Snelle bezorging

Snelle bezorging, het product zelf kan ik nog niet beoordelen aangezien het een cadeautje betreft.

Alles volgens afspraak.

Klantvriendelijk.

Fast, easy and a good price

Fast delivery, good product and an OK price.

Heel slecht maar goed op zijn pootjes terechtgekomen

Ik had een slechte beoordeling gegeven maar wat een roomservice ze lossen het gelijk op

Great

Easy ordering, fast shipping. Little bit difficult to apply, but when you have some patience it works really well!

Mooie consoleskin

Goede kwaliteit consoleskin, eindresultaat ziet er goed uit

goede service

Goede kwaliteit mooie skin

De skin is van goede kwaliteit, goed afgemeten dus past precies! Ook zijn ze erg mooi!

Snel bezorgd en kwaliteit is goed

Na de bestelling snel in huis. Voor m'n zoontje zijn verjaardag had ik de skin binnen

Snelle levering goed product

Had mijn xbox one shell snel in huis past goed. Mijn controller lijkt nieuw. Kortom zeer tevreden

mooien stickers

mooie stickers makelijk er op te plaken alleen na het gebruik van de ps4 slim laaten de stickers los ??

Goede kwaliteit maat een betje moeilijk op te zetten

Ze maken goeie en mooie consoles en je kan ze ook veel combinaties met kleur voor een mooie prijs.

Prima prijs kwaliteit

Snelle levering en prima prijs kwaliteit verhouding van de producten.

Perfecte service en goede kwaliteit materiaal

Veel keuze en makkelijk te plakken

Snelle levering en goede kwaliteit

Afgelopen week controller besteld en van de week bezorgd niet duur een goede kwaliteit

Ging zoals ik had gehoopt

Wat ik heb besteld heeft een hoge kwaliteit voor een lage prijs en de bestelling kwam vrij snel binnen.

Top kwaliteit en aflevering

De skin (brushed metaal zwart) voor mijn PS4 Pro is echt van top-kwaliteit en eenvoudig aan te brengen. Wordt bezorgd in een stevige envelop. De PS4 is er echt mooier van geworden en ziet er niet meer uit als een goedkoop stuk plastic. Echt een aanrader!

Ik had een foutje en ik belde jullie (consoleskins) en ze namen gelijk op binnen 10 seconden en ze wezen me door naar de mail ik stuurde die en binnen 2u hadden ze gereageerd goede services 👍

Heel goed Goede kwaliteit Snel bezordg

Behulpzaam en snel geleverd

Ik ben heel tevreden met de service

Had geen bevestiging gekregen dat het vertrokken was

over produkt ben ik zeer tevreden mooer dan op de site het was wel rap thuis afgeleverd

Werkt goed en zit goed in de hand, erg fijn voor gebruik goede aanrader

Super bedrijf

Top kwaliteit en snelle leveting

Over Consoleskins

Consoleskins.nl: dé specialist in Skins en Custom Controllers. Kies uit honderden verschillende ontwerpen skins voor je Console- en Controller. Consoleskins bied ook volledige custom controllers (Sony Dualshock V2) aan. Hoe werkt het? Kies je ontwerp, voeg extras toe en wij stellen jouw droomcontroller samen. Wij hebben voor elke liefhebber wat wils. Gamen wordt een stuk leuker met de gaming accesoires van Consoleskins.nl.