Mooie controller, slechte voorwaarden

Mooie controller. Maar genoemde garantie en retourvoorwaarden zijn niet in lijn met wettelijke rechten en webshop keurmerk.

Beste RG, allereerst bedankt voor je review. Graag zou ik je willen vragen wat precies je bedoeling is van de review, aangezien je de controller pas zeer recentelijk geleden hebt ontvangen (3 dagen). Is er wat mee aan de hand? Of kunnen wij je ergens anders bij helpen? In afwachting van je reactie. Met vriendelijke groeten, Tim Consoleskins

Goeiee

The delivery was fast and the product is great

Good

Sticks besteld voor mijn xbox one controller. Geleverd in 2 dagen, denk dat er iets mis ging bij PostNL. Sticks passen perfect en voelen evengoed aan als origineel.

Zeer gave Skin

Sticker is top helemaal geweldig Ik ben zeer tevreden over de sticker Ik raad dit zeker aan

Niet passende skin

Skin gekocht voor xbox one, sluit echter totaal niet op elkaar aan. Veel ruimte tussen de skin. Eraf gehaald en weggegooid.

Hoi Jari, Bedankt voor je review. Klaarblijkelijk is het helaas niet bevallen. Ik zag geen mailtje of een ander bericht van jou hierover terugkomen. Had je ons hierover al gecontacteerd? Graag horen we jouw reactie, zodat we het zo spoedig mogelijk kunnen regelen. Met vriendelijke groeten, Tim

Uitstekende kwaliteit en service

Nieuwe custom controller besteld. Bleek na enige tijd stickdrift te hebben. Veelal contact gehad voor een oplossing thuis te realiseren. Na verluid toch voor reparatie opgestuurd en zelfde week weer retour. Altijd vriendelijk en adequaat reactie via mail en app.

Helemaal tevreden!

Goede kwaliteit en snelle levering!

Super service en snelle levering.

Erg snelle levering, goede kwaliteit producten, goede en duidelijke service.

Om te testen 1 skin besteld....maar zulke goede kwaliteit dat ik er gelijk nog 1 bestel

Superskin....netjes goede kwaliteit en goed op maat.

Helemaal TOP!

Waar gemaakt waarmee geadverteerd wordt ☺

Ik ben super tevreden met de eSports controller die ik besteld heb bij jullie. Ik heb veel pro controllers geprobeerd en ik kan zeggen dat de controller van jullie veel beter is dan die van SCUF! Wanneer de PS5 uit is, koop ik opnieuw een vette controller bij jullie. Ga zo door! Aanrader!

Meine Bestellung hat die erwartungen nocheinmal übertroffen, der Controller ist perfekt.

Ik ben zeer tevreden

Ik heb een led controller besteld... na een week was er beschadeging opgelopen door een fout binnenin de controller. Ik heb direct cintact kunnen opnemen met de service van consoleskins... zeer vriendelijk en snel helpend..

Top product en werkt goed.

Het product is zoals ik verwacht had. Bij ontvangst zag ik wel schoonheids foutjes, waaronder dat de controller niet goed is afgesloten. Er zat best wel een flinke open rand tussen. Ik zelf maak me daar niet zo druk over, maar dat is niet hoe het hoort. Mijn tip: paddles voor de backbuttons. De knoppen die er nu opzitten zijn te klein en te lastig om in te drukken vergelijken met andere pro controllers.

Snelle levering en goeie kwaliteit

Was voor mijn zoontje zijn verjaardag voor zn ps3 hij is er enorm blij mee

Heb grips besteld en snel geleverd

zeer goed

supper snelle levering . En het product vaan een zeer goede kwaliteit

snelle levering en een uitstekende klantenservice

Snelle verzending

Heel snel verzonden, een aanrader

Slecht

Had een custommade playstation skin besteld, deze was niet leverbaar. Ondertussen wel een rekening gehad voor een plakkertje op een playstation console. Had deze express bij besteld om de verzendkost te mijden. Vervolgens word er ook nog €3 nogwat verzendkost gerekend, en is de andere sticker nog geeneens binnen. Wat een prulservice zeg! Wel rekeningen sturen maar de stickers zelf ho maar !

Hoi Jillian, Allereerst bedankt voor je review. Denk dat er wat is misgegaan met de communicatie naar een collega toe. Zou je aub even kunnen reageren op dit bericht, zodat we het kunnen oplossen. In afwachting van je reactie :-). Met vriendelijke groeten, Tim Consoleskins

Goede kwaliteit. Vlotte bezorging. Tevreden met mijn product.

Goede service!!!

Goede service en snelle levering!! Product is ook fijn

Snel en betrouwbaar

Makkelijke site, leuke prijzen snelle levering

Over Consoleskins

Consoleskins.nl: dé specialist in Skins en Custom Controllers. Kies uit honderden verschillende ontwerpen skins voor je Console- en Controller. Consoleskins bied ook volledige custom controllers (Sony Dualshock V2) aan. Hoe werkt het? Kies je ontwerp, voeg extras toe en wij stellen jouw droomcontroller samen. Wij hebben voor elke liefhebber wat wils. Gamen wordt een stuk leuker met de gaming accessoires van Consoleskins.nl.