snelle levering van een perfect product

de bijzet tuintafel is mooi afgewerkt, past perfect bij de tuinbank die ik voordien bestelde. De levering was snel en goed verpakt.

Vlotte bestelling en levering.

Heel tevreden.

Topservice

Uitmuntende klantenservice, adequaat en professioneel hulp bieden en zoeken naar gepaste oplossing bij problemen. Meubels zijn van topkwaliteit.

Alles prima!

De stoelen zitten heerlijk

goed product en netjes geleverd

Snelle reactie

Toen een van de tafelpoten niet goed bleek, kreeg ik onmiddellijk een vervangend exemplaar toegestuurd zonder commentaar. Heel prettig.

Volledig correct!

Bestelling en levering verliepen zonder problemen. De doos met de bank en bijbehorend materiaal was helemaal compleet.

Prima product, netjes op tijd geleverd, geen transportschade, heel tevreden met service.

Snelle levering vriendelijk contact

Vriendelijke vrouw aan de telefoon om datum van levering af te spreken. Snelle levering en snel antwoord op mail.

Beste prijs

Mijn bestelling gedaan en was de beste prijs en de levering was top de chauffeur moest drie uur rijden tot mijn thuis en was mooi binnen het tijdstip dat was aangegeven zal mijn volgende zaken ook bestellen via Keessmit.be

SUPER

VLUGGE LEVERING

Goede afspraken en een correcte aflevering, super.

Snelle levering, correcte opvolging en een prima levering tot op de 2de verdieping !

goede afwerking van bestelling

snelle service

Gewoon weg super zaak

Is ni de eerste aankoop en nu weer heel tevreden zeker de moeite waard voor deze te bezoeken Kan enkel zeggen ga kijken en ervaar het zelf.

Super produkten en snelle service .

We bestelden al enkele malen bij Kees Smit, nadat we ergens tuinmeubelen hadden gezien die we mooi vonden en aan de eigenares vroegen waar ze ze gehaald had ;-). Telkens kwalitatief mooie, degelijke produkten, goeie service en goede levering !

correcte prijzen, goede communicatie en vlotte service

zeer tevreden over kwaliteit lounge, goede communicatie en vlotte service

Gewoonweg geweldig

Snel besteld ➡️overzichtelijke site Super communicatie ➡️mail direct in inbox Super snelle levering ➡️paar dagen later Super vriendelijke chauffeur➡️top Mij zien ze snel terug

genieten

Combinatie met voetbank en rugkussen is excellent !

Mooi produkt, snelle correcte levering.

Alles snel en prima geregeld.

Al zittend genieten van het leven in de geweldige terrasmeubelen van Kees Smit

Reeds meerdere malen bij jullie besteld en steeds zeer tevreden over de kwaliteit en de service die jullie verlenen! Maakt het genieten op het terras en tuin des te meer aangenamer!

Prima materiaal

Steeds goede kwaliteit, prima opvolging tijdstip levering Zeer tevreden Groetjes Anita

Goede informatie

Bestelling vlot verlopen, 2 maal contact gehad met klantendienst en supergoed geholpen en vriendelijk! Topervarinh

Vlotte behandeling van het order

Snelle en vlotte communicatie voor ons order. Wij overwegen andere aankopen hirr ook te doen.