Mooie collectie, goede Communicatie, netjes geleverd

Zeer ruim assortiment in alle types tuinmeubilair. Op site kan je makkelijk zoeken. Orderafhandeling en communicatie over levering is zeer goed. Ook onze complimenten voor Brinks als transporteur. We kregen een email met tijdsslot. De chauffeur heeft ook nog even gebeld waar hij precies moest zijn. Top!

De beste aankoop deze zomer

Goeie service en op tijd geleverd aan goeie prijs

Super service!

De bestelling is snel geleverd. Hele goede communicatie, en de bezorgers waren heel vriendelijk!

Kwaliteit en kleuren nog beter dan op foto!

Zeer goede kwaliteit aan een topprijs. Correcte en verzorgde levering. 10/10 !

Correct afgehandeld

Ik ben niet gewoon van bestellingen online te doen... Gelukkig is dit heel correct verlopen met de nodige communicatie via track & trace Een echte site om aan te bevelen !

Beleefd en op afspraak geleverd

Geleverd door een vriendelijke man die behulpzaam was

Prima communicatie

Beste mensen, danke je wel voor je email. Ik kan graag een beoordeling afgeven, ik heb echter mijn spullen nog niet ontvangen... Dus... nog even wachten met jullie emails. Thanks!

Alles verliep vlot, van bestelling tot levering. Ook de gevraagde producten voldoen aan de verwachting.

zeer tevreden

Ik heb kussens van Hartman besteld en ging ze binnen de 10 dagen krijgen maar had ze veel vlugger op 3 dagen ze waren ze hier profecioneel verpakt en geleverd.

heel goed

Het pakket werd gelevert de dag dat het afgesproken was.

Perfecte service

Van aankoop tot levering is alles vlekkeloos verlopen! Tevreden klant!

alles perfect verlopen zoals beloofd

Super !

Mooie producten, prijs/kwaliteit is OK.

Eenvoudig w.b. bestellen en levering conform afspraak.

PRIMA

Zeer snelle reactie en afhandeling ! Gewoonweg TOP

Bestelling netjes verpakt op het geplande tijdstip geleverd.De tuinmeubelen zijn zeer mooi en voldoen geheel aan onze verwachtingen.Dankjewel

Super klantenservice en top opvolging en informatieverstrekking

Alles is super duidelijk, van de deskundige uitleg in de winkel tot de levering. Opvolging via email met montage hulp...

Fast

What you see is what you get.

Snelle en correcte levering

Grote parasol gekocht en de week nadien geleverd op voortreffelijke wijze en op het afgesproken uur !!! TOP !!!

Vlotte levering

Heel blij met de sidetable. Goed ingepakt makkelijk te monteren en heel stijlvol. Heel vlotte levering. Ik bestel zeker nog een keertje.

Kwaliteit en service ten top!

Zeer tevreden over onze aankoop en nog meer tevreden van de dienst na verkoop na een probleem dat zeer snel opgelost werd. TOP!

goede sevis

vriendelijk en vlotte bediening

Uitstekende ervaring

Product uitermate goedgeprijsd + het instructiefilmpje dat mij werd toegestuurd heeft ook goed geholpen.

Snelle en goede service. Ook bij problemen of tekorten bij de levering werd het snel opgelost.

het liep zeer vlot

alleen met de laptop en zonder visueel contact ging alles gesmeerd mijn adres Leopold Van Leuven Vlaanderenstraat 18 bus 0407 Nieuwpoort 8620 gsm 32478595608