Uitstekend!

Ik had nog een paar vraagtekens bij het een en anders toen had ik ze opgebeld en werd echt uitslepend geholpen, elke vraag die ik had werd uitgelegd en beantwoord. Het zijn ook originele controllers dus daar weet je al van dat deugd. Ik heb hem snel binnengekregen in genoeg verpakking. Vind het een goeie services meer dan tevreden!

Onderdeeltje kapot, dus snel een nieuwe besteld. De bestelling was snel binnen dus al met al een groot succes!

Tevrede

Snelle levering, veel keuzes. Goede kwaliteit.

Goed snel levering

Goed snel levering

Snelle levering van een mooi verpakt product dat werkt.

Alleen maar positief ook klantenservice snelle reacties

Goeie spullen en goeie service

Snel levering

PS4 controller stuk onderdelen bestellen bij Controleskins en hij is weer gemaakt En door de snelle levering Is een stuk goedkoper dan een nieuwe controller aan te schaffen

Kapotte controller maar prima en netjes opgelost!

Snel geholpen en snel verzonden

Om hulp gevraagd via WhatsApp en had binnen 20min. antwoord, kort daarna besteld en had het de volgende dag binnen. Top.

Prima skin

Ziet er goed uit en voelt ook beter aan

Top skins

Snelle levering klantvriendelijke

Top en degelijk

Het is eventjes wennen maar dan heb je een top controller en voordeel ten opzichte van een normale controller! Hij ligt lekker in de hand en werkt goed.

Kan prijzig maar is het opzich waard

Via Bol.com vond ik hun werkshop eerste instantie was de prijs even schrikken omdat je voor diezelfde prijs bijna 2setjes Joycon kan kopen maar de enkele skins die ze hebben + de combinatie die je ermee kan maken is wel leuk ook geweldig dat je de juiste schroevendraaier erbij kan selecteren als optioneel of zelf assemblage. en telefonisch word je naar mijn weten fantastisch geholpen

Helemaal top! Snel geleverd, goede kwaliteit en heel erg mooi! Past goed en je krijg alle benodigdheden om de shell change te doen, met instructies op de website. Zeker aan te bevelen, en ik zal in de toekomst nog wat bestellingen doen :)

Nette persoonlijke afhandeling

Helaas was de bestelling iets vertraagd maar we kregen een nette en persoonlijke mail van excuses en dat het er aan kwam Joy Con bevallen goed

Good skin

Good fast delivery

Ik ben van Belgie, de controller kwam op dinsdag aan bij consoleskins om te modificeren. Vrijdagmorgen was hij al terug bij mij! Zeer snelle service, ook fijn dat je via whatsapp snel een update kan krijgen!

Precies wat ik had verwacht

De behandeling en levering is snel gebeurd

De behandeling en levering is snel gebeurd alleen spijtig dat ze zo duur verkocht worden terwijl ik ze ook voor mijn eigen voor 100€ had kun hebben als ik dat eerder had geweten dus prijskwalitatief is gewoon zeer slecht

Hoi Wouter, Allereerst dank voor je review. Helaas merken we hieruit uw ontevredenheid op. De samenstelling van uw controller, en de modificaties welke daarin zijn toegepast zijn nu eenmaal prijzig. Je hebt altijd de optie om het te retourneren binnen 14 dagen. Overigens horen wij graag waarom je dit bestempeld als prijs-kwalitatief slecht. Graag ontvangen wij je reactie om dit op te lossen. In afwachting van je reactie. Met vriendelijke groeten, Tim Consoleskins

De site vóór custom controllers!

Ik wilde eigen controller laten maken met bepaalde kleuren. Werd snel en professioneel geholpen via de app. Werd netjes op de hoogte gehouden en 2 dagen later werd mijn controller al thuis bezorgd. Resultaat echt top! Helemaal hoe ik hem wilde. Aanrader!!!

Mooi service goede uitpeg.

De producten zijn van goede kwaliteit en de service is heel vriendelijk en netjes !

Ik had een tijd terug een controller gekocht die me zeker bevalt ! Nou laadde hij niet meer op en werd mij door de klantenservice aangeraden een snellader te kopen. Dat werkte super. De klantenservice reageert vrij snel via whatsapp en is zeer vriendelijk !

Goed en snelle levering

Tip ben erg blij

Door een administratieve fout kon ik niet de controller krijgen die ik graag wilde. Echter dankzij de medewerkers alsnog een prachtige en goedwerkende controller gehaald. Top service.

Over Consoleskins

Consoleskins is een online webshop die zich richt op de verkoop van (custom) gaming accessoires. Bij Consoleskins kies je uit ruim 1000 producten, van controllers tot opladers. Je krijgt altijd persoonlijk en deskundig advies. Voor vragen kun je 7 dagen per week bij onze klantenservice terecht. Via WhatsApp, maar ook makkelijk via e-mail en telefoon. Je kunt 14 dagen nadenken over je aankoop. Kies voor gemak met ‘Achteraf betalen’.

Over Consoleskins VOF

Consoleskins VOF is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in gaming accessoires. Bij Consoleskins VOF kies je uit ruim 1000 producten, van controllers tot games. Je krijgt altijd persoonlijk en deskundig advies. Voor vragen kun je 7 dagen per week bij onze klantenservice terecht. Via WhatsApp, maar ook makkelijk via e-mail en telefoon. Je kunt 14 dagen nadenken over je aankoop. Kies voor gemak met ‘Achteraf betalen’. Aangesloten webshops: Consoleskins.nl GamerCentral.nl Stoomloggerweg 8 - Unit 2.7 3133 KT Vlaardingen T: 085-3037866