levering waarbij we op voorhand een tijdstip konden kiezen. Instructies waren heel uitgebreid en duidelijk. Voorlopig zijn we tevreden.

Fantastisch!

Leuke meubels. Alles is prima verlopen, van bestelling tot levering. Super vriendelijk ook.

Prima kussenbox. Prima levering.

Prima kussenbox. Mooie kleur. Goede vlotte levering. Duidelijk plan om de box in elkaar te steken. Goede prijs.

Prachtige 7-delige tuinset...snelle service goede kwaliteit!

Prachtige 7-delige tuinset...snelle service goede kwaliteit! Er aan te bevelen de zaak Kees Smit.