Heel gaaf dingetjes en geweldig service.

Top producten en gaaf keuzes.

top bedrijf

voor 2de maal een controller besteld en na 2 dagen al in huis en alles in orde. 1ste maal was er een probleem met de controller en ze hebben me direct bijgestaan om de problemen op te lossen. volgende controller bestel ik zeker weer hier!

Snelle levering, maar matig product

Hoewel de levering gewoon prima was wel ontevreden over het product. Setje joystick voor de Xbox One controller. Deze zijn echter van behoorlijk goedkope kwaliteit. Op Aliexpress te koop voor een paar cent, maar hier incl verzendkosten ruim €10,-. Zeker geen aanrader.

Hoi Damien, Dank voor je review. Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met het product. Het betreft een solide 3rd party - xbox one thumbstick. Is er wellicht een defect op het item, want normaliter horen we hier geen negatieve feedback over. In afwachting van je reactie. Met vriendelijke groeten, Tim Consoleskins

Netjes verpakt alleen geen gebruiksaanwijzing verder top

Perfect en snel bezorgt

Eenvoud en degelijk

Makkelijk te installeren en voelt degelijk aan Ook klantenservice is top!

Erg mooie en goede controller!

Controller besteld en binnen 2 dagen was hij binnen! Tot nu toe heel erg tevreden over mijn aankoop!

Snel en goed verpakt in huis

Helemaal naar wens.

Ik heb een esport inbouwservice gekocht hier en is binnen 2 dagen gemaakt verzending is ook snel en er was iets niet op voorraad en hebben ze mij netjes gebeld de klantenservice was heel goed en snel Dit is niet de laatste keer dat ik hier iets koop

Matig

Stickers waren al gevouwen geweest, en zijn erg lastig te plakken

Hoi Paul, Dank voor je review. Dat is super vreemd om te horen dat de stickers gevouwen zijn. Dat is absoluut niet de bedoeling. Heeft PostNL het op deze wijze afgeleverd? De vouw hoeft niet per definitie een defect op de skin te betekenen, als dat wel het geval is dan horen we het graag. Verder vind je bijvoorbeeld hier een link om je te helpen met hoe je het best de skins kunt toepassen op de controller / console: https://www.consoleskins.nl/c-3218276/instructies-voor-het-aanbrengen-van-skins/ In afwachting van je reactie. Met vriendelijke groeten, Tim Consoleskins

Snelle en goede service

Netjes verpakt en snel geleverd

Had een controller besteld voor mijn vriend, hij was erg tevreden.

Snelle levering en goede service.

snelle levering betrouwbaar en zeer vriendelijke mensen,TOP

eSPORTS CONTROLLER

Had een Esports controller besteld, deze kwam binnen tussen de aangegeven dagen dat het zou duren. Controller voelt heel goed aan, heb de 3d grip achteraan en fast triggers. Deze werken uitstekend, en de grip voelt goed aan. Snel en makkelijk in te stellen. Top product !!

Woow!

Heb verschillende controllers van scuf gaming gehad en die waren prima maar deze van jullie is is een andere level! De paddels die jullie gebruiken voelen als een muisklik, en dat vind ik geweldig!! Echt een aanrader 100%!

Geweldig en beter dan de normale console

Ps5 esport controllers zijn top en veel beter dan de normale controllers,

TOP

Super goede service controller werd na 2/3 dagen geleverd netjes in gepakt Zeker een aanrader voor je controller te bestellen bij ConsoleSkins

Perfect voor warzone

Heel mooi en heel praktisch

Uitstekende service ,tot het uiterste gegaan om mij de juiste kabel te leveren . Wat fijn dat er ook nog goede bedrijven zijn op het net .

Hoi Peter, dank voor je geschreven review. Super vervelend en raar om te horen, en dit probleem hebben wij eerlijk gezegd nog niet eerder gehoord. Het is namelijk ook niet met elkaar verbonden. De oplaadkabel is verbonden aan de USB connector aan de bovenzijde, waarbij de headset verbonden is aan de 3.5mm jack aan de onderzijde (of maak je gebruik van een headset)? Hoor graag je reactie, dan gaan we even kijken hoe het zo spoedig mogelijk opgelost kan worden. Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten, Tim Consoleskins

Super netjes!

Mooie controllers en snel en goed geleverd!

Goed goed

Ideaal controller voor de ps5.

Product is prima maar

Product is prima verpakt en precies zoals op de foto’s . PostNL maakt er alleen een zooitje van.

Bestelling snel geleverd

Over Consoleskins

Consoleskins is een online webshop die zich richt op de verkoop van (custom) gaming accessoires. Bij Consoleskins kies je uit ruim 1000 producten, van controllers tot opladers. Je krijgt altijd persoonlijk en deskundig advies. Voor vragen kun je 7 dagen per week bij onze klantenservice terecht. Via WhatsApp, maar ook makkelijk via e-mail en telefoon. Je kunt 14 dagen nadenken over je aankoop. Kies voor gemak met ‘Achteraf betalen’.

Over Consoleskins VOF

Consoleskins VOF is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in gaming accessoires. Bij Consoleskins VOF kies je uit ruim 1000 producten, van controllers tot games. Je krijgt altijd persoonlijk en deskundig advies. Voor vragen kun je 7 dagen per week bij onze klantenservice terecht. Via WhatsApp, maar ook makkelijk via e-mail en telefoon. Je kunt 14 dagen nadenken over je aankoop. Kies voor gemak met ‘Achteraf betalen’. Aangesloten webshops: Consoleskins.nl GamerCentral.nl Stoomloggerweg 8 - Unit 2.7 3133 KT Vlaardingen T: 085-3037866