Controller is perfect.

top bedrijf eerlijk en transparant !

ben super blij met de transparantie van dit bedrijf erg vriendelijk en vlot!

Goede klantenservice en snelle levering

Prettig

Sticker laat snel los

Doordat de playstation warm word laten de stickers heel snel los. Éenmalige bestelling want daar zijn de stickers te duur voor.

Hoi Petra, Dank voor je review. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Heb geen email of contact hierover met u kunnen vinden. Zou u op dit bericht kunnen reageren, zodat we het zo spoedig mogelijk kunnen oplossen. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groeten, Tim Consoleskins

Stuur een bericht en word compleet genegeerd

Stuur je om te vragen hoe je iets retour moet sturen en word je compleet genegeerd zodat je het niet retour kan sturen, BLIJF HIER WEG MENSEN!!!!!!! Hoe kan dit zelfs nog in 2020 doe eens normaal man, het woord service betekent ook niks bij jullie dus?!!

Hoi Pascal, Allereerst bedankt voor je review. Wij hebben geen enkele email of vraag via whatsapp ontvangen. Ik kan het echt niet vinden. Graag hoor ik via een reactie op dit bericht hoe je ons hebt geprobeerd te benaderen. Overigens staat op onze website de informatie over het retourbeleid: https://www.consoleskins.nl/c-2785773/garantie-retourneren/. Wellicht dat je per ongeluk een andere organisatie hebt gemaild met je vraag? Wij horen het in ieder graag van je, zodat we je verder kunnen helpen. Met vriendelijke groeten, Tim Consoleskins

Gespecialiseerd aanbod

Duidelijk en gesocialiseerd aanbod. Wisselstukken passen en werken perfect. Ook zeer snelle levering. Ik had mijn pakket na 3 dagen.

Top product helemaal zo als beschreven

Top artikelen

Ik ben erg blij met de controller

Heel netjes

Goede service en ruime keus

Besteld en op tijd bezorgd

Goede dienstverlening en snel, netjes

Heel goed. Snelle en goede service. Vriendelijk.

@

Goede klantenservice

Bestelling kwam op tijd aan. Goede klantenservice.

Hoi Noah, Dank voor je review. Dat is vervelend om te horen. Ik zou je graag even willen vragen om op dit bericht te reageren. In de tussentijd zullen wij even informatie hierover opvragen bij de leverancier. Het zou namelijk kunnen zijn dat het gekozen lettertype ervoor heeft gezorgd dat de IJ visueel eruit ziet als een U. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groeten, Tim Consoleskins

Mooi product met goede service

Klantenservice zijn echt snel mogen er problemen zijn, de levering is ook snel, prijzen vallen echt nog goed mee ik ben tevreden met de pro controller

Disappointed with delivery service

I have not yet received my items which were ordered almost two weeks ago. We are very disappointed with this service.

• Would you recommend us? No

Hi Alison, Thank you for your review. Very sad to hear that it still hasn't arrived. Unfortunately! Hopefully, you do realize we can not do anything about that, especially during Corona post service delays. Can you please respond to this message, then we will sort it out as soon as possible. With kind regards, Tim Consoleskins

Correct

Alle bestelde artikelen worden altijd netjes bezorgd.

Absolutely fantastic, bruv.

Fast delivery, great product, super cute and easy to put on my controller. Incredible. Will never buy from another company ever again.

Snelle levering en denken in oplossingen als een en ander niet goed gaat.

Amazing!

The prices are good for the product what they deliver. Also the quality is amazing and it gives a protective layer for the ps4.

Behulpzaam Zelfs bij gebreken.

Ik had een controller besteld die ze niet op voorraad hadden. Ze kwamen met een andere optie en wat extra’s, maar ik moest dan bijbetalen. Dat heb ik ook gedaan. Alleen had ik een week langer gewacht omdat ik na de betaling met een email moest bevestigen. Wat ik niet in de gaten had. Maar buiten alles toch een extraatje gekregen voor de ongemakken wat ik heel netjes vindt.

Hoi Derwin, Allereerst bedankt voor je review. Wij waren nog in afwachting van het item wat we gaan nasturen, en dat is van het weekend pas binnengekomen. We wilden je niet langer laten wachten op de controller, dus zodoende! Graag horen wij jouw reactie, zodat we het beloofde 'extra's' jou snel kunnen toesturen. Met vriendelijke groeten, Tim Consoleskins

Ik heb een tijdje geleden een sticker besteld. De sticker kwam aan veel kanten er al vrij snel af. Ik kreeg snel een reactie op de review en krijg nu een nieuwe opgestuurd erg fijn.

Hoi Aniek, Allereerst bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen. Graag zou ik je willen vragen om hierop te reageren, zodat we even kunnen kijken om het op te lossen. In afwachting van je reactie. Met vriendelijke groeten, Tim Consoleskins

Er wordt professioneel gewerkt.

Er is een groot assortiment met variërende artikelen, het wordt snel bezorgd en goed verpakt.

Snelle en correcte levering

Via Whatsapp nog contact gehad en binnen 10 minuten goed geholpen

Over Consoleskins

Consoleskins.nl: dé specialist in Skins en Custom Controllers. Kies uit honderden verschillende ontwerpen skins voor je Console- en Controller. Consoleskins bied ook volledige custom controllers (Sony Dualshock V2) aan. Hoe werkt het? Kies je ontwerp, voeg extras toe en wij stellen jouw droomcontroller samen. Wij hebben voor elke liefhebber wat wils. Gamen wordt een stuk leuker met de gaming accesoires van Consoleskins.nl.