Goede skins. Veel grip.

Spaart je joystick, goede grip, makkelijk te bevestigen. Goedkoop.

Bestelde artikelen niet volledig geleverd

2 artikelen besteld is maar 1 geleverd. Via Whatsapp contact opgenomen het werd nagestuurd . Is ook netjes geleverd de volgende dag. De console stickers vindt Ik een matige kwaliteit de stickers laten los , de bovenste sticker is net een paar mm te klein waardoor je dus een streep ziet van mijn PlayStation. En als de PlayStation te warm wordt gaat de bovenste sticker los.

Hoi! Dank voor jouw review. Vervelend om te horen dat je niet geheel tevreden bent met de ontvangen skin. Graag zou ik je willen vragen om hier even op te reageren, zodat we het zo spoedig mogelijk voor je kunnen oplossen. In afwachting van je reactie. Met vriendelijke groeten, Tim Consoleskins

Prima service. Namen contact op met me omdat er een onduidelijkheid was i.v.m. De bestelling. Zeer vriendelijk aan de telefoon en echt topservice!!!!

Mooie skin! Makkelijk aan te brengen.

Het is een mooie skin. Hij is makkelijk aan te brengen na eventjes uitvogelen waar alles geplaatst moet worden. Hier en daar even rustig opplakken maar als het eenmaal zit is ie prachtig. Geen zwart blok meer op m’n bureau. Net een schilderij :)

Awesome!

Super skin op mijn bestelde ps4 controller. Ga hier zeker meer bestellen.

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en de klantenservice en netjes verpakt.

Mooie skin, past goed

Mooie skin, plakt goed, alleen de sticker op de controller mag wat krachtiger

Customized PS4 controller chrome na 1,5maand defect

Wil een update geven voor mijn vorige beoordeling met betrekking tot customized controller die het niet meer deed na 1,5 maand aanschaf. Werd heel vriendelijk geholpen met tips met hoe ik het zelf nog kon testen. Controller mocht terug en krijg ik een nieuwe toegestuurd. Heel de process liep netjes en werd keurig op de hoogte gehouden. Prima service team Consoleskins.

Hoi Irfan, Ter bevestiging, jouw controller is vandaag vrijdag 9 april bij ons binnengekomen, en zullen spoedig kijken wat de oorzaak is van het probleem. Verdere terugkoppeling volgt. Fijn weekend. Met vriendelijke groeten, Tim Consoleskins

Goede service en mooi product

Goede service en mooi product

Goede Service en vrij Snel Bezorgd

Prima Service Alleen Een Klein Minpuntje de Thumbsticks Prachtige Kleur maar ik had qua Vorm Liever de Originele Thumbsticks gehad MET die Prachtige Kleur. Maar voor de Rest Prima Product en Snelle Bezorging. Conclusie: Dik Tevreden qua Service en Bezorging.

Niet wat ik verwacht had maar zeker niet mis. Wel waard wat ik er voor heb betaald. Aanrader!

Vriendelijk bedrijf en klantgericht

Ik had een product besteld (Ps4 skin) die toch niet leverbaar was. Er werd een alternatief aangeboden. Ik werd heel vriendelijk geholpen. Helaas bleek het na levering toch niet het goede product (mijn fout). Ook toen werd ik goed geholpen. Enige nadeel is dat retourneren op eigen kosten is.

Goede kwaliteit

Vlotte levering

Goede prijs en snelle levering

Heel goede controllers echt waar!!

Bestelling nog aan kunnen passen na bevestiging, persoonlijk en snel geholpen. Top

Klantenservice is goed

Het contact met de klantenservice van Consoleskins loopt goed nadat wij een klacht hadden ingediend. Zij hebben het probleem dat wij ervoeren snel, adequaat en naar behoren opgelost. De informatie en instructies zijn duidelijk en de eindoplossing is helemaal goed. Fijn om te weten dat als je een klacht hebt het goed opgepakt wordt.

Hoi Zino, Allereerst dank voor je review. Vervelend om te horen dat het je niet is bevallen. Echter ben je natuurlijk altijd vrij om jouw bestelling naar ons te retourneren wanneer het niet bevalt. Graag horen wij even jouw reactie op dit bericht, zodat we kunnen kijken voor een passende oplossing. In afwachting van jouw reactie. Met vriendelijke groeten, Tim Consoleskins

Briljant

Snelle levering, snelle antwoorden en gewoon goed spul ! Zeer maar dan ook zeer tevreden !

Goeie ding

Toppie

Alternatief voor scuf

Ik ben blij dat ik voor consoleskins hebt gekozen. Ik wou een esports controller kopen zoals scuf gaming, maar consoleskins kan je dualshock 4 omtoveren tot een echte esports controler. Voor de prijs is het wel goedkoper voor alles erop dan de prijzen van scuf gaming, en het is ook een aangepaste Dualshock 4.

Zeeeeer tevreden!

Vol verwachting was ik aan het uitkijken naar mijn nieuwe custom ps5 controller en het duurde wel lang eer die geleverd werd. Maar eenmaal ontvangen werkt die net zo goed als de originele. De aanpassingen waren de knoppen, L&R 1, 2 en 3 en het zwarte stuk, allemaal in blauw. Een zeer mooi resultaat.

Ik heb laatst een controller gekocht

Ik heb een week geleden een donker gele controller bij consoleskins gekocht en ik ben er erg tevreden mee. Het duurde al een tijdje om een controller in deze kleur te vinden omdat ze zo zo moeilijk te vinden, maar gelukkig had consoleskins deze. De controller werkt perfekt, dikke aanrader!!

Super gaaf

Mooie controller , ik ben echt gek op die skin in de god of war style . En lkkr snel bezorg

Super service!

De bestelling werd super snel geleverd! Bleek toch niet helemaal te passen op de controller die ik had, maar binnen 1 dag ontving ik een extra onderdeel waardoor het wel werkte! Soepele en snelle service!

Gemakkelijk om te bestellen, het werd op tijd geleverd, top.

Ik heb een ps4 eSports controller gekocht. Ik zocht er eentje om eerst uit te proberen of ik het prettig vind spelen en dat voor een leuke prijs. Deze is netjes op tijd verzonden en geleverd. Controller werkt (uiteraard) ook goed dus ik ben dik tevredenen. Super!

Over Consoleskins

Consoleskins.nl: dé specialist in Skins en Custom Controllers. Kies uit honderden verschillende ontwerpen skins voor je Console- en Controller. Consoleskins bied ook volledige custom controllers (Sony Dualshock V2) aan. Hoe werkt het? Kies je ontwerp, voeg extras toe en wij stellen jouw droomcontroller samen. Wij hebben voor elke liefhebber wat wils. Gamen wordt een stuk leuker met de gaming accessoires van Consoleskins.nl.