Vragen worden vriendelijk en duidelijk geantwoord

Ruime keuze, scherpe prijzen

Ruim aanbod aan kwaliteitsproducten aan concurrentiële prijzen. Vlotte bestel- en betaalprocedure. Prima opvolging van de levering.

zeer vlotte en correcte aankoop/levering

Dit dienblad was exact zoals beschreven/getoond. Zeer vlotte en correcte aankoop/levering. Kortom niets op aan te merken

Levering op de afgesproken dag

Professionele levering op de afgesproken dag. Binnen 5 werkdagen geleverd, zoals de termijn op de website vermeldde.

Goed en tevreden

Bestelling online ingegeven -> correcte automatische mails met duidelijke info -> dag nadien al afspraak voor de levering... nu nog wachten tot de tuinmeubelen toekomen. Benieuwd.

exact wat ik verwachte

prima hout, leuk om te verwerken. zeker als je aan de kostprijs denkt.

Een goede eerste ervaring!

Product van de kwaliteit zoals verwacht, levering met keuze data, én geleverd binnen de voorziene tijdspanne, met een vriendelijk glimlachende vervoerder. Prima ervaring dus.

Prima ervaring

Zowel de artikelen die ik bestelde, de klantenservice, de levering.......alles was top!

Kwaliteit en topservice

Ik bestelde loungekussens . De dag nadien in huis . Ze pasten ook in andere aparte zeteltjes dus nog twee setje besteld en opnieuw daags nadien in huis. Ook een mail over hoe te onderhouden als surplus. Een tevreden klant uit België Groetjes Greetje Lievens

Goede dienstvelening

Snelle levering en goede kwaliteit.

Loungeset aan huis geleverd. Prima service. Goederen goed verpakt met karton en kussens in plastic.

Artikel loungeset is echt zoals het beschreven staat op de website Prima service Perfect verpakt in karton en kussens extra verpakt in plastic Binnen de week geleverd zoals vermeld op de website

Geweldig zitcomfort

Geweldig zitcomfort en zeer degelijk materiaal. Ofte..goeie kwaliteit

Snel en correct

Prima levering. Prima product. Super !

Perfect zoals afgesproken

Alles netjes geleverd zoals beloofd, parasol net gemonteerd en gaan er vanaf morgen van genieten.... lijkt perfect in orde te zijn.

vlotte levering

goede kwaliteit, vlotte levering

Heel mooi

Heel mooi en degelijke kwaliteit heel tevreden en goede levering

Heel tevreden maandag besteld woensdag al geleverd ook Heel tevreden van de kwaliteit

Bij een foute levering.

De foute levering,berichtje en 2dagen was het inorde. Zeer goede service. Grts Albert

Snelle service en heel vriendelijk

uitstekend

Zeker in orde

Zeer vlotte levering van tuinmeubelen ,zelfs van Nederland naar België Geleverd met grote vrachtwagen met vriendelijke chauffeur. T is in orde

Uitstekend materiaal

Snelle levering goed materiaal

Content

Heel content

stevig materiaal & snelle levering

Wij zijn heel tevreden met onze nieuwe teaken bank en bijzettafels. Mooie afwerking en stevig materiaal. De levering ging heel snel en de chauffeur was heel vriendelijk en heeft de zware pakken tot op het terras gebracht.