Een geweldig mooie controller gekregen

Super persoonlijke service. bedankt. Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe controller.. hij is prachtig.. de extra knoppen zijn geweldig.. Groetjes Pepijn

Snel en goede service

Goede kwaliteit en snel in huis.

Goede en snelle service!

Ik ben heel tevreden met mijn aankoop bij Consoleskins.Het is helemaal wat ik besteld had.Ze geven ook een goede service naar de klant toe.Ik zou wel graag de optie hebben om zelf een idee te kiezen,waarbij dat dan gebruikt kan worden als skin.

Helemaal top

De bestelde controller is precies zoals verwacht geworden. Mooi!

Super snelle service en levering. Mijn zoon is helemaal blij met zijn mooie controller echt gaaf is die gemaakt. Hartstikke bedankt

Prima custom controller, precies zoals gevraagd. Helemaal top!

De nieuwe PS5 controller heeft thumbsticks die mij niet liggen. Daarom een custom model besteld met de thumbsticks van de PS4. Prima afgewerkt, snel bezorgd ook.

Ik zeer te vreden met wat ik heb maar vind het lang duren voor ik het in huis heb

Super !

Snelle service . Kwaliteit . Snelle levering en alles precies naar wens gemaakt en geleverd. Uitermate tevreden !

Ben heel blij met de ps4 Schroevendraaier, voor mijn controller.

Excelente

Buen servicio y calidad en productos

Duidelijke site, goede kwaliteit shell en snelle levering

We waren op zoek naar een coole shell of skin en kwamen op deze site uit. Site is overzichtelijk, duidelijk en de keuze is reuze. Uiteindelijk heeft mijn zoon wat uitgezocht en werd ook snel geleverd wat wij altijd al als pluspunt ervaren. Nu had ik de controller (PS4) al eens eerder los gehad en wist dus hoe ik dat moest doen. Maar ook dat is goed terug te vinden hoe dat moet. Shell (soft touch) past exact en sluit op alle punten goed aan. Stevig materiaal en ligt lekker in de hand. Vooralsnog geen min-punten. Als ik er dan één mag verzinnen, is dat de prijs. Ligt niet veel hoger dan andere Europese aanbieders, maar prijzen zijn alsnog wel flink voor een voorgevormd stuk plastic.... ;-)

Great product, fast delivery

Fantastic quality products as always. Fast shipping. Will be a returning customer.

Ik heb een controller shell voor de ps4 besteld en hij bevalt mij heel erg

Super en proper

Mooie controller

Prettige winkel

fijne webshop met een breed assortiment aan skins/upgrades/vervangende onderdelen voor consoles en controllers. mijn bestelling was snel verzoenden, en middels een brievenbuspakket, dus ik hoefde niet thuis te zijn voor de levering. al met al prima ervaring dus.

Zeer goed en snel

Alles is zoals het op de website te zien

Top!!!

Snelle levering en echt super mooi product ga zeker vaker hier bestellen !

Gewoon weer top

Niet de eerste keer dat ik bij consoleskins bestel

Geweldig, top en snel geleverd.

Levering niet helemaal tijdig, maar dat lag aan post nl. Prima service.

Prettig

Alles zoals afgesproken geleverd goed op de hoogte gehouden van de vorderingen enigste kritiek is de zwarte mail achtergrond wat het lastig lezen maakt

Over Consoleskins

Consoleskins.nl: dé specialist in Skins en Custom Controllers. Kies uit honderden verschillende ontwerpen skins voor je Console- en Controller. Consoleskins bied ook volledige custom controllers (Sony Dualshock V2) aan. Hoe werkt het? Kies je ontwerp, voeg extras toe en wij stellen jouw droomcontroller samen. Wij hebben voor elke liefhebber wat wils. Gamen wordt een stuk leuker met de gaming accessoires van Consoleskins.nl.