Correcte afhandeling

Product was beschadigd bij levering mar dit werd via de klantendienst perfect afgehandeld

vlot geleverd

mooie kwaliteit en dit is wat we al lang zochten

Super goed

Zit prima en snelgeleverd

Voldoet aan verwachtingen

Groot aanbod aan verantwoorde prijzen. Stipte levering en prima verpakt. Een aanrader.

Correcte service en top kwaliteit!

Alles vlot verlopen, van de aankoop tot de levering. Bedankt!

TOP SERVICE

ZEER SCHERPE PRIJS EN FANTASTISCHE SERVICE IVM MET LEVERING AANGEZIEN AVOND VOOR LEVERING HET JUISTE UUR VAN LEVERING WORDT GESTUURD MET BERICHT

Levering snel en goed aangekondigd.

De bestelde stoelen zijn stevig, mooi en zitten makkelijk. De levering verliep zeer vlot. Handig dat een leveringsdatum kon worden gekozen. Het in elkaar schroeven van de stoelen vergde wel wat handigheid.

Zeer vlotte ervaring!

Aankopen was makkelijk. Levering was snel. Enkel de opvolging na aankoop kan nog beter. (gelukkig moest ik niet veel opvolgen want de bestelling was snel geleverd)

Perfect met de levering en bestelling

Voor de tweede keer besteld bij jullie firma en alles is vlot verlopen.

Gewoon goed.

Snelle levering.

Topkwaliteit

Na een eerdere positieve ervaring met Kees Smit heb ik geen seconde getwijfeld om opnieuw te bestellen. Alles verloopt super vlot!

Zeer correcte levering en service.

Prima service!

Door het vervoer kwam een artikel beschadigd aan, maar dit werd onmiddellijk en kostenloos omgeruild. Heel tevreden!

Mooie kwaliteit en snelle levering

We waren al een geruime tijd op zoek naar nieuwe kussens voor de lounge. Deze kussens fleuren het geheel mooi op. Passen perfect. Heel snelle levering naar België. Dankjewel. Heel tevreden klanten

mooie producten, perfecte service, what you see is what you get

Mijn tweede aankoop, zonder bezoek aan de winkel, is een product dat ik wou en het i bij het leveren.

Snelle en correcte levering

Zeer positieve ervaring - snelle en correcte maar ook heel vriendelijke levering!

Geen gedoe, geen verborgen kosten

Twee tuinzeteltjes besteld. Interessante prijs, gratis levering. goede afspraken voor de levering.

Alles is prima verlopen, vlug afgeleverd, mool verpakt, het kan niet beter

Goede en mooie producten met snelle prettige service

We hebben inmiddels al onze tuinmeubelen bij Kees Smit gekocht en zijn er bijzonder tevreden over. De kwaliteit is goed, het hout is stevig en houdt zich goed (ook na een zeer nat voorjaar) en de gevlochten zittingen van de stoelen zijn stevig en blijven mooi op kleur. De producten worden snel geleverd en de service is prettig.

Mooi mooi

Vlotte levering en héél mooi materiaal!

Aankoop volledig naar wens

De tuintafel die we bestelden werd snel geleverd. Heel vriendelijke chauffeur, correct en behulpzaam. De tuintafel zelf is van goede kwaliteit. Er zaten goede instructies bij om ze zelf te monteren, en ze is heel mooi!

Meer uitstraling dan gedacht gewoon perfect.

In de showroom is alles mooi, maar eenmaal op zijn plaats is alle goed. Advies van de verkoper komt overeen met onze gedachte. Aflevering volgens afspraak. Het in elkaar zetten was een fluitje van……….

Snelle en correcte service

Voor herhaling vatbaar!

Snelle levering en snelle reactie op mail

3de bestelling en weer ok

Ben tevreden met mijn aankopen en leveringen.