Nog niet binnen

Nog niks binnen dus nog niet echt een mening behalve dat het wel wat sneller kan

Hoi Yahir, Wat vervelend om te horen dat je pakket nog niet binnen is. Helaas hebben wij geen enkele invloed op de snelheid waarmee PostNL de pakketten bezorgt. Graag hoor ik even je reactie op dit bericht met daarbij je ordernummer. Dan helpen wij je zo spoedig mogelijk verder :-). Met vriendelijke groeten, Tim Consoleskins

goed alleen beetje teleurgestelt

stond nergens bij de er geen kabel was inbegrepen

Hoi Robby, Dank voor je review. Dit zijn de officiele Microsoft Xbox One S Controller waar geen kabel bij wordt geleverd en/of dit word gecommuniceerd door ons. Is het probleem inmiddels verholpen? Horen graag je reactie. Met vriendelijke groeten, Tim Consoleskins

The product looks great and the delivery was on spot!

Bsvscbans hsbd dd hshd

top om oude controllers weer nieuw leven te geven!

Consoleskins website is prettig en bestellen en vinden erg makkelijk. Eenmaal besteld betaal je een prima prijs en is alles snel in huis. het openmaken en vervangen van onderdelen lijkt spannend maar met wat hulp van Youtube lukt het meer dan prima.

Snelle levering!

Problemen worden goed opgelost

Ben positief over hoe ze de problemen net het product oplossen

Hoi Ricardo, Zojuist hebben we even telefonisch contact gehad om het huidige probleem voor je op te lossen. Graag horen wij zodoende van je via de mail. Fijne dag. Met vriendelijke groeten, Tim Consoelskins

Jammer dat 1 product niet voorradig was. Er werd een prima alternatief geboden. Duidelijke communicatie en snelle afhandeling.

I still have not get the skin.

I do not know! I stille have not get the console skin. Post.nl is saying it is delivered, but IT is nog there!! But it is a wonderfull product.:-)

Hi Pien, Thank you for your message. I had already contacted you through your personal mail, but after checking it another time i noticed that you picked up your package. Hopefully your happy with it. Happy days. With kind regards, Tim Consoleskins

Bestelling (nog) niet ontvangen, dus te laat voor Sintviering.

Zondag een bestelling gedaan bij consoleskins en bevestiging gekregen. Maandag bericht dat het verstuurd was, met track en trace code. Die geeft aan dat pakket nog niet bij PostNL is. Vervolgens zie ik in de PostNL app, dat het onderweg is, als brievenbuspakje, met een foto ervan, en dat de verwachte bezorgdatum dinsdag is. Dinsdag,woensdag, donderdag, vrijdag meerdere keren brievenbus gecheckt, maar geen brief/pakket. Contact met PostNL klantenservice waarin ik hoor dat ze pas na 4 bezorgdagen vertraging een melding kunnen doen. Heb bestelling uiterlijk vanmiddag nodig, dus helaas....1 kind die geen pakje gaat krijgen..... Na anderhalve week heeft PostNL de brief toch bezorgd. Consoleskins heeft niets gedaan om te helpen en is alleen bezorgd over mijn beoordeling. Als je enige haast hebt, koop dan dus gewoon iets in een winkel of een bedrijf wat garandeert dat het de volgende dag bezorgd is, i.p.v. de volgende dag verzonden. Over het product zelf kan ik niets zeggen, het is een cadeautje voor iemand.

Beste Jantina, dank voor je bericht. Vervelend om te horen dat het nog niet bezorgd is. Helaas hebben wij geen enkele invloed op de snelheid waarmee PostNL een bestelling aflevert, dat staat dus volledig buiten onze mogelijkheden. Graag hoor ik zo spoedig mogelijk uw reactie, zodat we kunnen kijken voor een oplossing. Met vriendelijke groeten, Tim Consoleskins

Alles was naar wens

goede kwaliteit alleen ik miste 1 letter

Zelfde als eerder aangegeven

Hoi Menno, Dank voor je review. Wat vervelend om te horen dat het artikel wat je hebt ontvangen niet geheel naar wens is. Graag zou ik je willen vragen om even te reageren op dit bericht, zodat we het z.s.m. voor je kunnen oplossen (graag even je ordernummer erbij vermelden). In afwachting van je reactie. Met vriendelijke groeten, Tim Consoleskins

De enige fout is dat de stickers moeilijk plakbaar zijn

De ene is top de ander..

Ik heb een console skin voor me Nintendo switch deze is top blijft plannen en ziet er leuk uit nu heeft hij echt een persoonlijke look. en ik heb er pas 1 voor me PS4 gehaald omdat die voor me switch goed beviel, hij ziet er ook top uit maar hij blijf niet plakken dus dit is wel een beetje jammer. Maar na contact met console skins bleek dit een foutief product te zijn, nu is dit netjes opgelost met een nieuw product erg blij mee

Gewoon goed

Snel geleverd en goeie kwaliteit

Hardstikke goede verzending!

!

Alles zoals verwacht , goede kwaliteit , snelle levering niet te duur ...

Super Service - Super Price - Super Seller

I am very satisfied with my order and everything was very fast and uncomplicated :)

Snelle bezorging

Snelle bezorging, het product zelf kan ik nog niet beoordelen aangezien het een cadeautje betreft.

Alles volgens afspraak.

Klantvriendelijk.

Fast, easy and a good price

Fast delivery, good product and an OK price.

Heel slecht maar goed op zijn pootjes terechtgekomen

Ik had een slechte beoordeling gegeven maar wat een roomservice ze lossen het gelijk op

Great

Easy ordering, fast shipping. Little bit difficult to apply, but when you have some patience it works really well!

Mooie consoleskin

Goede kwaliteit consoleskin, eindresultaat ziet er goed uit

goede service

Goede kwaliteit mooie skin

De skin is van goede kwaliteit, goed afgemeten dus past precies! Ook zijn ze erg mooi!

Over Consoleskins

Consoleskins.nl: dé specialist in Skins en Custom Controllers. Kies uit honderden verschillende ontwerpen skins voor je Console- en Controller. Consoleskins bied ook volledige custom controllers (Sony Dualshock V2) aan. Hoe werkt het? Kies je ontwerp, voeg extras toe en wij stellen jouw droomcontroller samen. Wij hebben voor elke liefhebber wat wils. Gamen wordt een stuk leuker met de gaming accesoires van Consoleskins.nl.