Het kwam de volgende dag al aan na m'n bestelling ik ben heel tevreden met wat ze me gegeven hebben 10 sterren dik verdient

Hele matige kwaliteit, skin is rondom te klein

Makkelijk te plaatsen, instructies suggereren een overmaat om met een mesje te kunnen bijsnijden. De skin is rondom is net 2 mm te klein wat dan heel raar is. De kwaliteit zelf is matig maar ziet er ok uit van afstand. Al met al een klein beetje teleurgesteld

Amazing

Such a fast delivery, ordered it and got it the next day, wasn't expecting it to be that quick. Product is up to my expectations too !

Super goed

Super snelle en goede service. De skin was in de eerste instantie niet goed. Maar dit is super snel, makkelijk en vriendelijk opgelost.

Goede ervaring met deze verkoper, goede klantenservice

Super goed

Besteld alles netjes en redelijk snel top service

Goede snelle service!

Snel geholpen en een mooi product

Werkt goed ligt goed in de hand, Aanrader!

Goeie en mooie controllers

Alleen jammer dat ik er maar 1 binnen krijg terwijl ik er 2 bestel hoop dat dit opgelost wordt dan wil ik 5 sterren geven

Hoi Stefan, Dank voor je review. Onze excuses, daar is klaarblijkelijk wat misgegaan. We hebben vandaag direct het ontbrekende item nagestuurd. Ik zal je zo even via de persoonlijke mail jouw track & trace code toesturen :-). Met vriendelijke groeten, Tim Consoleskins

Prima skin, goede kwaliteit, maar niet heel gemakkelijk aan te brengen en sluit niet perfect aan.

De skin ziet er goed uit, heeft een goede kwaliteit en plakt goed aan de behuizing. Echter begon ik te merken met het opplakken van de skin dat het niet perfect aansluit. Had ik 1 kant perfect op de rand zitten dan verliep de andere rand toch iets scheef en vertoond een kleine witte rand van de ps5 zelf er onder. Daarnaast had het opplakken ook 25 pogingen nodig, door de vorm van de ps5 kwamen er veel luchtbellen of vouwen onder de skin en kon je weer opnieuw beginnen. Materiaal echter plakt goed en ook nog na 25 keer.

Ziet er mooi uit

Diet er mooi uit en is fijn in gebruik.

Kwaliteit

Goede kwaliteit en makkelijke afhandeling!

Goei controllertje

Fijne controler origineel met backpedals goeie kwaliteit.

De controller was snel in huis

Het is leuk om een persoonlijke controller te hebben zodat als je vrienden komen spelen dat je kan zeggen: “afblijven die is van mij” en dat ze dan ook nog staan te kijken van verbazing hoe mooi en speciaal die is. Ik zat een beetje te twijfelen over de prijs en heb gekeken of ik het zelf goedkoper kon doen, maar het prijsverschil was zo klein dat ik het wel waard vond. De levering was supersnel, alleen de doos van de controller was niet terug dicht geseald waardoor hij bijna uit de doos viel. Voor de rest 100 punten.

Hele goeie controller! Als ik een vraag had werd er via WhatsApp altijd op geantwoord, echt super service.

Jammer van de niet gekregen korting

Heb speciaal besteld zag dat ik aan 40euro moest zitten voor gratis verzending dus deed ik er wa bij dat ik over 40euro kwam maar blijkt dat deze alleen geld voor Nederland en niet voor belgie :( Maar de producten zijn top en een echte aanrader !!!

TOPPP

Simpel weg: top

Supermooie Custom controller en snelle levering.

Goed dus!!

Goed, snel geregeld

Ik had nieuwe shells voor mijn nintendo switch gekocht, maar bedacht me later dat daar de benodigden schroevendraaiers niet bij zitten, deze zijn alleen los te verkrijgen. Na een belletje de volgende dag konden ze er bij worden gestopt en hoefde ik niet 2x verzendkosten te betalen. Alles kwam goed aan en mijn switch ziet er weer geweldig uit!

super goede ervaring

alles super verlopen en cover was supermooi en paste perfect

Helemaal blij!

Ik wilde graag een nieuwe controller en vond deze custom Magma edition. Ik zag 'm al eerder, maar hij was uitverkocht. Teleurstelling alom, tot hij daar zo ineens weer was! Snel bestellen, met hair triggers. Hij speelt heerlijk! Ik ben wat langzaam in het reageren tijdens COD, en nu schiet ik net wat sneller. Hij bezorgt me meer kills en hij is gewoon ècht heel mooi! Hij was eigenlijk voor onder de boom, maar als je dan even een testpotje gedaan hebt is het wel heel lastig om de controller weer terug in de doos te doen... Hij staat dus gewoon iedere avond op de oplader. Verder was de controller sneller thuis dan is had verwacht. Het is een custom, dus hij moest nog aangepast worden, en met de huidige stand van zaken bij de pakketbezorgers vreesde ik het ergste. Gelukkig was CS snel met verzenden, waarvoor dank.

Vlotte service en duidelijke communicatie

Zeer goed service, vlot bereikbaar (zelfs via whatsapp) en correcte afspraken.

Uitstekend producten en zeer snel geleverd

Ik zag de controller eerst op bol.com maar uiteindelijk toch eens op de site zelf gekeken waar ze vandaan kwamen en ze waren goedkoper bij consoleskins dan op bol.com en ik moet zeggen zeker geen spijt van. Je hebt altijd de beste garantie en ze zijn zeer snel in verzenden. Top producten bij hun en ik ga zeker nog bij hun bestellen. Top service doe zeker zo verder !!!

Over Consoleskins

Consoleskins is een online webshop die zich richt op de verkoop van (custom) gaming accessoires. Bij Consoleskins kies je uit ruim 1000 producten, van controllers tot opladers. Je krijgt altijd persoonlijk en deskundig advies. Voor vragen kun je 7 dagen per week bij onze klantenservice terecht. Via WhatsApp, maar ook makkelijk via e-mail en telefoon. Je kunt 14 dagen nadenken over je aankoop. Kies voor gemak met ‘Achteraf betalen’.

Over Consoleskins VOF

Consoleskins VOF is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in gaming accessoires. Bij Consoleskins VOF kies je uit ruim 1000 producten, van controllers tot games. Je krijgt altijd persoonlijk en deskundig advies. Voor vragen kun je 7 dagen per week bij onze klantenservice terecht. Via WhatsApp, maar ook makkelijk via e-mail en telefoon. Je kunt 14 dagen nadenken over je aankoop. Kies voor gemak met ‘Achteraf betalen’. Aangesloten webshops: Consoleskins.nl GamerCentral.nl Stoomloggerweg 8 - Unit 2.7 3133 KT Vlaardingen T: 085-3037866