Mooi produkt, snelle correcte levering.

Alles snel en prima geregeld.

Al zittend genieten van het leven in de geweldige terrasmeubelen van Kees Smit

Reeds meerdere malen bij jullie besteld en steeds zeer tevreden over de kwaliteit en de service die jullie verlenen! Maakt het genieten op het terras en tuin des te meer aangenamer!

Prima materiaal

Steeds goede kwaliteit, prima opvolging tijdstip levering Zeer tevreden Groetjes Anita

Goede informatie

Bestelling vlot verlopen, 2 maal contact gehad met klantendienst en supergoed geholpen en vriendelijk! Topervarinh

Vlotte behandeling van het order

Snelle en vlotte communicatie voor ons order. Wij overwegen andere aankopen hirr ook te doen.

Goed beschermd geleverd

Goedeadviesverlening in de zeer ruime maar overzichtelijke winkel lin Amersfoort. Levering aan huis prima geregeld; weinig werk om te monteren

Goed beschermd geleverd

Hoogwaardig product, stipte levering!

De webshop is overzichtelijk, duidelijk en gebruiksvriendelijk. De levering verliep volgens afspraak en de transporteur was uitermate behulpzaam met uitleg.

Super service en heel klantvriendelijk

Goed product, maar niet op de afgesproken datum geleverd

Ik plande via de link die ik kreeg een dag in voor de bezorging van mijn bestelling. Enkele dagen later kreeg ik een telefoontje van de bezorger of dinsdag ook zou passen ipv woensdag. Ik legde uit dat ik op dinsdag niet thuis ben omdat ik dan op kantoor werk, en we spraken af om de levering op vrijdag te laten plaatsvinden. Wanneer er werd geleverd? U raadt het al: op dinsdag, toen ik niet thuis was. Er werd geen briefje of bericht achtergelaten waar het pakket werd geleverd, waardoor ik dus zelf opnieuw moest bellen om te weten te komen dat het bij de buren stond. Dit ging over een groot pakket wat ik niet zelf kon tillen. Ik ben erg tevreden over het product zelf en ook over de aankoopprijs, maar allesbehalve over de levering. Omdat deze door een externe firma werd uitgevoerd, toch 4 sterren maar bekijk aub even de ervaringen met uw leverancier.

Super tevreden

Prijs/kwaliteit zeer goed. Als de levering sneller was geweest, dan had ik een 10 gegeven.

Correct en snel

Reeds meerdere artikels gekocht, top service

Goede kwaliteit, goed ingepakt en snelle levering.

Goede kwaliteit, goed ingepakt en snelle levering.

Uitstekende levering

Volledig volgens verwachting

Bij telefonisch contact wordt je zeer vriendelijk onthaald en geholpen

Heel mooie artikelen en bij problemen een uitstekende service!!

Vlotte betaling bij levering. Vriendelijke en behulpzame man. Kortom alles piccolo bello.

Goede ervaring een aanrader.

Vlot en correct geleverd.

Vriendelijk, snel geleverd, geen gedoe

Vorige week heb ik 2 tuinstoelen besteld. deze werden keurig geleverd.

Mooi aanbod, faire prijzen en prima service door vriendelijke mensen

zeer goed

Het is de tweede keer dat ik bij Keesmit tuinmeubelen gekocht heb. Ze zijn van goede kwalitijd en de prijs is correct.

Perfect verlopen

Van bestelling tot levering is alles perfect verlopen. De leverdienst was ook heel vriendelijk. Ook het product ziet er in elk geval degelijk uit. Daar zijn geen problemen te melden, echter is dit nu nog te vroeg om een volledig oordeel te kunnen vellen.

Supertevreden

Perfect product Goede update en opvolging En vooral…. Perfecte levering … op tijd. Goede opvolging …

Goed product. Correcte en vlotte levering!

Zie hierboven

prima bezorging door zeer attente man.

verpakking was licht beschadigd. Bezorger nam de tijd om de inhoud te controleren op beschadiging. Alles ok. Zeer vriendelijke bezorger.

Ambachtstraat 5 7609 RA Almelo (nl)

078 485152